作者: leaf_chan 時間: 2025-6-17 11:13 標題: 2.5GBE 區網建立,有必要?
小弟在了解如何set Synology DS720 NAS中,了解到可以以2.5GBE USB Adaptor + 2.5GBE Switch + cat 6 LAN線,組合成2.5GBE 區域網絡,增加上下載檔案的速度。
現請教師兄:
1)如家用backup 手機jpg相片,存放細檔案(eg. Word, ppt, pdf),和串流mp4格式影片,現有的1GBE LAN速度足夠使用?
2)Android 手機平板,或iphone手機平板,主要是透過無線WIFI,連接NAS,Backup和讀取jpg相片,及串流mp4格式影片,同樣現有1GBE LAN口速度,足夠使用嗎?
唔該各位師兄提點下小弟
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jackwong717 時間: 2025-6-17 12:38
無必要
作者: stephenwong 時間: 2025-6-17 12:49
小弟在了解如何set Synology DS720 NAS中,了解到可以以2.5GBE USB Adaptor + 2.5GBE Switch + cat 6 LAN線 ...
leaf_chan 發表於 2025-6-17 11:13
你嘅手機,你嘅 WiFi AP, 大概都行不足 1Gbps, 只將 NAS 連上 Switch 行快咗,瓶頸依然在 WiFi 一段。而且 USB LAN 有 latency,有 overhead,除非你抄寫好大的檔案,亦唔會可以用盡 2.5Gbps bandwidth. 再加上你NAS上兩 bays 都係 SSD? 如果用 HDD, 本身隻硬碟都係得 100MBps 左右, 又係用唔盡條 1Gbps ethernet.
作者: leaf_chan 時間: 2025-6-17 13:18
你嘅手機,你嘅 WiFi AP, 大概都行不足 1Gbps, 只將 NAS 連上 Switch 行快咗,瓶頸依然在 WiFi 一段。而 ...
stephenwong 發表於 2025-6-17 12:49
謝謝師兄意見
本身NAS是2 Bay HDD,我決定唔升2.5GBE區域網了。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: antonyhk 時間: 2025-6-17 13:20
一係唔搞,一搞就直接上10GbE LAN, 但成本及功夫就大好多,一闊三大
作者: leaf_chan 時間: 2025-6-17 13:40
10GBE成本高,退而求其次就2.5GBE,足夠一般人使用。但現實上,值不值得搞就另外再討論。
如樓上師兄講HDD運作速度好有限,用唔盡1GBE,加上不是經常抄寫大檔案,升級感覺不明顯,so決定唔再升級2.5GBE,等10GBE NAS普及再考慮是否升級。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: antonyhk 時間: 2025-6-17 13:57
10GbE一早已有,我4年前買DS1621+都係5千幾,自己加張10GbE LAN Card都係百幾200蚊,但因為想NAS、Router及家中4部電腦都可行10GbE LAN,所以前後又添置咗10GbE Switch及Asus RT-BE88U Router
至於裝HDD係NAS用唔用得著10GbE Bandwidth,4-6隻HDD行RAID read/write速度上到500-600MB/s唔係問題,問題只係你有無咁既需要。我會用NAS放旅行拍既片,亦會剪片,用NAS直接edit或將片transcode都無問題
作者: 風十三 時間: 2025-6-17 14:36
內聯存取係爽,用小好多時間,不過只是說做Backup時好爽,例如多過兩個Backup或以上。
其餘的,唔常覺得爽。
作者: leaf_chan 時間: 2025-6-17 14:38
本帖最後由 leaf_chan 於 2025-6-17 14:52 編輯
10GbE一早已有,我4年前買DS1621+都係5千幾,自己加張10GbE LAN Card都係百幾200蚊,但因為想NAS、Router ...
antonyhk 發表於 2025-6-17 13:57
我的NAS設定為SHR磁碟格式,食唔食得盡1GBE速度?
