標題: [Windows 11] 升級 windows 11 enterprise , 只去到 23H2 , 去唔到更高 [打印本頁]
作者: peterchu1 時間: 2025-10-28 17:25 標題: 升級 windows 11 enterprise , 只去到 23H2 , 去唔到更高
我公司有部份 windows 11 enterprise , 都係近兩三年買的批次 , 用 check for update , windows download assistant 都只可以去到 23H2 , 但呢個版本出年 expiry
請問點樣可以上到 25H2 ? 除左重裝
thanks
作者: aarv 時間: 2025-10-29 17:14
直接download 25h2 iso用佢黎做upgrade
作者: tongziv 時間: 2025-10-30 08:49
但唔保fully support有D apps/driver 可能會被uninstall
作者: COD 時間: 2025-10-30 10:04
直接iso升級安裝,但如果硬件唔達標,
都係冇得傾,我有部十年NB就上唔到。
≡ 天雨雖寬 不潤無根之草 ≡

