作者: 奠老旗合 時間: 2015-6-11 08:23 標題: 聽到都想笑既撞車問題
本帖最後由 奠老旗合 於 2015-6-11 08:25 編輯
早幾日朋友打黎問
朋友車 右線岩火位 停車等轉燈中
對家女仕 左線 想CUT右 ,車頭小小閘住我朋友車頭白線(距離約一米半) 有打燈
雙方都係停車等燈狀態
轉燈開車 朋友直去 撞了對家車頭 (角位)
報警
對家大吵大鬧 話佢入了線 停車再開 一定係我朋友唔岩, 一定要告我朋友告到底
朋友受驚 打來求教
我只係叫佢俾口供,堅持自己係主路,(避重就輕一下
) 其他野俾交通警判斷, 應該95%以上冇得輸有冇其他意見!??
作者: ckkong97 時間: 2015-6-11 09:00
留意燈位前通常有七條密既虛線, 果啲叫危險警告線, 如果你朋友係裡面基本上對家輸左九成....
再加埋有可能左邊條A 柱阻下視線...
作者: 奠老旗合 時間: 2015-6-11 09:22
所以俾口供真係好微妙, 識講就企響不敗之地
作者: 唔識電腦人 時間: 2015-6-11 10:01
堅持自己係主路
小弟新牌唔多明......我同個女人意見相同
可能我唔記得曬D交通規例
師兄可否解釋多少少, 點解撞到人 都會嬴 @@
作者: love19901109 時間: 2015-6-11 10:04
回覆 4# 唔識電腦人
即係閘人車俾人撞 咁無理由閘人果個岩...
作者: 唔識電腦人 時間: 2015-6-11 10:15
回覆 5# love19901109
係咁嫁咩
被人閘就合法咁撞埋去, 咁仲得了..... 咁D紅VAN走一轉都閘人幾次 實比人撞到HIGHHIGH
佢閘你 你覺得佢唔岩, 你可以影低告佢
但你撞到佢, 就係你唔岩
除非雙白線爬頭 唔睇有冇車, 對面線撞埋去, 咁就
作者: backspace-hk 時間: 2015-6-11 10:18
本帖最後由 backspace-hk 於 2015-6-11 10:59 編輯
大家忍讓一讓咪好囉,而家又係熕到自己,claim錢又可能陏到保險同 NCB,真係雙輸。
如果對家係有錢人同你洗錢打官司,or 好似前排個黑社會 Benz 呀姐當街打你幾巴同嚇你,咪又係自己蝕。
作者: love19901109 時間: 2015-6-11 10:28
回覆 6# 唔識電腦人
以你咁講法行正線果個俾人閘 停唔到反而輸? 轉線前提係有足夠距離 一轉就撞咁樣係足夠?
作者: ryan_cheung 時間: 2015-6-11 10:33
其實如果閘人果個有 cam, 証明自己架車無郁, 而係人地車郁而撞到佢
佢可能會被告不小心駕駛 (燈位前唔可以轉線)
但賠錢可能係正線 (始終你郁車而引致撞車)
大家都一齊郁正線 win 90%
作者: 唔識電腦人 時間: 2015-6-11 10:43
停唔到---個人覺得你呢3個字已經輸左
警察問你: 對方CUT線前, 一早係你前面, 點解你停唔到? 如果個個係人都都照撞埋去?
你點答??
都係個句優先使用權唔等同合法撞埋去
佢唔岩你可以告佢, 夠證據咪寄張告票比佢, 但撞埋去就真係另一回事......真係好難解釋得到, 但唔係冇可能既~
作者: 唔識電腦人 時間: 2015-6-11 10:48
我都係咁諗
比人撞個個係食告票
但撞到人就賠幾千
作者: 奠老旗合 時間: 2015-6-11 10:54
你轉線 = 小路出大路一樣 要先讓主線車先行,cut 線被撞車頭及車身中段,cut線者輸七八成,撞車尾 cut 線者先有機會贏 係有機會咋,唔係必贏
作者: happy_gemini 時間: 2015-6-11 11:59
如果有車cam, 樓主朋友未必一定贏.
重點是當時是停車等轉燈, 車輛是由靜止到重新開動.
作者: 奠老旗合 時間: 2015-6-11 12:19
重新開動 都係主線優先 除非CUT線者 大部分車身己入線喎
有打燈 未必要讓你 呢 D係必然架啦,就算同時起步,都係CUT線者蝕,因為責任響佢到,
佢要清楚安全先可CUT線 唔係咁咩
作者: happy_gemini 時間: 2015-6-11 12:35
係,但若然對方當時未開車呢?
注意,當時雙方都已經停下車輛等轉燈,就算主線車不打算讓對方切入,亦沒理由刻意撞對方。
所以,有沒有車cam是重要關鍵,如對方能證明她當時是一部停定的車輛,你的朋友要有充分合理的解釋為何撞到對方。
作者: 唔識電腦人 時間: 2015-6-11 14:03
本帖最後由 唔識電腦人 於 2015-6-11 14:06 編輯
個人觀點:
其實只要後面司機有足夠既停車時間, 停車距離,
而你覺得自己主線, 有優先權唔停車, 而從後撞到前面, 咁已經係不小心駕駛
所有司機係有責任避免意外發生
所以你解釋唔到你點解停唔到車, 基本上已經走唔乜.
除非你係條公路度行緊80, 突然有部車行緊20係你5米前面CUT出黎, 咁樣就證明到你真係冇足夠停車時間距離去避免撞到前面. 但大前提都係要你冇超速
因為個問題係對方犯錯, 而你係有能力避免呢個意外, 但你冇咁做到, 所以你都係錯
作者: killer_queen 時間: 2015-6-11 14:43
呢個態度好 ~~~ 雖然"九"
不過 真係好 作者: ckshum 時間: 2015-6-11 15:04
呢D case可唔可以講清楚D個情況?例如確實位置、1線轉1線定係2線轉2線、左線箭咀係直去定係直去加轉右等、撞車位置距離燈位有幾遠等。
不過樓主呢個情況,唔讓最好一早溜前食返佢個位,等佢知道你唔讓!
作者: killer_queen 時間: 2015-6-11 15:13
俾人知 點"隊"佢 ! ? 家陣咪一樣 ~~~
作者: cheetah 時間: 2015-6-11 17:01
X 2 『入了線 停車再開』是關鍵:-
轉燈白線前,人地已經停下,扭去右人地條線,女司機先犯了不依交通標示行車,(應該仲係$450),甚或CD。
主線車不打算讓對方切入,可先鉢警告女司機,有效無效都好,後再電話舉報車牌,都入梗要交人 。
但就無任何理由要撞埋去。『轉燈開車 岩火位 就直去』,一問到有無盡力避免發生交通意外,點計?!
道路使用,撞車就個個(所有使用者)都輸,傷亡/賠償/法庭/時間/社會成本 etc etc,原則底線是 ”避免發生交通意外“,不是打機,更不是甚麼對家輸對家贏那麼狹隘的事情。
p.s. "不依交通標示行車"例每天不知幾多,ie 入錯右轉燈口,打個燈死死扭入翻左線。or 開車照直去但打左燈快車入翻左線 etc,咁又要撞車收場?!
作者: tim618 時間: 2015-6-11 19:47
保持足夠停車距離同時間好似係指同自己線既前車。如果我行中線,除咗同自己線既前車保持距離,仲要同左右兩線既前車保持距離,咪好難搞?
同埋cut線既車有責任喺唔影響隔離線後車車速(超速另計)既情況下先可以cut線。要搞到後車落brake你先cut到入去其實已經告得。
作者: ckshum 時間: 2015-6-12 10:31
其實如果cut埋來的唔係車,係一個阿婆咁點呢?我諗如果阿婆行左出馬路,企左係架車頭左邊角,然後轉綠燈開車,阿婆就比架車撞到,相信阿婆應該輸硬

作者: mcdull 時間: 2015-6-12 10:47
如果對家架車未郁. 你朋友係見到死車撞埋去, 你話邊個輸?
你個frd咁渣車, 邊抵幫丫. 由得佢受下教訓啦.
作者: mcdull 時間: 2015-6-12 10:50
cut 乜鬼線, 成單 case 唔關 cut 線事.
兩架車一早停晒啦.
作者: 用尸名 時間: 2015-6-12 11:12
正解, 你朋友見到對方架車, 人地打晒燈仲食左你位, 開車撞已經輸左啦
作者: mcdull 時間: 2015-6-12 11:16
都唔係食位問題.
佢之前cut線你報安公佢可能比人告, 但停左車撞埋去根本冇得拗.
如果有個呀毛衝紅燈放個細路係度. 又撞埋去話佢不守交通規則所以冇得輸?
作者: ntr1656 時間: 2015-6-12 11:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 奠老旗合 時間: 2015-6-12 11:49
即係話 你要cut 線 監粗閘住人地車頭就岩晒? 我讓硬你係咪!? 就好似出入商場玻璃門 我拉門你行先?? 道德 駕駛態度 法理 請分開清算一下 pls 事出必有恩
點解我話單野聽到就想笑, 我一聽就知兩個都為啖氣, 一個老奉閘人車, 一個唔抵得頸真係撞過去,
作為佢朋友 我點都係要維護佢一下 錯唔錯 警方會有定論
作者: ckshum 時間: 2015-6-12 12:00
咁又未必係老奉既。燈位cut線,好多時係唔熟路行錯線,唔想兜圈咪趁未開車閘在你前面。其實,我都好憎呢D人,不過我唔會"隊"埋去
作者: 奠老旗合 時間: 2015-6-12 12:03
所以我都笑我fd 做咩咁燥
作者: mcdull 時間: 2015-6-12 12:03
一早都話唔係對家啱晒. 但佢錯唔會導致出呢單意外.
呢單意外100%係你個frd錯晒.
對方果單, 另外開file 告佢.
作者: killer_queen 時間: 2015-6-12 16:02
家陣樓主好似 道理 , 法則 , 人情 邊樣啱駛就攞邊樣嚟講 ! 實在好難傾架 . . . . 不如 . . . . 支持佢把啦
作者: da87 時間: 2015-6-12 16:27
簡單黎講就兩個都錯
一個過線, 一個冇避免意外發生
作者: killer_queen 時間: 2015-6-12 16:53
本帖最後由 killer_queen 於 2015-6-12 16:55 編輯
問題係咪 見到人做錯 照隊就 啱哂之嘛 !! 反正後果都係 雙方自己受 ~~~ 真係無咩好拗
作者: bei6266 時間: 2015-6-12 19:54
讓下人使死咩.呢d咪讓下會死個d人囉.
作者: Mathk 時間: 2015-6-12 23:30
聽講依家興企硬等收錢
作者: killer_queen 時間: 2015-6-12 23:46
家陣係 反問一句 : 點解我要讓先 ? 我冇俾牌費架 ?!
作者: fredrace 時間: 2015-6-13 07:41
車頭俾人哋閘住都睇唔出仲踩上去 , 邊個啱邊個唔啱都好 , 咁嘅揸車水準保險真係要買重啲
作者: fredrace 時間: 2015-6-13 07:51
呢啲情況就算贏晒都嘥時間 , 隨非撞人嗰位自己返保險公司工 , 返工順便理賠埋 , 而且賠晒俾住噴一幅好未?唔怕有鴛鴦色?
啱就唔理咁多撞上去呢啲喺強國好常見 , 而家喺香港都見到證明回歸後洗腦教育已經見成效
作者: bei6266 時間: 2015-6-13 09:08
回覆 37# killer_queen
攪到撞車報警幾咁麻煩.cut線呢d野家家有求嘅啫.唔使咁執著.師兄.
作者: killer_queen 時間: 2015-6-14 03:48
人家要 "啱哂" 我冇計架喎
作者: cheetah 時間: 2015-6-14 12:48
其實,道路使用,從來不是兩個司機既事,實在是眾人之事,避免發生交通意外安全抵步應是唯一目的,一撞車就全部人都輸,平常在討論區見到很多對家輸對家贏等討論,並不健康。
道路使用並不是兩個司機搏弈,會有一個終於變贏,登上頒獎台,所以有必要睇下邊個啱邊個唔啱咁,文字層面上去估算司法結論,與其選擇撞車收場,然後交俾交通法醫頭痛一翻咁去”驗屍“,不如盡力減少“枉死”個案。
p.s. 賽車運動又作別論。
作者: killer_queen 時間: 2015-6-14 12:51
說得對極 ! 她/他 就是不喜歡 . . . . 要攪一大輪 左等右等

