作者: sunhikari 時間: 2013-7-13 20:44 標題: 維修轉波器.........
因為唔知乜事故,架單車個波腳死左.......
咁紿終都係要整.......唯有去買個間的車鋪整
佢地話車架變左少少型,但因為行貨,唔使錢整左
但整套變速器要更換,要換波腳、單車鏈同埋9速齒輪............
原裝的波腳:SHIMANO TIAGRA
原裝的9速齒輪:SHIMANO CS-HG50-9 11-25T 9SP
單車鋪話:
維修:$900(唔會有100%性能,但都有95%以上功能)
升變做SHIMANO 105:$1000
上頂:$1500(但無講乜型號............)
上淘寶查過,兩件夾埋唔計運費約為300人仔
係無鏈.......

其實自己維修易唔易?
另外,如果升級的,就我部車.應該升邊隻好?
THANKS
作者: 黃金俠 時間: 2013-7-13 21:04
咁快..
作者: sunhikari 時間: 2013-7-13 21:17
我都係咁話...
老實講,架單車最多都係跌過一次,仲要好輕力個隻跌,完全撞唔到波牙或者變速器
但之後踩已經有少少問題,平地踩9波唔係好順,但踩多少少又唔覺有問題
之後上斜轉波就開始黎,越轉越難踩,之後突然成個尾輪停左
再望望•••••就發覺架車尾輪個波牙向上「咬」左90度,條鏈直頭痴埋一舊
之後單車鋪話個架其實有少少變型,要拎去廠check........
今日先收到通知,車架整好,但轉波器要整,就同主樓講的一樣
咁與其維修咁金,不要直接升級好過•••••••
但又唔識自己整,最後都係要比單車鋪賺
所以先要向各位指教一下...
作者: Mathk 時間: 2013-7-14 02:09
睇完你咁講,我都係去書局買幾本單車維修手冊,自己出唔到手都預到錢。
作者: hkarmy01 時間: 2013-7-14 08:50
影張相黎睇睇隻波腳咩情況先啦,可能實際上未必有你形容得甘嚴重
作者: rx78_nt-1 時間: 2013-7-14 08:57
波腳冇咁易壞
我架車用sram x7 撞到花晒了(近三年踩左6500km)
坐過飛機又坐過直通巴返大陸
又0速跌車 仲有撞到鐵閘大門
你上105梗係要錢
作者: sunhikari 時間: 2013-7-14 11:05
咁人地單車鋪咁樣講,咪咁信lor

又無工具,又唔識整
但如果升級,可以升邊隻?
作者: rx78_nt-1 時間: 2013-7-14 11:32
唔知閣下昇級要求啦
有d人為快小小又換導輪仔
有d人要10速11速(又有d人明明10速 但上隧道死都唔轉波 要抽車上)
我就是唔踩到壞都唔換件的人
作者: sunhikari 時間: 2013-7-14 12:30
有無人聽過讀音叫outifly的牌子?
單車鋪話$1500的款係呢隻,10波段
作者: 黃金俠 時間: 2013-7-14 12:38
本帖最後由 黃金俠 於 2013-7-14 12:40 編輯
應該係SHIMANO ULTEGRA
邊洗$1500...淨買波腳$700倒
作者: sunhikari 時間: 2013-7-14 12:45
但一換唔係淨波腳喎
而係換埋10速齒輪(因為之前係9速的)同埋車柄的轉波器
其實仲有其他係包埋,但忘記了.....
作者: sunhikari 時間: 2013-7-14 13:06
另外,rapidfire指撥係唔係得一種?
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=ekqfrug81f5
THANKS
作者: rx78_nt-1 時間: 2013-7-14 13:32
不如你影一影波腳同飛輪睇下乜事
作者: sunhikari 時間: 2013-7-14 13:34
我都想呀
但架車而家係單車鋪......點影
架車壞左係星期4的事了
作者: EyeOfMagic 時間: 2013-7-14 14:56
自己整係好容易
維修:$900 係整d乜先
作者: deep@hkepc 時間: 2013-7-14 16:40
上網大把教學啦, 你唔介意我雞手鴨腳, 幫你整唔收人工又點話, 反正有架生
作者: hkarmy01 時間: 2013-7-14 18:27
我就係你所指既人xd
基本上家陣用緊咬地瓜,長期用緊50-17既配搭,上斜就企起身抽車唔轉波,爆車都係加高腳頻就搞掂
後波腳導輪仔平平地買左tacx陶瓷轆玩下,速度同順暢度改善度係0,純粹為換而換
作者: 黃金俠 時間: 2013-7-14 20:54
踩[操]RB其宎都係keep腳頻咁踩.hea踩就...

