Board logo

標題: EPC 愛車人士大meeting vol . 1 [打印本頁]

作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-12 19:40     標題: EPC 愛車人士大meeting vol . 1

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Chris1231    時間: 2007-7-12 19:43

新牌仔緊係要參加

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G
作者: Henry    時間: 2007-7-12 19:47

我有興趣,不過要知係邊日先.
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-12 19:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Henry    時間: 2007-7-12 20:00

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-12 19:51 發表

預27、28號。晚上10點。

多人揀星期六既,就星期六

多人揀星期日既,就星期日。好民主

都可以.
小弟住油麻地.
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-12 20:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152    時間: 2007-7-12 20:46

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-12 20:06 發表

小弟住紅磡.....

我睇下到時得唔得先
遲d話你知


如果係,跟你車得唔得,我廢事搾
作者: Henry    時間: 2007-7-12 21:10

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-12 20:06 發表

小弟住紅磡.....

小弟無車.
係喔,去邊到食?
作者: Chris1231    時間: 2007-7-12 21:18

我住葵涌 , 不過到時唔識路 有無人同我一齊行
作者: FW3152    時間: 2007-7-12 21:20

糖水入西貢滿記食?


定係係邊?
作者: rickywk    時間: 2007-7-12 21:29

無車喎.......
作者: Chris1231    時間: 2007-7-12 21:31

原帖由 rickywk 於 2007-7-12 21:29 發表
無車喎.......


無車就做跟車 睇下邊個近你
作者: rickywk    時間: 2007-7-12 21:45

我葵涌
作者: Chris1231    時間: 2007-7-12 21:49

原帖由 rickywk 於 2007-7-12 21:45 發表
我葵涌


咁咪即係好大機會跟我車 , 我唔識路架喎

到時車你去賣豬仔
作者: rickywk    時間: 2007-7-12 21:50

原帖由 Chris1231 於 2007-7-12 21:49 發表


咁咪即係好大機會跟我車 , 我唔識路架喎

到時車你去賣豬仔

我識路,但唔想揸
作者: G544    時間: 2007-7-12 22:51

想玩但人同車都唔係HK...純支持
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-12 23:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GL2418    時間: 2007-7-12 23:31

我都好想黎呀
不過又無車
我又係住葵涌既
作者: Hidekii    時間: 2007-7-12 23:55

有性趣呀,不過要睇幾時
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-13 00:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-13 00:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vam_dicky    時間: 2007-7-13 01:25

我住屯門,不過經已冇車 >_<
作者: FATHIM    時間: 2007-7-13 01:42     標題: me

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NOPSS    時間: 2007-7-13 08:14

好野,到時見。
作者: Hidekii    時間: 2007-7-13 11:56

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-13 00:36 發表

有冇靚車先....幫下手接下d 朋友仔..

冇問題! 不過要睇下邊日先得
作者: Hidekii    時間: 2007-7-13 11:56

原帖由 FATHIM 於 2007-7-13 01:42 發表
GTR34 VSP2

(FATMAN)

wow~~~~
作者: G544    時間: 2007-7-13 12:07

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-13 00:10 發表

你得閒寄D 精品番黎就得架喇....

幫幫手....

加仔野....平好多

想要咩呀
一次過大批ship 抵d wor

搵多幾個人一齊
作者: momoty88    時間: 2007-7-13 12:12

車主:

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88        Honda Integra

跟車會員:
1)
作者: Hidekii    時間: 2007-7-13 12:19

原帖由 G544 於 2007-7-13 12:07 發表

想要咩呀
一次過大批ship 抵d wor

搵多幾個人一齊

三菱 24" lcd
作者: akwan    時間: 2007-7-13 12:37

終於有人搞
作者: G544    時間: 2007-7-13 16:19

原帖由 Hidekii 於 2007-7-13 13:19 發表

三菱 24" lcd

一係上網訂ship 黎我度
一係匯錢比我, 我同你落shop 買<--你信得過我0既話
作者: 實頭    時間: 2007-7-13 16:47

不如搞返個南加洲愛車人士meeting啦, 我見有兩三個member都住o係s Ca
作者: akwan    時間: 2007-7-13 18:28

原帖由 FATHIM 於 2007-7-13 01:42 發表
GTR34 VSP2

(FATMAN)

