Board logo

標題: SHR格式 [打印本頁]

作者: cat6    時間: 2020-7-28 01:06     標題: SHR格式

本帖最後由 cat6 於 2020-7-28 01:18 編輯

依種格式
個HDD用WIN10系咪開唔到FILE架?
synology專利?
作者: KinChungE    時間: 2020-7-28 01:31


唔好話Windows 10, 就算你用Linux都開唔翻

btw, NAS就算你唔行RAID, 都最少會用ext4/btrfs, Windows認唔到
作者: cat6    時間: 2020-7-28 01:58


唔好話Windows 10, 就算你用Linux都開唔翻

btw, NAS就算你唔行RAID, 都最少會用ext4/btrfs, Windows認 ...
KinChungE 發表於 2020-7-28 01:31


我系到諗
如果有日,我訓著左。而友人偷了我部NAS走。
佢開唔開到我D FILE?
作者: KinChungE    時間: 2020-7-28 02:00

本帖最後由 KinChungE 於 2020-7-28 02:01 編輯
我系到諗
如果有日,我訓著左。而友人偷了我部NAS走。
佢開唔開到我D FILE? ...
cat6 發表於 2020-7-28 01:58


開到
佢搵翻另一部Synology NAS插入去就得

再唔係, 有方法手動強行assemble array, 但係用緊咩raid / block size / hdd次序等等, 續樣要估/試
作者: jackwong717    時間: 2020-7-28 02:02

按個RESET咩都睇晒
作者: cat6    時間: 2020-7-28 02:02

開到
佢搵翻另一部Synology NAS插入去就得

再唔係, 有方法手動強行assemble array, 但係用緊咩raid / bl ...
KinChungE 發表於 2020-7-28 02:00


咁部機帳號,其他ac都開到?
作者: cat6    時間: 2020-7-28 02:07

按個RESET咩都睇晒
jackwong717 發表於 2020-7-28 02:02



    有依粒制咩?
如有,RESET之後,是否重設admin密碼?
甘好多c人公司都用nas。甘比人偷走咪大獲。
作者: KinChungE    時間: 2020-7-28 02:08

咁部機帳號,其他ac都開到?
cat6 發表於 2020-7-28 02:02


人地唔需要知你本身密碼, 直接改埋你都仲得
作者: cat6    時間: 2020-7-28 02:11

人地唔需要知你本身密碼, 直接改埋你都仲得
KinChungE 發表於 2020-7-28 02:08



    出面咁多office用nas萬一比人偷走,點算?
點樣正確保管
作者: jackwong717    時間: 2020-7-28 02:11

有依粒制咩?
如有,RESET之後,是否重設admin密碼?
甘好多c人公司都用nas。甘比人偷走咪大獲。 ...
cat6 發表於 2020-7-28 02:07


模式一:重置管理者的登入帳密與網路設定
    https://www.synology.com/zh-hk/k ... set_my_Synology_NAS
作者: KinChungE    時間: 2020-7-28 02:13

出面咁多office用nas萬一比人偷走,點算?
點樣正確保管
cat6 發表於 2020-7-28 02:11


https://www.synology.com/zh-tw/k ... _on_my_Synology_NAS

請善用加密功能
注意: 會影響效能

不過連公司保安都做唔好的話, 我相信淨係做NAS保安都冇乜用
作者: cat6    時間: 2020-7-28 02:21

模式一:重置管理者的登入帳密與網路設定
jackwong717 發表於 2020-7-28 02:11



   https://www.synology.com/zh-tw/k ... _on_my_Synology_NAS
可唔可以拍段片 ,如何加密共資料甲
作者: jackwong717    時間: 2020-7-28 09:12

回復 12 #cat6

佢個教學都好清楚易明,中要影片

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-28 21:57

共用ip問題,例如成凍大廈用死某幾個ip。有人
系甘撞入admin。block埋自己個ip。點解決?
作者: jackwong717    時間: 2020-7-28 22:09

