Board logo

標題: [男人的浪漫]報考拖頭有咩注意? [打印本頁]

作者: tangsunhk    時間: 2018-5-13 03:10     標題: [男人的浪漫]報考拖頭有咩注意?

報考拖頭有咩注意?
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-13 11:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nightwalker    時間: 2018-5-13 12:22

倒車:
左右呔同中車細車係反轉
唔可以大手, 摺埋左無得救
要熟到預先知道兩三秒后部車會去邊

甩架上架:
記住甩架上架步驟, 偶然會有考生忘記左其中一樣就咁 bye 好唔抵

向前行果時都係留意轉彎要比中車再預多 d 位, 囉前少少先好扭呔, 望鏡睇埋個架會唔會掃到野
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-13 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk    時間: 2018-5-14 01:31

以前行家講,記住拖頭=普通車既前轆,你就會通曬所有野
DGCNYO 發表於 2018-5-13 10:38 PM

我就係未揸過普通車 貨van 五噸半 12米 雙層巴士 經常揸....
作者: sport    時間: 2018-5-14 04:27

我就係未揸過普通車 貨van 五噸半 12米 雙層巴士 經常揸....
tangsunhk 發表於 2018-5-14 01:31

師父會教你㗎啦!
作者: yjfoeg    時間: 2018-5-14 08:57

我就係未揸過普通車 貨van 五噸半 12米 雙層巴士 經常揸....
tangsunhk 發表於 2018-5-14 01:31

VAN同5.5噸咪算普通車...
作者: DGCNYO    時間: 2018-5-14 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-8 12:45

咪一樣,個拖頭就係頭轆,轉向果個....你就知要點擺位....
DGCNYO 發表於 2018-5-14 10:37 PM

泊位方向
斜斜地入.....點修正平衡入??
作者: yipyipfung    時間: 2018-8-8 16:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-9 12:24

其實拖頭咁難考 人工都唔係咁高?要跑成廿幾個鍾先見到3字頭
yipyipfung 發表於 2018-8-8 04:08 PM

我想吸重型
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-9 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-9 21:56

都話你個拖頭=架個頭轆...咁點修正咁點做囉...
DGCNYO 發表於 2018-8-9 09:17 PM


唔明
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-9 22:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-10 01:59

本帖最後由 tangsunhk 於 2018-8-10 02:00 編輯
正常4個轆車點泊位,你咪當成拖頭個頭係頭轆囉,個分別只係你唔可以即時轉,要預做 ...
DGCNYO 發表於 2018-8-9 10:02 PM


唔可以即時轉

[youtube]UKFAFDaXbBs[/youtube]
作者: carl.20150508    時間: 2018-8-10 12:27

其實拖頭咁難考 人工都唔係咁高?要跑成廿幾個鍾先見到3字頭
yipyipfung 發表於 2018-8-8 16:08



    好似仲要做中港先有咁高.
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-12 13:53

好似仲要做中港先有咁高.
carl.20150508 發表於 2018-8-10 12:27 PM


上面考?香港吸??
作者: YANG    時間: 2018-8-13 20:00

師傅會教
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-13 20:13

師傅會教
YANG 發表於 2018-8-13 08:00 PM

YANG兄 我成廿堂 泊位冇方向感
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-13 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-13 23:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-17 04:10

本地渡櫃最少人工、上倉果D好少少

但都係工時長.....

極少量公司用拖頭派街派貨.... ...
DGCNYO 發表於 2018-8-13 11:06 PM

水泥車?
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-18 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9    時間: 2018-8-23 17:08

你當個頭係streeing,但你又唔係可以直接轉個角度嘛..諗多少少就ok

好似以前無風油太車咁 ...
DGCNYO 發表於 2018-8-13 23:05


ching

勁.....  估吾到甘 先進 ... 有 航拍埋

我只揸開 私家車 , 巳有中型牌 想考埋  拖頭 , 好似  田螺車 吾揸得

我試過   玩  拖頭 Game........... 已經玩吾掂......

thx
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-23 20:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9    時間: 2018-8-25 13:20

有無玩過電積/積車.....

你控果支桿咪個頭囉,後面個體/板咪櫃囉,你埋到位,自然識

唔好望住自己 ...
DGCNYO 發表於 2018-8-23 20:44



無玩過電積/積車.........

我連 揸 大車 都 冇乜 信心
作者: tangsunhk    時間: 2018-8-25 19:42

有無玩過電積/積車.....

你控果支桿咪個頭囉,後面個體/板咪櫃囉,你埋到位,自然識

唔好望住自己 ...
DGCNYO 發表於 2018-8-23 08:44 PM

電積/積車我就明上到車   
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-25 20:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: killer_queen    時間: 2018-8-26 10:03

其實拖頭咁難考 人工都唔係咁高?要跑成廿幾個鍾先見到3字頭
yipyipfung 發表於 2018-8-8 16:08



    都要日日有得跑廿幾個鐘先得架
作者: DGCNYO    時間: 2018-8-26 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2