Board logo

標題: 冇車初學踩單車去邊好? [打印本頁]

作者: luilui60    時間: 2020-7-19 12:21     標題: 冇車初學踩單車去邊好?

我冇車想學
作者: rx78_nt-1    時間: 2020-7-19 12:49

暫時得大水坑
有單車公園有單車鋪(但政府場關七日)

又有d單車匯合點有車租有空地
如上水同大學站





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2