標題:
[Windows 7]
工作列啟動資料夾問題
[打印本頁]
作者:
cck5270
時間:
2015-8-1 10:08
標題:
工作列啟動資料夾問題
平時係紅圈位按住左鍵向上推,可以係任意位放開左鍵,再選資料夾
但而家變成一放開左鍵就直接開果個位既資料夾
求解決方法
作者:
cck5270
時間:
2015-9-25 08:35
升完win10又降返win7玩一排後,
問題又出現返
求解決方法
歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/)
Powered by Discuz! 7.2