Board logo

標題: VW dsg 波箱好似話係好易死? [打印本頁]

作者: sistinechapel    時間: 2019-2-18 01:14     標題: VW dsg 波箱好似話係好易死?

https://www.car1.hk/news/volkswagen-polo-gti-2013-review/

13 年polo gti 係咪dsg 波箱?  好似話係好易死?
作者: blkbd5    時間: 2019-2-18 08:03

Take a look
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D5
作者: yjfoeg    時間: 2019-2-18 08:21

易死嗰隻係乾七DQ200,13打後有明顯改善,不過仍然只食250Nm,如果改CHIP加大扭力都係易死,唔改就冇太大問題。而Polo GTi正正係用DQ200乾七DSG。

而濕式DSG係冇乾式咁易壞。

點分? 所有6速都係濕式,7速就有分乾濕,不過乾式設計上只預250Nm扭力,所以一般只有1.8T或以下會用乾七,2.0T或以上嘅就用濕六或濕七。

再簡單啲即係2012年或以前+1.8或以下最易壞。如果買二手車,要留意上手有冇改chip。(雖然佢一定話冇)
作者: gn01119056    時間: 2019-2-18 15:04

本帖最後由 gn01119056 於 2019-2-18 15:06 編輯

講真就算係濕式都只係改善左問題, 唔係解決問題

DSG波箱先天係降低成本而設, 唔係為左耐用性

VW二手建議唔好買了, 平係有原因
作者: yjfoeg    時間: 2019-2-18 16:54

講真就算係濕式都只係改善左問題, 唔係解決問題

DSG波箱先天係降低成本而設, 唔係為左耐用性

VW二手建議 ...
gn01119056 發表於 2019-2-18 15:04

點解係降低成本而設?
你覺得DSG成本低得過CVT同5AT?
作者: gn01119056    時間: 2019-2-18 22:29

點解係降低成本而設?
你覺得DSG成本低得過CVT同5AT?
yjfoeg 發表於 2019-2-18 16:54



    上網睇係咁講, 專利, 開發成本, 用返棍波結構, 慳好多成本
作者: edl0025    時間: 2019-2-19 09:50

點解係降低成本而設?
你覺得DSG成本低得過CVT同5AT?
yjfoeg 發表於 2019-2-18 16:54



    DSG成本低得過CVT同5AT? --> 開發成本吾一定低....不過就新舊都真係問題多多.....連 新果D RS4 都吾用DSG, 轉番AT.....
作者: stevechau    時間: 2019-2-19 10:10

點解係降低成本而設?
你覺得DSG成本低得過CVT同5AT?
yjfoeg 發表於 2019-2-18 16:54



DSG都算係因為想降低成本而搞既~
因為以前VW 5AT好似都係同日本廠買, 但日本廠本身做自己車都唔太做得切~
仲要賣貨比你, 到頭來一係就質素稍次, 一係購入成本高~
CVT班歐洲佬試左一代車之後無間想再掂呢件垃圾
普通AT又因為專利成本過多, 淨係買專利已經搞到研發成本高~
到頭來VW咪諗住改良DSG呢種比AT技術更悠久又更少專利限制既波箱黎研發自己既波箱囉~
自己生產本身成本已經低左, 再加上自己大量使用, 其實個如意算盤係好既~
件野本身又唔係D咩問題~
作者: stevechau    時間: 2019-2-19 10:11

DSG成本低得過CVT同5AT? --> 開發成本吾一定低....不過就新舊都真係問題多多.....連 新果D RS4 都吾 ...
edl0025 發表於 2019-2-19 09:50



RS4唔係話因為最好果副DSG都食唔起佢既POWER先用返AT咩??
作者: PPLd    時間: 2019-2-19 10:18

RS4唔係話因為最好果副DSG都食唔起佢既POWER先用返AT咩??
stevechau 發表於 2019-2-19 10:11



   
"... Dual-clutch gearbox (DSG), which is the fastest gearbox in the world... Designed specially for the new sports car, this gearbox has a job which any other gearbox would baulk at, i.e. to transfer engine torque of up to 1,500 Nm to the road surface. ..."
Source: VAG
作者: stevechau    時間: 2019-2-19 10:20

都係果句, Dual clutch技術行左12年左右, 係開始成熟走向耐用GA喇~
但口碑唔會咁快返黎囉~
講到dual-clutch唔襟, 而家堆BENZ 7G一樣都行左成10年有多, 唔見有咩大問題既~
係VW副DQ200傷亡慘重JE~ 要計埋口碑, 我諗要多5-10年左右先會改變得晒~

當年CVT咪又係玻璃到暈~ 就算唔計H車初代無波箱油搞到個個換錯而死~
2010-2012之前出既日本CVT車, 好多都係10萬8萬就要抬佢一獲或大修或直換~
黎到2019年, CVT波箱出左OVER 20年, 都係速呢幾年D口碑先真係開始覺得CVT耐用之嘛~
2010年之前, CVT又係用左10-12年果段時間(即係而家DSG使用年期), 邊個唔鬧鬼CVT垃圾玻璃, 二手車千祈唔好揀CVT丫~
當年(約莫06-08)CVT口碑差到一個點, 就係D行貨日本車一係就仲係死用4AT唔襟轉, 之前最勇果間H車, 代理連JAZZ/ACCORD/ODY/STEPWGN 2.0呢D原本行緊CVT既車款都入返晒成本高D既5AT返黎賣, 大家就明啦~

我覺得DUAL-CLUTCH耐用&成熟發展已經比CVT快左好多了~
作者: gn01119056    時間: 2019-2-19 12:21

"... Dual-clutch gearbox (DSG), which is the fastest gearbox in the world... Designed specia ...
PPLd 發表於 2019-2-19 10:18



    DSG is very good for short term, not for long run

離合片快, 但食力多, 易過熱打滑, 你比賽一定勁, 但民用就唔耐用

DSG因為雙離合, 而唔係棍波既單離合, 所以離合片體積變小, 散熱慢, 比棍波易些打滑

VW改進方法係減慢離合速度提高耐用性

其實同一塊離合片, 高馬力高速下去夾佢, 香港係咁塞車, 又熱, 狂轉波, 過熱打滑就係咁既原因

VW已經做左好多補教, 但先天性係咁, 唔適合塞車熱帶環境
作者: gn01119056    時間: 2019-2-19 12:25

都係果句, Dual clutch技術行左12年左右, 係開始成熟走向耐用GA喇~
但口碑唔會咁快返黎囉~
講到dual-clutc ...
stevechau 發表於 2019-2-19 10:20



    濕式一樣好多傷亡報告, 只不過無咁嚴重, 口碑係要時間

不過聽講audi貴車都用返AT就知咩事
作者: stevechau    時間: 2019-2-19 13:46

濕式一樣好多傷亡報告, 只不過無咁嚴重, 口碑係要時間

不過聽講audi貴車都用返AT就知咩事 ...
gn01119056 發表於 2019-2-19 12:25



暫時留意到既都係以前濕6既傷亡報告, 傷亡率又真係少過DQ200一截既~
都唔止AUDI, 雙B自己有7速DUAL-CLUTCH. 去到中高檔車都係用返AT~

正如日本仔一樣, 唔好話LEXUS, TOYOTA自己既車貴D都唔多用返CVT一樣之嘛, 咁都明晒咩事啦
作者: gn01119056    時間: 2019-2-19 14:23

本帖最後由 gn01119056 於 2019-2-19 14:27 編輯
暫時留意到既都係以前濕6既傷亡報告, 傷亡率又真係少過DQ200一截既~
都唔止AUDI, 雙B自己有7速DUAL-CLUT ...
stevechau 發表於 2019-2-19 13:46



