Board logo

標題: 想DS212j 轉DS918+問題, 請教下各位大佬 [打印本頁]

作者: madvrnok    時間: 2019-3-24 19:03     標題: 想DS212j 轉DS918+問題, 請教下各位大佬

各位大佬,,本身用緊 DS212j 想轉DS 918+,有以下問題想請教一下 🙏🏻

1) 現在買DS918+會唔會好舊, 其實係唔係就快會出新款 ?
2) DS212j 裏面有兩隻 3TB Harddisk,換新NAS應該如何處理資料轉移?
3) DS918+ 其實可唔可以連接返 DS212j 使用?如果唔得部DS212j 就要掉好似好浪費

暫時係有以上問題麻煩大家幫幫口 🙏🏻🙏🏻

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: wongja    時間: 2019-3-24 19:26

我是712+ 轉 918+
712+ 是 2011 年買 (其實仲用得)
咁我當918+ 是2017 年出都起碼用到2024 年

可放心去馬
作者: madvrnok    時間: 2019-3-24 19:58

我是712+ 轉 918+
712+ 是 2011 年買 (其實仲用得)
咁我當918+ 是2017 年出都起碼用到2024 年

可放心去馬 ...
wongja 發表於 2019-3-24 19:26

大佬,你當初用咩方法過資料?
作者: pctine    時間: 2019-3-24 21:41

各位大佬,,本身用緊 DS212j 想轉DS 918+,有以下問題想請教一下 🙏🏻

1) 現在買DS918+會唔會好舊, 其實係 ...
madvrnok 發表於 2019-3-24 19:03


ds918+ 一定快過 ds212j 好多. 唔使擔心, 我捻 ds918+ 4bay 今年唔會有新款.

ds918+ 有支持 btrfs 快照. 建議買新嘅 hdd 行 btrfs 再過資料.  3TB 過資料一般 pc copy 就得. 或者 ds918+ file station 連返 ds212j, 再 copy & paste 資料.
作者: wongja    時間: 2019-3-24 21:50

大佬,你當初用咩方法過資料?
madvrnok 發表於 2019-3-24 19:58



    最笨嘅方法
Mount remote folder 過就算
作者: applebabyxp    時間: 2019-3-24 22:03

我直接抽出來吉去918+ 已經可以用...
作者: madebyp90    時間: 2019-3-24 22:45

ds918+ 一定快過 ds212j 好多. 唔使擔心, 我捻 ds918+ 4bay 今年唔會有新款.

ds918+ 有支持 btrfs 快照. ...
pctine 發表於 2019-3-24 21:41



  如果冇打算上  10/5/4/2.5GB lan
918+己足夠

而且有10Gb lan我估唔會under $5000
作者: wongja    時間: 2019-3-25 13:01

我直接抽出來吉去918+ 已經可以用...
applebabyxp 發表於 2019-3-24 22:03



    我過晒d 資料先知原來得 (之前有個po 話唔得)
但d shared folder 就duplicate 晒,所以最後都format過...
作者: freefdhk    時間: 2019-3-25 13:50

各位大佬,,本身用緊 DS212j 想轉DS 918+,有以下問題想請教一下 🙏🏻

1) 現在買DS918+會唔會好舊, 其實係 ...
madvrnok 發表於 2019-3-24 19:03



1.  隻新既 DS1019+ 個 CPU規格一樣, 但貴左 , 所以應該 有一段時間吾會有新機能推出.
2.  NETWORK 抄過去吧 , 你不是打算買新NAS 但在這年代繼續用 3TB HDD 這麼小吧.
3.  其實 212J 好慢,  我都係由 212J > 918+ ,  部212J 除左 Backup 都沒咩用途, 估計吾會人會考慮將212j 都upgrade 去 8tb hdd~

其實 918+ 雖然係快左 , 但係其實同  '不能說'  比較係慢幾萬條街 ,
web page 、dsvideo 點擊反應係 係比 212j 快左幾倍 .
如果是 很小成員用,  918+ 是不錯選擇.
作者: 脆辣雞腿包    時間: 2019-3-25 14:05

