Board logo

標題: DELDELDEL [打印本頁]

作者: lotonyni    時間: 2016-11-12 22:00     標題: DELDELDEL

本帖最後由 lotonyni 於 2021-1-9 23:47 編輯

DELDELDEL
作者: love19901109    時間: 2016-11-12 22:05

如果無人放條片上網巴士佬咁做真係玩晒
作者: BEpsilon    時間: 2016-11-12 23:04

部的士想切雙白線走到部巴士的前面?
作者: moslwc    時間: 2016-11-12 23:29

要蝦城巴新巴佬要諗清楚後果, 的士佬一過火位, 城巴即刻就開行車直接隊你
作者: tomming    時間: 2016-11-13 01:20

個的士司機好似有客都咁玩??
作者: rcyw    時間: 2016-11-13 01:33

的士佬過雙白線架巴士根本已經可以大條道理直接踩油刷過佢, 但而家架巴士比人影到轉右欄腰撞過去的士...又有啲理虧...
作者: EllisHui    時間: 2016-11-13 01:39

回覆 6# rcyw


    佢有試 但係的士佬閃開
作者: salad    時間: 2016-11-13 01:39

最後兩個齊齊告,何必呢?
作者: yuchibb    時間: 2016-11-13 09:28

純粹睇片,我覺得的士吾啱先,但係巴士都吾洗隊埋去
作者: worldcat    時間: 2016-11-13 10:20

巴士佬型爆,俾個like佢!
作者: jeffywm    時間: 2016-11-13 10:35

如果你地係車上乘客,一定嚇到面青青
作者: JL*    時間: 2016-11-13 10:36

拍片架車似係同的士佬一伙
作者: g1jockey    時間: 2016-11-13 10:36

雙白線都照過,作死咩!
作者: moslwc    時間: 2016-11-13 10:57

回覆 3# BEpsilon


   因為香港仔隧道北行只有慢線先可以落灣仔, 銅纙灣, 的士想雙白線前cut入去, 就算唔撞, 出隧道都會有一番激戰
作者: iReserve    時間: 2016-11-13 11:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kf    時間: 2016-11-13 12:04

2個職業司機做出D唔專業行為
應該即時停牌3個再判強制駕駛課程
作者: money仔    時間: 2016-11-13 12:18

回覆 15# iReserve

個乘客做證又點的士先撞主線巴士
作者: kf    時間: 2016-11-13 12:21

本帖最後由 kf 於 2016-11-13 12:23 編輯
的士佬係FB現身,有前傳,有乘客做證
iReserve 發表於 2016-11-13 11:54


只可以講香港道路法例對於駕駛行為不當,引致交通意外罰則沒有阻嚇力.

幻想一下,不論任何問題引致交通意外,即時釘牌,1年後重考,
再犯評為不適合擁有駕駛執照,即時殺一堆盲毛自由行屍機......
作者: winglim7    時間: 2016-11-13 12:33

回覆  BEpsilon


   因為香港仔隧道北行只有慢線先可以落灣仔, 銅纙灣, 的士想雙白線前cut入去, 就算唔撞 ...
moslwc 發表於 2016-11-13 10:57



的士如果出隧道cut雙白線落灣仔, 銅纙灣....捉硬
作者: A君    時間: 2016-11-13 15:06

睇清楚入隧道前條片7秒度,條巴士佬拍哂手,好可能精神有問題...
作者: faat    時間: 2016-11-13 15:40

的士唔打燈咁樣都要zip 過黎,巴士已經慶慶地

雙自後打死火燈摟打,巴士忍唔住要爆了

但係巴士司機d eq 同 同理心 越黎越低,仲越黎越黑人憎,埋凹位既巴士站越黎越多司機唔肯入晒,死都要個尾凸出黎影響人地
作者: 問題大2011    時間: 2016-11-13 16:11

知俉知邊條隧道?
作者: KZ4977    時間: 2016-11-13 17:25

知俉知邊條隧道?
問題大2011 發表於 2016-11-13 04:11 PM



    香港仔隧道
作者: vv123    時間: 2016-11-13 17:49

其實南丫海難都係喺類似情況下發生
作者: jazz2014    時間: 2016-11-13 18:14

其實巴士一直比油撞就可以 撞散架紅的 家陣擰右撞佢 何必
作者: lays    時間: 2016-11-13 19:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aussie    時間: 2016-11-13 19:43

條片一開始架的士已經踩晒入巴士條線,之前應該搞咗一排嚟。

架巴士佬應該一開始就被條的士佬搞到慶起死都唔讓,

條的士佬係死都要爬巴士頭落佢面結果一鑊熟。

其實就算巴士佬唔撞佢,個的士佬已經危險駕駛。

不過係香港啲法例先會縱容出咁嘅司機。
作者: 鄧記    時間: 2016-11-14 10:16

回覆 14# moslwc

香港仔隧道北行只有慢線先可以落灣仔, 銅纙灣


請問ching如果入隧道前冇入到慢線,出咗跑馬地會去咗邊度,北角?定係會入红隧?

香港係唔係所有隧道裡面都係雙白線㗎?外國唔駛咁㗎噃。悉尼條條隧道都係斷續白線,記得嘅未炒過大鑊嘢。

有次個大坭頭車司機㩒錯掣,响隧道裡面升起個斗……
https://www.youtube.com/watch?v=6YiMNi4VgEY
作者: madmacuser    時間: 2016-11-14 10:34

巴士佬擦埋去就贏晒,而家兩個都輸
作者: ckarea    時間: 2016-11-14 11:14

如果有律師打, 巴士佬一定嬴, 太多原因

如果急停或讓, 乘客都會好危險

的士佬就死硬, 一定係危駕

巴士佬都係危駕, 不過可以告可以唔告, 告都唔一定告得入

佢有太多借口, 玩野可以話係讓緊的士, 同埋佢都無錯, 行返自己線

係唔係玩野, 要等個官判, 正常既官都會覺得係危駕, 成車咁多人, 你係到玩野太離譜

不過佢係受的士佬影響, 又可以兜
作者: lays    時間: 2016-11-14 12:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2016-11-14 14:26

本帖最後由 mo9394 於 2016-11-14 14:27 編輯

巴士司機扣下分, 最多公司內部處分一下, 不過以城巴新巴文化, 所講的處分應該唔係好大不了的事

未必係刻意扭右, 而係架車撞到, 有向左飄的傾向, 為免撞牆, "唔小心"扭番右過左少少位, 安全後都即時扭番正, 架的士無再撞向右邊牆
作者: madmacuser    時間: 2016-11-14 22:45

有冇前傳條 link? Thx.
作者: KGB2016    時間: 2016-11-14 22:57

相信入隧道之前彼此已經有問題,一直互咬,難為D乘客安全。
作者: yip144    時間: 2016-11-14 23:31

如果冇條片巴士就贏晒, 但係咁情況, 可能都難以全身而退.
至於話撞的士時有冇扭右呔, 我諗如果右前輪撞到停左架車向右炒都係有可能,
不過又見到個巴士司機用力回呔...
作者: Advanced Ivan    時間: 2016-11-15 09:55

的士佬係FB現身,有前傳,有乘客做證
iReserve 發表於 2016-11-13 11:54


有無傳送門??





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2