作者: 唔識電腦人 時間: 2016-11-22 21:28 標題: 自己去年檢驗車
葵涌有個IPMX 既政府驗車中心都幾易約到時間, 想試下自己去驗 (好彩既話1TAKE PASS, 585找數慳唔少)
有冇師兄可以分享下個流程?
我部車除左盞霧燈換左HID, 同絞牙避震, 其他都原裝
冇其他野爛係咪應該過到?
作者: king333 時間: 2016-11-23 00:28
年年自己檢 無改車 去到放低車 放低585 等15分鐘
叫名 拎野開車走 每年慳一千 今年驗車中心少人到驗車官仲多過車
作者: mo9394 時間: 2016-11-23 00:32
請定半日/一日假當輕鬆下, 過唔到先整.
過到有時間淨去玩下.
作者: ckitc_kit 時間: 2016-11-23 09:31
我自己今年驗車都係自己渣去沙田度驗,我換返上手車主LED 燈同甩左個車機FUSE 就去驗,一TAKE 攪惦,之後順便去續埋牌費!!!
作者: Mino 時間: 2016-11-23 17:44
led 燈都過唔到? 所有燈?
作者: chanzilla 時間: 2016-11-23 18:17
我估樓主是講車外D LED ,車廂內的LED 燈應該唔會過唔到。
via HKEPC Reader for Android
作者: 唔識電腦人 時間: 2016-11-24 09:08
用大面板都唔得?? 唔係掛......我唔識甩FUSE喎
作者: ckitc_kit 時間: 2016-11-24 09:25
唔係好難!!我都係第一次試!!!睇住手冊去搵邊條FUSE 就攪惦!!
D人話大面板PLAY 到片就一定肥!!
作者: 唔識電腦人 時間: 2016-11-24 09:28
回覆 8# ckitc_kit
咩叫播到片 入碟定用USB?....我淨係聽歌同後波鏡, 部機聽歌LOAD野都咁 慢我未試過睇片
DISPLAY OFF 過唔過到關??? 佢點試我部機播唔播到片?
作者: elvako 時間: 2016-11-24 10:52
想問如果肥左之後會點
作者: 奠老旗合 時間: 2016-11-24 12:03
小問題 好似燈呀 呔紋唔夠深 。。等等細野 即日換完 即日返去再驗,可以唔收錢, 但如機械問題,漏油。。呢D 大單野 就要俾錢再約驗車囉
作者: mafia 時間: 2016-11-24 12:17
我部車原裝面板play唔到DVD,我貼左一大條黑色膠紙封晒d制,試下佢會唔會嘈我。最後嘜都冇問過passed. d膠紙完全冇剝過。
作者: gary1200 時間: 2016-11-24 12:48
有d你off左部機,好多師父都費事去按開關試,再唔係就咁放cd係入面,唔好插usb,set左開機直接去收音機,我估佢地應該無dvd試
via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - Android
作者: Jazz 時間: 2016-11-24 14:19
唔會搞咁多架嘛???
架車無左diaplay panel都係一樣安全行駛


