作者: coffeeaddict 時間: 2019-7-26 00:07 標題: 有冇用死位鏡? 為什麼?
請分享...
作者: kururu82 時間: 2019-7-30 19:42
本帖最後由 kururu82 於 2019-7-30 22:59 編輯
死位鏡係指車尾照地鏡?
還是貼在車內尾門兩側廣角鏡?
最多裝塊大中鏡望望左面車尾,兩邊側鏡裝廣角鏡唔擰頭,遲早一鑊。
我揸NOAH的。
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: coffeeaddict 時間: 2019-7-30 23:12
我指這種:
https://detail.tmall.com/item.ht ... s=1&abbucket=16
大中鏡是什麼?
作者: apple1990 時間: 2019-7-31 09:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wueddie 時間: 2019-7-31 10:04
我有痴過一排.. 但吾好用..因為會行車時會阻住看不到遠車... 所以都係算.
作者: kanduki 時間: 2019-7-31 14:05
有啲車裝大中鏡
會頂到塊遮陽擋摱落唻
同埋一開始考2號牌出身嘅人
就算揸私家車都未必會望中鏡
作者: coffeeaddict 時間: 2019-7-31 15:22
我tao bao左都唔敢裝
via HKEPC Reader for Android
作者: ethernor 時間: 2019-7-31 17:56
聽講話貨車係側鏡為主中鏡輔助
私家車調轉中鏡為主側鏡輔助
我就係學2號出身
考完淨係揸私家車
都仲未明咩叫中鏡為主
主要只係高速公路時睇下咩車跟緊尾
泊車都係側鏡為主
車尾睇 cam 架嘛
via HKEPC Reader for Android
作者: shlam 時間: 2019-8-1 09:31
我都係2牌
其實中鏡都幾好用,塊鏡大小小 左右兩邊都睇到
而我都有用 死位鏡
主要用後 泊位睇線用
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: rockie577 時間: 2019-8-1 10:09
中鏡<- 買BOARDWAY WIDE/ CURVE 鏡視野會好好多
之前用WIDE唔小心留左比下手, 今年換車轉用CURVE, 起初有D唔習慣, 但而家用落唔錯, 可睇埋後則 (BOX TYPE 車)
作者: mcdull 時間: 2019-8-1 10:47
要用呢啲鏡, 即你係唔夠留意路面.
架車郁緊, 死位不斷變, 你應係佢變死位之前已經留意定.
作者: coffeeaddict 時間: 2019-8-1 11:18
有無那一隻介紹下?
via HKEPC Reader for Android
作者: rockie577 時間: 2019-8-1 14:03
好似用緊呢隻, $100 左右
https://www.amazon.com/Broadway- ... MGDZKZVJP5BJ7N8XV5F
作者: coffeeaddict 時間: 2019-8-1 14:53
五人車用好似好怪
via HKEPC Reader for Android
作者: rockie577 時間: 2019-8-1 15:04
本帖最後由 rockie577 於 2019-8-1 15:06 編輯
if sedan use the wide type is enough, driver's head may block the view of the convex type mirror. Before when I drove Mazda 3/5/ Serena I use wide type and they were good. Wide type is easier to adopt from stock mirror.
作者: coffeeaddict 時間: 2019-8-1 17:12
睇左review相係好實用
via HKEPC Reader for Android

