Board logo

標題: Synology DSM 7.0 正式版已上線. [打印本頁]

作者: pctine    時間: 2021-6-29 11:12     標題: Synology DSM 7.0 正式版已上線.

ds1618+ 而家更新緊. 大家衝吧.
作者: Lando    時間: 2021-6-29 12:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benkwok    時間: 2021-6-29 12:17

ds1618+ 而家更新緊. 大家衝吧.
pctine 發表於 2021-6-29 11:12

918+ 已更新,過程順利, 冇穿冇爛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: pctine    時間: 2021-6-29 12:22

做乜咁心急  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
Lando 發表於 2021-6-29 12:07


DSM 7.0 beta 同 rc 都用咗好耐. 升級至 7.0 official 沒冇問題.
作者: Lobo826    時間: 2021-6-29 13:19

用了神棒睇電視...不敢升=.=
作者: pctine    時間: 2021-6-29 18:51

用了神棒睇電視...不敢升=.=
Lobo826 發表於 2021-6-29 13:19


usb dongle 睇電視就不要升級了.
作者: Alexwai    時間: 2021-6-29 19:28

本帖最後由 Alexwai 於 2021-6-29 19:32 編輯

唔知個 NVME SSD 做 storage 會唔會比7.0 拆咗?有冇師兄知?(我用918+ 的)
作者: cokelight    時間: 2021-6-29 21:21

想問下就算開咗自動更新,佢應該都唔會自己up做DM 7.0?
作者: ChingTszHong    時間: 2021-6-29 22:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kean23    時間: 2021-6-30 04:41

都係 41882同之前RC一樣。
作者: banana0713    時間: 2021-6-30 07:21

都係 41882同之前RC一樣。
kean23 發表於 2021-6-30 04:41


唔係,正式版係41890
作者: antonyhk    時間: 2021-6-30 07:24

都係 41882同之前RC一樣。
kean23 發表於 2021-6-29 20:41


你要上Synology網頁手動下載DSM 7.0正式版:

https://www.synology.com/zh-tw/support/download
作者: tongkai    時間: 2021-6-30 08:04

上左部 720+
作者: madebyp90    時間: 2021-6-30 08:11

本帖最後由 madebyp90 於 2021-6-30 08:17 編輯

7.0RC->7.0正式
同平時升冇分別

smb多左非同步讀取

啟動非同步讀取:啟動此選項會提升在 4K 隨機讀取或 10GbE 網路環境中的檔案讀取效能,但可能會占用較多 CPU 資源。
作者: monica.chiu    時間: 2021-6-30 14:07

918+ 已更新,過程順利, 冇穿冇爛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
benkwok 發表於 2021-6-29 12:17


係咪正式版? 上後仲有冇DS PHOTO?
作者: benkwok    時間: 2021-6-30 17:09

係咪正式版? 上後仲有冇DS PHOTO?
monica.chiu 發表於 2021-6-30 14:07

正式版,DS Photo會merge咗moment變咗做Synology Photo

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kean23    時間: 2021-6-30 18:30

你要上Synology網頁手動下載DSM 7.0正式版:
antonyhk 發表於 2021-6-30 07:24


我就係手動上網搵.
RC 有時就會係正式版.
作者: jackwong717    時間: 2021-6-30 19:06

直接入去下載
https://archive.synology.com/download/Os/DSM/7.0-41890
作者: dan_dan    時間: 2021-6-30 19:27

太多files 係入面無事無幹唔升高7.0 怕抄車
作者: Q-Q    時間: 2021-6-30 19:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingo3388    時間: 2021-6-30 20:32

請問一下上7.0完先我有usb hard disk share畀video station請問上了7.0還可用嗎?
作者: antonyhk    時間: 2021-6-30 20:59

本帖最後由 antonyhk 於 2021-6-30 13:22 編輯

回復 16 #benkwok

升級DSM 7對DS Photo及Moments最大影響,會合併咗做Synology Photos, 界面好似Google Photos, 本身Home folder 內既Moments就變成個人空間 (只有當前login既user睇到),而Photos folder內既相就變成共同空間 (各users睇到), 如有私人珍藏就要搬搬位,唔係就大麻煩
作者: fakeman    時間: 2021-6-30 21:17

部 212j 無得升了.....
作者: ElderNewbi    時間: 2021-6-30 22:40

回復 benkwok

升級DSM 7對DS Photo及Moments最大影響,會合併咗做Synology Photos, 界面好似Google Photos ...
antonyhk 發表於 2021-6-30 20:59



