作者: 蒼之星雲 時間: 2017-9-5 16:08 標題: [討論]大家係點分Folder放files?
最近趁電腦節平平地入佐隻253A玩下~(新手)
裝好OS後發現佢預設已經有一堆Folder.....
而且係用到HDD空間,仲以為OS既野係裝哂係ROM

玩2玩發現D APP (EG:OceanKTV)最好放返係指定Folder
所以順便想問下大家D file平時係點分類/放邊個Folder?
Files點改名比較方便APP搜尋?
有無大大可以分享一下經驗

作者: vialli 時間: 2017-9-5 16:30
塵歸塵,土歸土!
For me, over 95% saved to these directories:
multimedia/photo
multimedia/video (after download via bt, move here)
Create sub-directories properly, of course.
作者: 9658@transperth 時間: 2017-9-5 23:30
AV
Software
Upload
Multimedia 再細分photo/music/video/tv programme
BT buffer
自由發揮啦
作者: tingcrab 時間: 2017-9-6 00:28
用開Synology,而家入左隻Qnap,發現兩者既folder都唔同;
Synology會分Music/Video/Photo folder,而Qnap就只得Multimedia一個。自己用慣S記所以自行於Qnap NAS裡起番哂S記既慣用folder:Music, Video, Photo
基本上不會遷就某個app而放特定folder。
作者: 6seven 時間: 2017-9-6 00:46
閣下最好先玩熟之後再當真去用。
唔好一開始當真咁用,乜files 都copy 晒入去,最後發現自己行錯方式回頭就難搞。
作者: 蒼之星雲 時間: 2017-9-6 09:49
本帖最後由 蒼之星雲 於 2017-9-6 09:59 編輯
謝謝提點。
我見到咁既情況,都唔敢認真用著。
暫時仲計劃緊點用好~
另外,仲有幾個問題。
1) 想問下iSCSI同DataVol有咩分別?
因為我唔行Raid,感覺上好似差唔多既野咁。有無話邊樣好D?
2) 用extHDD Backup NAS,插返PC可唔可以開返D files?
3)system vol大家會預留幾多空間? 定唔洗預留,直接同Data一齊放?
作者: 6seven 時間: 2017-9-6 11:03
1,2,3 點都係閣下“試“,“玩“目標,未正式用前,任試任玩,只要唔好當真,copy 晒d data 入去就得了!
nas同一般電腦管理唔同,先放下一般電腦SYS/data 概念。
作者: dds 時間: 2017-9-6 17:01
回覆 6# 蒼之星雲
iscsi, 唔小心用,好易crash,mac 要用iscsi, 個globalsan inititator
要US$89.00
作者: Mickey616 時間: 2017-9-6 17:22
4 bay , 一隻 harddisk 放一樣嘢 , 電影 音樂 相 , 分開 3 隻 harddisk , 另加一隻 harddisk back up , total 5 隻 HHD
作者: antonyhk 時間: 2017-9-6 20:22
Synology 4 bays, 行Raid 10 btrfs, folders就開photo, music, video, private (放AV), Download (放softwares) 及 Temp (放BT downloaded files). BT就用external HDD download, 完成就自動move去Temp, 再之後先分類放music/video/private.
作者: ianchan3 時間: 2017-9-7 15:54
我用 S 記, 平均都係用 3 個FOLDER:
/BT (default bt folder)
/media (所有歌, 戲, 節目)
/upload (可以UPLOAD , 等user 放野過黎都可以)
under media 又分左:
drama - hk
drama - jp
drama - foreign
movie - hk
movie - jp
movie - foreign
variety - hk
variety - jp
之類. 之前有諗過... 係 movie drama 行先.. 定係 hk jp 行先.
最後都係決定 種類行先... 方便過地域行先.
如果係 BT 一套電視劇.. 就先放在 BT folder ... 到成套齊.. 先搬入 drama - hk 入面.
咁就可以最慳功夫而又最清楚.
作者: p0486 時間: 2017-9-7 20:08
講到尾其實都係睇習慣
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

