作者: motang 時間: 2014-9-16 23:11 標題: [開箱] 一秒快摺 X 車
本帖最後由 motang 於 2014-9-17 00:27 編輯
摺車一直都有留意.
差D就上當買左A車.
呢款話係大陸攞左專利.
其實佢都係抄返大陸人, 重要係個呀伯.
改良人個設計, 攞埋專利.
阿伯唔知有幾心痛.
所以有諗頭都唔夠, 最重要係去到盡.
講完故. 睇返架車. (手機圖片簡陋, 請諒)
又係淘神貨. 又係順嫂速遞去公司.
一班人拆禮物咁開心D.
而家單車都係裝腳踏, 扭實D手制就OK.
胎氣都泵埋俾你, VERY EASY.
N年前裝錯左右. 攪到滑啞要成個換呢D低級錯誤唔會再發生.
後架, 尾反光, 泥擋, 鍊擋有既.
燈, 羊角, 可甩水壺架, 餸籃, 全部另購.
開車靠一個開關制 加一個快拆. 快拆用黎LOCK死支柱.
關車只要拆左快拆LOCK返開關制就OK。EASY
一字車頭中間扭鬆黑色就可以摺得,
幾欣賞呢個機關. 開頭怕佢好易鬆 (大陸貨陰影). 但用落都幾實淨, 唔會影響轉向, 亦好易拆.
個腳踏可拉環式90度摺. 唔係好熟腳踏, 不過用料都算好, 起碼唔係全膠造.
要摺到最細, 起碼要鬆5個位,
1. 車身, 2. 手把, 3. 腳踏, 4. 車頭, 5. SIT位.
而家一般出街只摺1.
返屋企只摺1.2.3.
好處係: 摺左都推得!!
前後BREAK都係 V BREAK (!?) 總之唔係乜野碟煞咁先進.
大彈簧SIT位, 肥仔女仔至愛
用左2組齒輪, 有冇人識得計2組齒輪比既功率?
我唔知, 總之, 30度上20米斜都係最後幾步用力.
(註: 車主身高168CM 重 73KG, 自問係標準肥胖身型)
總結:
好處:
1. 摺得細, 收起佔一格電梯, 地鐵有個檢測行李大細透明箱. 目測可以入哂落去.
2. 真係快摺, 可一路推車一路摺.
3. 摺左都重可以推.
4. 架車幾順.
壞處:
1. 重, 14-15KG
2. 摺起冇乜位揸手 (應該設計個手抽就PERFECT)
3. 冇避震 (靠個SIT位, 其實又唔係好震, 夠用)
4. 冇轉波 (要加都應該可以加飛輪, 腳踏位就冇咁易啦.)
5. 貴, 比一般摺車貴40-50%
PS. 冇乜女識欣賞 (雙翼車反而有女望, 有呀媽問), 但係好多爸爸好有興趣. 始終香港屋企實在太細啦.
PPS. 其實摺左都可以踩. 不過留返大家試. 試完話我知有冇受傷得啦.
.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717703&k=7460b987ed96bca79bcca05299840a72&t=1782191773&sid=8yECZhtsD

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717704&k=264ea1432cffe471aefd24eddffd9b16&t=1782191773&sid=8yECZhtsD

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717705&k=20390a85553dafcc47be477f1e822d31&t=1782191773&sid=8yECZhtsD

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717706&k=1803c0dc871d3231e6b78593dd26494d&t=1782191773&sid=8yECZhtsD

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717719&k=2d2a231ac5e5880b3d25d936d875e14b&t=1782191773&sid=8yECZhtsD

