作者: tangsunhk 時間: 2018-5-13 03:10 標題: [男人的浪漫]報考拖頭有咩注意?
報考拖頭有咩注意?
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-13 11:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nightwalker 時間: 2018-5-13 12:22
倒車:
左右呔同中車細車係反轉
唔可以大手, 摺埋左無得救
要熟到預先知道兩三秒后部車會去邊
甩架上架:
記住甩架上架步驟, 偶然會有考生忘記左其中一樣就咁 bye 好唔抵
向前行果時都係留意轉彎要比中車再預多 d 位, 囉前少少先好扭呔, 望鏡睇埋個架會唔會掃到野
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-13 22:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk 時間: 2018-5-14 01:31
我就係未揸過普通車
作者: sport 時間: 2018-5-14 04:27
師父會教你㗎啦!
作者: yjfoeg 時間: 2018-5-14 08:57
VAN同5.5噸咪算普通車...
作者: DGCNYO 時間: 2018-5-14 22:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-8 12:45
泊位
斜斜地入.....點修正平衡入??
作者: yipyipfung 時間: 2018-8-8 16:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-9 12:24
我想吸重型
作者: DGCNYO 時間: 2018-8-9 21:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-9 21:56
唔明
作者: DGCNYO 時間: 2018-8-9 22:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-10 01:59
本帖最後由 tangsunhk 於 2018-8-10 02:00 編輯
唔可以即時轉
[youtube]UKFAFDaXbBs[/youtube]
作者: carl.20150508 時間: 2018-8-10 12:27
好似仲要做中港先有咁高.
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-12 13:53
上面考?香港吸??
作者: YANG 時間: 2018-8-13 20:00
師傅會教
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-13 20:13
YANG兄 我成廿堂 泊位冇方向感
作者: DGCNYO 時間: 2018-8-13 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO 時間: 2018-8-13 23:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-17 04:10
水泥車?
作者: DGCNYO 時間: 2018-8-18 15:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9 時間: 2018-8-23 17:08
ching
勁..... 估吾到甘 先進 ... 有 航拍埋
我只揸開 私家車 , 巳有中型牌 想考埋 拖頭 , 好似 田螺車 吾揸得
我試過 玩 拖頭 Game........... 已經玩吾掂......
thx
作者: DGCNYO 時間: 2018-8-23 20:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9 時間: 2018-8-25 13:20
無玩過電積/積車.........
我連 揸 大車 都 冇乜 信心
作者: tangsunhk 時間: 2018-8-25 19:42
電積/積車我就明

作者: DGCNYO 時間: 2018-8-25 20:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer_queen 時間: 2018-8-26 10:03
都要日日有得跑廿幾個鐘先得架

作者: DGCNYO 時間: 2018-8-26 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

