Board logo

標題: [產品資訊] [開箱] 一秒快摺 X 車 [打印本頁]

作者: motang    時間: 2014-9-16 23:11     標題: [開箱] 一秒快摺 X 車

本帖最後由 motang 於 2014-9-17 00:27 編輯

摺車一直都有留意.
差D就上當買左A車.

呢款話係大陸攞左專利.
其實佢都係抄返大陸人, 重要係個呀伯.
改良人個設計, 攞埋專利.
阿伯唔知有幾心痛.
所以有諗頭都唔夠, 最重要係去到盡.
講完故. 睇返架車.  (手機圖片簡陋, 請諒)

又係淘神貨. 又係順嫂速遞去公司.
一班人拆禮物咁開心D.
而家單車都係裝腳踏, 扭實D手制就OK.
胎氣都泵埋俾你,  VERY EASY.
N年前裝錯左右. 攪到滑啞要成個換呢D低級錯誤唔會再發生.

IMG_20140916_194445.jpg

後架, 尾反光, 泥擋, 鍊擋有既.
燈, 羊角, 可甩水壺架, 餸籃, 全部另購.

IMG_20140916_194504.jpg

開車靠一個開關制 加一個快拆. 快拆用黎LOCK死支柱.
關車只要拆左快拆LOCK返開關制就OK。EASY
IMG_20140916_194622_1.jpg
一字車頭中間扭鬆黑色就可以摺得,
幾欣賞呢個機關. 開頭怕佢好易鬆 (大陸貨陰影). 但用落都幾實淨, 唔會影響轉向, 亦好易拆.
個腳踏可拉環式90度摺. 唔係好熟腳踏, 不過用料都算好, 起碼唔係全膠造.

要摺到最細, 起碼要鬆5個位,
1. 車身, 2. 手把, 3. 腳踏, 4. 車頭, 5. SIT位.
而家一般出街只摺1.
返屋企只摺1.2.3.
好處係: 摺左都推得!!
IMG_20140916_194526.jpg

前後BREAK都係 V BREAK (!?) 總之唔係乜野碟煞咁先進.
大彈簧SIT位, 肥仔女仔至愛

IMG_20140916_194711.jpg
用左2組齒輪, 有冇人識得計2組齒輪比既功率?
我唔知, 總之, 30度上20米斜都係最後幾步用力.
(註: 車主身高168CM 重 73KG, 自問係標準肥胖身型)

總結:
好處:
1. 摺得細, 收起佔一格電梯, 地鐵有個檢測行李大細透明箱. 目測可以入哂落去.
2. 真係快摺, 可一路推車一路摺.
3. 摺左都重可以推.
4. 架車幾順.
壞處:
1. 重, 14-15KG
2. 摺起冇乜位揸手 (應該設計個手抽就PERFECT)
3. 冇避震 (靠個SIT位, 其實又唔係好震, 夠用)
4. 冇轉波 (要加都應該可以加飛輪, 腳踏位就冇咁易啦.)
5. 貴, 比一般摺車貴40-50%

PS. 冇乜女識欣賞 (雙翼車反而有女望, 有呀媽問), 但係好多爸爸好有興趣. 始終香港屋企實在太細啦.

PPS. 其實摺左都可以踩. 不過留返大家試. 試完話我知有冇受傷得啦.



.

圖片附件: IMG_20140916_194445.jpg (2014-9-16 23:11, 130.25 KB) / 下載次數 99
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717703&k=7460b987ed96bca79bcca05299840a72&t=1782191773&sid=8yECZhtsD



圖片附件: IMG_20140916_194504.jpg (2014-9-16 23:11, 141.63 KB) / 下載次數 103
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717704&k=264ea1432cffe471aefd24eddffd9b16&t=1782191773&sid=8yECZhtsD



圖片附件: IMG_20140916_194526.jpg (2014-9-16 23:11, 138.38 KB) / 下載次數 105
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717705&k=20390a85553dafcc47be477f1e822d31&t=1782191773&sid=8yECZhtsD



圖片附件: IMG_20140916_194711.jpg (2014-9-16 23:11, 126.23 KB) / 下載次數 85
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717706&k=1803c0dc871d3231e6b78593dd26494d&t=1782191773&sid=8yECZhtsD



圖片附件: IMG_20140916_194622_1.jpg (2014-9-16 23:30, 145.23 KB) / 下載次數 92
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717719&k=2d2a231ac5e5880b3d25d936d875e14b&t=1782191773&sid=8yECZhtsD


