Board logo

標題: 散砌NAS用乜料好? [打印本頁]

作者: gl5900as    時間: 2016-12-25 16:59     標題: 散砌NAS用乜料好?

本帖最後由 gl5900as 於 2016-12-25 17:02 編輯

4 X HDD + 1 X SSD 空間機箱,現在已有硬件  

主板=?
機箱=?

要求
5G AC WIFI
2 X LAN接口已足夠
USB 3.0 X2

其他
隨意,細機箱最好
作者: skywolf08    時間: 2016-12-25 18:45

要唔要raid?
作者: gl5900as    時間: 2016-12-25 19:28

要唔要raid?
skywolf08 發表於 2016-12-25 18:45



唔一定要,有冇都冇所謂
作者: gl5900as    時間: 2016-12-25 20:10

要唔要raid?
skywolf08 發表於 2016-12-25 18:45


淘寶搵到部,覺得點?
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=530488797495
作者: hktvro    時間: 2016-12-25 20:58

除左冇5g ac ,gen8是最佳之選 ,Ac 可用usb 手指或pci-e插卡!
作者: 觀星是答案    時間: 2016-12-25 21:01

隻 NAS 要 WiFi 其實有咩用
作者: skywolf08    時間: 2016-12-25 21:03

wifi is unstable speed for Nas.
作者: gl5900as    時間: 2016-12-26 01:08

隻 NAS 要 WiFi 其實有咩用
觀星是答案 發表於 2016-12-25 21:01



例如普通NB/平板備份唔一定要插線
作者: wongtony    時間: 2016-12-26 01:41

例如普通NB/平板備份唔一定要插線
gl5900as 發表於 2016-12-26 01:08

notebook/tablet <-- wifi -->  router <-- lan --> nas ?

via HKEPC Reader for Android
作者: =.=    時間: 2016-12-26 01:41

例如普通NB/平板備份唔一定要插線
gl5900as 發表於 2016-12-26 01:08



    一般經router就得,Q同S記九成九都無wifi
作者: =.=    時間: 2016-12-26 01:46

同埋唔需要raid 卡,用onboard sata就可以,再交由OS處理RAID,例如不能說等等

其他ching建議其實好中肯,一部gen8就乜都搞掂晒
作者: tingcrab    時間: 2016-12-26 06:39

DIY砌NAS,如樓上各ching話齋,買部GEN8好過自己買料砌,因為最煩既係好難搵到個相對細既機箱去放四隻HDD(i.e.: Node304、萬由)。

而且而家4bay其實相對平左,可能多一兩千但firmware/support同靚殼都係返度……
作者: 觀星是答案    時間: 2016-12-26 23:29

例如普通NB/平板備份唔一定要插線
gl5900as 發表於 2016-12-26 01:08

你隻 NAS 插左線, 都可以用黎做唔插線既 notebook / 平版 backup storage
無衝突
作者: skywolf08    時間: 2016-12-27 00:10

同一個network 就得
作者: kenkmwong    時間: 2016-12-27 10:50

除左冇5g ac ,gen8是最佳之選 ,Ac 可用usb 手指或pci-e插卡!
hktvro 發表於 2016-12-25 20:58


十分贊成





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2