Board logo

標題: [Windows 7] 工作列啟動資料夾問題 [打印本頁]

作者: cck5270    時間: 2015-8-1 10:08     標題: 工作列啟動資料夾問題

平時係紅圈位按住左鍵向上推,可以係任意位放開左鍵,再選資料夾
但而家變成一放開左鍵就直接開果個位既資料夾
求解決方法

作者: cck5270    時間: 2015-9-25 08:35

升完win10又降返win7玩一排後,
問題又出現返

求解決方法





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2