作者: taxman123    時間: 2014-9-17 06:50

部車好cute..个購物袋好似仲大部过部車

怪吾得順風貢好生意啦
上月在台南都見到佢的送貨車
作者: saya33    時間: 2014-9-17 09:58

其實架車個重心咁低,會唔會好易抄車嫁?
作者: motang    時間: 2014-9-17 11:14

其實架車個重心咁低,會唔會好易抄車嫁?
saya33 發表於 2014-9-17 09:58


點睇重心? 唔覺有問題.
踏板車/雙翼車就真係易抄d.
作者: motang    時間: 2014-9-17 11:16

部車好cute..个購物袋好似仲大部过部車

怪吾得順風貢好生意啦
上月在台南都見到佢的送貨車 ...
taxman123 發表於 2014-9-17 06:50


個餸籃可以裝3碗米線
作者: naxingxiao    時間: 2014-9-17 12:17

個轆嘅直徑咁細,唔覺意擺一擺就即刻摺得!
作者: taxman123    時間: 2014-9-17 12:25

請問架有座位車
Chai 得暢順?
會唔會好side 力?
Thx
作者: motang    時間: 2014-9-17 12:33

本帖最後由 motang 於 2014-9-17 12:36 編輯
請問架有座位車
Chai 得暢順?
會唔會好side 力?
Thx
taxman123 發表於 2014-9-17 12:25


唔好講少, 睇倒架幾好.
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=37618757805
有波有碟煞.
不過有d擔心個摺疊方法唔夠穏陣同耐用

重有16寸. 不過咁摺法就唔係太適合14寸以上車啦.
作者: motang    時間: 2014-9-17 12:55

請問架有座位車
Chai 得暢順?
會唔會好side 力?
Thx
taxman123 發表於 2014-9-17 12:25


Chai 得暢順
唔會好side 力
但極速有限.
作者: taxman123    時間: 2014-9-17 12:59

12 吋車呔都吾會太快的
作者: misthe_miceki    時間: 2014-12-4 08:41

改咗下個樣都ok gei
作者: jermery    時間: 2014-12-23 05:11

我都留意緊小輪摺疊單車, 呢部好有興趣, 請問幾錢??? 有無其他推介??? THANKS ...
作者: abicycle    時間: 2014-12-23 15:20

回覆 12# jermery


    港幣1000多少少
作者: jermery    時間: 2014-12-23 17:53

回覆 13# abicycle


    師兄,可以畀條link睇下嗎??

另外部車摺後幾大部呢???
作者: ahleunglwl    時間: 2015-1-9 02:16

請問有冇淘寶link?
作者: alexn    時間: 2015-1-9 20:17

http://item.taobao.com/item.htm? ... =91e2b33bb17#detail
作者: alan0320    時間: 2015-1-10 10:33

買左架山寨NANOO ...

作者: alexn    時間: 2015-1-10 20:53

買左架山寨NANOO ...
alan0320 發表於 2015-1-10 10:33



Any link ?


作者: abicycle    時間: 2015-1-11 02:59

回覆 18# alexn


    我附近單車舖有賣, 好似二千幾定三千
作者: motang    時間: 2015-1-11 09:49

買左架山寨NANOO ...
alan0320 發表於 2015-1-10 10:33


呢架我都啱啱入左.
CHING個頭燈係本身有定自己裝?
作者: alan0320    時間: 2015-1-11 10:33

498 人仔咋,超抵,支頭燈自己換
作者: motang    時間: 2015-1-11 10:34

498 人仔咋,超抵,支頭燈自己換
alan0320 發表於 2015-1-11 10:33


YES. 架車未到手.
但已落架.
想買多架都冇......
作者: alexn    時間: 2015-1-11 14:07

YES. 架車未到手.
但已落架.
想買多架都冇......
motang 發表於 2015-1-11 10:34


我係淘寶揾吾到,可以share條link嗎?
作者: alexn    時間: 2015-1-11 17:31

搵到了,但已下架,
廠家說不會生產了。。。。。

作者: motang    時間: 2015-1-11 22:19

回覆 24# alexn

係呀.
作者: alan0320    時間: 2015-1-12 11:04

回覆 24# alexn

有另一家賣貴左一倍, $946
作者: alexn    時間: 2015-1-12 13:48

回覆  alexn

有另一家賣貴左一倍, $946
alan0320 發表於 2015-1-12 11:04



我見到,不過我吾會做水魚。
作者: motang    時間: 2015-1-13 00:09

我見到,不過我吾會做水魚。
alexn 發表於 2015-1-12 13:48


其實都值,細摺有波入哂綫,900人仔唔算貴,
500係超值。
作者: edup    時間: 2015-1-13 01:19

一秒快摺車 .. 心動
作者: alexn    時間: 2015-1-13 11:14

呢部好似吾錯, 不過貴好多,
12寸要HK$2000左右 ...



