Board logo

標題: [一般問題] 保險問題? [打印本頁]

作者: Lyc03299    時間: 2016-2-12 18:25     標題: 保險問題?

我同我女人都有車牌,我女人有香港十年牌,一直有揸屋企人既車,我就澳洲牌等緊轉香港牌,我地呢兩年響澳洲工作同住,揸開250gt覺得幾好,返到黎有朋友平讓01年既連驗一萬蚊貨仔,訂都俾埋諗住香港代步用,呢架我唔會揸既俾我女人用架姐,女人因為工作未返到咪諗住車主名用我名,指名司機係佢,送比佢做禮物諗住俾吓驚喜我女人,問過好幾間熱門既,點知保險公司一聽到話250gt一係話唔做因為掛skyline嗰名,一係話要35歲以上同要ncb40以上先做,我之前響澳洲買過幾架車保險未遇過唔保最多保費高低分別!!呢款水貨四門房車嚟又唔係GTR,有冇師兄可以幫幫忙?介紹保險俾我
作者: lovercharlene    時間: 2016-2-13 09:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 用尸名    時間: 2016-2-13 11:12

講真你比買架車比佢已經夠啦 用佢牌出返你再比錢已經ok 何必攪自己呢又煩。

最後 1萬咁平安全? ...
lovercharlene 發表於 2016-2-13 09:51

250gt 一萬差不多啦, 朋友讓信得過.
香港有好多間保險公司, 仲有agent, 問多幾間
作者: bei6266    時間: 2016-2-13 11:19

有燕梳肯受都驚貴個架車囉
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-13 12:17

講真你比買架車比佢已經夠啦 用佢牌出返你再比錢已經ok 何必攪自己呢又煩。

最後 1萬咁平安全? ...

lovercharlene 發表於 2016-2-13 09:51

都未去到講出保險資料,講車名係skyline250gt咋,保險就話skyline我地唔保,我話唔係GTR喎,呢部四門房車黎,條友就話車名叫skyline唔受保!!
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-13 12:26

250gt 一萬差不多啦, 朋友讓信得過.
香港有好多間保險公司, 仲有agent, 問多幾間 ...
用尸名 發表於 2016-2-13 11:12

呢兩日問左比較大型既,十間左右,一係聽到skyline250gt就話唔受保,其中一間就話三十五歲或以上加NCB40%或以上先受,唔受保既我問點解啦,資料都沒問,聽到車名咋喎,啲保險就話車名叫skyline係高危車,好奇怪!佢地都唔知係咪真係知道呢款係乜野款黎
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-13 12:29

有燕梳肯受都驚貴個架車囉
bei6266 發表於 2016-2-13 11:19

唉!連價都未報,聽到車名skyline 250gt就話唔受⋯⋯
作者: 用尸名    時間: 2016-2-13 12:48

呢兩日問左比較大型既,十間左右,一係聽到skyline250gt就話唔受保,其中一間就話三十五歲或以上加NCB40% ...
Lyc03299 發表於 2016-2-13 12:26


我試過問抾拉利,又係35以上先保,波子30以上
最後搵到個agent 肯接受30以下波子出保,駛唔駛幫你問下
作者: yjfoeg    時間: 2016-2-13 14:41

呢兩日問左比較大型既,十間左右,一係聽到skyline250gt就話唔受保,其中一間就話三十五歲或以上加NCB40% ...
Lyc03299 發表於 2016-2-13 12:26
你問佢Infiniti G25受唔受嘛
Skyline高危唔受,咁Inifiniti應該好多款都好高危
睇得頭D多,天線全部以為係GTT GTR
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-13 14:42

[quote]我試過問抾拉利,又係35以上先保,波子30以上
最後搵到個agent 肯接受30以下波子出保,駛唔駛幫你 ...
用尸名 發表於 2016-2-13 12:48 [/quot
可以介紹agent資料俾我嘛?師兄幫忙梗係好啦,我怕麻煩到師兄姐,多謝師兄回覆!謝謝!
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-13 15:53

你問佢Infiniti G25受唔受嘛
Skyline高危唔受,咁Inifiniti應該好多款都好高危
睇得頭D多,天線全部以為係 ...
yjfoeg 發表於 2016-2-13 14:41

