Board logo

標題: HP Gen 8 配 E3 1245 V2 要吾要換散熱器 ? [打印本頁]

作者: freefdhk    時間: 2017-2-3 18:14     標題: HP Gen 8 配 E3 1245 V2 要吾要換散熱器 ?

咁岩其中一台 Server 退役 , 拆左粒 E3 1245 v2 裝左落部 HP GEN8 到玩下 ,
又 OK 著到機 , CPU 溫度見佢KEEP 住係 40度左右吾知要吾要換返個 有風扇既全銅散熱器好 ?
定係個溫度顯示有錯誤@_@?

部機其實都冇咩野負載只係用來做 FileServer 同 Dropbox sync file .

https://item.taobao.com/item.htm ... amp;id=520149252420

Gen8-01.png
Gen8-02.png

順手試左 Non -ECC 既 RAM 係最新BIOS 都係過吾到 RAM TEST ,
迫人要用 純 ECC , 有空下次搵下有冇邊間有平價又包大陸郵既 REG ECC 試下係咪真係得先..
Gen8-03.png

圖片附件: Gen8-01.png (2017-2-3 18:09, 9.68 KB) / 下載次數 56
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1957480&k=a456b2716e5931b8763fb2daab9c01d2&t=1782129042&sid=2sWyfuWO9o



圖片附件: Gen8-02.png (2017-2-3 18:09, 21.36 KB) / 下載次數 74
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1957481&k=3b013af0181cd71159e9433b11d56751&t=1782129042&sid=2sWyfuWO9o



圖片附件: Gen8-03.png (2017-2-3 18:13, 33.45 KB) / 下載次數 80
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1957482&k=ef4790126fa4ec2b08d8680adfb06773&t=1782129042&sid=2sWyfuWO9o


作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-2-3 19:06

回覆 1# freefdhk


原裝 heatsink 已經夠用, 你 link 個淘寶 cooler 雖然有 fan, 但 heatsink 得咁少 volume, 唔會好過原裝好多
除跑分外cpu temp好少會高過 40 度, 我用 1240 v2 stream 戲行埋 transcode (CPU ~90%) 都係 60 度內
iLo 個 cpu temp 唔會顯示低過 40 度, 唔代表 idle 實際溫度有 40 度咁高
不過你個 chipset 溫度算高, 我最高都係試過59度

你唔係打算拆晒部機換 itx 底板咩?
作者: freefdhk    時間: 2017-2-3 19:28

本帖最後由 freefdhk 於 2017-2-3 19:30 編輯
回覆  freefdhk


原裝 heatsink 已經夠用, 你 link 個淘寶 cooler 雖然有 fan, 但 heatsink 得咁少 volum ...
勁爆小朋友 發表於 2017-2-3 19:06



    有兩部Gen 8 係到
一部就拆晒 改左做 ITX 玩 7700K


如果溫度吾太高真係慳返幾百吾換CPU 風扇同 12cm風扇
作者: kenkmwong    時間: 2017-2-3 20:21

本帖最後由 kenkmwong 於 2017-2-4 09:07 編輯
咁岩其中一台 Server 退役 , 拆左粒 E3 1245 v2 裝左落部 HP GEN8 到玩下 ,
又 OK 著到機 , CPU 溫度見佢K ...
freefdhk 發表於 2017-2-3 18:14



HP Gen8 Microserver ILO個CPU temp根本是有bug,永遠只會顯示40度.

我用E3-1230 V2,永遠只有一個溫度:40度!我諗實際點止呢個溫度.不過,我用原裝heatsink,無加散熱 fan,esxi一樣穩定運作
作者: freefdhk    時間: 2017-2-3 22:36

用 Core Temp 睇 冇咩野load 時 39~42度左右.
睇來暫時都可以用住先
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-2-3 23:47

HP Gen8 Microserver ILO個CPU temp根本是有bug,永遠只會顯示40度.