作者: motang    時間: 2015-1-13 11:21

呢部好似吾錯, 不過貴好多,
12寸要HK$2000左右 ...
alexn 發表於 2015-1-13 11:14


俾個意見ching. 就算價錢ok 都唔好買12寸.
咁細既齒輪組, 踩到 hihi.
作者: alexn    時間: 2015-1-13 11:33

呢部好平, RMB480,
但前輪係12寸, 後輪係14寸,
咁樣嘅組合會吾會有問題 ?


作者: alexn    時間: 2015-1-13 12:27

搵到了,但已下架,
廠家說不會生產了。。。。。
alexn 發表於 2015-1-11 17:31


有時講多兩句, 可能有意外收穫 !!
似乎廠家會再生產, 但話要明年 ...
雖然可能只係"膚顯"我 ....
但如果大家有興趣嘅, 去呢度(Link)同客服反映一下,
越多人問, 咁就可能會加快廠家再生產決定 !!


alexn(2015-01-13 11:49:28):
DONGGRAMI 14寸折叠车,
真的不会再生产吗?
这自行车设计很好, 想购一部 ..

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 11:57:05):
已经卖完了

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 11:57:21):
没有货了

alexn(2015-01-13 11:57:37):
真的不会再生产吗?
这自行车设计很好, 想购一部

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 11:57:53):
暂时还不知道什么时候会不会生产

alexn(2015-01-13 12:01:06):
可以跟主管反映一下吗?
我觉得很多人都会喜欢这自行车的设计

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:01:58):
好的,谢谢亲,

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:02:22):
您可以选一下我们公司其它车型,都很不错的!

alexn(2015-01-13 12:05:56):
我比较喜欢这自行车的折叠设计 ...

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:06:30):
好的,亲,我们会尽快生产的

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:06:30):
好的,亲,我们会尽快生产的

alexn(2015-01-13 12:09:53):
真的吗? 那真的是个好消息 !!
下个月有可能再上架吗?

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:10:49):
亲,我们要统一调配以后才行的,暂时还不确认上架时间!

alexn(2015-01-13 12:13:51):
明白, 希望可以快一点 ... 谢谢

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:14:43):
握手微笑

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:15:12):
要急的话,建议购买其它车型

alexn(2015-01-13 12:19:26):
我不是很急, 希望可以等到这自行车再生产~

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:20:27):


tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:20:40):
建议您选购别的产品吧 亲

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:20:50):
如果生产的话也要明年

alexn(2015-01-13 12:24:32):
我还只是喜欢这自行车的设计 ...
希望贵公司能加快再生产决定 ~

tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:25:06):
好的
作者: motang    時間: 2015-1-13 12:38

有時講多兩句, 可能有意外收穫 !!
似乎廠家會再生產, 但話要明年 ...
雖然可能只係"膚顯"我 ....
但如果 ...
alexn 發表於 2015-1-13 12:27


我諗係間廠俾nanoo x 緊. 再出唔俾佢代工.
作者: alexn    時間: 2015-1-13 14:25

我諗係間廠俾nanoo x 緊. 再出唔俾佢代工.
motang 發表於 2015-1-13 12:38


俾nanoo x 緊, 多數係 ...
但係咪真係呢間代工就吾知 lu ....
作者: motang    時間: 2015-1-13 23:04

本帖最後由 motang 於 2015-1-13 23:10 編輯
呢部好平, RMB480,
但前輪係12寸, 後輪係14寸,
咁樣嘅組合會吾會有問題 ?
alexn 發表於 2015-1-13 11:33


睇你點用.
我有呢個組合, 不過係12寸轆 (唔係一樓個部),
落街外賣OK.
長命斜如將軍澳海濱橋,一定上唔倒. (一樓個部係上倒既. _)
不過佢有14寸. 可能好少少.
作者: abicycle    時間: 2015-1-14 14:21