本帖最後由 jackwong717 於 2020-7-28 22:29 編輯
共用ip問題,例如成凍大廈用死某幾個ip。有人
系甘撞入admin。block埋自己個ip。點解決? ...
cat6 發表於 2020-7-28 21:57



    vpn後登入用192. 168.X.X

圖片附件: 2.JPG (2020-7-28 22:29, 34.56 KB) / 下載次數 22
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2207920&k=6cd44c1b5ca374f3e9e400d5b2a39d00&t=1782133229&sid=kqMbLooZHE



圖片附件: 擷取.JPG (2020-7-28 22:29, 32.55 KB) / 下載次數 21
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2207921&k=ed10b9026dd6e851f4e9a4d0907413b6&t=1782133229&sid=kqMbLooZHE


作者: cat6    時間: 2020-7-28 22:41

我初初買佢睇網上睇教學以為簡單唔難做
但用落先發現其實都幾深入d setting(對於我) 。我感肯定要有一定程度網路知識,
d人話買個nas好過租 i cloud 5年。但發覺分分鍾隻hdd可能下個月就死。因為用wd。又要時常維護隻nas。又比人亂撞入黎。簡簡單單用dropbox可能仲好,起碼file唔會死。簡單,起碼唔使時常維護nas。我講得岩5岩,或者我睇唔到nas仲有其他功能,有師兄話放電影,歌曲。但版權問題我唔會放,這個功能用唔著,。nas既vpn。我部router效能上勁過佢,vpn功能又用唔著。
如果住劏房比人偷左好大獲。甘系味dropbox好過佢?
作者: cat6    時間: 2020-7-28 22:46

vpn後登入用192. 168.X.X
jackwong717 發表於 2020-7-28 22:09



    如果有心系甘撞入黎,都唔系辦法,可能要停用admin。
作者: jackwong717    時間: 2020-7-28 22:56

如果有心系甘撞入黎,都唔系辦法,可能要停用admin。
cat6 發表於 2020-7-28 22:46



    我係特登自己撞到鎖咗佢咋,我唔知你而家住劏房,
係一間屋入面一個router分畀你哋好多人用定係點樣,
正常幾個月都唔會鎖到一個ip啦,
鎖你ip唔係鎖你admin account
作者: KinChungE    時間: 2020-7-28 22:59

我初初買佢睇網上睇教學以為簡單唔難做
但用落先發現其實都幾深入d setting(對於我) 。我感肯定要有一定 ...
cat6 發表於 2020-7-28 22:41


點解越黎越多小型公司, 由公司server轉上cloud service就係呢個原因

自己買機既原來通常都係
1. 大量data, 幾TB以上, 租cloud唔化算
2. 私隱問題, 唔想將資料send俾第三者
作者: TimCook    時間: 2020-7-28 23:05

回覆 16# cat6


    平啲放出嚟,俾有心有需要嘅人用。
作者: jackwong717    時間: 2020-7-28 23:10

我初初買佢睇網上睇教學以為簡單唔難做
但用落先發現其實都幾深入d setting(對於我) 。我感肯定要有一定 ...
cat6 發表於 2020-7-28 22:41



    我答你嘅問題都比較多,
你所發問問題亦都超出咗一般使用者需要知嘅嘢,
一般使用者根本淨係愛嚟放資料bt睇片聽歌睇相,
設定好就唔會再理,想開心使用就係咁簡單,
想進入進階少少就要落啲苦功
作者: cat6    時間: 2020-7-29 00:25

我係特登自己撞到鎖咗佢咋,我唔知你而家住劏房,
係一間屋入面一個router分畀你哋好多人用定係點樣,
...
jackwong717 發表於 2020-7-28 22:56



    只系舉個例
作者: cat6    時間: 2020-7-29 00:42

回覆  cat6


    平啲放出嚟,俾有心有需要嘅人用。
TimCook 發表於 2020-7-28 23:05

唔會,依到甘多師兄拍曬片教我,甘用心
我一定學好。。
還有我想買部920+添。
作者: cat6    時間: 2020-7-29 00:46

本帖最後由 cat6 於 2020-7-29 01:17 編輯
我答你嘅問題都比較多,
你所發問問題亦都超出咗一般使用者需要知嘅嘢,
一般使用者根本淨係愛嚟放資 ...
jackwong717 發表於 2020-7-28 23:10



