標題: 新買摺疊單車 [打印本頁]
作者: William0303 時間: 2021-6-2 10:16 標題: 新買摺疊單車
請問下各位師兄,摺疊單車新買返黎需要做調校嗎?
係網上訂,不是從單車鋪買。謝謝。
作者: gn01119056 時間: 2021-6-2 11:11
你可以叫賣家幫你調校好先
不過有機會運到黎要再調校
作者: mop 時間: 2021-6-2 12:20
就算初初唔洗,微調都一定要
作者: adechan 時間: 2021-6-2 13:17
主要都係檢查番轉波準唔準
剎車有冇問題
作者: sozu 時間: 2021-6-2 14:16
如果要自己砌可能要tune 下.
如果成架車收咁可能唔駛.
如果要砌果D 應該會有video /說明書比你O既. 睇下自己動手能力囉.
作者: William0303 時間: 2021-6-2 18:46
明白,唔該咁多位師兄
作者: garykwan 時間: 2021-6-4 09:20
回覆 6# William0303
踩一排先, 有問題再發問.
作者: mm1668 時間: 2021-6-4 09:31
回覆 1# William0303
1) 個個人size唔同, 新車SEAT位一定要校
2) 摺車每次摺完再打番開踏, brake wire同轉波wire都可能會小小走位. 所以其實每次出發之前, 都應該check check.
作者: William0303 時間: 2021-6-4 10:00
回覆 8# mm1668
Seat位我知道,但轉波同殺制容易校嗎。
作者: William0303 時間: 2021-6-4 10:04
回覆 7# garykwan
知道,唔該你先
作者: mm1668 時間: 2021-6-4 12:27
多數係摺細之後, D cable 打結或者"隙住"。 所以跟番D cable 走番順, 就應該無問題。
作者: adechan 時間: 2021-6-4 13:46
我覺得轉波唔算難,雖要花啲時間心機去微調
剎車就睇下用咩類型,C同V夾就好易,碟殺就複雜啲
作者: William0303 時間: 2021-6-4 19:05
回覆 11# mm1668
明白,謝回覆
作者: William0303 時間: 2021-6-4 19:06
回覆 12# adechan
明白謝回覆

