Board logo

標題: 踩單車人士要小心 [打印本頁]

作者: cc4321    時間: 2017-4-9 08:39     標題: 踩單車人士要小心

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cc4321    時間: 2017-4-9 08:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki    時間: 2017-4-9 21:20

蹝氣啦
晏晝去過老深
遇過兩個路權?衝紅燈+踩住上行人路
作者: doppelganger    時間: 2017-4-9 21:43

今日沙田至大埔最少都有千幾人踩,個個都要推車又真係幾玩嘢
作者: 550d    時間: 2017-4-15 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doppelganger    時間: 2017-4-15 23:56

完左未?
作者: cheap_kwong    時間: 2017-4-17 23:26

這幾日過馬路都落車推穩陣
作者: 550d    時間: 2017-4-18 12:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rickdom    時間: 2017-4-19 10:33

回覆 8# 550d

會唔會扣分?
作者: TH30    時間: 2017-4-19 10:38

回覆  550d
會唔會扣分?
rickdom 發表於 2017-4-19 10:33 AM


有牌就會扣
冇車牌會存檔兩年
作者: longli    時間: 2017-4-19 13:09

回覆  550d

會唔會扣分?
rickdom 發表於 2017-4-19 10:33



如果控罪要扣分, 就唔會因為是單車而獲免





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2