    我已經打開http2功能,但網址都系https。TLS1.2
如何用http2
作者: cat6    時間: 2020-7-29 00:51

我答你嘅問題都比較多,
你所發問問題亦都超出咗一般使用者需要知嘅嘢,
一般使用者根本淨係愛嚟放資 ...
jackwong717 發表於 2020-7-28 23:10


聽歌,睇戲
    synology容許版權方面?
咁分享比人成套無買版權既電影,synology容許?
作者: cat6    時間: 2020-7-29 00:55

本帖最後由 cat6 於 2020-7-29 01:18 編輯
我係特登自己撞到鎖咗佢咋,我唔知你而家住劏房,
係一間屋入面一個router分畀你哋好多人用定係點樣,
...
jackwong717 發表於 2020-7-28 22:56



   
我覺得guest用戶好少會系甘比人撞,無價值。
同埋撞入黎戈d佢都唔知nas有咩user。
作者: 沙盒A    時間: 2020-7-29 01:25

聽歌,睇戲
    synology容許版權方面?
咁分享比人成套無買版權既電影,synology容許? ...
cat6 發表於 2020-7-29 00:51

個刑責係你到,唔關synology事

正如人地鋪頭賣菜刀,有白卡佬買刀斬人,唔代表間鋪容許/認可佢斬人,賣左出去你點用係你嘅事
作者: cat6    時間: 2020-7-29 01:45

個刑責係你到,唔關synology事

正如人地鋪頭賣菜刀,有白卡佬買刀斬人,唔代表間鋪容許/認可佢斬人,賣左出去 ...
沙盒A 發表於 2020-7-29 01:25


所以依d功能用5著
作者: KinChungE    時間: 2020-7-29 02:18

我已經打開http2功能,但網址都系https。TLS1.2
如何用http2
cat6 發表於 2020-7-29 00:46


就算http2, 網址都係一樣https
http2係代表額外開啟某D功能, 例如長開connection唔close減少server workload
唔會有http2://呢樣野
作者: TimCook    時間: 2020-7-29 10:37

回覆 23# cat6


    樣樣都用唔著,仲買?
作者: ichigo1000    時間: 2020-7-29 10:43

私人用何來版權問題? 商業用就話姐...

聽歌,睇戲
    synology容許版權方面?
咁分享比人成套無買版權既電影,synology容許? ...
cat6 發表於 2020-7-29 00:51

作者: cat6    時間: 2020-7-29 12:46

就算http2, 網址都係一樣https
http2係代表額外開啟某D功能, 例如長開connection唔close減少server workl ...
KinChungE 發表於 2020-7-29 02:18


https://http2.akamai.com/demo
唔算?
作者: KinChungE    時間: 2020-7-29 12:47

cat6 發表於 2020-7-29 12:46


呢個只係subdomain, 唔關係咪http2事

你自己俾左錢買domain的話, 明明冇http2都可以照起個名叫"http2.xxxxx.com"
作者: cat6    時間: 2020-7-29 16:21

我答你嘅問題都比較多,
你所發問問題亦都超出咗一般使用者需要知嘅嘢,
一般使用者根本淨係愛嚟放資 ...
jackwong717 發表於 2020-7-28 23:10



    因為我同你都系ADMIN,,如果連一般使用者既知識都不會
如何管理好NAS?
作者: jackwong717    時間: 2020-7-29 16:37

回復 34 #cat6

9成人set好用得就唔理了,
無你諗到d古怪問題,
識果班師兄係工作需要,
或者nas愛好者,
要玩得叻,起一部不能說,慢慢玩,白機正常用

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-29 17:58

回復 cat6

9成人set好用得就唔理了,
無你諗到d古怪問題,
識果班師兄係工作需要,
或者nas愛好者,
要玩 ...
jackwong717 發表於 2020-7-29 16:37


事實上依d事情會發生。
只系機率。
作者: 炎冬    時間: 2020-7-29 23:05

回復 cat6

9成人set好用得就唔理了,
無你諗到d古怪問題,
識果班師兄係工作需要,
或者nas愛好者,
要玩 ...
jackwong717 發表於 2020-7-29 16:37