    請問admin ID 可否看到其他 user ID 個人空間的內容?
作者: jackwong717    時間: 2021-6-30 23:56

請問admin ID 可否看到其他 user ID 個人空間的內容?
ElderNewbi 發表於 2021-6-30 22:40



    可以
作者: 上水首富    時間: 2021-7-1 08:42

如買新的NAS 就不能用USB TV Dongle 了..........
作者: 火鳥人    時間: 2021-7-1 09:35

有沒有人更新7.0 後,   USB 2.5gbe 可正常用到...?
作者: ElderNewbi    時間: 2021-7-1 11:00

回覆 25# jackwong717


    謝謝
作者: JLO    時間: 2021-7-1 11:22

本帖最後由 JLO 於 2021-7-1 11:25 編輯

用緊 918+, 但收唔到通知話要up去7.0, 剛剛自行入去更新頁面就話現有的 DSM 6.xxx 已是最新, 而下便只顯示可自行 download 和up 上7.0 (冇寫咩 version)

請問這個7.0依然不是正式版嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: antonyhk    時間: 2021-7-1 11:33

回復 29 #JLO

你check下係咪41890, 就知道係唔係正式版
作者: antonyhk    時間: 2021-7-1 11:35

回復 24 #ElderNewbi

Admin最大權,當然NAS內什麼也睇到!

就正如係公司,IT admin都有權睇到你做既任何野一樣

A Big Brother is Watching You!
作者: marcochl    時間: 2021-7-1 12:58

回覆 29# JLO
係架啦, 佢特登分開左
作者: marcochl    時間: 2021-7-1 12:58

回覆 27# 火鳥人

都係等driver 吧, 依家我都係吉返1G 行....
作者: wilsonchung616    時間: 2021-7-2 11:16

7.0個Secure Signin幾好用,用手機approve就可以登入。
作者: Paul4340    時間: 2021-7-2 22:57

想問下而家係咪無左類似ds cloud
(可以同步手機入面指定既folder嘅files, 仲可以多部手機同步, 好有用)
之前上過7.0beta版, 頂唔順, 降級返

via HKEPC Reader for Android
作者: 小小米    時間: 2021-7-2 23:39

本帖最後由 小小米 於 2021-7-3 10:49 編輯
唔知個 NVME SSD 做 storage 會唔會比7.0 拆咗?有冇師兄知?(我用918+ 的)
Alexwai 發表於 2021-6-29 19:28



       我都想知... 同問

請問有冇C HING試過?
作者: ChingTszHong    時間: 2021-7-3 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sony-vaio    時間: 2021-7-5 09:35

本帖最後由 sony-vaio 於 2021-7-5 11:19 編輯

請問各位升左7.0後是否長期個RAM都用左38%?

Model : DS-415+
RAM : 2GB
作者: antonyhk    時間: 2021-7-5 10:56

回復 38 #sony-vaio

首先你要講你用咩型號NAS及幾多GB RAM?

我用DS1621+ 20GB RAM, 長期都係10幾%左右 (已開Docker)
作者: sony-vaio    時間: 2021-7-5 11:20

Sorry,已加回了

回復 sony-vaio

首先你要講你用咩型號NAS及幾多GB RAM?

我用DS1621+ 20GB RAM, 長期都係10幾%左右 (已開D ...
antonyhk 發表於 2021-7-5 10:56

作者: eilot    時間: 2021-7-5 14:10

718+更新完7.0後
同一網絡,在手機用DS file,不停上下一頁資料夾、圖片預覽等速度都比之前流暢得多
作者: antonyhk    時間: 2021-7-5 14:19

請問各位升左7.0後是否長期個RAM都用左38%?

Model : DS-415+
RAM : 2GB
sony-vaio 發表於 2021-7-5 01:35


你得2G RAM,佔RAM高係好正常

直接up去8GB RAM唔洗煩!

https://hoopercharles.wordpress. ... ages-not-databases/
作者: sony-vaio    時間: 2021-7-5 15:49

本帖最後由 sony-vaio 於 2021-7-5 15:51 編輯

Thx Ching,我都想‧ 但現在買條8G要多少錢?
同埋推薦那隻牌子? 規格是否跟網頁中既就一定得?
DDR3 1600 MT/s (PC3-12800) CL11 SODIMM 204 引腳 1.35V/1.5V ?
RAM有冇分單面雙面的?