    係呀, CVT都好多專利, 日本仔自己賣返比自己

不過CVT同DSG比較, CVT更適合塞車環境, 但不適合大馬力, 條鋼帶頂唔順

要跑FEEL就DSG, 耐用都係日本仔
作者: arrychiu    時間: 2019-2-19 14:27

都係果句, Dual clutch技術行左12年左右, 係開始成熟走向耐用GA喇~
但口碑唔會咁快返黎囉~
講到dual-clutc ...
stevechau 發表於 2019-2-19 10:20


完全認同
作者: DeathSon    時間: 2019-2-19 15:35

係呀, CVT都好多專利, 日本仔自己賣返比自己

不過CVT同DSG比較, CVT更適合塞車環境, 但不適合大馬 ...
gn01119056 發表於 2019-2-19 14:23

Toyota新果隻at+cvt唔知掂唔掂
頭段會得At,行順先轉cvt

via HKEPC Reader for Android
作者: stevechau    時間: 2019-2-19 16:15

起圍實掂既, 始終CVT個缺點擺左係度對症下藥, 就係靠咁樣改善起步慢果下感覺~
呢副CVT牌面就真係最岩香港地呢種塞車多高速少既日常車用喇~
作者: stevechau    時間: 2019-2-19 16:52

CVT用係馬力大捱唔捱得住就唔知, 睇黎日本仔除左將CVT用係HYBRID豪車外, 無乜打算要CVT改變專門做CHEAP野市場/專做自家小車市場既做法~

DSG果種比力既方式同直接感其實比起CVT係更適合擠逼塞車環境使用, 但天生就係棍波底, 對MT無基本認識, D波走天涯, 呢個真心係佢之前既命門黎既~
DSG都係睇新呢副濕7係咪真係可以比駕駛者蠢蠢地D波走天涯JE, DUAL CLUTCH呢味野係雙B度其實都已經話左比用家知, 耐用根本無問題~
W212/W204尾期都行左咁多年, 有幾何聽到副7G波箱出事?? DCT用落仲慳油過CVT~

CVT就真係好岩日本本土好多又唔塞車, 限速得果3-50既環境用, 反而香港咁心急既環境行CVT係幾錯配
連豐田(AISIN其中一個大股東)都知CVT差到一個點, 要AISIN做返舊齒輪落去, 都知豐田章男更無所謂都接受唔到, 唔再慳成本慳到盡, 只係之前投資咁大唔用唔得, 點都要執執佢繼續用落去

反而近呢廿年講耐用, 5/6AT仲真係好健康就真, 10年前既5AT, 用返踩CVT隻右腳, 坐落其實一下子已經分唔到係CVT定5AT~
又咁講, 唔係十幾年前批AUDI同BENZ用過CVT仆晒直, 死到班德國佬兩個咁大既世界性汽車集團都怕, 都未必有而家進步得比CVT快既DCT湧現~

再直D咁講, 睇返呢個世界大部份車廠點用產品投票就知CVT呢件野得唔得......
上面講左德國佬用到怕唔敢用掂
日本仔自己都唔敢將自己既車好似早年SHOW HAND用死NA咁用晒CVT
連上面大陸國產獨資造車果班廠家, 都唔肯買CVT返黎用......
大家都寧願係DCT呢個幾個汽車廠都焦頭爛額過既範疇繼續玩落去, 而唔肯用返都幾慳油同耐用(至少我唔多覺)既CVT, 甚至㗎仔自己都唔算用得好密, CVT比起DCT真係搵唔到D咩點值得吹奏~
作者: gn01119056    時間: 2019-2-19 17:06

就算乾7, 好多人用手動模式都話無事, 好耐用, 但D波走天涯佔左99%既人

我CVT轉DSG, 宜家用AT

DSG係爽好多, 但又震又怕隨時死, AT就安心好多, 但無咁爽

CVT覺得平平無奇, 耐唔耐用唔知, 但日本車個二手價係好硬

DSG真係好多伏

新DSG未試過, 要睇口脾, 但做衰左真係好耐先可以做返好
作者: stevechau    時間: 2019-2-19 17:33

都係GA, 本地日本車, 當年CVT都用左10幾年先開始做得返唔再係耐用負面既口碑返黎~差不多係近呢5年先對2手CVT車既耐用度去到放心既程度, 咁呢度都用左接近20年啦~
所以我成日都話, 2手DSG唔放心咪唔好掂住囉, DSG/DCT果個口碑問題, 只能夠以時間消化, 但瑕不掩瑜~ 我自己都好喜歡DCT既反應, 但真係無乜信心敢去接DSG車住囉~
CVT就真係呢20年黎未試到一部好似DCT咁令人IMPRESSIVE既CVT, 就真係只能夠講, 淨係想架車行得郁就得既咪CVT囉, CVT是不能夠&不容許你有任何高於呢點既要求, that's it~
要耐用/平均表現, 用返AT最好......尤其係堆5/6AT除左好舊果D款反應唔夠快之外, 順滑同耐用都係比另外兩類型自動波只強不弱~
作者: misugi    時間: 2019-2-19 20:08

本帖最後由 misugi 於 2019-2-19 20:19 編輯

回覆 19# stevechau

>甚至㗎仔自己都唔算用得好密

唔明點解會咁講,睇返傳統5大車廠(假設仲當三菱係大廠),除左萬事得未掂過CVT之外,其他果4間都係主力用cvt

Honda除左NSX,全部都係cvt,包括odyseey都係
Nissan極大部分都係CVT,包括Teana、X Trial、Elgrand
Toyota除左部份中大型房車(Mark X,大皇冠),86外,全部都係CVT
三菱剩返果幾架,outlander、Eclipse,colt,全部CVT
Subaru除左BRZ,全部都係CVT,包括impreza wrx
作者: misugi    時間: 2019-2-19 20:15

暫時留意到既都係以前濕6既傷亡報告, 傷亡率又真係少過DQ200一截既~
都唔止AUDI, 雙B自己有7速DUAL-CLUT ...
stevechau 發表於 2019-2-19 13:46


雙B中高檔唔用dual clutch,係因為中高檔車都屬於大馬力/扭力,本身就唔適合,因dual clutch天生受唔到太大扭力
作者: yjfoeg    時間: 2019-2-19 20:32

雙B中高檔唔用dual clutch,係因為中高檔車都屬於大馬力/扭力,本身就唔適合,因dual clutch天生受唔到太 ...
misugi 發表於 2019-2-19 20:15

其實係睇有冇心做
PDK都係Dual Clutch啦
作者: DGCNYO    時間: 2019-2-19 20:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: misugi    時間: 2019-2-19 20:43

用得PDK果D車,都唔主力日常用既車啦
作者: pure_water    時間: 2019-2-19 20:56

回覆  stevechau

>甚至㗎仔自己都唔算用得好密

唔明點解會咁講,睇返傳統5大車廠(假設仲當三菱係大廠), ...
misugi 發表於 2019-2-19 20:08



   2018 五大銷量排行是 Toyota->Honda->Suzuki->Daihatsu->Nissan

雖然Daihatsu 都是CVT,但Suzuki 有啲車是行 AT 的 ,好似Jimny or swift sport

https://www.best-selling-cars.com/japan/2018-japan/
作者: love19901109    時間: 2019-2-19 21:00

回覆 25# DGCNYO
無錯 性能大過耐用 要高效率又轉波快就要取捨  講到尾其實係電腦唔同人腳會就住  而且極力子係損耗品  係廠角度磨損左就換 而且設計果陣未必諗到會當AT 波箱咁渣 一印油波箱腦就唔知應該點算  同一個道理AMT塊極力子都會到期  除非有Torque Converter 既DCT 波箱.
作者: misugi    時間: 2019-2-19 21:05

