Board logo

標題: 新買摺疊單車 [打印本頁]

作者: William0303    時間: 2021-6-2 10:16     標題: 新買摺疊單車

請問下各位師兄,摺疊單車新買返黎需要做調校嗎?
係網上訂,不是從單車鋪買。謝謝。
作者: gn01119056    時間: 2021-6-2 11:11

你可以叫賣家幫你調校好先
不過有機會運到黎要再調校
作者: mop    時間: 2021-6-2 12:20

就算初初唔洗,微調都一定要
作者: adechan    時間: 2021-6-2 13:17

主要都係檢查番轉波準唔準
剎車有冇問題
作者: sozu    時間: 2021-6-2 14:16

如果要自己砌可能要tune 下.
如果成架車收咁可能唔駛.

如果要砌果D 應該會有video /說明書比你O既. 睇下自己動手能力囉.
作者: William0303    時間: 2021-6-2 18:46

明白,唔該咁多位師兄
作者: garykwan    時間: 2021-6-4 09:20

回覆 6# William0303


    踩一排先, 有問題再發問.
作者: mm1668    時間: 2021-6-4 09:31

回覆 1# William0303

1) 個個人size唔同, 新車SEAT位一定要校

2) 摺車每次摺完再打番開踏, brake wire同轉波wire都可能會小小走位. 所以其實每次出發之前, 都應該check check.
作者: William0303    時間: 2021-6-4 10:00

回覆 8# mm1668


    Seat位我知道,但轉波同殺制容易校嗎。
作者: William0303    時間: 2021-6-4 10:04

回覆 7# garykwan


    知道,唔該你先
作者: mm1668    時間: 2021-6-4 12:27

回覆  mm1668


    Seat位我知道,但轉波同殺制容易校嗎。
William0303 發表於 2021-6-4 10:00


多數係摺細之後, D cable 打結或者"隙住"。 所以跟番D cable 走番順, 就應該無問題。
作者: adechan    時間: 2021-6-4 13:46

回覆  mm1668


    Seat位我知道,但轉波同殺制容易校嗎。
William0303 發表於 2021-6-4 10:00


我覺得轉波唔算難,雖要花啲時間心機去微調
剎車就睇下用咩類型,C同V夾就好易,碟殺就複雜啲
作者: William0303    時間: 2021-6-4 19:05

回覆 11# mm1668


    明白,謝回覆
作者: William0303    時間: 2021-6-4 19:06

回覆 12# adechan


    明白謝回覆





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2