回覆 36# motang


    fitq平路係好好踩既, 但上波真係差左d. 一到慢速個時真係重到hihi
作者: bbsunny    時間: 2015-3-28 20:41

唔知番左貨未呢
作者: saya33    時間: 2015-3-28 21:16

星媽炒車:若希母炒單車昏迷
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0328_00822_001.html
作者: bbsunny    時間: 2015-3-30 14:14

本帖最後由 bbsunny 於 2015-3-30 14:16 編輯
睇你點用.
我有呢個組合, 不過係12寸轆 (唔係一樓個部),
落街外賣OK.
長命斜如將軍澳海濱橋,一定上唔倒 ...
motang 發表於 2015-1-13 23:04



    如果宜家想買哩啲摺車,你有冇推介,你另一條LINK個部
我係咁易落下街踩,最盡沙田去大埔
作者: motang    時間: 2015-3-30 14:32

如果宜家想買哩啲摺車,你有冇推介,你另一條LINK個部
我係咁易落下街踩,最盡沙田去大埔 ...
bbsunny 發表於 2015-3-30 14:14


呢排D國產秒摺冇乜進步過.
我都搵緊架有波而且啱1米左右既小朋友既車.
作者: bbsunny    時間: 2015-3-30 14:40

呢排D國產秒摺冇乜進步過.
我都搵緊架有波而且啱1米左右既小朋友既車. ...
motang 發表於 2015-3-30 14:32



    哩啲車好牙煙咁喎,除非你陪佢踩
等你下次再開箱秒摺車
作者: 隼人    時間: 2015-3-30 16:13

本帖最後由 隼人 於 2015-3-31 10:26 編輯
有時講多兩句, 可能有意外收穫 !!
似乎廠家會再生產, 但話要明年 ...
雖然可能只係"膚顯"我 ....
但如果 ...
alexn 發表於 2015-1-13 12:27


報個料,岩岩再問左賣家,雖然冇上架,但有貨的。大家有興趣可以gogogo
作者: 吹水王    時間: 2015-3-30 17:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbsunny    時間: 2015-3-30 17:43

報個料,岩岩再問左賣家,雖然冇上架,但有貨的。大家冇興趣可以gogogo  ...
隼人 發表於 2015-3-30 16:13



    咁點買,btw
作者: motang    時間: 2015-3-30 22:13

哩啲車好牙煙咁喎,除非你陪佢踩
等你下次再開箱秒摺車
bbsunny 發表於 2015-3-30 14:40


有幾牙煙??
紙造既咩....
作者: motang    時間: 2015-3-30 22:42

報個料,岩岩再問左賣家,雖然冇上架,但有貨的。大家冇興趣可以gogogo  ...
隼人 發表於 2015-3-30 16:13


禽日落過地.
摺左10分鐘都未收得返架車....
都唔知邊度用力...

作者: 隼人    時間: 2015-3-31 10:23

咁點買,btw
bbsunny 發表於 2015-3-30 17:43


旺旺個客服,俾條link佢問下有冇貨。佢會再話你知點買
作者: 隼人    時間: 2015-3-31 10:26

本帖最後由 隼人 於 2015-3-31 10:28 編輯
禽日落過地.
摺左10分鐘都未收得返架車....
都唔知邊度用力...
motang 發表於 2015-3-30 22:42


咁攪笑,除左呢樣。踩起上黎有冇咩comment? d燒焊位ok嗎?
同埋你用順嫂直接運落黎?運費大約幾多? 唔該你先
作者: motang    時間: 2015-3-31 12:01

咁攪笑,除左呢樣。踩起上黎有冇咩comment? d燒焊位ok嗎?
同埋你用順嫂直接運落黎?運費大約幾多? 唔該 ...
隼人 發表於 2015-3-31 10:26


我話摺10MINS 都摺唔倒係呢架.
n_zpsab4aae9b.jpg
好少直運, 通常順嫂集運. $200 樓下

圖片附件: n_zpsab4aae9b.jpg (2015-3-31 11:54, 75.95 KB) / 下載次數 86
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777412&k=680de0513d1258f2351e79369c0b31ca&t=1782191773&sid=8yECZhtsD


作者: alan0320    時間: 2015-3-31 12:02

師兄捉住個腳踏向上拉就摺到架喇
作者: motang    時間: 2015-3-31 12:21

師兄捉住個腳踏向上拉就摺到架喇
alan0320 發表於 2015-3-31 12:02




就這麼簡單???
作者: 隼人    時間: 2015-3-31 12:27

我話摺10MINS 都摺唔倒係呢架.