起了部在公司....VM底~~都沒搞了...界了200G試野.. 1TB HDD
作者: cat6    時間: 2020-7-29 23:31

本帖最後由 cat6 於 2020-7-29 23:32 編輯

系真是有。。我暫停左admin 。 20200729_233019.jpg

圖片附件: 20200729_233019.jpg (2020-7-29 23:30, 74.81 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2208231&k=cb37be83e2ab99c183b4843a65f12606&t=1782133229&sid=kqMbLooZHE


作者: jackwong717    時間: 2020-7-30 10:00

回復 37 #炎冬

當然再想玩得專d,
就vm 2,3部來玩/試,
我都有玩過下 esxi 6.7加不能說,
起4,5部來試野。


via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 04:35

回復 炎冬

當然再想玩得專d,
就vm 2,3部來玩/試,
我都有玩過下 esxi 6.7加不能說,
起4,5部來試野。


...
jackwong717 發表於 2020-7-30 10:00


佢個https連線加密系味無可能有TLS1.3 ?
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 09:28

佢個https連線加密系味無可能有TLS1.3 ?
cat6 發表於 2020-7-31 04:35



    我都係一個普通用家,
唔會攪/識呢d野
因為對我無咩用
作者: cat6    時間: 2020-7-31 14:51

我都係一個普通用家,
唔會攪/識呢d野
因為對我無咩用
jackwong717 發表於 2020-7-31 09:28



    點樣唔比USER 刪除D FILE
唔該
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 15:04

回復 42 #cat6

你係想佢個home定所有都不能Del?

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 15:16

回復 cat6

你係想佢個home定所有都不能Del?

via HKEPC Reader for Android
jackwong717 發表於 2020-7-31 15:04



    佢個帳號UPLOAD過既所有野
唔該
作者: t1174-3    時間: 2020-7-31 15:23

本帖最後由 t1174-3 於 2020-7-31 15:24 編輯

有 write 權就會有 del 權wor
或者要個 user 用 ftp 了。因為 ftp 反而是可以 有 write 權冇 modify 權
作者: cat6    時間: 2020-7-31 15:48

有 write 權就會有 del 權wor
或者要個 user 用 ftp 了。因為 ftp 反而是可以 有 write 權冇 modify 權 ...
t1174-3 發表於 2020-7-31 15:23



    我系YOUTUBE見有人講可以唔比佢刪除
https://www.youtube.com/watch?v=mve-8yg7JSQ&t=578s
7:17
作者: t1174-3    時間: 2020-7-31 15:53

所以就是說 ftp 啦。睇片那是 權限入面的自定頁。在權限時選自定就會有
作者: cat6    時間: 2020-7-31 15:57

所以就是說 ftp 啦。睇片那是 權限入面的自定頁。在權限時選自定就會有
t1174-3 發表於 2020-7-31 15:53



    就是自訂左都無得刪除...但又有.......
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 16:18

本帖最後由 jackwong717 於 2020-7-31 16:33 編輯

回復 48 #cat6

呢個幫唔幫到你
https://youtu.be/rK5bjeW4Tfs

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 17:12

回復 cat6

呢個幫唔幫到你
https://youtu.be/rK5bjeW4Tfs

via HKEPC Reader for Android
jackwong717 發表於 2020-7-31 16:18



    感謝師兄用心用力拍片..教小弟
但如果佢系上傳到HOME目錄,,系味無得禁止刪除??????????
作者: t1174-3    時間: 2020-7-31 17:26

本帖最後由 t1174-3 於 2020-7-31 17:33 編輯

直接改 HOMES 入面, 那USER 的FOLDER用自定權限可能得

擷取.JPG

圖片附件: 擷取.JPG (2020-7-31 17:32, 116.93 KB) / 下載次數 17
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2208670&k=2ba2d823cb2e7f349fcd3dd87606a401&t=1782133229&sid=kqMbLooZHE


