作者: mop 時間: 2017-1-1 22:40 標題: 新手一問...
剛剛買左架RB個幾星期
我發覺我轉條呔時, 個煞車膠同條呔既距離會有某D位置近左...
即係個碌唔夠圓?
咁樣其實有無問題架?
作者: 新遺失戰艦 時間: 2017-1-1 23:02
即係話條鈴有少少拗
唔嚴重既話俾鋪頭壇鈴就ok
$100 左右
作者: oliver1997 時間: 2017-1-1 23:20
版主講既可能性最大,
另外都有可能係純粹對軨快拆上得唔好,有少少走位咁
作者: mop 時間: 2017-1-1 23:30
是但搵間都得?
其實有少少係咪正常...?
作者: 新遺失戰艦 時間: 2017-1-1 23:39
每個人"輕微"既定義唔同
如果自己要求唔高, 又唔會影響正常行車/煞車既話, 可以暫時不理
作者: mop 時間: 2017-1-2 23:25
回覆 5# 新遺失戰艦
明白