期待
作者: FW3152    時間: 2007-7-13 21:28

個個都房車,我無喎
作者: G544    時間: 2007-7-13 22:31

原帖由 FW3152 於 2007-7-13 22:28 發表
個個都房車,我無喎

你唔係有XL7 咩
作者: FW3152    時間: 2007-7-13 22:32

原帖由 G544 於 2007-7-13 22:31 發表

你唔係有XL7 咩

都唔係房車


PS:應該等你番黎HK搞多次meeting
作者: G544    時間: 2007-7-13 22:33

原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:32 發表

都唔係房車


PS:應該等你番黎HK搞多次meeting

我返到黎冇車, 咪一樣
作者: FW3152    時間: 2007-7-13 22:34

原帖由 G544 於 2007-7-13 22:33 發表

我返到黎冇車, 咪一樣

你會運過黎嘛
作者: G544    時間: 2007-7-13 22:37

原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:34 發表

你會運過黎嘛

話左副偈唔同, 冇零件啦. 玩唔過
作者: FW3152    時間: 2007-7-13 22:42

原帖由 G544 於 2007-7-13 22:37 發表

話左副偈唔同, 冇零件啦. 玩唔過

當年曾入過行貨,不過照你講應該換偈前

我search二手車都找不到99年打後的cube
作者: G544    時間: 2007-7-13 22:44

原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:42 發表

當年曾入過行貨,不過照你講應該換偈前

我search二手車都找不到99年打後的cube

就係99年10月左右換偈
由CG13DE(127Xcc) 轉做CGA3DE(1348cc)
作者: FW3152    時間: 2007-7-13 22:47

原帖由 G544 於 2007-7-13 22:44 發表

就係99年10月左右換偈
由CG13DE(127Xcc) 轉做CGA3DE(1348cc)

still Z10 series?
作者: G544    時間: 2007-7-13 22:51

原帖由 FW3152 於 2007-7-13 23:47 發表

still Z10 series?

AZ10

我架車00年7月, 到00年9月之後facelift
作者: Chris1231    時間: 2007-7-14 01:24

要去既 自己加番下面個list

葵涌既想跟車 PM 我先

車主:

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88        Honda Integra
4) FATHIM             GTR34 VSP2

跟車會員:
1)
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-14 02:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwan    時間: 2007-7-14 04:10

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-14 02:53 發表

你係咪出先....

小弟仍屬初哥...不敢與各師兄指教
作者: akwan    時間: 2007-7-14 04:11

原帖由 G544 於 2007-7-13 22:31 發表

你唔係有XL7 咩

佢老爸架
作者: Mugen_C    時間: 2007-7-14 05:51

期待到時有大合照
作者: momoty88    時間: 2007-7-14 07:34

原帖由 Mugen_C 於 2007-7-14 05:51 發表
期待到時有大合照

大清水合照+movie
作者: momoty88    時間: 2007-7-14 07:35

原帖由 FATHIM 於 2007-7-13 01:42 發表
GTR34 VSP2

(FATMAN)

GTR....期待....我驚我車尾燈都見唔到

[ 本帖最後由 momoty88 於 2007-7-14 07:36 編輯 ]
作者: FW3152    時間: 2007-7-14 11:06

原帖由 akwan 於 2007-7-14 04:11 發表

佢老爸架

如果係我既話就唔駛話要跟tommy仔車啦
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-14 11:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152    時間: 2007-7-14 11:28

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-14 11:15 發表

你得既....俾d 信心自己...

個日都係跟你車多....
廢事同屋企人嘈
作者: akwan    時間: 2007-7-14 15:53

青衣有無人兜到我
作者: FATHIM    時間: 2007-7-14 16:25     標題: it

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G544    時間: 2007-7-14 16:32

原帖由 Chris1231 於 2007-7-14 02:24 發表
要去既 自己加番下面個list

葵涌既想跟車 PM 我先

車主:

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88        Honda Integra
4) FATHIM       ...

