作者: wow189 時間: 2018-5-22 16:50 標題: 升完級個微軟拼音點刪走??
點解冇得移除
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2060663&k=ff427750dc3c3e0bd3ab868d9930610d&t=1782383019&sid=1bZEkhQIjs3

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2060664&k=3c3dae5f456462f9385670d0b0d427d3&t=1782383019&sid=1bZEkhQIjs3

作者: a2468 時間: 2018-5-22 18:49
回覆 1# wow189
如圖
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2060697&k=580b8ca8694e6e93f232c7e6b53bd6d8&t=1782383019&sid=1bZEkhQIjs3

作者: wow189 時間: 2018-5-22 19:01
點移除外置置輸入法? 本身想去控制台整 m$無啦啦刪左個語言選項
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2060707&k=40c9df613558db45e9eab8364d0ca838&t=1782383019&sid=1bZEkhQIjs3

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2060708&k=065d6a5da26646f5e2f742f3069ae7f6&t=1782383019&sid=1bZEkhQIjs3

作者: wow189 時間: 2018-5-22 19:02
回覆 2# a2468
點移除外置輸入法??
作者: a2468 時間: 2018-5-22 20:12
本帖最後由 a2468 於 2018-5-23 06:43 編輯
到下載的地方睇點樣移除外置輸入法
作者: wow189 時間: 2018-5-23 13:25
回覆 5# a2468
但我外置輸入法有d功能有用 用registry方法改得唔得?

