Board logo

標題: 淘寶 SHIMANO 油剎 [打印本頁]

作者: tkt1307    時間: 2024-6-9 17:08     標題: 淘寶 SHIMANO 油剎

想請問 淘寶 SHIMANO 油剎一套價錢 ¥215,係咪假貨?
【淘宝】https://m.tb.cn/h.g41xDmd?tk=iDlDWC84hmj HU9196 「正品SHIMANO禧玛诺MT200原装油刹山地折叠自行车油压碟刹器刹套件」
点击链接直接打开 或者 淘宝搜索直接打开
作者: bobocar    時間: 2024-6-9 17:38

唔似假貨! 可能入門級...折扣較大..
作者: tkt1307    時間: 2024-6-9 17:58

唔似假貨! 可能入門級...折扣較大..
bobocar 發表於 9/6/2024 17:38



明白唔該晒,因為我而家用緊 SRAM,但係前活塞其中一邊經常彈咗出嚟唔識縮返入去,搞到夾碟,跟 YouTube 教洗過幾次個活塞都唔成功,所以想換晒前後 brake ,但一換就連佢個變速器都要換埋,好難搞 😭
作者: bobocar    時間: 2024-6-10 00:25

明白唔該晒,因為我而家用緊 SRAM,但係前活塞其中一邊經常彈咗出嚟唔識縮返入去,搞到夾碟,跟 YouTube ...
tkt1307 發表於 2024-6-9 17:58


咁奇怪 ? 波手連油制一體 ?

SRAM 用 DOT油 ...係麻煩....天氣轉或無踩一排 就好易漲..
作者: tkt1307    時間: 2024-6-10 10:56

咁奇怪 ? 波手連油制一體 ?

SRAM 用 DOT油 ...係麻煩....天氣轉或無踩一排 就好易漲.. ...
bobocar 發表於 10/6/2024 00:25

其實架車係人哋唔再踩俾我,我都係由零開始學基本維修保養,唔太熟點整,噚日拆開個手制見到同個變速勾埋一齊裝落條 handle bar,所以估計係連體,但唔知可唔可以換 SHIMANO,換 SRAM Avid 係好麻煩 😣

via HKEPC Reader for Android
作者: bobocar    時間: 2024-6-10 14:56

其實架車係人哋唔再踩俾我,我都係由零開始學基本維修保養,唔太熟點整,噚日拆開個手制見到同個變速勾埋 ...
tkt1307 發表於 2024-6-10 10:56


咁你應該問比架車你嗰朋友! 通常係油制波手係唔會一體

多數都係拆咗波手個 mount ..加埋落油制上面..同品牌係可以咁做..

但你依家要換油制就要換埋個制手..

咁你要搵番原本波手個 mount 來外置裝番落 handle bar 上面..
作者: tkt1307    時間: 2024-6-10 18:05

咁你應該問比架車你嗰朋友! 通常係油制波手係唔會一體

多數都係拆咗波手個 mount ..加埋落油制上面..同 ...
bobocar 發表於 10/6/2024 14:56

已經冇得再問了 🥺

via HKEPC Reader for Android
作者: sozu    時間: 2024-6-11 09:32

回覆 7# tkt1307


有無相睇下? 我以前有隻shimano brake and shifter 一体.但sram 未見過...

btw, 呢個brake 係好平. 我"估" 唔係假.但我無買過我唔敢講....呢隻brake 我買開野果間閒魚店賣緊165..
作者: tkt1307    時間: 2024-6-11 10:40

回覆 8# sozu

好,今晚放工返去影相,唔該晒
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 12:03

已經冇得再問了 🥺

via HKEPC Reader for Android
tkt1307 發表於 10/6/2024 18:05


唔知咁樣影得清唔清楚
55c0d992-9698-4334-8ece-622cc7624838.jpg 193a67d2-a878-4e61-b7ab-f83854aed8fb.jpg

圖片附件: 55c0d992-9698-4334-8ece-622cc7624838.jpg (2024-6-13 12:02, 53.52 KB) / 下載次數 231
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2426973&k=7044536f178df7737d7be7442c1cfd4a&t=1782150956&sid=uKcooFWPuf



圖片附件: 193a67d2-a878-4e61-b7ab-f83854aed8fb.jpg (2024-6-13 12:02, 61.62 KB) / 下載次數 228
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2426974&k=331b92caf1de1cf10be35ff8bbf79f59&t=1782150956&sid=uKcooFWPuf


作者: sozu    時間: 2024-6-13 16:40

我唔sure 係唔係呢款.
你試下taobao search
GUB G-236速连X9 X0 XX1指拨线控器油碟刹车夹环整合器AVID整 合

呢D唔係原裝但應該OK掛. 你最好SEND 埋張相比個賣家望下.

btw, 你隻brake 應該都係靚野黎..唔好當垃圾掉左佢.
作者: bobocar    時間: 2024-6-13 17:45

睇相係 Avid xx ...都係 sram ...年份係有番咁上下...