作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 17:27

回復 50 #cat6

一樣可以

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 17:49

回復 cat6

一樣可以

via HKEPC Reader for Android
jackwong717 發表於 2020-7-31 17:27



    點解我唔得.........
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 17:57

本帖最後由 jackwong717 於 2020-7-31 18:08 編輯

回復 53 #cat6

我試左真係唔得,不如你只開一個資料夾比佢,禁佢用homes

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 18:10

本帖最後由 cat6 於 2020-7-31 18:44 編輯
回復 cat6

我試左真係唔得,不如你只開一個資料夾比佢,禁佢用homes

via HKEPC Reader for Android ...
jackwong717 發表於 2020-7-31 17:57



   系file station做...但我剛試又得..系ADMIN目錄..搵戈個用戶HOME資料甲右鍵加多個USER組,USER使用拒絕,拒絕只勾刪除戈兩項
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 18:52

回復 55 #cat6

我閱讀理解差,唔明你
講咩,咁唔信任呢d人,開一個資料夾比佢用,
唔比home佢用就解決了,
咁複雜做咩

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 20:00

回復 cat6

我閱讀理解差,唔明你
講咩,咁唔信任呢d人,開一個資料夾比佢用,
唔比home佢用就解決了,
咁 ...
jackwong717 發表於 2020-7-31 18:52


5比home佢用,可能連入dsm都5知做乜
同埋唔比home佢用,我又唔識,又多此一舉要學,多樣野煩。
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 20:09

本帖最後由 jackwong717 於 2020-7-31 20:44 編輯

回復 57 #cat6

你要明白home係佢私人野,
你去睇佢既野以不道德了。
開一個資料夾比佢用講明係共用,就解決啦,
你開比咩人用呢?
又要比人用,又唔想人刪除,
如果係家人,我一定唔會用,
如果係公司,可以不用就不用。


via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 20:16

回復 cat6

你要明白home係佢私人野,
你去睇佢既野以不道德了。
開一個資料夾比佢用講明係共用,就解決啦 ...
jackwong717 發表於 2020-7-31 20:09


你話c人野。但admin入file station已經全部睇曬。
定設置上有問題
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 20:40

回復 59 #cat6

我問你問題呀

via HKEPC Reader for Android
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 20:43

回復 59 #cat6

你咁set法點會有人想用,
好似家人咁我寧願用Cloud,
你攪咁多野話比我用,1係唔用,
1係放垃圾,咁有咩意義?

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 20:44

回復 cat6

我問你問題呀  

via HKEPC Reader for Android
jackwong717 發表於 2020-7-31 20:40


我都5明。。。?
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 20:46

回復 62 #cat6

你比咩人用?

via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 20:53

本帖最後由 cat6 於 2020-7-31 20:56 編輯
回復 cat6

你比咩人用?

via HKEPC Reader for Android
jackwong717 發表於 2020-7-31 20:46


我都系學習中。我都無話比人用。
未用,就算用都系自己放野。還有好多問題5識
兩步驗證我已經識
你系咪1000m上網,但我100m
作者: cat6    時間: 2020-7-31 21:01

回復 cat6

你咁set法點會有人想用,
好似家人咁我寧願用Cloud,
你攪咁多野話比我用,1係唔用,
1係放垃圾 ...
jackwong717 發表於 2020-7-31 20:43



    你開公司比人用?
但我5會,我連自己都未搞得店。。。
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 21:01

回復 64 #cat6

你攪咁多野,結果係無人想用,
試過開1個admin身份比朋友玩,
結果佢都唔會用,
大家都知私隱問題,點回放重要野,你重要限咁多野,
你求佢都唔想用,你明唔明。



via HKEPC Reader for Android
作者: cat6    時間: 2020-7-31 21:13

本帖最後由 cat6 於 2020-7-31 21:16 編輯
回復 cat6

你攪咁多野,結果係無人想用,
試過開1個admin身份比朋友玩,
結果佢都唔會用,
大家都知私隱問 ...
jackwong717 發表於 2020-7-31 21:01



    如果身為admin連nas權限都搞5清,系我5會比人用。
亦無人甘白痴會搵我用,我上網得100m
你會5會搵間網頁寄存公司得100Mpbs
作者: jackwong717    時間: 2020-7-31 22:47

教就教左
自己慢慢玩啦

圖片附件: 擷取.JPG (2020-7-31 22:47, 44.01 KB) / 下載次數 21
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2208709&k=8508f9a3e4062e2948f2e72d87c6602f&t=1782133229&sid=kqMbLooZHE






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2