Board logo

標題: [一般問題] 太陽能汽車充電器 [打印本頁]

作者: KITEL212001    時間: 2017-3-18 05:46     標題: 太陽能汽車充電器

本帖最後由 KITEL212001 於 2017-3-18 05:55 編輯


插去12V真係可以幫電池差到電??

via HKEPC Reader for Android
作者: ckshum    時間: 2017-3-18 07:21

要經點煙插叉電,先要把車匙扭到"ACC"。但這同時會開著車內電器而會耗電,可能得不償失。
作者: ckkong97    時間: 2017-3-18 07:39

要經點煙插叉電,先要把車匙扭到"ACC"。但這同時會開著車內電器而會耗電,可能得不償失。 ...
ckshum 發表於 2017-3-18 07:21


可以直插電池...但係個功率低到....

功率: 1.5W

尺寸:37.5*16*2cm

耐热温度-20—+70°C



材料:硅晶太阳能芯板               



输出电流:120MA (在充足的太阳光下)
作者: aussie    時間: 2017-3-18 10:08

呢啲有咗好耐,但係無用嘅。
作者: KITEL212001    時間: 2017-3-18 12:27

明白晒!

via HKEPC Reader for Android
作者: mu1860    時間: 2017-3-18 13:09

得啖笑
作者: fkjohnny    時間: 2017-3-20 22:53

有用,不過唔係呢啲,係一大塊咁痴係車頂嗰啲,不過樓主點解會諗用呢啲幫架車叉電呢?
作者: Satomi    時間: 2017-3-21 00:34

Prius呢塊就有用啦, 有成 1.6kWh

作者: computer1975    時間: 2017-3-21 15:37

输出电流:120MA (在充足的太阳光下)
ckkong97 發表於 2017-3-18 07:39


求其執個差機都好佢好多,一般充車池起碼要6Ah先有點睇頭
作者: kwliu    時間: 2017-3-24 12:22

Prius呢塊就有用啦, 有成 1.6kWh
Satomi 發表於 2017-3-21 00:34


個單位咁特別嘅kWh, 計個電池?
以車頂面積太陽能板應該頂盡得~500W, 就算係multilayer都唔應該過1kW.
作者: kanduki    時間: 2017-3-24 14:39

個單位咁特別嘅kWh, 計個電池?
以車頂面積太陽能板應該頂盡得~500W, 就算係multilayer都唔應該過1kW. ...
kwliu 發表於 2017-3-24 12:22


豐田宣稱架Prius Prime塊太陽能板得180w輸出
作者: Satomi    時間: 2017-3-24 15:05

回覆 11# kanduki


    Yeah, 曬住叉10個鐘就可以差滿佢果 1.6kWh啦!
作者: computer1975    時間: 2017-3-24 21:53

豐田宣稱架Prius Prime塊太陽能板得180w輸出
kanduki 發表於 2017-3-24 14:39


塊太陽板主要是吸光,等車箱無吟熱
作者: kanduki    時間: 2017-3-24 23:17

回覆  kanduki


    Yeah, 曬住叉10個鐘就可以差滿佢果 1.6kWh啦!
Satomi 發表於 2017-3-24 15:05


架Prius Prime副大電有成8.8kWh(上一代得一半)

日本自己推行EV同PHV最大嘅阻力係電力其實非常珍貴
民眾好驚怕買架車返唻係必須要充電
作者: Satomi    時間: 2017-3-24 23:24

回覆 14# kanduki


    我諗同香港一樣, 享大都市入面要搵充電位都相當唔方便, 都係用混能會比較合理, 所以今次有PHEV其實已經係非常好既做法





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2