你得2G RAM,佔RAM高係好正常

直接up去8GB RAM唔洗煩!
antonyhk 發表於 2021-7-5 14:19

作者: antonyhk    時間: 2021-7-5 16:20

Thx Ching,我都想‧ 但現在買條8G要多少錢?
同埋推薦那隻牌子? 規格是否跟網頁中既就一定得?
DDR3 1600 M ...
sony-vaio 發表於 2021-7-5 07:49


三大DRAM chips都無問題 (Samsung, Sk Hynix, Micron),DDR3-1600 8GB上美森或淘佬睇都係HK$200幾至200幾蚊左右

https://walker-a.com/archives/3850
作者: lazioman    時間: 2021-7-5 16:42

用緊外置HDD 來bt, up 完7.0 重可咁樣做嗎?
作者: mcmug0928    時間: 2021-7-5 18:35

回覆 45# lazioman

可以
作者: royzer0    時間: 2021-7-5 18:54

DSM7.0  非原廠PCIE 10G 卡 仲用唔用到?  有無勇士升左!?
作者: blover    時間: 2021-7-5 20:59

新手路過,第一次用 Nas。裝了 synology photos,新增了資料夾放相,後想更改資料夾名稱,發覺並不能像windows 般按F2 或right click 更改,請問有什麼方法更改資料夾名稱呢?
作者: antonyhk    時間: 2021-7-5 21:16

回復 47 #royzer0

用緊Intel X520-DA1 Pcie 10GbE Card, up咗去DSM 7咩問題都無!
作者: 沙盒A    時間: 2021-7-5 23:55

920+未up
唔知up左上去d docker仲行唔行到
作者: pctine    時間: 2021-7-6 00:15

920+未up
唔知up左上去d docker仲行唔行到
沙盒A 發表於 2021-7-5 23:55


試咗. docker 冇問題
作者: martyyau    時間: 2021-7-6 10:49

之前 DSM 6.2x 用 DL Station 平均每秒有 60MB 以上,升左 DSM 7.0 之後每秒最多得 11MB ……
作者: Quiorra    時間: 2021-7-6 14:31

920+未up
唔知up左上去d docker仲行唔行到
沙盒A 發表於 2021-7-5 23:55


本身用緊 homebridge 無問題, 不過桌面 shortcut 死左link, 要另外打網址先入到settings
作者: 小小米    時間: 2021-7-7 17:05

920+未up
唔知up左上去d docker仲行唔行到
沙盒A 發表於 2021-7-5 23:55



    我用 918+ .... 所有 DOCKER 上完 7 開心使用中
作者: JLO    時間: 2021-7-8 07:17

請問 docker 是有什麼用途?

via HKEPC Reader for Android
作者: jackwong717    時間: 2021-7-8 08:06

本帖最後由 jackwong717 於 2021-7-8 10:31 編輯

回復 55 #JLO

同vmm差唔多,唔食ram,
即係裝左佢,就可以掛另外1d軟件。

Android 紅米note8pro

圖片附件: 擷取.JPG (2021-7-8 10:31, 107.3 KB) / 下載次數 19
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2271853&k=96ff84c15ee3546cebbe00004c7a9f38&t=1782194751&sid=8yEGmamNi


作者: sony-vaio    時間: 2021-7-8 10:47

Ching想問下Synology VMM是否對於Desktop既VMware?
作者: jackwong717    時間: 2021-7-8 11:10

回復 57 #sony-vaio

係,一樣

Android 紅米note8pro
作者: sony-vaio    時間: 2021-7-8 11:17

本帖最後由 sony-vaio 於 2021-7-8 11:19 編輯

想問下要那些機動才能用到個VMM?

DS-415+

回復 sony-vaio

係,一樣

Android 紅米note8pro
jackwong717 發表於 2021-7-8 11:10

作者: jackwong717    時間: 2021-7-8 11:18

回復 59 #sony-vaio

https://www.synology.com/zh-hk/dsm/packages/Virtualization

Android 紅米note8pro
作者: sony-vaio    時間: 2021-7-8 11:20

O...... 玩唔到了

回復 sony-vaio

https://www.synology.com/zh-hk/dsm/packages/Virtualization

Android 紅米note8pro
jackwong717 發表於 2021-7-8 11:18

作者: beenoliu    時間: 2021-7-8 19:00

回復 royzer0

用緊Intel X520-DA1 Pcie 10GbE Card, up咗去DSM 7咩問題都無!
antonyhk 發表於 2021/7/5 21:16

我部 DS920+ 用緊 ASUSTOR AS-U2.5G2,驚上咗 DSM 7.0 之後用唔到,唔敢升住。
作者: wilson030    時間: 2021-7-8 21:09