我過晒d 資料先知原來得 (之前有個po 話唔得)
但d shared folder 就duplicate 晒,所以最後都form ...
wongja 發表於 2019-3-25 13:01



    慘~理論上原本果隻up到最新個firmware都可以直接吉入新機度
不過有D大意既ching唔係1號位對1號位咁吉
咁就吉錯窿開心仔
作者: wongja    時間: 2019-3-25 16:22

本帖最後由 wongja 於 2019-3-25 16:23 編輯
慘~理論上原本果隻up到最新個firmware都可以直接吉入新機度
不過有D大意既ching唔係1號位對1號位咁 ...
脆辣雞腿包 發表於 2019-3-25 14:05



    親測,係唔洗嘅
我前日都係用兩隻新碟起機,SHR,
之後就過野 (712+ 兩個basic drive (without protection) 所有野過晒落 918+ 新起嘅volume 1,用copy)
攪左成日之後,尋日就 712+ 1 號對 918+ 3 號 ,2 號對 4 號

神奇嘅事就發生左,所有嘅 shared folder, folder, file, 都喺番度
例如我 918+ 開左個folder 叫photo
插入去之後就多左個 photo 2

嗰刻我心諗攪咁耐做咩

最後我都揀左 delete volume, 再create 兩個basic,撤撤底底起過兩個basic volume算
一個做bt ,一個放無聊野。
作者: madvrnok    時間: 2019-3-25 19:28

咁又真係好方便,但我部 DS212j 雜到 9 彩 😑
所以唔想就咁插 😑
作者: madvrnok    時間: 2019-3-25 19:30

另外想問下各位用家,home 裡面的 Folder 其實可唔可以改名?

Ex :
Homes
- Home
   - 01 Photos
   - 02 Movies
   - 03 Music
   - 04 Backup

做到咁嗎?因為好似容易一點管理
🙏🏻
作者: MW2003    時間: 2019-3-25 21:55

回覆 1# madvrnok


For 3) DS918+ 其實可唔可以連接返 DS212j 使用?如果唔得部DS212j 就要掉好似好浪費

My case, I still keep my 211 as offline backup.

I use Hyperbackup to "sync" 981+ to my old 211.  The 211 will turn on before the sync, and I assume the sync can be done in 2~3 hrs max, then the 211 will off automatically.  In this way, it look like a offline backup (auto).
作者: madvrnok    時間: 2019-3-25 22:22

回覆  madvrnok


For 3) DS918+ 其實可唔可以連接返 DS212j 使用?如果唔得部DS212j 就要掉好似好浪費

M ...
MW2003 發表於 2019-3-25 21:55

Any tutorials for this AUTO backup 😘🙏🏻
作者: madvrnok    時間: 2019-3-25 22:26

Any tutorials for this AUTO backup 😘🙏🏻
madvrnok 發表於 2019-3-25 22:22

I found it in the Synology website, will try it 🙏🏻
It’s look awesome 😘😘
作者: madvrnok    時間: 2019-3-25 22:27

親測,係唔洗嘅
我前日都係用兩隻新碟起機,SHR,
之後就過野 (712+ 兩個basic drive (without prot ...
wongja 發表於 2019-3-25 16:22

我就係怕咁大工程 🤣😬
作者: 脆辣雞腿包    時間: 2019-3-27 13:46

回覆 11# wongja


    受教了
作者: rocco2005    時間: 2019-3-27 22:38

就咁搬隻HDD過去就用得既,我自己試過
但唔建議咁做,最好backup出黎,插入新機洗過再入返落去
作者: s84292    時間: 2019-3-27 22:43

咁又真係好方便,但我部 DS212j 雜到 9 彩 😑
所以唔想就咁插 😑
madvrnok 發表於 2019-3-25 19:28


唔建議你直接插

要有陰影備份,你一定要行BTRFS,你212應該係EXT4

最後你都係要重新格式化





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2