睇個list....好似三架車仔硬挑GTR 咁
作者: Mugen_C    時間: 2007-7-14 20:43

原帖由 G544 於 2007-7-14 03:32 發表

睇個list....好似三架車仔硬挑GTR 咁

三架車仔 are protecting the GTR from being "PUSHEd" by other cars!
作者: Chris1231    時間: 2007-7-14 21:47

原帖由 momoty88 於 2007-7-14 07:35 發表

GTR....期待....我驚我車尾燈都見唔到


講engine 咁我架MX咪排到老遠
作者: 個人努力}ep3    時間: 2007-7-14 23:01

上水有無人兜埋??.............
作者: NOPSS    時間: 2007-7-15 09:37

車主:

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88        Honda Integra
4) FATHIM             GTR34 VSP2
5) NOPSS              Sunny

跟車會員:
1)
作者: siemens    時間: 2007-7-15 12:27

我跟車既話應該係全場最細既細路

暫時唔知放工之後黎唔黎到呢
作者: 好好好好好好人    時間: 2007-7-15 14:00

原帖由 G544 於 2007-7-13 16:19 發表

一係上網訂ship 黎我度
一係匯錢比我, 我同你落shop 買<--你信得過我0既話

i need "DAD"
作者: ALLEX    時間: 2007-7-15 15:29

原帖由 G544 於 2007-7-13 16:19 發表

一係上網訂ship 黎我度
一係匯錢比我, 我同你落shop 買<--你信得過我0既話


日本yahoo auctions的野,bid左再寄返香港得吾得
作者: Chris1231    時間: 2007-7-15 17:58

...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既

第一架車比我搞成咁 , 心痛死

係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞

第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都唔想去旺角

[ 本帖最後由 Chris1231 於 2007-7-15 18:09 編輯 ]
作者: GL2418    時間: 2007-7-15 19:32

原帖由 Chris1231 於 2007-7-15 17:58 發表
...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既

第一架車比我搞成咁 , 心痛死

係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞

第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都 ...




做乜咁唔小心呀?

最緊要個人無事啦..

今日我都經過MK 你係邊個位炒
作者: Chris1231    時間: 2007-7-15 19:43

原帖由 GL2418 於 2007-7-15 19:32 發表




做乜咁唔小心呀?

最緊要個人無事啦..

今日我都經過MK 你係邊個位炒


唔記得囉 ....... 個人就無事 , 個的士佬 人同車 都無事 , 個尾都唔係傷

係  彌敦道 奶野 , 塞到爆
作者: FW3152    時間: 2007-7-15 21:02

原帖由 Chris1231 於 2007-7-15 17:58 發表
...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既

第一架車比我搞成咁 , 心痛死

係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞

第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都 ...

角燈頭沙板bumper

你有藉口換番原裝bumper啦


anyway,人無事先係最好,下次要小心d
作者: momoty88    時間: 2007-7-15 22:25

原帖由 Chris1231 於 2007-7-15 17:58 發表
...........我今日炒左車 , 不過仲行得 ...... 既

第一架車比我搞成咁 , 心痛死

係旺角隊到架的士尾 , 話唔定呢度有人見到我果陣點撞

第3次去旺角 , 次次都塞到趴係度 , 以後無咩事我都 ...

賠比的土幾$$~??

星期6夜晚出mk仲正~

換左個5代bumper la
作者: Chris1231    時間: 2007-7-15 22:50

原帖由 momoty88 於 2007-7-15 22:25 發表

賠比的土幾$$~??

星期6夜晚出mk仲正~

換左個5代bumper la


未賠 , 留資料等佢星期1 整左先
作者: Henry    時間: 2007-7-15 23:13

原帖由 NOPSS 於 2007-7-15 09:37 發表
車主:

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G
3) momoty88        Honda Integra
4) FATHIM             GTR34 VSP2
5) NOPSS              Sunny

跟車會 ...

跟車:
1) Henry


作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-16 00:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samsonpopo    時間: 2007-7-16 00:35

我都想跟車呀!~ 我就快路試了
作者: siemens    時間: 2007-7-16 01:09

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-16 00:33 發表

專車接送又點話呢...