拎去車店打油..最平我諗都要三百一對..重未講換皮

換埋皮 ..真係唔會平 .

同樓上師兄講 你換 shimano 制...

就要買番對 sram mount 去裝波手.
作者: m.razor    時間: 2024-6-13 17:45

樓主你嘅情況似係活塞俾污垢食死咗,你可以先換油,攞走對皮,再搵嘢頂住冇事果邊活塞,然後慢慢摙個brake,如果個活塞肯出嚟就用支螺絲批推翻佢入去,重覆呢個動作就ok,如果都唔得(或唔係好得)就要打散隻鮑魚大修,包括換油封
作者: bobocar    時間: 2024-6-13 17:50

樓主你嘅情況似係活塞俾污垢食死咗,你可以先換油,攞走對皮,再搵嘢頂住冇事果邊活塞,然後慢慢摙個brake ...
m.razor 發表於 2024-6-13 17:45


對新手講 太難同煩!! 重有唔少專用工具要買..

我最近都搞過對 hope t3 e4 ...工具加埋啲 oring 都成6xx 幾

平嘢同舊款....直接換新 好過搞.
作者: m.razor    時間: 2024-6-13 17:53

你呢個XX係好嘢嚟,同MT200比一個天一個地,所以係值得花D錢整好佢,我估7成機會係漲掣,換油就冇事,不過我自己都用過avid油掣,真係好容易漲好難搞,所以最終都轉Shimano,一天都光哂
作者: bobocar    時間: 2024-6-13 17:57

你呢個XX係好嘢嚟,同MT200比一個天一個地,所以係值得花D錢整好佢,我估7成機會係漲掣,換油就冇事,不過 ...
m.razor 發表於 2024-6-13 17:53


所有 dot 油的制動 都係麻煩 !!

hope 都一樣...唔踩一輪或天氣轉都有機會 漲...好麻煩..

一部車 用 magura mt7 ....植物油..兩年未搞過..

一部用 hope t3 e4 ..年年都要搞  Dot 油..
作者: m.razor    時間: 2024-6-13 18:01

如果你住屯元天,又信得過我,我可以幫你搞,工具我都齊,你可以拆個掣(連喉連鮑魚成抽)出嚟俾我幫你搞,當然你要買埋樽DOT5.1油俾我
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 20:28

我唔sure 係唔係呢款.
你試下taobao search
GUB G-236速连X9 X0 XX1指拨线控器油碟刹车夹环整合器AVID整  ...
sozu 發表於 13/6/2024 16:40



佢成架車全部都係靚料,不過都好多年前
聽人講話佢當年買架車水貨都要好多錢
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 20:29

睇相係 Avid xx ...都係 sram ...年份係有番咁上下...

拎去車店打油..最平我諗都要三百一對..重未講換皮

...
bobocar 發表於 13/6/2024 17:45


至少有十年
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 20:31

樓主你嘅情況似係活塞俾污垢食死咗,你可以先換油,攞走對皮,再搵嘢頂住冇事果邊活塞,然後慢慢摙個brake ...
m.razor 發表於 13/6/2024 17:45



我換咗油都唔係好得,其中一邊唔係好肯彈出嚟
跟住我打散佢,但係我又冇氣泵谷個 piston 出嚟洗
搞到好攰
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 20:33

你呢個XX係好嘢嚟,同MT200比一個天一個地,所以係值得花D錢整好佢,我估7成機會係漲掣,換油就冇事,不過 ...
m.razor 發表於 13/6/2024 17:53


我整到好氣餒,所以先想換 SHIMANO
好多外國人都話用 DOT 油係好麻煩會搞到漲掣
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 20:34

所有 dot 油的制動 都係麻煩 !!

hope 都一樣...唔踩一輪或天氣轉都有機會 漲...好麻煩..