作者: taxman123 時間: 2014-9-17 06:50
部車好cute..个購物袋好似仲大部过部車
怪吾得順風貢好生意啦
上月在台南都見到佢的送貨車
作者: saya33 時間: 2014-9-17 09:58
其實架車個重心咁低,會唔會好易抄車嫁?
作者: motang 時間: 2014-9-17 11:14
點睇重心? 唔覺有問題.
踏板車/雙翼車就真係易抄d.
作者: motang 時間: 2014-9-17 11:16
個餸籃可以裝3碗米線
作者: naxingxiao 時間: 2014-9-17 12:17
個轆嘅直徑咁細,唔覺意擺一擺就即刻摺得!
作者: taxman123 時間: 2014-9-17 12:25
請問架有座位車
Chai 得暢順?
會唔會好side 力?
Thx
作者: motang 時間: 2014-9-17 12:33
本帖最後由 motang 於 2014-9-17 12:36 編輯
唔好講少, 睇倒架幾好.
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=37618757805
有波有碟煞.
不過有d擔心個摺疊方法唔夠穏陣同耐用
重有16寸. 不過咁摺法就唔係太適合14寸以上車啦.
作者: motang 時間: 2014-9-17 12:55
Chai 得暢順
唔會好side 力
但極速有限.
作者: taxman123 時間: 2014-9-17 12:59
12 吋車呔都吾會太快的
作者: misthe_miceki 時間: 2014-12-4 08:41
改咗下個樣都ok gei
作者: jermery 時間: 2014-12-23 05:11
我都留意緊小輪摺疊單車, 呢部好有興趣, 請問幾錢??? 有無其他推介??? THANKS ...
作者: abicycle 時間: 2014-12-23 15:20
回覆 12# jermery
港幣1000多少少
作者: jermery 時間: 2014-12-23 17:53
回覆 13# abicycle
師兄,可以畀條link睇下嗎??
另外部車摺後幾大部呢???
作者: ahleunglwl 時間: 2015-1-9 02:16
請問有冇淘寶link?
作者: alexn 時間: 2015-1-9 20:17
http://item.taobao.com/item.htm? ... =91e2b33bb17#detail
作者: alan0320 時間: 2015-1-10 10:33
買左架山寨NANOO ...

作者: alexn 時間: 2015-1-10 20:53
Any link ?
作者: abicycle 時間: 2015-1-11 02:59
回覆 18# alexn
我附近單車舖有賣, 好似二千幾定三千
作者: motang 時間: 2015-1-11 09:49
呢架我都啱啱入左.
CHING個頭燈係本身有定自己裝?
作者: alan0320 時間: 2015-1-11 10:33
498 人仔咋,超抵,支頭燈自己換
作者: motang 時間: 2015-1-11 10:34
YES. 架車未到手.
但已落架.
想買多架都冇......
作者: alexn 時間: 2015-1-11 14:07
我係淘寶揾吾到,可以share條link嗎?
作者: alexn 時間: 2015-1-11 17:31
搵到了,但已下架,
廠家說不會生產了。。。。。
作者: motang 時間: 2015-1-11 22:19
回覆 24# alexn
係呀.
作者: alan0320 時間: 2015-1-12 11:04
回覆 24# alexn
有另一家賣貴左一倍, $946

作者: alexn 時間: 2015-1-12 13:48
我見到,不過我吾會做水魚。
作者: motang 時間: 2015-1-13 00:09
其實都值,細摺有波入哂綫,900人仔唔算貴,
500係超值。
作者: edup 時間: 2015-1-13 01:19
一秒快摺車 .. 心動
作者: alexn 時間: 2015-1-13 11:14
呢部好似吾錯, 不過貴好多,
12寸要HK$2000左右 ...


作者: motang 時間: 2015-1-13 11:21
俾個意見ching. 就算價錢ok 都唔好買12寸.
咁細既齒輪組, 踩到 hihi.
作者: alexn 時間: 2015-1-13 11:33
呢部好平, RMB480,
但前輪係12寸, 後輪係14寸,
咁樣嘅組合會吾會有問題 ?