師兄我試過咁問啦,問skyline250gt,條友話唔保,我問咁Infiniti g25受唔受保⋯條友同我講香港冇G25⋯跟手再話因為車名係skyline所以唔受,我問呢個就係唔受保既原因?佢答係!
都唔明啲保險係根據車名定性能去劃分咩車係高危,問左咁多間我既感覺係佢地分分鐘連250gt係點既樣都未必知⋯
作者: yjfoeg    時間: 2016-2-13 15:55

佢地分分鐘連250gt係點既樣都未必知
Lyc03299 發表於 2016-2-13 15:53

放心, 我肯定佢腦海浮現一架BNR34...
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-13 16:22

放心, 我肯定佢腦海浮現一架BNR34...
yjfoeg 發表於 2016-2-13 15:55

我都覺得係,之前響外國買車保,同款車⋯人地俾我感覺專業好多,問哂車既性能規格再報價⋯唔會話因為車名⋯香港既感覺係skyline呀250⋯GT呀有冇R⋯⋯跟手就話唔保⋯正如你講佢腦海浮現BNR34
作者: hahamd    時間: 2016-2-14 10:15

我都上28睇過,部車幾唔錯,一皮上下算唔錯。當今skyline似房車多過跑車 (except GTR)。高危唔係單因為跑車,主要因R32所慮,當年撞一部,好快喺街又唔見一部。撞車同失車率好高,比飛雞仲高。
當年葛文輝係其中一個受害者
作者: yjfoeg    時間: 2016-2-14 10:48

我都上28睇過,部車幾唔錯,一皮上下算唔錯。當今skyline似房車多過跑車 (except GTR)。高危唔係單因為跑車 ...
hahamd 發表於 2016-2-14 10:15
自從雷諾入主日產做大改革,R34停產之後Skyline變左房車系列,日本國外多數掛Infiniti牌添
留意R35係冇掛Skyline名
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 11:09

本帖最後由 Lyc03299 於 2016-2-14 11:11 編輯
我都上28睇過,部車幾唔錯,一皮上下算唔錯。當今skyline似房車多過跑車 (except GTR)。高危唔係單因為跑車 ...
hahamd 發表於 2016-2-14 10:15

香港250gt叫skyline既原因係因為定位問題響歐美唔太好賣,返到亞洲日產加skyline嗰名響前面散貨,我響外國買同款車既時侯都係水貨,嗰陣sales講呢款車你唔會拎黎飛,因為成架車內籠、車既設計都係for舒適,試揸完都覺係因為飛唔起,0-100要10秒左右,但真係坐得幾舒服⋯點知返到香港朋友平讓咪諗住買俾老婆代步用⋯一講車名就話skyline我地唔保,十年牌報價都問唔到!其他乜都未問!啲保險連車款同規格都未必知⋯
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 11:27

我都上28睇過,部車幾唔錯,一皮上下算唔錯。當今skyline似房車多過跑車 (except GTR)。高危唔係單因為跑車 ...
hahamd 發表於 2016-2-14 10:15

師兄你覺得Is250同mark x 250g算唔算跑車?250gt其實規格相差不大,係長啲同重啲同嗰名多左天線響前面
作者: hahamd    時間: 2016-2-14 11:28

本帖最後由 hahamd 於 2016-2-14 11:56 編輯

冇辦法啦,發球權喺保臉公司度。生意一門,您有權唔同佢買,佢有權唔受。唯有試多幾間啦!
作者: ckkong97    時間: 2016-2-14 11:56

師兄你覺得Is250同mark x 250g算唔算跑車?250gt其實規格相差不大,係長啲同重啲同嗰名多左天線響前面 ...
Lyc03299 發表於 2016-2-14 11:27


我覺得markx 250g 係跑車, 幾單翻車撞大鑊都有佢份....
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 13:30

冇辦法啦,發球權喺保臉公司度。生意一門,您有權唔同佢買,佢有權唔受。唯有試多幾間啦! ...
hahamd 發表於 2016-2-14 11:28

我已經問左超過十五間⋯我都明係生意⋯之但係唔受係因為車名...連價都唔報就⋯⋯保費貴都叫有嗰價呀不過我會再搵下!
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 13:38

