Board logo

標題: [一般問題] 自己去年檢驗車 [打印本頁]

作者: 唔識電腦人    時間: 2016-11-22 21:28     標題: 自己去年檢驗車

葵涌有個IPMX 既政府驗車中心都幾易約到時間, 想試下自己去驗 (好彩既話1TAKE PASS, 585找數慳唔少)
有冇師兄可以分享下個流程?

我部車除左盞霧燈換左HID, 同絞牙避震, 其他都原裝
冇其他野爛係咪應該過到?
作者: king333    時間: 2016-11-23 00:28

年年自己檢 無改車 去到放低車  放低585 等15分鐘
叫名 拎野開車走  每年慳一千  今年驗車中心少人到驗車官仲多過車

作者: mo9394    時間: 2016-11-23 00:32

葵涌有個IPMX 既政府驗車中心都幾易約到時間, 想試下自己去驗 (好彩既話1TAKE PASS, 585找數慳唔少)
有冇師 ...
唔識電腦人 發表於 2016-11-22 21:28


請定半日/一日假當輕鬆下, 過唔到先整.
過到有時間淨去玩下.
作者: ckitc_kit    時間: 2016-11-23 09:31

我自己今年驗車都係自己渣去沙田度驗,我換返上手車主LED 燈同甩左個車機FUSE 就去驗,一TAKE 攪惦,之後順便去續埋牌費!!!
作者: Mino    時間: 2016-11-23 17:44

我自己今年驗車都係自己渣去沙田度驗,我換返上手車主LED 燈同甩左個車機FUSE 就去驗,一TAKE 攪惦,之後順便 ...
ckitc_kit 發表於 2016-11-23 09:31



    led 燈都過唔到? 所有燈?
作者: chanzilla    時間: 2016-11-23 18:17

led 燈都過唔到? 所有燈?
Mino 發表於 2016-11-23 17:44

我估樓主是講車外D LED ,車廂內的LED 燈應該唔會過唔到。

via HKEPC Reader for Android
作者: 唔識電腦人    時間: 2016-11-24 09:08

我自己今年驗車都係自己渣去沙田度驗,我換返上手車主LED 燈同甩左個車機FUSE 就去驗,一TAKE 攪惦,之後順便 ...
ckitc_kit 發表於 2016-11-23 09:31

用大面板都唔得?? 唔係掛......我唔識甩FUSE喎
作者: ckitc_kit    時間: 2016-11-24 09:25

用大面板都唔得?? 唔係掛......我唔識甩FUSE喎
唔識電腦人 發表於 2016-11-24 09:08



唔係好難!!我都係第一次試!!!睇住手冊去搵邊條FUSE 就攪惦!!
D人話大面板PLAY 到片就一定肥!!
作者: 唔識電腦人    時間: 2016-11-24 09:28

回覆 8# ckitc_kit


  咩叫播到片 入碟定用USB?....我淨係聽歌同後波鏡, 部機聽歌LOAD野都咁 慢我未試過睇片
DISPLAY OFF 過唔過到關??? 佢點試我部機播唔播到片?
作者: elvako    時間: 2016-11-24 10:52

想問如果肥左之後會點
作者: 奠老旗合    時間: 2016-11-24 12:03

想問如果肥左之後會點
elvako 發表於 2016-11-24 10:52



    小問題  好似燈呀  呔紋唔夠深 。。等等細野   即日換完 即日返去再驗,可以唔收錢, 但如機械問題,漏油。。呢D 大單野 就要俾錢再約驗車囉
作者: mafia    時間: 2016-11-24 12:17

我部車原裝面板play唔到DVD,我貼左一大條黑色膠紙封晒d制,試下佢會唔會嘈我。最後嘜都冇問過passed.  d膠紙完全冇剝過。
作者: gary1200    時間: 2016-11-24 12:48

回覆  ckitc_kit


  咩叫播到片 入碟定用USB?....我淨係聽歌同後波鏡, 部機聽歌LOAD野都咁 慢我未試過睇 ...
唔識電腦人 發表於 2016-11-24 09:28


   
有d你off左部機,好多師父都費事去按開關試,再唔係就咁放cd係入面,唔好插usb,set左開機直接去收音機,我估佢地應該無dvd試

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: Jazz    時間: 2016-11-24 14:19

回覆  ckitc_kit


  咩叫播到片 入碟定用USB?....我淨係聽歌同後波鏡, 部機聽歌LOAD野都咁 慢我未試過睇 ...
唔識電腦人 發表於 24/11/2016 09:28



    唔會搞咁多架嘛???
架車無左diaplay panel都係一樣安全行駛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2