我用E3-1230 V2,永遠只有一個溫 ...
kenkmwong 發表於 2017-2-3 20:21


你試下run d heavy task, 或搵風筒吹熱風入去, 40 度以上佢會顯示的, 只係低過 40 當 40 咁顯示
作者: freefdhk    時間: 2017-2-4 01:10

你試下run d heavy task, 或搵風筒吹熱風入去, 40 度以上佢會顯示的, 只係低過 40 當 40 咁顯示 ...
勁爆小朋友 發表於 2017-2-3 23:47



    試左 行D HEAVY野 ILO 個 CPU 都係 40度顯示.
而入面用軟件去睇就已經去到 5X度了.
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-2-4 03:22

本帖最後由 勁爆小朋友 於 2017-2-4 03:41 編輯

回覆 7# freefdhk


唔放心咪換左個heatsink佢羅
我都見之前好多師兄換cpu會換埋
自已試過無需要就無搞佢
爬過好多外國forum都見好多人講40度以上會顯示、以下會保持40

不過你最好check清楚你部機,我見你ram temp都顯示唔到,chipset temp又奇高,唔排除底板本身有問題
有多塊底板可以插落去試下會唔會無以上問題
作者: tphk98    時間: 2017-2-9 00:25

淘左1個Fan , try try..
作者: freefdhk    時間: 2017-2-15 12:47

淘左1個Fan , try try..
tphk98 發表於 2017-2-9 00:25



    我都買左 換左落去 差10度
由49度變 39度
作者: macis    時間: 2017-2-15 13:02

我都買左 換左落去 差10度
由49度變 39度
freefdhk 發表於 2017-2-15 12:47


效果幾好
作者: Once    時間: 2017-2-28 09:45

想問一下要唔換heat sink 加風扇可以加落邊?
就咁用索帶綁係heat sink?

如果買機諗住換粒1230v2 入去
作者: freefdhk    時間: 2017-3-2 03:23

想問一下要唔換heat sink 加風扇可以加落邊?
就咁用索帶綁係heat sink?

如果買機諗住換粒1230v2 入去 ...
Once 發表於 2017-2-28 09:45



    上網見有人裝係側面 , 但用3CM 風扇 2把好似效果吾太好, 因為見佢既測試減吾到幾多度.
而裝6CM 風扇係頂又太厚~
其實吾換風扇都得 一般用都係 4X~6X度
如果同我一樣吾鐘意過40度 就買把 GEN8 岩用既 風扇比佢會安心D~
作者: Once    時間: 2017-3-2 08:01

上網見有人裝係側面 , 但用3CM 風扇 2把好似效果吾太好, 因為見佢既測試減吾到幾多度.
而裝6CM 風 ...
freefdhk 發表於 2017-3-2 03:23

如果就咁行FreeNAS 呢類OS 應該ok
不過我係用ESXi 做底,有時候會boot 埋windows 連續行幾日
我怕到時部機會太熱情
作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-3-2 13:04

試左 行D HEAVY野 ILO 個 CPU 都係 40度顯示.
而入面用軟件去睇就已經去到 5X度了. ...
freefdhk 發表於 2017-2-4 01:10



esxi 底 行 Window Server VM, 用咩軟件可以睇到 CPU 溫度?
試左 Core Temp 只認到 assign 左比 Win Serv 果幾個 vCPU, 但show 唔到溫度
作者: HKMichaelKing    時間: 2017-3-3 10:35

esxi 底 行 Window Server VM, 用咩軟件可以睇到 CPU 溫度?
試左 Core Temp 只認到 assign 左比 Win Ser ...
勁爆小朋友 發表於 2017-3-2 13:04

Here


作者: 勁爆小朋友    時間: 2017-3-3 15:08

Here
HKMichaelKing 發表於 2017-3-3 10:35


在 vSphere Client 睇只係睇番 iLo 提供果個溫度
因為有師兄話 iLo 個溫度唔準
見樓主在 #7 話用軟件去睇可以睇到另一個更準確溫度
想知點做到

HP Gen8 Microserver ILO個CPU temp根本是有bug,永遠只會顯示40度.

我用E3-1230 V2,永遠只有一個溫度:40度!我諗實際點止呢個溫度.不過,我用原裝heatsink,無加散熱 fan,esxi一樣穩定運作
kenkmwong 發表於 2017-2-3 20:21

試左 行D HEAVY野 ILO 個 CPU 都係 40度顯示.
而入面用軟件去睇就已經去到 5X度了. ...
freefdhk 發表於 2017-2-4 01:10





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2