作者: gl5900as 時間: 2016-12-25 16:59 標題: 散砌NAS用乜料好?
本帖最後由 gl5900as 於 2016-12-25 17:02 編輯
4 X HDD + 1 X SSD 空間機箱,現在已有硬件
主板=?
機箱=?
要求
5G AC WIFI
2 X LAN接口已足夠
USB 3.0 X2
其他
隨意,細機箱最好
作者: skywolf08 時間: 2016-12-25 18:45
要唔要raid?
作者: gl5900as 時間: 2016-12-25 19:28
唔一定要,有冇都冇所謂
作者: gl5900as 時間: 2016-12-25 20:10
淘寶搵到部,覺得點?
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=530488797495
作者: hktvro 時間: 2016-12-25 20:58
除左冇5g ac ,gen8是最佳之選 ,Ac 可用usb 手指或pci-e插卡!
作者: 觀星是答案 時間: 2016-12-25 21:01
隻 NAS 要 WiFi 其實有咩用
作者: skywolf08 時間: 2016-12-25 21:03
wifi is unstable speed for Nas.
作者: gl5900as 時間: 2016-12-26 01:08
例如普通NB/平板備份唔一定要插線
作者: wongtony 時間: 2016-12-26 01:41
notebook/tablet <-- wifi --> router <-- lan --> nas ?
via HKEPC Reader for Android
作者: =.= 時間: 2016-12-26 01:41
一般經router就得,Q同S記九成九都無wifi
作者: =.= 時間: 2016-12-26 01:46
同埋唔需要raid 卡,用onboard sata就可以,再交由OS處理RAID,例如不能說等等
其他ching建議其實好中肯,一部gen8就乜都搞掂晒
作者: tingcrab 時間: 2016-12-26 06:39
DIY砌NAS,如樓上各ching話齋,買部GEN8好過自己買料砌,因為最煩既係好難搵到個相對細既機箱去放四隻HDD(i.e.: Node304、萬由)。
而且而家4bay其實相對平左,可能多一兩千但firmware/support同靚殼都係返度……
作者: 觀星是答案 時間: 2016-12-26 23:29
你隻 NAS 插左線, 都可以用黎做唔插線既 notebook / 平版 backup storage
無衝突
作者: skywolf08 時間: 2016-12-27 00:10
同一個network 就得
作者: kenkmwong 時間: 2016-12-27 10:50
十分贊成