2018 五大銷量排行是 Toyota->Honda->Suzuki->Daihatsu->Nissan

雖然Daihatsu 都是CVT,但Suzuki 有 ...
pure_water 發表於 2019-2-19 20:56


Daihatsu其實算係Toyota 旗下,不過雖然知道呢兩年Suzuki賣得好勁,但無諗過上到第三,唔怪之得代理返唔到車,另外無諗過mazda個銷量差日產咁多…
作者: arrychiu    時間: 2019-2-19 23:54

Daihatsu其實算係Toyota 旗下,不過雖然知道呢兩年Suzuki賣得好勁,但無諗過上到第三,唔怪之得代理返唔 ...
misugi 發表於 2019-2-19 21:05


Suzuki 真係有D料到
連我近十年都對日本車好失望嘅人都想試下架Swift Sport
不過一聽見水貨佬個價就想爆粗。
作者: stevechau    時間: 2019-2-20 10:08

回覆  stevechau

>甚至㗎仔自己都唔算用得好密

唔明點解會咁講,睇返傳統5大車廠(假設仲當三菱係大廠), ...
misugi 發表於 2019-2-19 20:08



呢個問題並不單以本地車壇/日本本土去睇, 而係呢D日本廠賣到世界各地果陣係咪都係咁用~
淨係講返雙田......
例如H車ODY/ACCORD係北美都係唔肯用CVT, EVEN日本版都係黎到最新呢代RC先用CVT......
H車用CVT行左20幾年, 到2013年先肯比RC用, 真係覺得H車用得好密??
就算ACCORD/INSPIRE都係黎到最新呢代先用CVT(國內咁大市場仲要賣得差)
H車係世界市場係好有名氣, 但基本上唔係一間好巨規模既汽車廠黎, 以佢造車咁慳成本......
出名買機器送車殼, 本地都係黎到最近幾年D車先做到全CVT化, 世界性D睇就係1.5T出左黎先夾住一齊用
咁多年黎你話佢真係好睇CVT又唔覺得係咁囉~
如果CVT真係咁好, 我仲等緊H廠將呢副佢地心血的CVT擺入去TYPE R同NSX度呀~

T車又係咁......
CAMRY到上代都仲用緊6AT, 或者稍為大架D好力D都仲係KEEP住用左10幾廿年AT先肯轉用CVT
就算見光率極高既佛, 要拎間廠最好既野擺入架車度, 豐田都係隊副6AT/8AT入去~
CVT咪留返晒豐田內部3線裝工水準既車用囉~
2線裝工既佛呀、皇冠呀、CAMRY等等, 能夠唔用既全部都唔用, 直至呢期最新款既CVT面世先開始鬆口
1線既LEXUS, NX/RX/LX/LS/GS/ES基本上要見下人既車, 汽油版全部唔准用CVT, 除非出昆水車就比你用
豐田係其中世界上一間最耍家既用CVT既車廠, 到2019年既今日都仲係未肯將CVT擺入最好既車度, 咁你都明其實CVT係上唔到大枱既野黎啦, 日本仔做貨, 邊有死錯人GA, 咁多年佢擺CVT係咩車度用, 你都明CVT呢味野係日本人心目中地位有幾高~

反而日產就真係算用得最徹底, 同時日產副CVT其實算係最早比較唔跣、咬合感比較好既車廠黎~
富士就無辦法, 豐田唔會容許AISIN提供普通AT波箱佢, 富士又同豐田關係密切, 富士唔食左埋豐田唔肯用既CVT, 你叫大佬豐田自己食返晒咩?!(其他日本細廠如大發等同理)
而且富士自己都走緊環保化, 唔係性能車唔會有得唔用CVT~

三菱就......好似仲有PAJERO, PAJERO仲未係CVT呀嘛??
我開定花生, 坐等三菱放副CVT落EVOLUTION度XDDD
作者: gn01119056    時間: 2019-2-20 10:28

本帖最後由 gn01119056 於 2019-2-20 10:38 編輯
呢個問題並不單以本地車壇/日本本土去睇, 而係呢D日本廠賣到世界各地果陣係咪都係咁用~
淨係講返雙田... ...
stevechau 發表於 2019-2-20 10:08



    CVT係買菜車, 主攻高轉換率慳油, 唔係用黎跑, 高馬力條鋼帶受唔起, 會易打滑

CVT跑得起既可能得WRX

DSG主要問題都在於電腦控制離合片係塞車上斜半離合狀態, 不斷轉1-2波就出事, 離合片過熱打滑

解決方法係用手動轉波, 或減低減慢電腦轉波次數, 但電腦唔識分你幾時快幾時慢, 你踩油時升唔升上去

穩定我唸AT係最好, 但最貴

DSG係效能勁, 塞車耐用性一般, 電腦低波狂轉波好易打滑, 先天問題
DSG手動轉波會耐用, 但比自動波麻煩, 買自動就係唔想煩

CVT主攻慳油, 唔怕塞車, 因為係無段轉波, 但鋼帶怕大馬力, 會打滑
CVT唔好彩, 都可以一年就鋼帶打滑, 但我朋友H牌CVT 二十萬公里都仲行緊

DSG一手可以一戰, 二手就不要了
作者: stevechau    時間: 2019-2-20 10:35

雙B中高檔唔用dual clutch,係因為中高檔車都屬於大馬力/扭力,本身就唔適合,因dual clutch天生受唔到太 ...
misugi 發表於 2019-2-19 20:15



我既睇法有少少唔同, BENZ應該唔完全係因為7G耐用/性能問題而棄用~
始終副7G仲用過係AMG GT度, 之前CGI果段時間大量使用係C/E/S度都無咩問題~
而家都仲有用緊未好似CVT咁完全棄用~
而家BENZ中高檔唔用7G應該係因為9G面世, 論慳油同順滑都比7G好, 無左頓挫感對BENZ係百利無害~

寶馬就真係無乜印象佢掂過DCT, 反而M PERFORMANCE就有, M3/M4都係用7DCT~
其他好早就已經由6AT直上ZF 8AT, 唔似BENZ咁大量玩完7G DCT先再出9G AT~
作者: stevechau    時間: 2019-2-20 10:41

Daihatsu其實算係Toyota 旗下,不過雖然知道呢兩年Suzuki賣得好勁,但無諗過上到第三,唔怪之得代理返唔 ...
misugi 發表於 2019-2-19 21:05



佢主力K CAR, 呢幾年D款都爆賣, 日本仔又最主力買既都係K CAR, 上到第三唔奇, 我地唔太認識人地個市場JE~
萬記自從ZOOM ZOOM之後就一向都主力北美, 你見佢D車既設計同形象都唔係日本仔風格黎~
甚至有種係用日本人既精神同角度去做一架好歐美既車咁既感覺~
係日本有D車佢都係套個殼甚至貼個章去人地車廠架車度就當係自己車咁賣~
K CAR市場佢又無乜代表......
作者: stevechau    時間: 2019-2-20 11:02

CVT係買菜車, 主攻高轉換率慳油, 唔係用黎跑, 高馬力條鋼帶受唔起, 會易打滑

CVT跑得起既可能得WRX ...
gn01119056 發表於 2019-2-20 10:28


佢主攻呢點而做到就好, 最慘係佢主攻呢點淨係做到慳油順滑, 但轉換效率始終都係麻麻
富士呢幾年被形容係最好的CVT, 但睇返D比較專業D既試車/示範片段......
WRX/LEVORG呢D都係要慢先得, 其實CVT係點都要慢左先, 之後先有可能快~
野野想要突發反應, 富士WRX都係無能為力, 嘥左架WRX~

