Board logo

標題: [開箱] 泠門開箱 DLINK DNS320-L [打印本頁]

作者: camus_xyz    時間: 2015-12-1 19:01     標題: 泠門開箱 DLINK DNS320-L

本帖最後由 camus_xyz 於 2015-12-1 19:07 編輯

呢版D 師兄用開都係大牌子架 NAS, 一般除左功能強大之外, 體積都有返咁上下大..而且入門價錢都 2千 – 3 千蚊….

其實我買呢隻野架原因好簡單, 主要BACKUP 小朋友相, 可用比老婆手機睇返D相, 因為佢地D相響IPHONE到, 就算BACKUP左響電腦到, 佢地都唔會全DELETE FREE返D 位出來, 一陣又話要留來時時睇…………..
另外就係要體積細, 要放響家中2歲同4歲小朋友拿唔到架地方(櫃後或牆角)
一定要行 RAID 1 , 如果相同片無左會家變…………..

所以買左呢隻 DLINK 320-L  <-- 一定要有 “L” 先可以有 MYDLINK ACCESS-NAS APPS.
ww.jpg

因為係平野, 所以一切從簡, HARDWARE 就唔多介紹啦...或去呢到睇
http://www.dlink.com.cn/home/product?id=642&hid=0

抄DATA (READ)就 35MB – 40MB, (WRITE) 就15MB-20MB都算係咁….
7.jpg

一般HD 架MONITOR 都有..
5.jpg

FTP 同BT 都有..
2.jpg

佢個 https://hk.mydlink.com/entrance   幾方便, 咩都唔駛SET 就可以放隻NAS 響公司, 自己響屋企或街用手機ACCESS. 當然會慢D 囉..
未命名-9.jpg

最重要架手機ACCESS .
IMG_0049.jpg

不過, 暫時只可以 APPLE 裝置先用到, MYDLINK NAS ACCESS......
ANDROID 果個有問題, CONNECT 唔到...........................

最後, 不喜勿插...多謝收看

圖片附件: 5.jpg (2015-12-1 18:56, 68.54 KB) / 下載次數 53
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1845930&k=aa6536ecd00e8eaf37b5197503a1847f&t=1782196578&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: 未命名-9.jpg (2015-12-1 18:56, 65.06 KB) / 下載次數 64
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1845931&k=d1eec7eb3d3b5dcde367a81f80a7b310&t=1782196578&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: IMG_0049.jpg (2015-12-1 18:57, 72.08 KB) / 下載次數 73
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1845932&k=3060a65b565cc6553b48e89e888d10cb&t=1782196578&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: 2.jpg (2015-12-1 19:01, 58.87 KB) / 下載次數 62
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1845933&k=2df6e06b69649e3755401cca977fc2de&t=1782196578&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: ww.jpg (2015-12-1 19:02, 112.47 KB) / 下載次數 84
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1845934&k=30113ca4079abd123777383f37f246f4&t=1782196578&sid=2NzpTqdULW



圖片附件: 7.jpg (2015-12-1 19:03, 66.11 KB) / 下載次數 43
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1845935&k=8d673b6e7735862a80c617a7aababe40&t=1782196578&sid=2NzpTqdULW


作者: eric.ho    時間: 2015-12-1 19:09

感謝師兄開箱分享!!
作者: yanwl    時間: 2015-12-1 19:13

這個我已用了兩年多了,很穩定耐用的!
作者: xo_n70    時間: 2015-12-1 20:27

請問樓主邊度買同幾錢??

via HKEPC Reader for Android
作者: camus_xyz    時間: 2015-12-1 22:50

淘架炸。$530人仔。如果唔要手機access 就$399人仔

via HKEPC Reader for Android
作者: CKW    時間: 2015-12-1 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: camus_xyz    時間: 2015-12-2 09:22

係呀, 2 腳.
我問過佢, 因為其實隻腳係可以換(見圖), 但佢話係大陸版, 只有2腳..
306014.jpg

圖片附件: 306014.jpg (2015-12-2 09:19, 33.31 KB) / 下載次數 79
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1846061&k=a92822ec70a706d2ec6c545cae2ca0ee&t=1782196578&sid=2NzpTqdULW


作者: edgeyim    時間: 2015-12-2 10:10

係呀, 2 腳.
我問過佢, 因為其實隻腳係可以換(見圖), 但佢話係大陸版, 只有2腳..
...
camus_xyz 發表於 2015-12-2 09:22


https://item.taobao.com/item.htm ... dGFS&id=20458604977
呢隻英式應該可用,穩陣D比火牛型號老板問清楚先。

師兄只D-Link入手價700左右,其實唔介意的話二手Q/S都買到,
基本功能 D-Link都有,不過速度似乎重係上世紀標準哦
同埋個人對於D-Link產品穩定性無乜信心
作者: camus_xyz    時間: 2015-12-2 13:51

呢隻英式應該可用,穩陣D比火牛型號老板問清楚先。

師兄只D-Link入手價700左右,其實唔介意的話二手Q/S ...
edgeyim 發表於 2015-12-2 10:10


嘩正, 咁架頭都比師兄你找到, THX!
不過運費仲貴過隻插腳....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2