作者: rockie577 時間: 2014-11-4 19:57 標題: 車匙問題
本帖最後由 rockie577 於 2014-11-4 19:58 編輯
配左兩條車匙 (daihatsu terio & mazda 3)
mazda 3 果條開到門著到車
daihatsu terio 果條開到門, 但著唔到車, 轉到,有聲, 但最後都係著唔到
我想問可不可能因為TERIO 有SECURITY SYSTEM 所以著唔到? 定係條車匙配得唔好?
THX!
作者: klklkllk 時間: 2014-11-4 22:23
同配匙個人講, 條匙有防盜感應, 你記得係搵專配車匙個D店舖
作者: rockie577 時間: 2014-11-4 22:45
回覆 2# klklkllk
哦, 原來係ANTI-THIEF SYSTEM. THANKS!!
作者: misugi 時間: 2014-11-4 22:53
大發車有D咁野?我抯左幾年都唔知
作者: rockie577 時間: 2014-11-5 09:23
部terio 都唔新[2002], 係有d怪
作者: k00000000 時間: 2014-11-5 09:31
jazz 2002 條匙都有防盜感應
技術應該好耐 但唔係架架車有用
作者: mo9394 時間: 2014-11-5 10:39
乜鋪頭亂咁配匙?
晶片匙好舊技術
作者: rockie577 時間: 2014-11-5 10:44
都係D細街邊鋪
好彩MAZDA3 條匙用到