另一間又係被人大讚CVT進步神速既係HONDA, 我早排仲咁岩借左FD架新STEPWGN 1.5T跑左缸油~
結論係......真係好左好多, 由2010年前果種垃圾到不能用, 進步到而家都仲係垃圾不過能用既階段, 呢點係配得上進步神速既評價~
其實一般行車係無咩問題既, 反應慢JE, 但好明顯感覺到架車跟到前面唔係因為CVT傳動好, 而係成架車做到好輕好易上既感覺~
一到暗斜/需要微調油門攞扭力, 佢都係現晒形, 始終一般行街仲係有少少累事既感覺~
以前既H車CVT我都有過, 行左24萬先死......幾間街邊車房都話係奇蹟XDD, 人地平均8萬KM一抬, 我就多人3倍都未抬XDDD

用AT/DSG腳去比油踩佢、用呢個角度去睇佢, 世界上暫時未有一間CVT廠出CVT係出得好~
CVT要揸得好, 右腳對油門好簡單, 就係要慢.......要有一種揸住架5000CC AT車/超跑既感覺去對待佢
無論如何右腳都只能好慢好柔和咁去對佢, 因為大CC/超跑一大油就會CHOK, 所以唔可以大油
而CVT就無呢樣野, 佢純粹係你大唔大油佢都係得1500CC感, 所以點都無得CHOK......
反而慢慢壓落去, 度力會出得好好多~
如果咁岩你開埋ECON MODE係市區起步, 咁既右腳比油我已經試過, 連巴士起圍都快過我......

基本上CVT同DSG出左咁多年, 最平均都仲係AT~
VAG DSG一手可以一戰極度同意, 但BENZ果邊既7G DCT我就對呢個講法有保留~
CVT就......都岩塞車既, 但唔好諗住篤油封位囉~
CVT都唔一定係怕大馬力, 而係最怕你風琴腳, 佢又咬得唔好, 你又行得唔順~
市區唔太塞車咁行, DCT都仲係慳油過CVT既~
作者: gn01119056    時間: 2019-2-20 11:04

佢主力K CAR, 呢幾年D款都爆賣, 日本仔又最主力買既都係K CAR, 上到第三唔奇, 我地唔太認識人地個市場JE ...
stevechau 發表於 2019-2-20 10:41



    Mazda係澳洲歐洲賣到好行, 其實我都好BUY佢個新設計, 日本仔呢個價位入面佢最靚仔

大陸通用, 香港無, 真係每個市場都唔同
作者: gn01119056    時間: 2019-2-20 11:08

本帖最後由 gn01119056 於 2019-2-20 11:11 編輯
佢主攻呢點而做到就好, 最慘係佢主攻呢點淨係做到慳油順滑, 但轉換效率始終都係麻麻
富士呢幾年被形容係 ...
stevechau 發表於 2019-2-20 11:02



    我講緊係能量轉換率, 無段變速好少能量流失, 所以慳油

DSG高速都好慳油, 但塞車情況下CVT慳多好多

但DSG真係爽太多, 所以D人照買
作者: stevechau    時間: 2019-2-20 11:59

本帖最後由 stevechau 於 2019-2-20 12:00 編輯
我講緊係能量轉換率, 無段變速好少能量流失, 所以慳油

DSG高速都好慳油, 但塞車情況下CVT慳多好多
...
gn01119056 發表於 2019-2-20 11:08


就係真正揸過覺得CVT少流失呢個講法唔多成立~
踩落副1.5T唔止咁少力, 所以我自己就真係唔明CVT實際上同理論誚既點解爭咁遠~

DSG高速慳油只係贏波段, 普通6~9AT都做到, 其實唔係咩特別野黎~
可能CVT用返D比較大既CC/力水, 配合返個轉數都做到
但市區用落, DCT真心比CVT慳, 塞車塞到死果隻就唔敢講, 始終DCT 1/2波咁跳同埋CVT無乜扭力&車型同時相近既車可以比較
但一般不停停燈起步+上到50又停返既環境, DCT唔會差......EVEN DQ200咁大獲氣
之前GOLF都試過市區成功做到慳油過JAZZ......仲要唔難無乜限住自己揸~
DCT有D寫到跳波勁快, 50KM/H左右已經行到6/7波零轉行走, JAZZ果D由起步到停都行緊2000幾轉......呢個係分野~
識人常揸BENZ E200 CGI(1.8T+7G DCT)塞紅隧既油耗, 架車重咁多都係同架同期JAZZ CVT(1500NA+扮7速CVT)差不多咋
作者: gn01119056    時間: 2019-2-20 12:29

就係真正揸過覺得CVT少流失呢個講法唔多成立~
踩落副1.5T唔止咁少力, 所以我自己就真係唔明CVT實際上同理 ...
stevechau 發表於 2019-2-20 11:59



    能量轉換率唔係你既感覺, 係引擎同波箱能量流失

引擎比100動力, 波箱流失左幾多力

CVT係無段變速, 所以動力傳送直接, 流失少, 慳油, 但唔代表好力水
DSG係要轉波, 會有動力流失, 但係唔係差太遠好似同CVT差幾個%, 但始終有分別

係香港JAZZ一定慳油過GOLF, 我之前揸Golf, 高速可能打個和, 市區輸硬, 特別係塞獅隧上斜

但動力安全系數JAZZ輸太多, 但又嬴二手價

揸完歐洲車, 唔會揸返日本車, 除非要轉7人車

宜家鍾情AT, CVT動力太廢, DSG無安全感無二手價
作者: codyhlau    時間: 2019-2-20 12:45

用咗DSG(T6 DQ500)一年
塞車問題不大、4ー5km時從1波轉2波、到停車時先轉番1波
對我來講最大問題係自動入空波
架車身重、全自動時70km已經7波、鬆一鬆油門就轉空波
結果要比油從5波再加速去80km
解決方法 1至3波自動、4波以上手動。。。真正半自動波箱
作者: reXxx    時間: 2019-2-20 13:46

能量轉換率唔係你既感覺, 係引擎同波箱能量流失

引擎比100動力, 波箱流失左幾多力

CVT係無段變速, ...
gn01119056 發表於 2019-2-20 12:29


CVT 多數都係 ~90% (Wiki 話 88%) 效率,但 DCT 可以高到有 95% 喎
作者: lyh1993    時間: 2019-2-20 14:01

CVT 多數都係 ~90% (Wiki 話 88%) 效率,但 DCT 可以高到有 95% 喎
reXxx 發表於 2019-2-20 01:46 PM

一定 無論咩廠都係用cvt都係要用Torque converter
所以行高速都無完全lock up到 個DCT係用clutch dise 所以係完全接合

via HKEPC Reader for Android
作者: kanduki    時間: 2019-2-20 14:02

CVT 多數都係 ~90% (Wiki 話 88%) 效率,但 DCT 可以高到有 95% 喎
reXxx 發表於 2019-2-20 13:46



CVT嘅嘅做法
係儘量令引擎保持向效率最高嘅運作狀態
去覆蓋波箱嘅動力損耗令整體燃油效益提升

DCT或者棍波有個缺點係體積同重量同段數成正比
因此私家車用呢類波箱一般最多都係得七前速
八前速以上嘅就會用返傳統行星齒輪嘅自動波箱
作者: lyh1993    時間: 2019-2-20 14:06

