Board logo

標題: 新手一問... [打印本頁]

作者: mop    時間: 2017-1-1 22:40     標題: 新手一問...

剛剛買左架RB個幾星期
我發覺我轉條呔時, 個煞車膠同條呔既距離會有某D位置近左...
即係個碌唔夠圓?
咁樣其實有無問題架?
作者: 新遺失戰艦    時間: 2017-1-1 23:02

即係話條鈴有少少拗
唔嚴重既話俾鋪頭壇鈴就ok
$100 左右
作者: oliver1997    時間: 2017-1-1 23:20

版主講既可能性最大,
另外都有可能係純粹對軨快拆上得唔好,有少少走位咁
作者: mop    時間: 2017-1-1 23:30

即係話條鈴有少少拗
唔嚴重既話俾鋪頭壇鈴就ok
$100 左右
新遺失戰艦 發表於 2017-1-1 23:02



   
是但搵間都得?
其實有少少係咪正常...?
作者: 新遺失戰艦    時間: 2017-1-1 23:39

是但搵間都得?
其實有少少係咪正常...?
mop 發表於 2017-1-1 11:30 PM


每個人"輕微"既定義唔同
如果自己要求唔高, 又唔會影響正常行車/煞車既話, 可以暫時不理
作者: mop    時間: 2017-1-2 23:25

回覆 5# 新遺失戰艦


   
明白





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2