Board logo

標題: [操作疑難] 有隻舊 Buffalo 2 Bay NAS 點處置好 [打印本頁]

作者: hihihi123hk    時間: 2017-11-13 19:13     標題: 有隻舊 Buffalo 2 Bay NAS 點處置好

2013年 <$1000 買,再自己買2TB x2 ,部野基本上無功能。

平時只用作 SMB AFP ,比電腦放野, Apple TV 播片


見到 NAS 有 Container 玩,就升級咗 Qnap 5 bay 過哂啲 Data,Migrate 哂啲電腦  Apple TV 指去新 NAS 基本上已經 100% 取代咗

舊部野賣出去又唔值錢,車錢時錢都蝕埋。送比人又怕好快打柴(入面應該好多塵)

有無師兄諗到啲用途

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - iPhone
作者: hkboy3000    時間: 2017-11-13 21:29

backup qnap重要的 file.
作者: wa124    時間: 2017-11-15 00:55

buffalo NAS有冇iSCSI?
有的話掛去隻QNAP度用
or 直接用黎做File Level Backup





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2