CVT係買菜車, 主攻高轉換率慳油, 唔係用黎跑, 高馬力條鋼帶受唔起, 會易打滑

CVT跑得起既可能得WRX ...
gn01119056 發表於 2019-2-20 10:28 AM

正常都係at reliable 因為睇商用車就知 好多都係行 Alison AT 同ZF AT 個啲波箱閒地都行到百萬公里

via HKEPC Reader for Android
作者: lyh1993    時間: 2019-2-20 14:19

呢個問題並不單以本地車壇/日本本土去睇, 而係呢D日本廠賣到世界各地果陣係咪都係咁用~
淨係講返雙田... ...
stevechau 發表於 2019-2-20 10:08 AM

大家都叫CVT 個三大廠CVT結構都唔同
Nissan個個都話佢波冼 個事實上係最襟用個隻 結構最唔同 放落2000cc 就算上到3000cc 機器都唔怕
而toyota 追求唔同 所以要穩陣toyota 無分cvt落大cc機 直到toyota 研發先個隻混合cvt 先主力用

Honda成日被人吊jazz副cvt最玻璃 但有幾多個唔熟車又知到早過jazz出ge civic用梗cvt 個啲civic都好少出事
1st gen jazz fit係被人入錯ATF油先出事
但2nd gen Jazz fit個cvt都改左少少結構防止再出事 再怕就用番5AT 不過食油過cvt
Honda係夠癲用新野 唔似toyota係穩陣派

via HKEPC Reader for Android
作者: gn01119056    時間: 2019-2-20 14:22

CVT 多數都係 ~90% (Wiki 話 88%) 效率,但 DCT 可以高到有 95% 喎
reXxx 發表於 2019-2-20 13:46



    95%應該無計埋實際轉波果下

記得實測CVT係嬴~1.5%
作者: lyh1993    時間: 2019-2-20 14:24

CVT嘅嘅做法
係儘量令引擎保持向效率最高嘅運作狀態
去覆蓋波箱嘅動力損耗令整體燃油效益提升

DCT或者 ...
kanduki 發表於 2019-2-20 02:02 PM

DCT好過傳統棍嫁啦
道理好似直6 長過V6機器咁姐
8速ZF都唔短得去邊 只係三星牙 排得蜜啲而且無左波叉推入鋼索牙個空位姐

via HKEPC Reader for Android
作者: stevechau    時間: 2019-2-20 15:14

能量轉換率唔係你既感覺, 係引擎同波箱能量流失

引擎比100動力, 波箱流失左幾多力

CVT係無段變速, ...
gn01119056 發表於 2019-2-20 12:29



就係講緊數字上CVT好理想呀, 但好多人都揸唔到出黎喎
即係架車有300HP, 但個個揸出黎都話揸落得150HP果種
我夠知講數字CVT誇啦啦啦......但實際上用落唔係丫嘛~
就係話你讚佢既果種優點"動力傳送直接, 流失少, 慳油"都係唔多存在咁

我唔敢講JAZZ一定慳油過GOLF, 可能GOLF我仲係算揸得好少, 但JAZZ又唔係真係慳得好恐怖果D車黎~
可能都同我用車&比油習慣有D關係~
當有人話行公路多既JAZZ做到5.XL/100KM, 有唔少人既GTI公路多係做緊4.XL/100KM添, 所以高速打個和都未必存在
DCT係香港用落, 除左耐用外接近係全方位表現輾壓CVT咁滯~
就算市區塞車, 停係度唔郁大家都係4缸機器咁上下CC咬咁多油......蠕動的話可能DCT咬合感過強拖多左油
但我一向揸車都少蠕動, 一係前車溜返一半至大半個車位先郁, 一係就N波手制/踩住迫力拖住少D油既感覺咁行
(唔知咁行傷唔傷/岩唔岩, 純粹係以前學棍波既知識, 用自己方法演繹返出黎)
你話JAZZ真係油耗低D, 我會參考但暫時存疑既~
反而差不多重量既STEPWGN對SHARAN 1.4T, 我就真係知&試過STEPWGN全市區係慳油過SHARAN的~

3款波箱都叫做用過下, 我都一樣最鍾情於AT, 無奈搵2手車果陣, 唔要CVT又唔要DCT, 基本上已經少左7成車款揀
再加埋如果係BUDGET BUYER, 同無得揀係無分別咁滯XDDD
作者: stevechau    時間: 2019-2-20 15:38

大家都叫CVT 個三大廠CVT結構都唔同
Nissan個個都話佢波冼 個事實上係最襟用個隻 結構最唔同 放落2000cc  ...
lyh1993 發表於 2019-2-20 14:19



以好舊果D CVT計, 我用過EK果陣既CVT, 又試過Z11既CVT
咬合感、扭力感、行起上黎回腳再比果下既感覺, Z11果副比起EK果副真係強好多好多!!

JAZZ之前既CIVIC應該係EK啦, 我咪EK CVT前用家囉~
副波箱捱左24萬咪先壽終正寢, 不過呢副野都唔係少出事既CVT黎~
絕大部份都係抬完又抬, 同做唔同車房既人係咁意傾計果陣傾過HONDA CVT呢個話題
果10零年內既HONDA CVT普遍都係6-8萬就要抬一獲, 叻既捱得既10零萬點都會抬出黎換一次
(後來BENZ A/B CLASS都係呢D數字)
我甚至懷疑同一款CVT直接用左係後來既ES/JAZZ/MOBILIO......etc.度
因為接觸過既呢D車同自己果陣架EK成個反應都係一模一樣的
果陣佢地估計去到我果種廿幾萬咪腳車都未抬過波箱既CVT, 成個香港咁多部EK&ES CIVIC/1ST JAZZ CVT夾埋都唔知有無100部......

個人感覺......HONDA唔係因為夠癲用新野先咁肯用CVT, 而係晒左冷掉左咁多錢落去研發唔衰得, 唯有明知黑路都要走到底JE
CVT個人覺得好岩一D唔點塞唔使成日開開停停既環境, 配一架低扭好好既車配合使用~
只可惜前者既環境香港無, 後者基本上呢10幾廿年既日本NA車仔無邊架做得到
後者係得後來既萬事得做得比較好, 但萬記又講明自己設計既車唔會用CVT, 封晒門咁滯
衰又衰左佢副5/6AT又真係滑到極接近CVT車咁
作者: jazz2014    時間: 2019-2-20 16:05

見大家咁多 CVT AT DSG..
我講返D真實情況啦

其實3樣我都有係手 死唔死我就一直冇理(其實大家唔洗成日咁到咁灰呀) 返正用耐左都會賣車架啦...
我3部車都係落地頭5年...