回覆 48# blover


喺file station道right click
作者: alan4k    時間: 2021-7-9 00:09

對個7字好有戒心 Win7.. Note7.. 777
作者: kei81131    時間: 2021-7-9 10:46

剛更新完DSM 7
發現桌面捷徑資料夾無法重新命名
(之前DSM 6 都好方便, 右制就改到, 而家DSM 7唔得)

請問暫時無解嗎?
作者: dan_dan    時間: 2021-7-9 17:20

本帖最後由 dan_dan 於 2021-7-9 17:36 編輯

finger-cross 升緊7.0

*過程十分順利
作者: dan_dan    時間: 2021-7-9 18:10

Dsm7 係咪無咗dark theme?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: fix0016A    時間: 2021-7-9 18:11

本帖最後由 fix0016A 於 2021-7-9 18:13 編輯

有無ching 試過上左DSM 7 之後可以用chrome 開到file station?
作者: blover    時間: 2021-7-10 11:23

回覆 63# wilson030

唔該晒,撞撞吓攺咗!因為係第一次用 DSM ,還未適應佢個操作。
作者: mini_z_racer    時間: 2021-7-10 13:49

回覆 68# fix0016A

OK呀 (用緊mac)
作者: mini_z_racer    時間: 2021-7-10 13:56

回覆 67# dan_dan

official嘅dsm係冇dark mode果喎
之前6都係用browser嘅extension整出嚟
作者: dan_dan    時間: 2021-7-10 16:04

回覆  dan_dan

official嘅dsm係冇dark mode果喎
之前6都係用browser嘅extension整出嚟 ...
mini_z_racer 發表於 2021-7-10 13:56



    dsm 6 係有, 唔算係dark mode, 佢啲menu 會轉咗深色
作者: wala    時間: 2021-7-10 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 火鳥人    時間: 2021-7-10 19:33

DSM7.0 終於可以用上2.5gbe 了, 有沒有人試過.

DSM7.0 (2.5gbe)
作者: 沙盒A    時間: 2021-7-12 01:33

photo幾時先support hevc,heic...
作者: fix0016A    時間: 2021-7-12 10:03

有無ching 試過上左DSM 7 之後可以用chrome 開到file station?
fix0016A 發表於 2021-7-9 18:11



可能我表達得唔好, 有無ching 可以用browser 直接開file station 唔駛開DSM
FILE STATION.png

圖片附件: FILE STATION.png (2021-7-12 10:03, 55.66 KB) / 下載次數 25
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2272431&k=e8f807b70fdded51208f77cf116899e1&t=1782194751&sid=8yEGmamNi


作者: mini_z_racer    時間: 2021-7-12 12:13

回覆 76# fix0016A

冇問題喎!
你有冇打錯address? xx.xx.xx.xx:7220 or :7221
作者: fix0016A    時間: 2021-7-12 12:21

回覆 77# mini_z_racer


連vpn / 區網 打ip正常入到, 一用ddns 就唔得,
但我用ddns連其他野都正常 無問題
熄埋firewall 都唔得
作者: lavers    時間: 2021-7-12 13:02

回覆 76# fix0016A

我OK用到. 不過我無自定訂 port.
作者: fix0016A    時間: 2021-7-12 13:08

回覆 79# lavers


我用番7000 同 7001 都唔得
作者: mini_z_racer    時間: 2021-7-12 14:16

回覆 78# fix0016A

師兄,你問問題每次加啲啲,叫人點幫你呢!?
你不如一次過講清楚你用乜方法入,打乜command入,入唔到出乜error…
唔好每次等人答咗你又再話唔係咁嘅意思⋯⋯
作者: fix0016A    時間: 2021-7-12 14:38

回覆 81# mini_z_racer


嗯,係有d亂, 我up 左 dsm 7之後用試用browser 直接開file station 有兩種情況,想睇睇有無ching 知道有咩方法?