一部車 用 mag ...
bobocar 發表於 13/6/2024 17:57


我以為係得 DOT 同礦物油
原來仲有植物油做 brake 油
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 20:37

如果你住屯元天,又信得過我,我可以幫你搞,工具我都齊,你可以拆個掣(連喉連鮑魚成抽)出嚟俾我幫你搞, ...
m.razor 發表於 13/6/2024 18:01


我住九龍區,屯元天對我嚟講有啲遠
作者: m.razor    時間: 2024-6-13 20:46

咁冇辦法,幫你唔到
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 20:53

咁冇辦法,幫你唔到
m.razor 發表於 13/6/2024 20:46



多謝你肯幫我
作者: bobocar    時間: 2024-6-13 22:30

我以為係得 DOT 同礦物油
原來仲有植物油做 brake 油
tkt1307 發表於 2024-6-13 20:34



係我搞錯... 礦物油..Mineral Oil  先真
作者: tkt1307    時間: 2024-6-13 23:01

係我搞錯... 礦物油..Mineral Oil  先真
bobocar 發表於 13/6/2024 22:30



唔緊要,對於單車我真係初哥,乜都唔識
唯有問你地各位師兄,有時去外國 forum 問
但套 brake 真係好舊,成十二年前嘅產物
要搵新 piston 返嚟換都有啲麻煩
好多唔肯直送香港,要搵集運過嚟
作者: hohohea    時間: 2024-6-14 01:02

我住九龍區,屯元天對我嚟講有啲遠
tkt1307 發表於 2024-6-13 20:37


去土記188bike check 下, 你個制靚如果負擔到百零蚊1隻 去整整佢,
佢訂shimano 行貨野黎講都算平.

    https://weirdjun.blogspot.com/2017/01/kowloon-bike-shop.html
作者: bobocar    時間: 2024-6-14 03:25

本帖最後由 bobocar 於 2024-6-14 03:30 編輯
唔緊要,對於單車我真係初哥,乜都唔識
唯有問你地各位師兄,有時去外國 forum 問
但套 brake 真係好舊 ...
tkt1307 發表於 2024-6-13 23:01


我勸你唔好搞!!  sram 制二手價不佳...

再加實制用落....都係唔會夠 shimano 好!

踩街 平平地搵對 shimano 入門都好夠用 !

除非你有特別用途 或會入山 咁就可能唔夠用.
作者: tkt1307    時間: 2024-6-14 09:16

去土記188bike check 下, 你個制靚如果負擔到百零蚊1隻 去整整佢,
佢訂shimano 行貨野黎講都算平.

     ...
hohohea 發表於 14/6/2024 01:02



地點 OK 喎
踩過去都唔係問題
唔該晒師兄
作者: tkt1307    時間: 2024-6-14 09:19

我勸你唔好搞!!  sram 制二手價不佳...

再加實制用落....都係唔會夠 shimano 好!

踩街 平平地搵對 shim ...
bobocar 發表於 14/6/2024 03:25


我係諗住買個全新 piston 返嚟換咗佢
請問點解用落唔夠 Shimano 好? 冇比較過唔知
我主要用嚟踩街多,真係唔會入山,年紀大驚跌死
作者: bobocar    時間: 2024-6-14 15:22

本帖最後由 bobocar 於 2024-6-14 15:30 編輯
我係諗住買個全新 piston 返嚟換咗佢
請問點解用落唔夠 Shimano 好? 冇比較過唔知
我主要用嚟踩街多,真 ...
tkt1307 發表於 2024-6-14 09:19