我覺得markx 250g 係跑車, 幾單翻車撞大鑊都有佢份....
ckkong97 發表於 2016-2-14 11:56

但係保險唔會唔受⋯就係因為嗰牌頭!多左天線嗰名⋯保險就以為架車BNR34咁呢
我都揸過mark x,我就唔覺佢係跑車格,不過每個人定義唔同既
作者: 用尸名    時間: 2016-2-14 13:43

[quote]我試過問抾拉利,又係35以上先保,波子30以上
最後搵到個agent 肯接受30以下波子出保,駛唔駛 ...
Lyc03299 發表於 2016-2-13 14:42

問左朋友,星期一開工先報到價
年份 年齡 牌齡 職業, 準備啲基本資料, 出到直接叫佢搵你
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 14:22

本帖最後由 Lyc03299 於 2016-2-14 14:49 編輯
問左朋友,星期一開工先報到價
年份 年齡 牌齡 職業, 準備啲基本資料, 出到直接叫佢搵你 ...
用尸名 發表於 2016-2-14 13:43

唔該哂師兄幫忙!!01/05 250GT  29 牌10年 自僱
唔該哂師兄!!
作者: 實頭    時間: 2016-2-14 14:38

快而保問下丫
我夠歲0 NCB 3年牌 出高危H車(保費貴過Type R),
問左一間大行,唔受保
問左一中國平安,一年三保萬四
識個保險朋友,$6800
快而保,$6600
問多幾間 相差原來可以咁遠
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 15:00

快而保問下丫
我夠歲0 NCB 3年牌 出高危H車(保費貴過Type R),
問左一間大行,唔受保
問左一中國平安,一年 ...
實頭 發表於 2016-2-14 14:38

快而保問過啦⋯一講skyline250gt就話唔做skyline...平安又係...豐亞又係⋯其他大行都係咁價都未報,剩係聽到叫skyline就話唔做⋯好奇怪⋯令到我覺得啲保險分分鍾連部車價咩款都未知⋯
作者: 用尸名    時間: 2016-2-14 16:10

快而保問過啦⋯一講skyline250gt就話唔做skyline...平安又係...豐亞又係⋯其他大行都係咁價都未報,剩係聽 ...
Lyc03299 發表於 2016-2-14 15:00


以前都係一聽波子就話唔出,好在有cayenne之後,大行都會問左先
不過911都係唔出,所以我先焗住搵朋友搞
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 16:31

以前都係一聽波子就話唔出,好在有cayenne之後,大行都會問左先
不過911都係唔出,所以我先焗住搵朋友 ...
用尸名 發表於 2016-2-14 16:10

麻煩哂師兄幫忙!
作者: HeiD    時間: 2016-2-14 17:18

快而保問過啦⋯一講skyline250gt就話唔做skyline...平安又係...豐亞又係⋯其他大行都係咁價都未報,剩係聽 ...
Lyc03299 發表於 2016-2-14 15:00



    咁如果我睇LOSS RATIO 250GT香港出事率高過其他,咁保險公司又點解要做/平做?
作者: HeiD    時間: 2016-2-14 17:22

其實係你搵唔到岩既保險SALES幫你出

我連0NCB,WRX STI都幫客出到

你自己問一問運輸處附近既公司啦
作者: Lyc03299    時間: 2016-2-14 21:26

咁如果我睇LOSS RATIO 250GT香港出事率高過其他,咁保險公司又點解要做/平做? ...
HeiD 發表於 2016-2-14 17:18

250gt日版水貨香港數量根本唔多,如果睇LOSS RATIO係因為車名叫skyline 250gt,將佢定為高危放埋落R系去比,咁其他規格差唔多既車呢⋯⋯2500cc既豐田,凌志車又係唔係高危車先?保費貴都叫有報價呀,依家係問既時候,講車名係skyline 250gt,就話車名叫skyline我地唔保!統一樓下間問過,話覆都冇影⋯
作者: yjfoeg    時間: 2016-2-14 22:19

250gt日版水貨香港數量根本唔多,如果睇LOSS RATIO係因為車名叫skyline 250gt,將佢定為高危放埋落R系去比 ...
Lyc03299 發表於 2016-2-14 21:26
又Skyline又GT,最少當你係R34 GTT
一萬銀一架車,保險咁貴,真係無謂...
作者: 用尸名    時間: 2016-2-16 20:00

樓主,昨晚忘記覆你,報了價 $6180,有興趣PM電話,我叫agent聯絡你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2