1. 連vpn or 區網 打ip --- 正常開到
2. ddns --- 其他服務正常使用,唯獨唔可以browser 直接開file station(已經用番file station 預設port 位7000 & 7001,nas 既 firewall亦都熄左)
ERROR.png

圖片附件: ERROR.png (2021-7-12 14:38, 14.67 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2272481&k=ff8df89d4fac0869d80812fb38630db2&t=1782194751&sid=8yEGmamNi


作者: jackwong717    時間: 2021-7-12 16:02

回復 82 #fix0016A

6.2.4時都得?
我用6.2.3試,
直接192.168.1.xx:7000/7001
Router開port 7000/7001比nas,
Nas防火牆比7000/7001通過,
直接用web可以開到。


Android 紅米note8pro
作者: jackwong717    時間: 2021-7-12 17:11

本帖最後由 jackwong717 於 2021-7-12 17:15 編輯

應用入口開返7000/7001比file station
剛剛用dsm7.0試左,
Router set port7000/7001比nas,
Ddns正常

圖片附件: IMG_20210712_5465.jpg (2021-7-12 17:10, 35.78 KB) / 下載次數 9
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2272501&k=bec5014c833abf38a8327650a1c8c420&t=1782194751&sid=8yEGmamNi


作者: fix0016A    時間: 2021-7-12 19:33

回覆 84# jackwong717

成功係外網開到file station啦, 唔該哂
作者: wdtech    時間: 2021-7-12 23:06

升上7.0 後, detect 唔到USB UPS
作者: 321    時間: 2021-7-16 19:40

70人仔礦渣買盤都吃過升上7.0
作者: jackwong717    時間: 2021-7-16 20:23

回復 87 #321

咁難明既!

Android 紅米note8pro
作者: kofz    時間: 2021-7-18 02:20

本帖最後由 kofz 於 2021-7-18 12:16 編輯
用了神棒睇電視...不敢升=.=
Lobo826 發表於 2021-6-29 13:19

神棒出咗 7.0 driver

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5299c).jpg


via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5299c).jpg (2021-7-18 12:16, 126.59 KB) / 下載次數 11
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2273384&k=22a7a9f4619345e042a6c64c51938075&t=1782194751&sid=8yEGmamNi


作者: casperyuen    時間: 2021-7-18 21:15

回覆 73# wala

跟了你的辦法,918 2.5 g work

thanks
作者: niceiceman    時間: 2021-7-19 09:16

回覆 89# kofz
嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩


有LINK 嗎?

我以為我永遠只會留在DSM 6
作者: kofz    時間: 2021-7-19 11:03

回覆  kofz
嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩


有LINK 嗎?

我以為我 ...
niceiceman 發表於 2021-7-19 09:16

https://drive.google.com/drive/folders/1l3r-Nh0JsvEbl2TIuZZxlwrdzryiDYu_?usp=sharing

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: niceiceman    時間: 2021-7-19 12:17

回覆 92# kofz

是否不能再在DSVIDEO 看電視?
只能用TVHEADEND?
作者: kofz    時間: 2021-7-19 13:16

本帖最後由 kofz 於 2021-7-19 13:20 編輯
回覆  kofz

是否不能再在DSVIDEO 看電視?
只能用TVHEADEND?
niceiceman 發表於 2021-7-19 12:17

因為而家個 driver 已經同 tvheadend 整合咗

咁樣 tvheadend 就會佔用咗神棒

理論上經 ssh 打 cmd 停咗個 tvheadend

就可以比(Video Station) DS VIDEO 用到

其實我覺得 tvheadend 功能强大咁多

冇必要繼續用

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: niceiceman    時間: 2021-7-19 15:23

回覆 94# kofz


   絕對認同, 但要讓不懂電腦的人看電視, DS VIDEO 有好處
作者: niceiceman    時間: 2021-7-19 19:20

Screenshot 2021-07-19 at 7.19.08 PM.jpg

有冇人知點解會咁?

設備: ds916+ dsm7

圖片附件: Screenshot 2021-07-19 at 7.19.08 PM.jpg (2021-7-19 19:19, 37.01 KB) / 下載次數 9
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2273636&k=b5437baec0687b77411154fc029b39fd&t=1782194751&sid=8yEGmamNi


作者: Lando    時間: 2021-7-20 06:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gutson84    時間: 2021-7-20 16:41

DS216j 得512mb ram係咪唔升好過
作者: teddylo    時間: 2021-7-21 18:28

回覆 96# niceiceman


    唔好意思師兄,請問最後結果如何?轉左DSM 7.0?同用到神棒系DS VIDEO?我仲未敢升住。想睇下各位用落有冇問題先。謝謝。
作者: Lobo826    時間: 2021-7-21 20:24

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2021-7-19 11:03



    1618+ DSM 7.0-41890 安裝tvheadend_denverton-7.0_git-30.spk 會彈出套件檔案格式不正確...

我睇過CPU Package Arch是Denverton, 應該無選錯檔案 @@





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2