好少直運, 通常順嫂集運. $200 樓下
motang 發表於 2015-3-31 12:01


我知你講呢架呀,就係想睇下咩comment
作者: motang    時間: 2015-3-31 12:42

我知你講呢架呀,就係想睇下咩comment
隼人 發表於 2015-3-31 12:27


comment係. 前重後輕.

落斜要非常小心 . 否則如若希之母.

車胎紋唔夠深.

車把摺後鬆pow pow. 要用象筋紥住.

右手係上波, 叮叮要放左手.

把手唔可以放用開個款鈎籃,

other than that.

perfect   !!!!!!!
   
所以最想換左個頭佢, 不過好似好大工程, 懶得搞.
作者: alan0320    時間: 2015-3-31 12:49

就這麼簡單???
motang 發表於 2015-3-31 12:21


咁首先當然要鬆開個扣....
作者: motang    時間: 2015-3-31 12:53

我知你講呢架呀,就係想睇下咩comment
隼人 發表於 2015-3-31 12:27


補充.
女仔用要轉大pat 位.
作者: motang    時間: 2015-3-31 12:55

咁首先當然要鬆開個扣....
alan0320 發表於 2015-3-31 12:49


問左賣家.
佢話要等售后返工先知有冇貨...
售后
作者: motang    時間: 2015-3-31 12:56

咁首先當然要鬆開個扣....
alan0320 發表於 2015-3-31 12:49


唔駛落車先?

作者: alan0320    時間: 2015-3-31 12:59

我開頭都研究左一陣, 後尾上YOUTUBE睇返人地NANOO BIKE點摺, 當堂發覺係好易摺
作者: motang    時間: 2015-3-31 13:21

問左賣家.
佢話要等售后返工先知有冇貨...
售后
motang 發表於 2015-3-31 12:55


廠話以後都唔做了....
作者: 隼人    時間: 2015-3-31 13:41

comment係. 前重後輕.

落斜要非常小心 . 否則如若希之母.

車胎紋唔夠深.

車把摺後鬆pow pow. 要用 ...
motang 發表於 2015-3-31 12:42


thanks so much, 我都怕重心太前,落斜會危。因為車主(老媽子)技術唔太好,睇黎要再搵搵。
作者: alan0320    時間: 2015-3-31 14:18

如果唔係長斜都OK 既, 長斜就要按住剎車落, 因為原裝個後剎車係廢既, 落到太快先按就太遲, 所以我都換左個後剎車
作者: bbsunny    時間: 2015-3-31 16:19

可可話冇
作者: bbsunny    時間: 2015-4-1 11:46

有冇原創阿伯既淘link或者邊度有得買。似乎天喜x唔再賣
作者: ahleunglwl    時間: 2015-4-20 00:57

入手fitq,琴日試咗陣,比較飄同難平衡,可能細輪,要練習下先,做工OK感覺都幾實正。
作者: bbsunny    時間: 2015-4-21 10:40

入手fitq,琴日試咗陣,比較飄同難平衡,可能細輪,要練習下先,做工OK感覺都幾實正。 ...
ahleunglwl 發表於 2015-4-20 00:57



    買左邊架,係邊買定淘
作者: ahleunglwl    時間: 2015-4-21 22:34

http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=l1k49tjadd9
呢架
作者: bbsunny    時間: 2015-4-28 17:10

本帖最後由 bbsunny 於 2015-4-28 17:12 編輯
呢架
ahleunglwl 發表於 2015-4-21 22:34



    有冇人有用後報告,買左貴定平
作者: motang    時間: 2015-4-30 10:28

有冇人有用後報告,買左貴定平
bbsunny 發表於 2015-4-28 17:10
你當我呢篇係廣告??

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: bbsunny    時間: 2015-4-30 11:26

你當我呢篇係廣告??

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
motang 發表於 2015-4-30 10:28



    淘寶既野,我怕如果唔係同一間買番,會中伏你係哩間買?
作者: motang    時間: 2015-5-1 00:30

淘寶既野,我怕如果唔係同一間買番,會中伏你係哩間買? ...
bbsunny 發表於 2015-4-30 11:26


又唔係電子野, 有乜咁多伏吖.
係, SAME SHOP.
作者: fepc    時間: 2015-5-8 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2