新手對NAS唔熟悉。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: stephenwong 時間: 2025-6-17 14:58
2 Bays, 行 SHR, 則係 RAID 1 啦!寫落去,咪最多等於一隻碟嘅速度囉!讀出來,最高效能就係兩隻碟加起上來!
作者: kirafung 時間: 2025-6-17 16:04
家用既話, 有NAS 需求就換吧, 我呢家notebook wifi 7 有行 MLO 都用盡2.5G
其實OK
作者: mxmxm 時間: 2025-6-17 20:41
自已覺得有需要就升, 無咩所謂, 升1G 上 2.5G 最多先快得1倍半, 只要覺得有需要, 升上 100G 都無話唔得
作者: eilot 時間: 2025-6-17 21:07
本帖最後由 eilot 於 2025-6-17 21:08 編輯
純內網使用再全部CAT6線配合,某程度個人使用已經足夠有餘,就是方便內網睇戲及互相備份,
2.5GBE的話,某程度可以本機直連NAS,用VM直接讀NAS內的映像檔都(可能)沒明顯問題
之前有報導S記用內置BT工具,因為太快反而令CPU負荷不到斷了,而官方建議是限速3000...
作者: fundive 時間: 2025-6-17 21:30
用開cat5e 線上2.5gbe 非常簡單, 可以玩盡HD
作者: JLO 時間: 2025-6-17 23:09
本帖最後由 JLO 於 2025-6-17 23:11 編輯
如果條線唔係太長(<100m)和線材質素唔太差,一般 Cat5e Ian 線已足夠行 2.5Gb 寬頻
via HKEPC Reader for Android
作者: kenken33 時間: 2025-6-17 23:39
無必要,因為已經用緊10G
作者: 鋼練 時間: 2025-6-19 14:05
我用DS923+行緊兩隻16T+24T RAID 0
外加左個10G LAN CAT6直線插PC, 因為我成日BT搬檔案, 所以算用得著
對外就用返本身既1G
作者: dc8786 時間: 2025-6-19 16:50
房PC 10G 光纖出廳連923+
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: plc1222 時間: 2025-6-23 16:28
cat5e 簡單直上10Gb
作者: jda 時間: 2025-6-25 07:54
以前用幾隻3T放NAS, 1G都嫌慢, 而家一隻HDD閒閒地都10幾20T, 成隻NAS咁大容量, 但條水喉仲係得咁細, 根本就唔太合理.
我本身隻DS1019行link aggregation 2x1G. 但單機連線都係得1G, 要多人同時用先有機會發揮到2G.
兩個月前身有少少痕, 買左隻2.5G USB俾隻DS1019用, 抄野同backup都上到250MB/s. 但用落發覺如某一blogger所說, DS1019插後USB port唔太穩定, 要插前port先得, 但我又唔想插前port走返條線去後面.
玩左一個月後, 結果買左隻DS1821+兩張¥120既二手拆機server 10g卡, 一張插NAS, 一張插主PC. 用DAC銅線駁入switch SFP uplink port. 抄一個ISO可以上到1000MB/s, 但行backup只係上到350MB/s到.
所以我覺得如果你部NAS個USB port係穩定的話, 2.5G係直得升既, 係真係用得盡.
作者: andy3210 時間: 2025-6-25 08:30
回覆 20# jda
請教一下,那個 2.5G USB ADAPTOR可以邊度搵到
作者: soccerism 時間: 2025-6-25 08:44
你嘅手機,你嘅 WiFi AP, 大概都行不足 1Gbps, 只將 NAS 連上 Switch 行快咗,瓶頸依然在 WiFi 一段。而 ...
stephenwong 發表於 2025-6-17 12:49
十分認同, 我都用左額外兩張2.5Gbps既lan 卡直連兩部腦, 中間冇用switch, 速度完全受HDD所限, 頂多都係得1300-1400Mbps, 只係快左少少, 用唔盡2.5Gbps
如果用SSD就唔同遘法
作者: jda 時間: 2025-6-25 20:02
陶宝京東都有喇
作者: 鋼練 時間: 2025-6-27 14:22
回覆 22# soccerism
我之前用DS220+, 後置左1個Ugreen 2.5 USB Lan
速度都係咁上下,最快都係1400Mbps, 始終好過1G咁解
要真係有感, 至少10G先會有

