作者: freefdhk 時間: 2017-2-3 18:14 標題: HP Gen 8 配 E3 1245 V2 要吾要換散熱器 ?
咁岩其中一台 Server 退役 , 拆左粒 E3 1245 v2 裝左落部 HP GEN8 到玩下 ,
又 OK 著到機 , CPU 溫度見佢KEEP 住係 40度左右吾知要吾要換返個 有風扇既全銅散熱器好 ?
定係個溫度顯示有錯誤@_@?
部機其實都冇咩野負載只係用來做 FileServer 同 Dropbox sync file .
https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=520149252420
順手試左 Non -ECC 既 RAM 係最新BIOS 都係過吾到 RAM TEST ,
迫人要用 純 ECC , 有空下次搵下有冇邊間有平價又包大陸郵既 REG ECC 試下係咪真係得先..
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1957480&k=a456b2716e5931b8763fb2daab9c01d2&t=1782129042&sid=2sWyfuWO9o

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1957481&k=3b013af0181cd71159e9433b11d56751&t=1782129042&sid=2sWyfuWO9o

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1957482&k=ef4790126fa4ec2b08d8680adfb06773&t=1782129042&sid=2sWyfuWO9o

作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-2-3 19:06
回覆 1# freefdhk
原裝 heatsink 已經夠用, 你 link 個淘寶 cooler 雖然有 fan, 但 heatsink 得咁少 volume, 唔會好過原裝好多
除跑分外cpu temp好少會高過 40 度, 我用 1240 v2 stream 戲行埋 transcode (CPU ~90%) 都係 60 度內
iLo 個 cpu temp 唔會顯示低過 40 度, 唔代表 idle 實際溫度有 40 度咁高
不過你個 chipset 溫度算高, 我最高都係試過59度
你唔係打算拆晒部機換 itx 底板咩?
作者: freefdhk 時間: 2017-2-3 19:28
本帖最後由 freefdhk 於 2017-2-3 19:30 編輯
回覆 freefdhk
原裝 heatsink 已經夠用, 你 link 個淘寶 cooler 雖然有 fan, 但 heatsink 得咁少 volum ...
勁爆小朋友 發表於 2017-2-3 19:06
有兩部Gen 8 係到
一部就拆晒 改左做 ITX 玩 7700K
如果溫度吾太高真係慳返幾百吾換CPU 風扇同 12cm風扇
作者: kenkmwong 時間: 2017-2-3 20:21
本帖最後由 kenkmwong 於 2017-2-4 09:07 編輯
咁岩其中一台 Server 退役 , 拆左粒 E3 1245 v2 裝左落部 HP GEN8 到玩下 ,
又 OK 著到機 , CPU 溫度見佢K ...
freefdhk 發表於 2017-2-3 18:14
HP Gen8 Microserver ILO個CPU temp根本是有bug,永遠只會顯示40度.
我用E3-1230 V2,永遠只有一個溫度:40度!我諗實際點止呢個溫度.不過,我用原裝heatsink,無加散熱 fan,esxi一樣穩定運作
作者: freefdhk 時間: 2017-2-3 22:36
用 Core Temp 睇 冇咩野load 時 39~42度左右.
睇來暫時都可以用住先

作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-2-3 23:47
HP Gen8 Microserver ILO個CPU temp根本是有bug,永遠只會顯示40度.
我用E3-1230 V2,永遠只有一個溫 ...
kenkmwong 發表於 2017-2-3 20:21
你試下run d heavy task, 或搵風筒吹熱風入去, 40 度以上佢會顯示的, 只係低過 40 當 40 咁顯示
作者: freefdhk 時間: 2017-2-4 01:10
試左 行D HEAVY野 ILO 個 CPU 都係 40度顯示.
而入面用軟件去睇就已經去到 5X度了.
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-2-4 03:22
本帖最後由 勁爆小朋友 於 2017-2-4 03:41 編輯
回覆 7# freefdhk
唔放心咪換左個heatsink佢羅
我都見之前好多師兄換cpu會換埋
自已試過無需要就無搞佢
爬過好多外國forum都見好多人講40度以上會顯示、以下會保持40
不過你最好check清楚你部機,我見你ram temp都顯示唔到,chipset temp又奇高,唔排除底板本身有問題
有多塊底板可以插落去試下會唔會無以上問題
作者: tphk98 時間: 2017-2-9 00:25
淘左1個Fan , try try..
作者: freefdhk 時間: 2017-2-15 12:47
我都買左 換左落去 差10度
由49度變 39度
作者: macis 時間: 2017-2-15 13:02
效果幾好
作者: Once 時間: 2017-2-28 09:45
想問一下要唔換heat sink 加風扇可以加落邊?
就咁用索帶綁係heat sink?
如果買機諗住換粒1230v2 入去
作者: freefdhk 時間: 2017-3-2 03:23
上網見有人裝係側面 , 但用3CM 風扇 2把好似效果吾太好, 因為見佢既測試減吾到幾多度.
而裝6CM 風扇係頂又太厚~
其實吾換風扇都得 一般用都係 4X~6X度
如果同我一樣吾鐘意過40度 就買把 GEN8 岩用既 風扇比佢會安心D~
作者: Once 時間: 2017-3-2 08:01
如果就咁行FreeNAS 呢類OS 應該ok
不過我係用ESXi 做底,有時候會boot 埋windows 連續行幾日
我怕到時部機會太熱情
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-3-2 13:04
esxi 底 行 Window Server VM, 用咩軟件可以睇到 CPU 溫度?
試左 Core Temp 只認到 assign 左比 Win Serv 果幾個 vCPU, 但show 唔到溫度
作者: HKMichaelKing 時間: 2017-3-3 10:35
esxi 底 行 Window Server VM, 用咩軟件可以睇到 CPU 溫度?
試左 Core Temp 只認到 assign 左比 Win Ser ...
勁爆小朋友 發表於 2017-3-2 13:04
Here
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-3-3 15:08
在 vSphere Client 睇只係睇番 iLo 提供果個溫度
因為有師兄話 iLo 個溫度唔準
見樓主在 #7 話用軟件去睇可以睇到另一個更準確溫度
想知點做到
HP Gen8 Microserver ILO個CPU temp根本是有bug,永遠只會顯示40度.
我用E3-1230 V2,永遠只有一個溫度:40度!我諗實際點止呢個溫度.不過,我用原裝heatsink,無加散熱 fan,esxi一樣穩定運作
kenkmwong 發表於 2017-2-3 20:21


