作者: red666devil 時間: 2022-10-3 09:54 標題: 汽車貼膜轉色
e.g. Teckwrap
$16000
有冇師兄玩過?有冇乜嘢最麻煩嘅地方/壞處?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2341336&k=2953359d0035f8d8ad52cffd034bac7b&t=1782660456&sid=28jRF9W5zN

作者: kam_ccc 時間: 2022-10-3 11:44
首先要接受到開門露饀
作者: red666devil 時間: 2022-10-3 12:10
都接受到
想知車膜3-5年後因老化是否一定要拆除?
玩3-5年, 車係露天停車場每日曬6hrs, 怕車膜同車漆會溶為一體
所以想問有經驗人士
作者: soccerism 時間: 2022-10-3 13:33
每次洗車, 落大雨都驚佢"漂"番起或起氣泡, 同埋刮一刮就露餡, 除非同色膜啦, 否則唔建議攪了
作者: red666devil 時間: 2022-10-3 14:33
都膽心
作者: kam_ccc 時間: 2022-10-3 16:45
始終係膠膜,日日暴曬實老化,可能未必頂到5年添。 老化會變硬變脆,搣到頭都暈啫,又未聽過會溶埋一齊既。
作者: bsheung 時間: 2022-10-3 17:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: red666devil 時間: 2022-10-3 17:24
俾返佢搣,要收幾千,佢話有機會甩漆
作者: red666devil 時間: 2022-10-3 17:25
水泥灰低調
作者: kf 時間: 2022-10-4 20:35
你想貼膜嗰間舖頭直接問清楚、透明同有顏色ppf
分別同壽命、我之前貼嗰間透明3M、七年裏面發黃爆裂自然曉邊包保養、間間用料唔同、一定要問清楚、貼膜呢家嘢一定唔可以用高壓水槍洗車、貼左有到好處、停車場嗰啲洗車抹車一啲都唔使擔心、記住貼咗膜唔好喺膜上面再加其他嘢、例如開門撚防撞膠邊......
作者: jazz2014 時間: 2022-10-5 07:52
如果你曬車既。乜都唔好諗 放棄啦
作者: red666devil 時間: 2022-10-5 09:01
好詳細
作者: red666devil 時間: 2022-10-5 09:02
你啱
宜家諗住電鍍貼黑膜算了
作者: 實頭 時間: 2022-10-7 17:24
萬幾蚊果d 唔知用邊間廠的膜
我之前自己痴,已經係用加拿大靚紙,剩紙都三千幾
鐵粉都會食色 (我痴白色),遠睇都可以,近睇就唔掂
作者: red666devil 時間: 2022-10-13 14:06
剛完成車銀電鍍貼黑膜($4800),效果唔錯


