Board logo

標題: Windows 8修改registry加入新倉頡、新速成 [打印本頁]

作者: computer1975    時間: 2012-12-8 13:19     標題: Windows 8修改registry加入新倉頡、新速成

本帖最後由 computer1975 於 2012-12-8 13:30 編輯

打開記事本,將下文存入ime.reg (存檔 > 存檔類型 > 所有檔案 (*.*) > 檔案名稱 > ime.reg
打開檔案總管 (Win + E) > 打開ime.reg
  1. Windows Registry Editor Version 5.00

  2. [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\CTF\TIP\{531fdebf-9b4c-4a43-a2aa-960e8fcdc732}\LanguageProfile\0x00000404\{761309DE-317A-11D4-9B5D-0080C882687E}]
  3. "Description"="Microsoft Phonetic"
  4. "Display Description"=hex(2):40,00,25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,\
  5.   52,00,6f,00,6f,00,74,00,25,00,5c,00,53,00,59,00,53,00,54,00,45,00,4d,00,33,\
  6.   00,32,00,5c,00,69,00,6e,00,70,00,75,00,74,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,2c,00,\
  7.   2d,00,35,00,30,00,36,00,36,00,00,00
  8. "IconFile"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
  9.   74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,49,\
  10.   00,4d,00,45,00,5c,00,49,00,4d,00,45,00,54,00,43,00,5c,00,49,00,6d,00,54,00,\
  11.   43,00,54,00,69,00,70,00,2e,00,44,00,4c,00,4c,00,00,00
  12. "IconIndex"=dword:00000001
  13. "Enable"=dword:00000000

  14. [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\CTF\TIP\{531fdebf-9b4c-4a43-a2aa-960e8fcdc732}\LanguageProfile\0x00000404\{F3BA907A-6C7E-11D4-97FA-0080C882687E}]
  15. "Description"="Microsoft New ChangJie"
  16. "Display Description"=hex(2):40,00,25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,\
  17.   52,00,6f,00,6f,00,74,00,25,00,5c,00,53,00,59,00,53,00,54,00,45,00,4d,00,33,\
  18.   00,32,00,5c,00,69,00,6e,00,70,00,75,00,74,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,2c,00,\
  19.   2d,00,35,00,30,00,39,00,33,00,00,00
  20. "IconFile"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
  21.   74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,49,\
  22.   00,4d,00,45,00,5c,00,49,00,4d,00,45,00,54,00,43,00,5c,00,49,00,6d,00,54,00,\
  23.   43,00,54,00,69,00,70,00,2e,00,44,00,4c,00,4c,00,00,00
  24. "IconIndex"=dword:00000002
  25. "Enable"=dword:00000000

  26. [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\CTF\TIP\{531fdebf-9b4c-4a43-a2aa-960e8fcdc732}\LanguageProfile\0x00000404\{0B883BA0-C1C7-11D4-87F9-0080C882687E}]
  27. "Description"="Microsoft New Quick"
  28. "Display Description"=hex(2):40,00,25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,\
  29.   52,00,6f,00,6f,00,74,00,25,00,5c,00,53,00,59,00,53,00,54,00,45,00,4d,00,33,\
  30.   00,32,00,5c,00,69,00,6e,00,70,00,75,00,74,00,2e,00,64,00,6c,00,6c,00,2c,00,\
  31.   2d,00,35,00,31,00,34,00,39,00,00,00
  32. "IconFile"=hex(2):25,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
  33.   74,00,25,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,49,\
  34.   00,4d,00,45,00,5c,00,49,00,4d,00,45,00,54,00,43,00,5c,00,49,00,6d,00,54,00,\
  35.   43,00,54,00,69,00,70,00,2e,00,44,00,4c,00,4c,00,00,00
  36. "IconIndex"=dword:00000004
  37. "Enable"=dword:00000000
複製代碼
本人不負責任何責任,請先備份 / 建立還原點,如有失手自行負責

source: http://social.technet.microsoft. ... 8-9f0c-641fef2e7186
作者: computer1975    時間: 2012-12-8 13:20     標題: 加入新速成、新倉頡

控制台 > 語言 > 中文(香港特別行政區) > 選項 > 新增輸入法
作者: computer1975    時間: 2012-12-8 13:25     標題: 輸入標點 新倉頡 確認整句輸入

控制台 > 語言 > 中文(香港特別行政區) > 選項 > 點 微軟新倉頡-選項 > 進階 > 標點符號自動確認入 > 使用 > 確定
作者: computer1975    時間: 2012-12-8 13:27

本帖最後由 computer1975 於 2012-12-8 13:36 編輯

希望本文置頂幫助大家,M$好用的功能係Windows Update & SP1加返新倉頡 / 新速成,標點符號自動確認入要人手enable

想再問 Windows 8 半形/全形有無快捷鍵?
作者: Fanolian    時間: 2013-3-25 15:03

thx,依家先見到呢個post,終於可以喺win8 用返新倉頡啦~
作者: hk654321    時間: 2013-3-25 20:46

我用開速成,唔知有無辨法將"候選字"既字體改大D? 老花睇得比較辛苦.
作者: a886    時間: 2013-3-25 21:24

回復 5# Fanolian


    終於有啦
作者: a886    時間: 2013-3-25 21:43

回復 1# computer1975


    http://www.dotblogs.com.tw/esyc2001/archive/2012/11/02/80023.aspx
依個應該係原文有齊zip檔打包
作者: Fanolian    時間: 2013-3-25 21:50

win8 唔使裝,本身已有微軟輸入法2012,睇落只係無顯示到出嚟。
作者: oo2oo299999    時間: 2013-3-25 23:34

我用開速成,唔知有無辨法將"候選字"既字體改大D? 老花睇得比較辛苦.
hk654321 發表於 25/3/2013 20:46



    yes
作者: riteahxt    時間: 2013-3-28 15:09

我用開速成,唔知有無辨法將"候選字"既字體改大D? 老花睇得比較辛苦.
hk654321 發表於 2013-3-25 20:46



    http://www.dotblogs.com.tw/esyc2001/archive/2013/03/27/99239.aspx

有教學
作者: icecream2013    時間: 2013-3-28 17:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: riderkid    時間: 2013-3-28 20:13

新倉頡同倉頡有咩分別? 想請教. 見你地好陶醉咁!
作者: efilm    時間: 2013-3-28 21:11

新倉頡可以用「`」再加鍵盤上嘅英文標點就可以打到中文全形標點,唔洗記果啲 ZX_ _
作者: hk654321    時間: 2013-3-28 21:47

回復 11# riteahxt


改大左D字易睇左好多
作者: Fanolian    時間: 2013-3-29 03:25

新倉頡可以用「`」再加鍵盤上嘅英文標點就可以打到中文全形標點,唔洗記果啲 ZX_ _ ...
efilm 發表於 2013-3-28 21:11


我用開CTRL + 標點嚟打全形標點符號(要喺設定入面set)。依家win8 嘅傳統倉頡都加咗呢個功能。

我轉用新倉頡只係為咗重複碼唔使揀字,絕大部份情況個輸入法都會揀到個啱嘅俾你,除非要打生僻字。
作者: sam2013    時間: 2013-3-29 15:05

終於可以喺win8 用返新倉頡啦~
作者: soccerhk    時間: 2013-3-30 07:46

本帖最後由 soccerhk 於 2013-3-30 07:52 編輯

新倉頡 無左相關字詞揀
作者: RT9000    時間: 2013-3-30 08:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tonytony    時間: 2013-5-7 22:58

WinRT都加到新倉頡
作者: computer1975    時間: 2013-5-8 00:24

呢個帖應該置頂喇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2