作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-12 19:40 標題: EPC 愛車人士大meeting vol . 1
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chris1231 時間: 2007-7-12 19:43
新牌仔緊係要參加
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G
作者: Henry 時間: 2007-7-12 19:47
我有興趣,不過要知係邊日先.
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-12 19:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Henry 時間: 2007-7-12 20:00
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-12 19:51 發表
預27、28號。晚上10點。
多人揀星期六既,就星期六
多人揀星期日既,就星期日。好民主
都可以.
小弟住油麻地.
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-12 20:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152 時間: 2007-7-12 20:46
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-12 20:06 發表
小弟住紅磡.....
我睇下到時得唔得先
遲d話你知
如果係,跟你車得唔得,我廢事搾
作者: Henry 時間: 2007-7-12 21:10
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-12 20:06 發表
小弟住紅磡.....
小弟無車.
係喔,去邊到食?
作者: Chris1231 時間: 2007-7-12 21:18
我住葵涌 , 不過到時唔識路 有無人同我一齊行
作者: FW3152 時間: 2007-7-12 21:20
糖水入西貢滿記食?
定係係邊?
作者: rickywk 時間: 2007-7-12 21:29
無車喎.......
作者: Chris1231 時間: 2007-7-12 21:31
原帖由 rickywk 於 2007-7-12 21:29 發表
無車喎.......![]()
無車就做跟車
作者: rickywk 時間: 2007-7-12 21:45
我葵涌
作者: Chris1231 時間: 2007-7-12 21:49
原帖由 rickywk 於 2007-7-12 21:45 發表
我葵涌![]()
咁咪即係好大機會跟我車 , 我唔識路架喎
到時車你去賣豬仔
作者: rickywk 時間: 2007-7-12 21:50
原帖由 Chris1231 於 2007-7-12 21:49 發表
咁咪即係好大機會跟我車 , 我唔識路架喎
到時車你去賣豬仔![]()
我識路,但唔想揸
作者: G544 時間: 2007-7-12 22:51
想玩但人同車都唔係HK...純支持
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-12 23:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GL2418 時間: 2007-7-12 23:31
我都好想黎呀
不過又無車
我又係住葵涌既
作者: Hidekii 時間: 2007-7-12 23:55
有性趣呀,不過要睇幾時
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-13 00:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-13 00:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vam_dicky 時間: 2007-7-13 01:25
我住屯門,不過經已冇車 >_<
作者: FATHIM 時間: 2007-7-13 01:42 標題: me
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS 時間: 2007-7-13 08:14
好野,到時見。
作者: Hidekii 時間: 2007-7-13 11:56
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-13 00:36 發表
有冇靚車先....幫下手接下d 朋友仔..![]()
冇問題! 不過要睇下邊日先得
作者: Hidekii 時間: 2007-7-13 11:56
原帖由 FATHIM 於 2007-7-13 01:42 發表
GTR34 VSP2
(FATMAN)
wow~~~~
作者: G544 時間: 2007-7-13 12:07
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-13 00:10 發表
你得閒寄D 精品番黎就得架喇....
幫幫手....
加仔野....平好多
想要咩呀
一次過大批ship 抵d wor
搵多幾個人一齊
作者: momoty88 時間: 2007-7-13 12:12
車主:
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88 Honda Integra
跟車會員:
1)
作者: Hidekii 時間: 2007-7-13 12:19
原帖由 G544 於 2007-7-13 12:07 發表
想要咩呀
一次過大批ship 抵d wor
搵多幾個人一齊![]()
三菱 24" lcd
作者: akwan 時間: 2007-7-13 12:37
終於有人搞
作者: G544 時間: 2007-7-13 16:19
原帖由 Hidekii 於 2007-7-13 13:19 發表
三菱 24" lcd![]()
一係上網訂ship 黎我度
一係匯錢比我, 我同你落shop 買<--你信得過我0既話
作者: 實頭 時間: 2007-7-13 16:47
不如搞返個南加洲愛車人士meeting啦, 我見有兩三個member都住o係s Ca
作者: akwan 時間: 2007-7-13 18:28
原帖由 FATHIM 於 2007-7-13 01:42 發表
GTR34 VSP2
(FATMAN)
期待
作者: FW3152 時間: 2007-7-13 21:28
個個都房車,我無喎
作者: G544 時間: 2007-7-13 22:31
原帖由 FW3152 於 2007-7-13 22:28 發表
個個都房車,我無喎![]()
你唔係有XL7 咩

作者: FW3152 時間: 2007-7-13 22:32
原帖由 G544 於 2007-7-13 22:31 發表
你唔係有XL7 咩![]()
都唔係房車
PS:應該等你番黎HK搞多次meeting
作者: G544 時間: 2007-7-13 22:33
原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:32 發表
都唔係房車
PS:應該等你番黎HK搞多次meeting![]()
我返到黎冇車, 咪一樣
作者: FW3152 時間: 2007-7-13 22:34
原帖由 G544 於 2007-7-13 22:33 發表
我返到黎冇車, 咪一樣![]()
你會運過黎嘛
作者: G544 時間: 2007-7-13 22:37
原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:34 發表
你會運過黎嘛![]()
話左副偈唔同, 冇零件啦. 玩唔過
作者: FW3152 時間: 2007-7-13 22:42
原帖由 G544 於 2007-7-13 22:37 發表
話左副偈唔同, 冇零件啦. 玩唔過
當年曾入過行貨,不過照你講應該換偈前
我search二手車都找不到99年打後的cube
作者: G544 時間: 2007-7-13 22:44
原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:42 發表
當年曾入過行貨,不過照你講應該換偈前
我search二手車都找不到99年打後的cube![]()
就係99年10月左右換偈
由CG13DE(127Xcc) 轉做CGA3DE(1348cc)
作者: FW3152 時間: 2007-7-13 22:47
原帖由 G544 於 2007-7-13 22:44 發表
就係99年10月左右換偈
由CG13DE(127Xcc) 轉做CGA3DE(1348cc)
still Z10 series?
作者: G544 時間: 2007-7-13 22:51
原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:47 發表
still Z10 series?![]()
AZ10
我架車00年7月, 到00年9月之後facelift
作者: Chris1231 時間: 2007-7-14 01:24
要去既 自己加番下面個list
葵涌既想跟車 PM 我先
車主:
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88 Honda Integra
4) FATHIM GTR34 VSP2
跟車會員:
1)
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-14 02:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwan 時間: 2007-7-14 04:10
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-14 02:53 發表
你係咪出先....
小弟仍屬初哥...不敢與各師兄指教
作者: akwan 時間: 2007-7-14 04:11
原帖由 G544 於 2007-7-13 22:31 發表
你唔係有XL7 咩![]()
佢老爸架
作者: Mugen_C 時間: 2007-7-14 05:51
期待到時有大合照
作者: momoty88 時間: 2007-7-14 07:34
原帖由 Mugen_C 於 2007-7-14 05:51 發表
期待到時有大合照![]()
作者: momoty88 時間: 2007-7-14 07:35
原帖由 FATHIM 於 2007-7-13 01:42 發表
GTR34 VSP2
(FATMAN)
[ 本帖最後由 momoty88 於 2007-7-14 07:36 編輯 ]
作者: FW3152 時間: 2007-7-14 11:06
原帖由 akwan 於 2007-7-14 04:11 發表
佢老爸架![]()
如果係我既話就唔駛話要跟tommy仔車啦
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-14 11:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152 時間: 2007-7-14 11:28
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-14 11:15 發表
你得既....俾d 信心自己...![]()
個日都係跟你車多....
廢事同屋企人嘈
作者: akwan 時間: 2007-7-14 15:53
青衣有無人兜到我
作者: FATHIM 時間: 2007-7-14 16:25 標題: it
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G544 時間: 2007-7-14 16:32
原帖由 Chris1231 於 2007-7-14 02:24 發表
要去既 自己加番下面個list
葵涌既想跟車 PM 我先
車主:
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88 Honda Integra
4) FATHIM ...
睇個list....好似三架車仔硬挑GTR 咁
作者: Mugen_C 時間: 2007-7-14 20:43
原帖由 G544 於 2007-7-14 03:32 發表
睇個list....好似三架車仔硬挑GTR 咁![]()
三架車仔 are protecting the GTR from being "PUSHEd" by other cars!
作者: Chris1231 時間: 2007-7-14 21:47
原帖由 momoty88 於 2007-7-14 07:35 發表
GTR....期待
....
我驚我車尾燈都見唔到
講engine 咁我架MX咪排到老遠
作者: 個人努力}ep3 時間: 2007-7-14 23:01
上水有無人兜埋??.............
作者: NOPSS 時間: 2007-7-15 09:37
車主:
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88 Honda Integra
4) FATHIM GTR34 VSP2
5) NOPSS Sunny
跟車會員:
1)
作者: siemens 時間: 2007-7-15 12:27
我跟車既話應該係全場最細既細路
暫時唔知放工之後黎唔黎到呢
作者: 好好好好好好人 時間: 2007-7-15 14:00
原帖由 G544 於 2007-7-13 16:19 發表
一係上網訂ship 黎我度
一係匯錢比我, 我同你落shop 買<--你信得過我0既話![]()
作者: ALLEX 時間: 2007-7-15 15:29
原帖由 G544 於 2007-7-13 16:19 發表
一係上網訂ship 黎我度
一係匯錢比我, 我同你落shop 買<--你信得過我0既話![]()
日本yahoo auctions的野,bid左再寄返香港得吾得
作者: Chris1231 時間: 2007-7-15 17:58
...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既
第一架車比我搞成咁 , 心痛死
係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞
第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都唔想去旺角
[ 本帖最後由 Chris1231 於 2007-7-15 18:09 編輯 ]
作者: GL2418 時間: 2007-7-15 19:32
原帖由 Chris1231 於 2007-7-15 17:58 發表
...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既
第一架車比我搞成咁 , 心痛死
係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞
第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都 ...
做乜咁唔小心呀?
最緊要個人無事啦..
今日我都經過MK 你係邊個位炒
作者: Chris1231 時間: 2007-7-15 19:43
原帖由 GL2418 於 2007-7-15 19:32 發表
做乜咁唔小心呀?
最緊要個人無事啦..
今日我都經過MK 你係邊個位炒![]()
唔記得囉 ....... 個人就無事 , 個的士佬 人同車 都無事 , 個尾都唔係傷
係 彌敦道 奶野 , 塞到爆
作者: FW3152 時間: 2007-7-15 21:02
原帖由 Chris1231 於 2007-7-15 17:58 發表
...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既
第一架車比我搞成咁 , 心痛死
係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞
第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都 ...
角燈頭沙板bumper
你有藉口換番原裝bumper啦
anyway,人無事先係最好,下次要小心d
作者: momoty88 時間: 2007-7-15 22:25
原帖由 Chris1231 於 2007-7-15 17:58 發表
...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既
第一架車比我搞成咁 , 心痛死
係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞
第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都 ...
換左個5代bumper la作者: Chris1231 時間: 2007-7-15 22:50
原帖由 momoty88 於 2007-7-15 22:25 發表
賠比的土幾$$~??
星期6夜晚出mk仲正~
換左個5代bumper la
未賠 , 留資料等佢星期1 整左先
作者: Henry 時間: 2007-7-15 23:13
原帖由 NOPSS 於 2007-7-15 09:37 發表
車主:
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88 Honda Integra
4) FATHIM GTR34 VSP2
5) NOPSS Sunny
跟車會 ...
跟車:
1) Henry
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-16 00:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samsonpopo 時間: 2007-7-16 00:35
我都想跟車呀!~ 我就快路試了
作者: siemens 時間: 2007-7-16 01:09
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-16 00:33 發表
專車接送又點話呢...
咁又唔使, 我返九龍既
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-16 01:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwan 時間: 2007-7-16 02:40
原帖由 Henry 於 2007-7-15 23:13 發表
跟車:
1) Henry
![]()
車尾箱受唔受
1) akwan
作者: Chris1231 時間: 2007-7-16 02:45
車主:
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G (爛車
3) momoty88 Honda Integra
4) FATHIM GTR34 VSP2
5) NOPSS Sunny
跟車會員:
1) Henry
2) akwan
3) GL2418
報左名係去至好
作者: momoty88 時間: 2007-7-16 02:50
作者: Hidekii 時間: 2007-7-16 09:19
原帖由 momoty88 於 2007-7-16 02:50 發表
我未用過宜家lee部車玩大清水~因為我車頭x太低(大約一個拳頭位...7成停車場入唔到)...好驚high爆...已經整左好多次~
![]()
點解唔升返高佢呢?
我架車以前都好低, 上落停車場要好小心
後來頂唔順都係升返高佢, 雖然冇咁好睇但安心好多, 唔使就住就住
作者: G544 時間: 2007-7-16 09:52
原帖由 momoty88 於 2007-7-16 03:50 發表
我未用過宜家lee部車玩大清水~因為我車頭x太低(大約一個拳頭位...7成停車場入唔到)...好驚high爆...已經整左好多次~
![]()
同我老細架fairlady z 一樣.....出停車場要S形咁出.....
作者: momoty88 時間: 2007-7-16 10:37
原帖由 Hidekii 於 2007-7-16 09:19 發表
點解唔升返高佢呢?
我架車以前都好低, 上落停車場要好小心
後來頂唔順都係升返高佢, 雖然冇咁好睇但安心好多, 唔使就住就住![]()
作者: momoty88 時間: 2007-7-16 10:37
原帖由 G544 於 2007-7-16 09:52 發表
同我老細架fairlady z 一樣.....出停車場要S形咁出.....![]()
作者: Hidekii 時間: 2007-7-16 10:51
原帖由 momoty88 於 2007-7-16 10:37 發表
low低形好多~
又一愛靚唔愛命人士
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-16 18:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwan 時間: 2007-7-16 22:25
未出更表
作者: Chris1231 時間: 2007-7-17 00:48
咁決定左去邊未?
作者: momoty88 時間: 2007-7-17 01:27
我星期6同日先ok~
作者: Chris1231 時間: 2007-7-17 01:36
原帖由 momoty88 於 2007-7-17 01:27 發表
我星期6同日先ok~
即係 28 or 29 ?
作者: momoty88 時間: 2007-7-17 01:56
原帖由 Chris1231 於 2007-7-17 01:36 發表
即係 28 or 29 ?
作者: Hidekii 時間: 2007-7-17 11:27
我27、28都唔得 ... 下次預埋我呀..
作者: NOPSS 時間: 2007-7-17 22:15
最好星期日啦
作者: nsl_tommy 時間: 2007-7-18 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152 時間: 2007-7-18 21:41
原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-18 12:08 發表
唔好制呀.....大清,我怕怕..
我地揀個細細個地車場等,又易搵好過喇
果次?
作者: Chris1231 時間: 2007-7-18 22:59
原帖由 FW3152 於 2007-7-18 21:41 發表
果次?![]()
易集合唔多人最好 , 九曲十三彎 到時我又會唔知自己去左邊
作者: momoty88 時間: 2007-7-18 23:11
作者: FW3152 時間: 2007-7-18 23:13
其實諗住有咩行程?
作者: NOPSS 時間: 2007-7-18 23:13
星期日我可能要去 playthehrv 車會 meeting
星期六要返學,逃學 XD
作者: harryhk 時間: 2007-7-19 13:59
小弟無車 去邊食....
作者: Chris1231 時間: 2007-7-19 15:04
原帖由 harryhk 於 2007-7-19 13:59 發表
小弟無車 去邊食....
無車咪做跟車囉
作者: monchai_kit 時間: 2007-7-20 01:03
FW你拎部xl-7啦
最多我借我老豆果部陪你啦
車主:
1) nsl_tommy Honda civic EG8
2) chris1231 Mitsubishi Lancer MX-G (爛車)
3) momoty88 Honda Integra
4) FATHIM GTR34 VSP2
5) NOPSS Sunny
6)monchai_kit 爆頭爆尾eg8
跟車會員:
1) Henry
2) akwan
3) GL2418
作者: Chris1231 時間: 2007-7-20 01:10
爆頭爆尾即係點爆?
