標題: 冇車初學踩單車去邊好? [打印本頁]
作者: luilui60 時間: 2020-7-19 12:21 標題: 冇車初學踩單車去邊好?
我冇車想學
作者: rx78_nt-1 時間: 2020-7-19 12:49
暫時得大水坑
有單車公園有單車鋪(但政府場關七日)
又有d單車匯合點有車租有空地
如上水同大學站

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |