作者: Lyc03299 時間: 2016-2-12 18:25 標題: 保險問題?
我同我女人都有車牌,我女人有香港十年牌,一直有揸屋企人既車,我就澳洲牌等緊轉香港牌,我地呢兩年響澳洲工作同住,揸開250gt覺得幾好,返到黎有朋友平讓01年既連驗一萬蚊貨仔,訂都俾埋諗住香港代步用,呢架我唔會揸既俾我女人用架姐,女人因為工作未返到咪諗住車主名用我名,指名司機係佢,送比佢做禮物諗住俾吓驚喜我女人,問過好幾間熱門既,點知保險公司一聽到話250gt一係話唔做因為掛skyline嗰名,一係話要35歲以上同要ncb40以上先做,我之前響澳洲買過幾架車保險未遇過唔保最多保費高低分別!!呢款水貨四門房車嚟又唔係GTR,有冇師兄可以幫幫忙?介紹保險俾我
作者: lovercharlene 時間: 2016-2-13 09:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 用尸名 時間: 2016-2-13 11:12
250gt 一萬差不多啦, 朋友讓信得過.
香港有好多間保險公司, 仲有agent, 問多幾間
作者: bei6266 時間: 2016-2-13 11:19
有燕梳肯受都驚貴個架車囉

作者: Lyc03299 時間: 2016-2-13 12:17
都未去到講出保險資料,講車名係skyline250gt咋,保險就話skyline我地唔保,我話唔係GTR喎,呢部四門房車黎,條友就話車名叫skyline唔受保!!
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-13 12:26
呢兩日問左比較大型既,十間左右,一係聽到skyline250gt就話唔受保,其中一間就話三十五歲或以上加NCB40%或以上先受,唔受保既我問點解啦,資料都沒問,聽到車名咋喎,啲保險就話車名叫skyline係高危車,好奇怪!佢地都唔知係咪真係知道呢款係乜野款黎
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-13 12:29
唉!連價都未報,聽到車名skyline 250gt就話唔受⋯⋯
作者: 用尸名 時間: 2016-2-13 12:48
我試過問抾拉利,又係35以上先保,波子30以上
最後搵到個agent 肯接受30以下波子出保,駛唔駛幫你問下
作者: yjfoeg 時間: 2016-2-13 14:41
你問佢Infiniti G25受唔受嘛
Skyline高危唔受,咁Inifiniti應該好多款都好高危
睇得頭D多,天線全部以為係GTT GTR
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-13 14:42
[quote]我試過問抾拉利,又係35以上先保,波子30以上
最後搵到個agent 肯接受30以下波子出保,駛唔駛幫你 ...
用尸名 發表於 2016-2-13 12:48
[/quot可以介紹agent資料俾我嘛?師兄幫忙梗係好啦,我怕麻煩到師兄姐,多謝師兄回覆!謝謝!
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-13 15:53
師兄我試過咁問啦,問skyline250gt,條友話唔保,我問咁Infiniti g25受唔受保⋯條友同我講香港冇G25⋯跟手再話因為車名係skyline所以唔受,我問呢個就係唔受保既原因?佢答係!
都唔明啲保險係根據車名定性能去劃分咩車係高危,問左咁多間我既感覺係佢地分分鐘連250gt係點既樣都未必知⋯
作者: yjfoeg 時間: 2016-2-13 15:55
放心, 我肯定佢腦海浮現一架BNR34...
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-13 16:22
我都覺得係,之前響外國買車保,同款車⋯人地俾我感覺專業好多,問哂車既性能規格再報價⋯唔會話因為車名⋯香港既感覺係skyline呀250⋯GT呀有冇R⋯⋯跟手就話唔保⋯正如你講佢腦海浮現BNR34
作者: hahamd 時間: 2016-2-14 10:15
我都上28睇過,部車幾唔錯,一皮上下算唔錯。當今skyline似房車多過跑車 (except GTR)。高危唔係單因為跑車,主要因R32所慮,當年撞一部,好快喺街又唔見一部。撞車同失車率好高,比飛雞仲高。
當年葛文輝係其中一個受害者
作者: yjfoeg 時間: 2016-2-14 10:48
自從雷諾入主日產做大改革,R34停產之後Skyline變左房車系列,日本國外多數掛Infiniti牌添
留意R35係冇掛Skyline名
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 11:09
本帖最後由 Lyc03299 於 2016-2-14 11:11 編輯
香港250gt叫skyline既原因係因為定位問題響歐美唔太好賣,返到亞洲日產加skyline嗰名響前面散貨,我響外國買同款車既時侯都係水貨,嗰陣sales講呢款車你唔會拎黎飛,因為成架車內籠、車既設計都係for舒適,試揸完都覺係因為飛唔起,0-100要10秒左右,但真係坐得幾舒服⋯點知返到香港朋友平讓咪諗住買俾老婆代步用⋯一講車名就話skyline我地唔保,十年牌報價都問唔到!其他乜都未問!啲保險連車款同規格都未必知⋯
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 11:27
師兄你覺得Is250同mark x 250g算唔算跑車?250gt其實規格相差不大,係長啲同重啲同嗰名多左天線響前面
作者: hahamd 時間: 2016-2-14 11:28
本帖最後由 hahamd 於 2016-2-14 11:56 編輯
冇辦法啦,發球權喺保臉公司度。生意一門,您有權唔同佢買,佢有權唔受。唯有試多幾間啦!
作者: ckkong97 時間: 2016-2-14 11:56
我覺得markx 250g 係跑車, 幾單翻車撞大鑊都有佢份....
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 13:30
我已經問左超過十五間⋯我都明係生意⋯之但係唔受係因為車名...連價都唔報就⋯⋯保費貴都叫有嗰價呀不過我會再搵下!
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 13:38
但係保險唔會唔受⋯就係因為嗰牌頭!多左天線嗰名⋯保險就以為架車BNR34咁呢
我都揸過mark x,我就唔覺佢係跑車格,不過每個人定義唔同既
作者: 用尸名 時間: 2016-2-14 13:43
問左朋友,星期一開工先報到價
年份 年齡 牌齡 職業, 準備啲基本資料, 出到直接叫佢搵你
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 14:22
本帖最後由 Lyc03299 於 2016-2-14 14:49 編輯
唔該哂師兄幫忙!!01/05 250GT 29 牌10年 自僱
唔該哂師兄!!
作者: 實頭 時間: 2016-2-14 14:38
快而保問下丫
我夠歲0 NCB 3年牌 出高危H車(保費貴過Type R),
問左一間大行,唔受保
問左一中國平安,一年三保萬四
識個保險朋友,$6800
快而保,$6600
問多幾間 相差原來可以咁遠
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 15:00
快而保問過啦⋯一講skyline250gt就話唔做skyline...平安又係...豐亞又係⋯其他大行都係咁價都未報,剩係聽到叫skyline就話唔做⋯好奇怪⋯令到我覺得啲保險分分鍾連部車價咩款都未知⋯
作者: 用尸名 時間: 2016-2-14 16:10
以前都係一聽波子就話唔出,好在有cayenne之後,大行都會問左先
不過911都係唔出,所以我先焗住搵朋友搞
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 16:31
麻煩哂師兄幫忙!
作者: HeiD 時間: 2016-2-14 17:18
咁如果我睇LOSS RATIO 250GT香港出事率高過其他,咁保險公司又點解要做/平做?
作者: HeiD 時間: 2016-2-14 17:22
其實係你搵唔到岩既保險SALES幫你出
我連0NCB,WRX STI都幫客出到
你自己問一問運輸處附近既公司啦
作者: Lyc03299 時間: 2016-2-14 21:26
250gt日版水貨香港數量根本唔多,如果睇LOSS RATIO係因為車名叫skyline 250gt,將佢定為高危放埋落R系去比,咁其他規格差唔多既車呢⋯⋯2500cc既豐田,凌志車又係唔係高危車先?保費貴都叫有報價呀,依家係問既時候,講車名係skyline 250gt,就話車名叫skyline我地唔保!統一樓下間問過,話覆都冇影⋯
作者: yjfoeg 時間: 2016-2-14 22:19
又Skyline又GT,最少當你係R34 GTT
一萬銀一架車,保險咁貴,真係無謂...
作者: 用尸名 時間: 2016-2-16 20:00
樓主,昨晚忘記覆你,報了價 $6180,有興趣PM電話,我叫agent聯絡你
