Board logo

標題: 車匙問題 [打印本頁]

作者: rockie577    時間: 2014-11-4 19:57     標題: 車匙問題

本帖最後由 rockie577 於 2014-11-4 19:58 編輯

配左兩條車匙 (daihatsu terio & mazda 3)

mazda 3 果條開到門著到車
daihatsu terio 果條開到門, 但著唔到車, 轉到,有聲, 但最後都係著唔到

我想問可不可能因為TERIO 有SECURITY SYSTEM 所以著唔到? 定係條車匙配得唔好?

THX!
作者: klklkllk    時間: 2014-11-4 22:23

同配匙個人講, 條匙有防盜感應, 你記得係搵專配車匙個D店舖
作者: rockie577    時間: 2014-11-4 22:45

回覆 2# klklkllk

哦, 原來係ANTI-THIEF SYSTEM. THANKS!!
作者: misugi    時間: 2014-11-4 22:53

大發車有D咁野?我抯左幾年都唔知
作者: rockie577    時間: 2014-11-5 09:23

部terio 都唔新[2002], 係有d怪
作者: k00000000    時間: 2014-11-5 09:31

jazz 2002 條匙都有防盜感應
技術應該好耐 但唔係架架車有用
作者: mo9394    時間: 2014-11-5 10:39

乜鋪頭亂咁配匙?

晶片匙好舊技術
作者: rockie577    時間: 2014-11-5 10:44

都係D細街邊鋪
好彩MAZDA3 條匙用到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2