作者: alexn 時間: 2015-1-13 12:27
有時講多兩句, 可能有意外收穫 !!
似乎廠家會再生產, 但話要明年 ...
雖然可能只係"膚顯"我 ....
但如果大家有興趣嘅, 去呢度(Link)同客服反映一下,
越多人問, 咁就可能會加快廠家再生產決定 !!
alexn(2015-01-13 11:49:28):
DONGGRAMI 14寸折叠车,
真的不会再生产吗?
这自行车设计很好, 想购一部 ..
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 11:57:05):
已经卖完了
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 11:57:21):
没有货了
alexn(2015-01-13 11:57:37):
真的不会再生产吗?
这自行车设计很好, 想购一部
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 11:57:53):
暂时还不知道什么时候会不会生产
alexn(2015-01-13 12:01:06):
可以跟主管反映一下吗?
我觉得很多人都会喜欢这自行车的设计
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:01:58):
好的,谢谢亲,
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:02:22):
您可以选一下我们公司其它车型,都很不错的!
alexn(2015-01-13 12:05:56):
我比较喜欢这自行车的折叠设计 ...
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:06:30):
好的,亲,我们会尽快生产的
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:06:30):
好的,亲,我们会尽快生产的
alexn(2015-01-13 12:09:53):
真的吗? 那真的是个好消息 !!
下个月有可能再上架吗?
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:10:49):
亲,我们要统一调配以后才行的,暂时还不确认上架时间!
alexn(2015-01-13 12:13:51):
明白, 希望可以快一点 ... 谢谢
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:14:43):
握手微笑
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:15:12):
要急的话,建议购买其它车型
alexn(2015-01-13 12:19:26):
我不是很急, 希望可以等到这自行车再生产~
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:20:27):
噢
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:20:40):
建议您选购别的产品吧 亲
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:20:50):
如果生产的话也要明年
alexn(2015-01-13 12:24:32):
我还只是喜欢这自行车的设计 ...
希望贵公司能加快再生产决定 ~
tianxs天喜盛旗舰店:可可(2015-01-13 12:25:06):
好的
作者: motang 時間: 2015-1-13 12:38
我諗係間廠俾nanoo x 緊. 再出唔俾佢代工.
作者: alexn 時間: 2015-1-13 14:25
俾nanoo x 緊, 多數係 ...
但係咪真係呢間代工就吾知 lu ....
作者: motang 時間: 2015-1-13 23:04
本帖最後由 motang 於 2015-1-13 23:10 編輯
睇你點用.
我有呢個組合, 不過係12寸轆 (唔係一樓個部),
落街外賣OK.
長命斜如將軍澳海濱橋,一定上唔倒. (一樓個部係上倒既. _)
不過佢有14寸. 可能好少少.
作者: abicycle 時間: 2015-1-14 14:21
回覆 36# motang
fitq平路係好好踩既, 但上波真係差左d. 一到慢速個時真係重到hihi
作者: bbsunny 時間: 2015-3-28 20:41
唔知番左貨未呢
作者: saya33 時間: 2015-3-28 21:16
星媽炒車:若希母炒單車昏迷
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0328_00822_001.html
作者: bbsunny 時間: 2015-3-30 14:14
本帖最後由 bbsunny 於 2015-3-30 14:16 編輯
如果宜家想買哩啲摺車,你有冇推介,你另一條LINK個部
我係咁易落下街踩,最盡沙田去大埔
作者: motang 時間: 2015-3-30 14:32
呢排D國產秒摺冇乜進步過.
我都搵緊架有波而且啱1米左右既小朋友既車.
作者: bbsunny 時間: 2015-3-30 14:40
哩啲車好牙煙咁喎,除非你陪佢踩
等你下次再開箱秒摺車
作者: 隼人 時間: 2015-3-30 16:13
本帖最後由 隼人 於 2015-3-31 10:26 編輯
報個料,岩岩再問左賣家,雖然冇上架,但有貨的。大家有興趣可以gogogo
作者: 吹水王 時間: 2015-3-30 17:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbsunny 時間: 2015-3-30 17:43
咁點買
作者: motang 時間: 2015-3-30 22:13
有幾牙煙??
紙造既咩....
作者: motang 時間: 2015-3-30 22:42
禽日落過地.
摺左10分鐘都未收得返架車....
都唔知邊度用力...
作者: 隼人 時間: 2015-3-31 10:23
旺旺個客服,俾條link佢問下有冇貨。佢會再話你知點買