DSG 4仔 冇咩1.5 加T 好有力 係最好 最慳油 (比CVT仲好 信就信唔就算 咪嘈)
CVT (日本耐用牌)  返係最衰既一個 冇力 4個上TKO隧道 地下油都係得50 ~cut線好危 唔會再買任何CVT既車..
舊AT 全歐洲最細個架  又冇事呀 行左5年 用得最多係佢   .. 係轉波比架chock

我係完全冇擔心個波箱死 問題 入錯波油 抬波箱問題
作者: gn01119056    時間: 2019-2-20 16:50

慳油程度我唸大家都係打個和, 我只係上網睇人地實測CVT係動力流失少過DCT

效能上面一定係DCT爽好多, 平民跑車

CVT嬴都係得二手價, 耐用性, 比我都唔會買

新DCT真係未知得唔得, 不過整車既十個有十個都話唔好買二手GOLF

一手5年內應該都無事既

AT渣落都無DCT咁爽, 不過就安心好多, 我之前架DCT打震, 揸得都唔爽
作者: kj1708    時間: 2019-2-20 17:24

CVT係有完全lock up,踩淺油門,起步到30km/h波箱自動lock up行,lock up一下engine轉數由1500轉跌落1100轉而車速微升,1100轉最last行到55km/h。
如果lock up後cut油,架車會拖慢至1000轉,然後自動轉Torque converter,架車不再拖慢。
作者: jazz2014    時間: 2019-2-20 18:06

CVT係有完全lock up,踩淺油門,起步到30km/h波箱自動lock up行,lock up一下engine轉數由1500轉跌落1100轉 ...
kj1708 發表於 2019-2-20 17:24



    咁得意我架CVT 唔覺得有咩lock up 喎 我keyless 凍車開左車 就1千5轉左右 (熱返就落返1千轉左右)

不論凍熱車比油行 淺油由佢 0-50  唔見佢有咩lock 喎 都原keep住2~3千轉 當然你可以再 深油 谷佢3~以上啦..行得快D 嘈D咁囉 自己落返一千轉 咁神奇?
作者: kj1708    時間: 2019-2-20 18:22

咁得意我架CVT 唔覺得有咩lock up 喎 我keyless 凍車開左車 就1千5轉左右 (熱返就落返1千轉左右)

...
jazz2014 發表於 2019-2-20 18:06



keep住2~3千轉,車速上到130+km/h啦喎。lock up 會輕銼一下,好細心,熄hifi,先至feel到。
作者: kj1708    時間: 2019-2-20 18:54

大家都叫CVT 個三大廠CVT結構都唔同
Nissan個個都話佢波冼 個事實上係最襟用個隻 結構最唔同 放落2000cc  ...
lyh1993 發表於 2019-2-20 14:19


無錯。Nissan跣波係達至 torque reduction效果,反而令波箱更耐用。
作者: jazz2014    時間: 2019-2-20 19:16

keep住2~3千轉,車速上到130+km/h啦喎。lock up 會輕銼一下,好細心,熄hifi,先至feel到。 ...
kj1708 發表於 2019-2-20 18:22

耐用牌個1.5 cvt 邊有咁易上到100
淺踩廿秒都未到 深踩可能快d
作者: lyh1993    時間: 2019-2-20 20:31

以好舊果D CVT計, 我用過EK果陣既CVT, 又試過Z11既CVT
咬合感、扭力感、行起上黎回腳再比果下既感覺, Z1 ...
stevechau 發表於 2019-2-20 03:38 PM

EK ES 用一樣就唔奇 都係用D15機器
mobilio gb 同 fit gd 係行L15機器 考唇唔同
佢個副cvt有番生大法 所以行到耐少少唔奇 行內人應該識 所以唔方便講啦
萬記佢有副慳油機器 用AT都唔會太大咬 但波箱唔係自已研發 唔記得同邊間公司買
作者: lyh1993    時間: 2019-2-20 20:38

慳油程度我唸大家都係打個和, 我只係上網睇人地實測CVT係動力流失少過DCT

效能上面一定係DCT爽好多, 平民 ...
gn01119056 發表於 2019-2-20 04:50 PM

都係個句 高危係乾7個隻姐 香港人個個見1.4孖叉 大馬力 又飛得 又牌費平 沖住去買
買完又改電腦 1.4谷出200匹 好多波箱都係谷死
反而濕式少D問題 當然唔保養行足10萬都唔換油就無計
一個朋友部passet CC 另一個係W212行 DCT 7G
個同事部6代GTi 都無彈燈
作者: DGCNYO    時間: 2019-2-20 20:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-2-20 20:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993    時間: 2019-2-20 20:53

CVT係無感覺地有效率,由其試過細cc車80踩到140...你就知CVT雖然聲唔變,但好去過果D 5MT



To ...
DGCNYO 發表於 2019-2-20 08:46 PM

Torque converter 原意就係倍大兩倍扭力 所以自動波車先可以鬆迫力唔被油可以行到10km/h

上面個句都合理 未查過cvt 但查C27個個fd同我講話80打後都好恆去 只係起步個下粒D
作者: gn01119056    時間: 2019-2-21 09:07

都係個句 高危係乾7個隻姐 香港人個個見1.4孖叉 大馬力 又飛得 又牌費平 沖住去買
買完又改電腦 1.4谷出20 ...
lyh1993 發表於 2019-2-20 20:38



    乾7都有人行20萬, 不過自己試無用, 睇車房師傅先有用, 佢地見最多

睇返百車維修率, DSG係有改善但都高過人地

10萬都唔換油, 改電腦既應該係極少數, 其他車款一樣有人係咁者, 可以唔計

雙離合設計係唔適合塞車, 一定要改手動模式先耐用, 但咁就無左自動波既方便
作者: edl0025    時間: 2019-2-21 11:45

CVT係無感覺地有效率,由其試過細cc車80踩到140...你就知CVT雖然聲唔變,但好去過果D 5MT



To ...
DGCNYO 發表於 2019-2-20 20:46



    ching, 我都想知有邊架CVT 可以做到MT 咁高效率. MT 一舨都有94%+ 效率. CVT做到90%已真係好好......重有CVT 最高同最低比率的效率是會下降......

自己揸過日本板1.8 COROLLA CVT 同MT..... 講加速好力..... MT 好好多....
不過CVT可以KEEP 低轉行車所以用油小D.... 但係塞車反而MT 油小D, 因為CVT最高比率 冇MT 咁好咁直接
作者: jazz2014    時間: 2019-2-21 11:58

ching, 我都想知有邊架CVT 可以做到MT 咁高效率. MT 一舨都有94%+ 效率. CVT做到90%已真係好好..... ...
edl0025 發表於 2019-2-21 11:45

講得岩

耐用牌個cvt 唔係用過真係唔知

上鈄 之前咪講左 邊個講有力 我就拎架車出黎邊佢測試 座四個人 觀塘去tko隧道上到80既比個叻你
嘉道理農場 四個人 過到60? 冇可能

個cvt 最慳係唔停燈 行 60  80 60 80既路
Cvt 要用個高轉去換力水既 只係不停食油再食油
上上停停 dsg仲慳油 咪再比日本車慳油洗腦
作者: edl0025    時間: 2019-2-21 11:59

乾7都有人行20萬, 不過自己試無用, 睇車房師傅先有用, 佢地見最多

睇返百車維修率, DSG係有改善但 ...
gn01119056 發表於 2019-2-21 09:07



    行得20萬,吾塞車吾洗點停未冇事...... 咁邊種波箱都一樣

     "雙離合設計係唔適合塞車, 一定要改手動" ....咁不如設計好至攞嚟賣. 你試下叫老婆"塞車, 一定要改手動", 我相信一般都俾佢小爆

     VW 其實做波箱都吾係好有經驗, 佢地上試過整CVT .... 係外國俾人小到七彩... 幾萬公里, 3-4年就玩完
作者: gn01119056    時間: 2019-2-21 12:11

行得20萬,吾塞車吾洗點停未冇事...... 咁邊種波箱都一樣

     "雙離合設計係唔適合塞車,  ...
edl0025 發表於 2019-2-21 11:59



    係呀, 自動波就係為左方便, 要改返手動就無意義
作者: gn01119056    時間: 2019-2-21 12:12

ching, 我都想知有邊架CVT 可以做到MT 咁高效率. MT 一舨都有94%+ 效率. CVT做到90%已真係好好..... ...
edl0025 發表於 2019-2-21 11:45