制動力分別就唔大..就係保養...好麻煩

用過 sram.RSC..hope.Tech3 E4...shimano XT...Magura Mt7  

印象中 sram 係最差.....成日漲制.
作者: madebyp90    時間: 2024-6-14 15:55

制動力分別就唔大..就係保養...好麻煩

用過 sram.RSC..hope.Tech3 E4...shimano XT...Magura Mt7  

印 ...
bobocar 發表於 2024-6-14 15:22


如果你細心
其實係有分別

不過唔係制動力上嘅分別

而係穩定性


好似XT, 11s同12s
把手已經好大分別
12S 用盡全力都唔會變形
10s/11S 大力少少已經變軟

sram都係sell輕多
作者: tkt1307    時間: 2024-6-14 17:11

制動力分別就唔大..就係保養...好麻煩

用過 sram.RSC..hope.Tech3 E4...shimano XT...Magura Mt7  

印 ...
bobocar 發表於 14/6/2024 15:22


我整咗兩日,整到忟忟地
佢換油又冇 Shimano 咁簡單
作者: tkt1307    時間: 2024-6-14 17:12

如果你細心
其實係有分別

不過唔係制動力上嘅分別

而係穩定性


好似XT, 11s同12s
把手已經好大分別
12 ...
madebyp90 發表於 14/6/2024 15:55


你好專業,要用過先會知
作者: madebyp90    時間: 2024-6-14 18:00

我整咗兩日,整到忟忟地
佢換油又冇 Shimano 咁簡單
tkt1307 發表於 2024-6-14 17:11



    行街
shimano最入門樹脂皮已經可以
線性+順

隻xx二手賣點都有人要
作者: bobocar    時間: 2024-6-14 19:31

如果你細心
其實係有分別

不過唔係制動力上嘅分別

而係穩定性


好似XT, 11s同12s
把手已經好大分別
12 ...
madebyp90 發表於 2024-6-14 15:55


老實講!! 有幾可會用盡全力去剎車丫 !!  cup 死都未天光喎 ..

其實只碟越大越好收...先係事實...上年換前.. 183 去 220 ...分別就真係超大 .
作者: tkt1307    時間: 2024-6-14 22:46

啱啱落街試車,前 brake 已經冇磨碟架車順返晒
但係就變到冇咁好收
後 brake 係一收大力啲就可以夾死隻碟
但前 brake 係大力都只係拖慢隻碟
作者: hohohea    時間: 2024-6-15 01:52

地點 OK 喎
踩過去都唔係問題
唔該晒師兄
tkt1307 發表於 2024-6-14 09:16



    呢間野夜晚先開仲要預約, whatsapp 佢問下
作者: tkt1307    時間: 2024-6-15 14:35

呢間野夜晚先開仲要預約, whatsapp 佢問下
hohohea 發表於 15/6/2024 01:52



收到,唔該晒
作者: hohohea    時間: 2024-6-20 13:39

回覆 30# tkt1307


    岩岩係188 換SHIMANO油$200 前後. 我踩山區馬路太斜, 半年D油黑曬.
作者: y031027    時間: 2024-6-20 17:41

回覆 38# tkt1307


架車行緊, 前制LOCK死咪反車, 前無咁易Lock到架
舊款elixir就算xx都好啦, 咁耐就算你對制硬件無事 oring都未必頂得耐
求其買對全新XT制咪算, 都係一千幾百夠您玩幾年
近近地野牛叫佢裝返SRAM波手MOUNT 分返開隻波手, 裝對XT制
舊款XX你賣返300-500補貼下安心踩就算啦
DOT 油嘅制踩得密真係無乜投訴, 但唔踩就好快漲
作者: y031027    時間: 2024-6-20 17:42

我係諗住買個全新 piston 返嚟換咗佢
請問點解用落唔夠 Shimano 好? 冇比較過唔知
我主要用嚟踩街多,真 ...
tkt1307 發表於 2024-6-14 09:19


換piston都無用, oring積死咗, 拎返代理都未必搞
作者: tkt1307    時間: 2024-6-25 12:04

回覆  tkt1307


    岩岩係188 換SHIMANO油$200 前後. 我踩山區馬路太斜, 半年D油黑曬. ...
hohohea 發表於 20/6/2024 13:39


居然可以咁快黑晒
作者: tkt1307    時間: 2024-6-25 12:06

回覆  tkt1307


架車行緊, 前制LOCK死咪反車, 前無咁易Lock到架
舊款elixir就算xx都好啦, 咁耐就算你對制 ...
y031027 發表於 20/6/2024 17:41


部車應該都擺咗兩三年冇踩過
可能真係好似你咁講漲晒個 oring
咁舊嘅 model 仲有 resell 價值?
作者: n123    時間: 2024-6-25 21:41

MT200 用緊都夠用
作者: tkt1307    時間: 2024-6-25 22:06

MT200 用緊都夠用
n123 發表於 25/6/2024 21:41



你跑街多定跑山多?
作者: n123    時間: 2024-6-26 08:10

回覆 47# tkt1307


    我MTB ,輕度落山都夠用。
作者: tkt1307    時間: 2024-6-26 09:03

回覆  tkt1307


    我MTB ,輕度落山都夠用。
n123 發表於 26/6/2024 08:10


收到,唔該晒師兄
作者: tkt1307    時間: 2024-7-9 15:31

唔該晒各位師兄,最後換晒前後成套 shimano mt200 油剎
好簡單易換
成架車精神晒,唔再磨住前碟
與 Avid XX 比較,係冇 Avid 咁好剎
但對於我踩街都好夠用,感激各位意見。
作者: ter038    時間: 2024-7-31 06:19

我都係自己換mt200...剎車感覺完全唔同...好電單車feel...(原本威也碟剎)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2