作者: 隼人 時間: 2015-3-31 10:26
本帖最後由 隼人 於 2015-3-31 10:28 編輯
咁攪笑,除左呢樣。踩起上黎有冇咩comment? d燒焊位ok嗎?
同埋你用順嫂直接運落黎?運費大約幾多? 唔該你先
作者: motang 時間: 2015-3-31 12:01
我話摺10MINS 都摺唔倒係呢架.
好少直運, 通常順嫂集運. $200 樓下
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777412&k=680de0513d1258f2351e79369c0b31ca&t=1782191773&sid=8yECZhtsD

作者: alan0320 時間: 2015-3-31 12:02
師兄捉住個腳踏向上拉就摺到架喇
作者: motang 時間: 2015-3-31 12:21
就這麼簡單???
作者: 隼人 時間: 2015-3-31 12:27
我知你講呢架呀,就係想睇下咩comment
作者: motang 時間: 2015-3-31 12:42
comment係. 前重後輕.
落斜要非常小心 . 否則如若希之母.
車胎紋唔夠深.
車把摺後鬆pow pow. 要用象筋紥住.
右手係上波, 叮叮要放左手.
把手唔可以放用開個款鈎籃,
other than that.
perfect !!!!!!!
所以最想換左個頭佢, 不過好似好大工程, 懶得搞.
作者: alan0320 時間: 2015-3-31 12:49
咁首先當然要鬆開個扣....
作者: motang 時間: 2015-3-31 12:53
補充.
女仔用要轉大pat 位.
作者: motang 時間: 2015-3-31 12:55
問左賣家.
佢話要等售后返工先知有冇貨...
售后
作者: motang 時間: 2015-3-31 12:56
唔駛落車先?
作者: alan0320 時間: 2015-3-31 12:59
我開頭都研究左一陣, 後尾上YOUTUBE睇返人地NANOO BIKE點摺, 當堂發覺係好易摺
作者: motang 時間: 2015-3-31 13:21
廠話以後都唔做了....
作者: 隼人 時間: 2015-3-31 13:41
thanks so much, 我都怕重心太前,落斜會危。因為車主(老媽子)技術唔太好,睇黎要再搵搵。
作者: alan0320 時間: 2015-3-31 14:18
如果唔係長斜都OK 既, 長斜就要按住剎車落, 因為原裝個後剎車係廢既, 落到太快先按就太遲, 所以我都換左個後剎車
作者: bbsunny 時間: 2015-3-31 16:19
可可話冇
作者: bbsunny 時間: 2015-4-1 11:46
有冇原創阿伯既淘link或者邊度有得買。似乎天喜x唔再賣
作者: ahleunglwl 時間: 2015-4-20 00:57
入手fitq,琴日試咗陣,比較飄同難平衡,可能細輪,要練習下先,做工OK感覺都幾實正。
作者: bbsunny 時間: 2015-4-21 10:40
買左邊架,係邊買定淘
作者: ahleunglwl 時間: 2015-4-21 22:34
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=l1k49tjadd9
呢架

作者: bbsunny 時間: 2015-4-28 17:10
本帖最後由 bbsunny 於 2015-4-28 17:12 編輯
作者: motang 時間: 2015-4-30 10:28
你當我呢篇係廣告??
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: bbsunny 時間: 2015-4-30 11:26
作者: motang 時間: 2015-5-1 00:30
又唔係電子野, 有乜咁多伏吖.
係, SAME SHOP.
作者: fepc 時間: 2015-5-8 00:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