    MT應該係最高效, 無一種自動波嬴到
作者: gn01119056    時間: 2019-2-21 12:15

講得岩

耐用牌個cvt 唔係用過真係唔知

上鈄 之前咪講左 邊個講有力 我就拎架車出黎邊佢測試 座四個人  ...
jazz2014 發表於 2019-2-21 11:58



    DSG最食油最傷係0速-1-2波果時0-20KM, 半離合狀態狂轉波,  呢個時候CVT嬴, 香港好多時係咁, 特別係塞上半山/獅隧, 唔改手動DSG好易打柴
作者: jazz2014    時間: 2019-2-21 13:02

DSG最食油最傷係0速-1-2波果時0-20KM, 半離合狀態狂轉波,  呢個時候CVT嬴, 香港好多時係咁, 特別係 ...
gn01119056 發表於 2019-2-21 12:15



    CVT嬴 耐用炸
但係慢到到嘔~ 想行快D比大抽高轉一樣食油炸~
作者: kanduki    時間: 2019-2-21 13:41

CVT嬴 耐用炸
但係慢到到嘔~ 想行快D比大抽高轉一樣食油炸~
jazz2014 發表於 2019-2-21 13:02



CVT真係慢的話
做乜當年有F1車隊想用
但又俾其他車隊施壓而立多條賽例Ban咗佢
作者: gn01119056    時間: 2019-2-21 13:58

CVT嬴 耐用炸
但係慢到到嘔~ 想行快D比大抽高轉一樣食油炸~
jazz2014 發表於 2019-2-21 13:02



    CVT係慢到死, 踩極唔去, 但上一代中意日本車, 我都唔中意
作者: gn01119056    時間: 2019-2-21 14:00

CVT真係慢的話
做乜當年有F1車隊想用
但又俾其他車隊施壓而立多條賽例Ban咗佢 ...
kanduki 發表於 2019-2-21 13:41



    當時CVT系統最大的技術瓶頸在於無法使用於大馬力及高扭力輸出的引擎上,但DAF公司花了半年的時間研發出可用於800 kW(相當於1072匹馬力)引擎的CVT系統,雖然此系統只有4小時的壽命、但也足夠在F1比賽中使用。

如果想商業化, 4小時唔係好夠用
作者: jazz2014    時間: 2019-2-21 16:56

CVT真係慢的話
做乜當年有F1車隊想用
但又俾其他車隊施壓而立多條賽例Ban咗佢 ...
kanduki 發表於 2019-2-21 13:41



   如果計F1 用CVT  一定同家用CVT唔一樣啦
   F1 一條比震都可能貴過一架車 點會有得計.
作者: jazz2014    時間: 2019-2-21 17:05

唔好成日講到咁神cvt  講就無敵..

唔信去耐用牌借架1.5 cvt 林村 號上鈄嘉道理農場 四個人 過到60~ 先再講啦
壞唔壞個D 下一手諗...架車冇力 轉灣 cut唔cut 到線先係安全 力水都冇點攪呀
作者: ckkong97    時間: 2019-2-21 17:26

唔好成日講到咁神cvt  講就無敵..

唔信去耐用牌借架1.5 cvt 林村 號上鈄嘉道理農場 四個人 過到60~ 先再講 ...
jazz2014 發表於 2019-2-21 17:05

唔只1.5 cvt,2.0 cvt harrier 係沖繩都唔夠力,車重坐4大1細,都快唔過k car 好多,上斜又係無力,雖然有個sport mode,但都係得把聲同高轉啲,快唔得好多
新果架2019 rav4 2.0+cvt direct shift,啲人話加速力同camry 2.4+5AT接近

via HKEPC Reader for Android
作者: madox    時間: 2019-2-21 17:37

唔只1.5 cvt,2.0 cvt harrier 係沖繩都唔夠力,車重坐4大1細,都快唔過k car 好多,上斜又係無力,雖然 ...
ckkong97 發表於 2019-2-21 17:26

呢個就係最奇既地方,我哋起日本揸車都覺得d車唔夠力,偏偏日本人都好受細車, k car....
作者: PPLd    時間: 2019-2-21 18:40

本帖最後由 PPLd 於 2019-2-21 18:45 編輯

Car and Driver tested MT vs CVT 2015 on same car model. The manual was faster. And more efficient:
- 0-60: 4.8 vs 5.5
- 1/4 mile: 13.6 vs 14.3
- fuel econmy: 21/28 vs 19/25

One thing where they were actually close was the rolling 5-60, but the manual was still faster:
- 6.3 vs 6.4
作者: misugi    時間: 2019-2-21 23:06

其實講左咁耐,我有樣野唔明,點解車廠咁唔願意用傳統AT波箱,傳輸效率好過CVT,耐用度又極高。你話高性能車要搞幅不計耐用度既DCT出黎我都接受到,但日常用車用AT係最實際。
作者: nganshiu    時間: 2019-2-22 00:30

回覆 78# misugi


   
首先, 你要知道棍波的好處.
第二, DCT比AT更接近棍波.
作者: faat    時間: 2019-2-22 01:10

其實講左咁耐,我有樣野唔明,點解車廠咁唔願意用傳統AT波箱,傳輸效率好過CVT,耐用度又極高。你話高性能 ...
misugi 發表於 2019-2-21 23:06


資本家利益大於一切,利潤凌駕於一切,唔通同客戶講感情,你睇下各大波箱廠既子母公司關系同股權比例…

果間鐘情dsg 既車廠佢自已同屬下品牌既出貨量有幾多,同人買又錢錢錢,開發又大量專利權要俾錢

自已帶頭殺出條新路,總好過睇住人日益壯大,靠佢品牌名氣實有幫佢埋單
作者: ckkong97    時間: 2019-2-22 06:43

呢個就係最奇既地方,我哋起日本揸車都覺得d車唔夠力,偏偏日本人都好受細車, k car.... ...
madox 發表於 2019-2-21 17:37


係沖澠大部份都係買餸車... 一個人起兩個人止....
大既5人車,7人車八九成係租車加外國人.....
作者: jazz2014    時間: 2019-2-22 07:06

唔只1.5 cvt,2.0 cvt harrier 係沖繩都唔夠力,車重坐4大1細,都快唔過k car 好多,上斜又係無力,雖然 ...
ckkong97 發表於 2019-2-21 17:26

拿一講真正路面力水 之前個d cvt fans 即時潛晒水 講到cvt好好力咁
作者: ckkong97    時間: 2019-2-22 07:20

拿一講真正路面力水 之前個d cvt fans 即時潛晒水 講到cvt好好力咁
jazz2014 發表於 2019-2-22 07:06


即係咁, CVT 就算大油聽倒engine 高轉聲架車都唔去先頂癮
作者: gn01119056    時間: 2019-2-22 08:53

本帖最後由 gn01119056 於 2019-2-22 08:57 編輯
回覆  misugi


   
首先, 你要知道棍波的好處.
第二, DCT比AT更接近棍波.
nganshiu 發表於 2019-2-22 00:30



    DCT即係電腦控制既棍波...

好多家用車都係行得走得少野整耐用為主, 唔係為左效能

即係好似電腦一樣, 唔係個個人都係打機要買顯卡RTX VEGA, 大多數人係文書機, 行到OFFICE又平又耐用既廠機就算

CVT雖然係無力, 但所有野都不過不失岩岩好, 好似公司既DELL廠機一樣
作者: yjfoeg    時間: 2019-2-22 09:28

DCT即係電腦控制既棍波...

好多家用車都係行得走得少野整耐用為主, 唔係為左效能

即係好似電腦一 ...
gn01119056 發表於 2019-2-22 08:53


其實6AT先係不過不失啱啱嗰個囉
CVT除咗慳油同成本低我完全睇唔到有咩好
作者: yjfoeg    時間: 2019-2-22 09:35

呢個就係最奇既地方,我哋起日本揸車都覺得d車唔夠力,偏偏日本人都好受細車, k car.... ...
madox 發表於 2019-2-21 17:37


因為K Car 有稅務同牌照優惠...
有Turbo打足64匹嗰啲, 扭力有100Nm 仲要二千幾轉就黎足, 車重又得800kg
如果常坐一兩個人, 其實唔會差過嗰啲1.5 NA車
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 09:44

EK ES 用一樣就唔奇 都係用D15機器
mobilio gb 同 fit gd 係行L15機器 考唇唔同
佢個副cvt有番生大法 所以 ...
lyh1993 發表於 2019-2-20 20:31


我果副應該無翻生過......
臨死果陣, 凍車起步CHOK玩緊西部牛仔咁, 要左腳印住BRAKE如果唔係會唔知標左去邊~
不過算啦, 唔使再用CVT對我黎講係一個唔想再點回頭惄返起既解脫~

萬記真係開始慳油都係skyactive, 我部錢7仲未用到, 但整體都做到偏慳既效果既~
作者: gn01119056    時間: 2019-2-22 09:58

其實6AT先係不過不失啱啱嗰個囉
CVT除咗慳油同成本低我完全睇唔到有咩好 ...
yjfoeg 發表於 2019-2-22 09:28



    都話左AT成本貴呀, 公司要賺錢

20萬左右既車, CVT, DCT多, 慳成本
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:02

講得岩

耐用牌個cvt 唔係用過真係唔知

上鈄 之前咪講左 邊個講有力 我就拎架車出黎邊佢測試 座四個人  ...
jazz2014 發表於 2019-2-21 11:58


我覺得CVT只係定住80唔上唔落先會係慳油, 踩到上100其實同普通5AT都無咩分別~
只係以前4AT波段少, 行得快轉數高先顯得CVT好似慳油好多~

唔好話將軍澳道/嘉道理呢D丫......架EK CVT車得兩個人行老龍上畢架山, 踩上3000RPM行得4-50先唔使跌速咋~
就算RP STEPWGN副1.5T+CVT都係咁上下效果, 但同一段路SHARAN 1.4T+DQ200, 2000幾轉已經標到要收BRAKE喇~
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:07

CVT真係慢的話
做乜當年有F1車隊想用
但又俾其他車隊施壓而立多條賽例Ban咗佢 ...
kanduki 發表於 2019-2-21 13:41



好簡單, 因為CVT理論上係非常之咁適合高轉賽車用~
因為CVT無波段, 用黎KEEP轉係非常之好使的~
再加上......邊個F1賽事要成日塞紅隧停燈咁款GA?!

理論總是美好的, 適合賽事用同適合民用完全係兩個CONCEPT黎~
F1條軚同副偈夠好過人啦, 又唔見我地行街用F1既軚同偈?!
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:13

呢個就係最奇既地方,我哋起日本揸車都覺得d車唔夠力,偏偏日本人都好受細車, k car.... ...
madox 發表於 2019-2-21 17:37



我地既汽車概念同文化同日本本土其實係幾唔同~
日本人揸車有幾何會好似我地咁心急搶燈搶線??
同埋日本既駕駛環境係好容易令駕駛者好甘心慢下來, 你肯慢, 力水性能就已經唔重要啦~
細車就真係環境所限, 要你揸架STEPWGN係巷入面轉灣抹角, 你會想要架乜力都無既K CAR多D~
佢地都係代步JE, 行D路都係限部3-50, 有幾何要架車跑好大段高速公路丫~
作者: edl0025    時間: 2019-2-22 10:16

DSG最食油最傷係0速-1-2波果時0-20KM, 半離合狀態狂轉波,  呢個時候CVT嬴, 香港好多時係咁, 特別係 ...
gn01119056 發表於 2019-2-21 12:15



    其實MT 要好似DSG 咁不停 1>2>3>4>5>4>3>2>1 , 重要用極速咁轉波..... 我相信個MT 個CLUTCH 都頂吾到10萬KM
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:19

其實講左咁耐,我有樣野唔明,點解車廠咁唔願意用傳統AT波箱,傳輸效率好過CVT,耐用度又極高。你話高性能 ...
misugi 發表於 2019-2-21 23:06



CVT係CHEAP野, 制造成本普遍都低於AT, 而且個波箱好似都輕&細過AT, 造空間各方面既野係FRIENDLY好多~
加上而家用得CVT既廠好多都掉左好多錢去研發CVT, D錢係多到D廠唔死用落去都唔得......
再者, 我上面都有講, 呢樣野雖然無力, 但係又幾適合係製造地果個國家既環境生存既~
咁但係岩果度同岩我地/其他外地地區係兩回事黎既, 架仔出野真係理Q你岩唔岩使咩
出件野出黎, 做最適合既野比自己岩使盲得啦, 賣出黎你岩使咪買囉~
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:22

即係咁, CVT 就算大油聽倒engine 高轉聲架車都唔去先頂癮
ckkong97 發表於 2019-2-22 07:20


有聲無畫面直頭係CVT共通點黎啦~
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:24

其實6AT先係不過不失啱啱嗰個囉
CVT除咗慳油同成本低我完全睇唔到有咩好 ...
yjfoeg 發表於 2019-2-22 09:28



唔使6AT, 6AT對CVT黎講呢個對手已經太強橫喇
十幾年前架仔自己仲用緊既5AT都已經慳油+順但咬合感好到收晒今日2019年D CVT皮~
作者: edl0025    時間: 2019-2-22 10:25

拿一講真正路面力水 之前個d cvt fans 即時潛晒水 講到cvt好好力咁
jazz2014 發表於 2019-2-22 07:06



    CVT 都有佢好處... 正常揸吾見好大問題...
   你要攞架家庭車當跑車咁比..... 咁棍波一定係最好...
   CVT 正常揸.... 耐用同用油都係幾好平衡....
   如果要當跑車咁起步加速..... CVT 真係吾係好好....
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:27

都話左AT成本貴呀, 公司要賺錢

20萬左右既車, CVT, DCT多, 慳成本
gn01119056 發表於 2019-2-22 09:58



部份正確, 其實又唔係AT成本貴, 而係普遍CVT成本都好低JE~
加上集團大佬逼你用, 波箱廠又未必肯造批AT賣比造車廠呢~
作者: edl0025    時間: 2019-2-22 10:28

即係咁, CVT 就算大油聽倒engine 高轉聲架車都唔去先頂癮
ckkong97 發表於 2019-2-22 07:20



    其實都有D CVT 係幾快.... 你試下新CAMRY HYBRID, 新CIVIC 1.5 TURBO,  0-100 好多車都吾夠佢快...

好多時都係SETTING 問題.... 同電腦太保護
作者: stevechau    時間: 2019-2-22 10:30

其實MT 要好似DSG 咁不停 1>2>3>4>5>4>3>2>1 , 重要用極速咁轉波..... 我相信個MT 個CLUTCH 都頂吾 ...
edl0025 發表於 2019-2-22 10:16



正常丫, clutch本身都係一個汽車消耗品黎
只係佢換既頻率唔使好似換油換軚密手je~
作者: edl0025    時間: 2019-2-22 11:10

正常丫, clutch本身都係一個汽車消耗品黎
只係佢換既頻率唔使好似換油換軚密手je~ ...
stevechau 發表於 2019-2-22 10:30



    DSG 其實校能幾好..... 轉波又好快..... 除左易有事....

   不如VW SET個DSG吾好轉咁快....吾知會吾會好D?

  但係VW 都重有其他問題如燒機油 etc,

強國人都講"只有收不好的大眾, 沒有開得壞的豐田.."





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2