咁又唔使, 我返九龍既
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-16 01:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwan    時間: 2007-7-16 02:40

原帖由 Henry 於 2007-7-15 23:13 發表

跟車:
1) Henry


車尾箱受唔受

1) akwan
作者: Chris1231    時間: 2007-7-16 02:45

車主:

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G (爛車)
3) momoty88        Honda Integra
4) FATHIM             GTR34 VSP2
5) NOPSS              Sunny

跟車會員:

1) Henry
2) akwan
3) GL2418

報左名係去至好
作者: momoty88    時間: 2007-7-16 02:50

我未用過宜家lee部車玩大清水~因為我車頭x太低(大約一個拳頭位...7成停車場入唔到)...好驚high爆...已經整左好多次~
作者: Hidekii    時間: 2007-7-16 09:19

原帖由 momoty88 於 2007-7-16 02:50 發表
我未用過宜家lee部車玩大清水~因為我車頭x太低(大約一個拳頭位...7成停車場入唔到)...好驚high爆...已經整左好多次~

點解唔升返高佢呢?
我架車以前都好低, 上落停車場要好小心
後來頂唔順都係升返高佢, 雖然冇咁好睇但安心好多, 唔使就住就住
作者: G544    時間: 2007-7-16 09:52

原帖由 momoty88 於 2007-7-16 03:50 發表
我未用過宜家lee部車玩大清水~因為我車頭x太低(大約一個拳頭位...7成停車場入唔到)...好驚high爆...已經整左好多次~

同我老細架fairlady z 一樣.....出停車場要S形咁出.....
作者: momoty88    時間: 2007-7-16 10:37

原帖由 Hidekii 於 2007-7-16 09:19 發表

點解唔升返高佢呢?
我架車以前都好低, 上落停車場要好小心
後來頂唔順都係升返高佢, 雖然冇咁好睇但安心好多, 唔使就住就住

low低形好多~
作者: momoty88    時間: 2007-7-16 10:37

原帖由 G544 於 2007-7-16 09:52 發表

同我老細架fairlady z 一樣.....出停車場要S形咁出.....

係~我好多時都s咁行~
作者: Hidekii    時間: 2007-7-16 10:51

原帖由 momoty88 於 2007-7-16 10:37 發表

low低形好多~

又一愛靚唔愛命人士
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-16 18:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: akwan    時間: 2007-7-16 22:25

未出更表
作者: Chris1231    時間: 2007-7-17 00:48

咁決定左去邊未?
作者: momoty88    時間: 2007-7-17 01:27

我星期6同日先ok~
作者: Chris1231    時間: 2007-7-17 01:36

原帖由 momoty88 於 2007-7-17 01:27 發表
我星期6同日先ok~


即係 28 or 29 ?
作者: momoty88    時間: 2007-7-17 01:56

原帖由 Chris1231 於 2007-7-17 01:36 發表


即係 28 or 29 ?

最好星期6 la
作者: Hidekii    時間: 2007-7-17 11:27

我27、28都唔得 ... 下次預埋我呀..
作者: NOPSS    時間: 2007-7-17 22:15

最好星期日啦
作者: nsl_tommy    時間: 2007-7-18 12:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FW3152    時間: 2007-7-18 21:41

原帖由 nsl_tommy 於 2007-7-18 12:08 發表

唔好制呀.....大清,我怕怕..

我地揀個細細個地車場等,又易搵好過喇

果次?
作者: Chris1231    時間: 2007-7-18 22:59

原帖由 FW3152 於 2007-7-18 21:41 發表

果次?


易集合唔多人最好 , 九曲十三彎 到時我又會唔知自己去左邊
作者: momoty88    時間: 2007-7-18 23:11

清水灣2灘car park
作者: FW3152    時間: 2007-7-18 23:13

其實諗住有咩行程?
作者: NOPSS    時間: 2007-7-18 23:13

星期日我可能要去 playthehrv 車會 meeting

星期六要返學,逃學 XD
作者: harryhk    時間: 2007-7-19 13:59

小弟無車 去邊食....
作者: Chris1231    時間: 2007-7-19 15:04

原帖由 harryhk 於 2007-7-19 13:59 發表
小弟無車 去邊食....


無車咪做跟車囉
作者: monchai_kit    時間: 2007-7-20 01:03

FW你拎部xl-7啦
最多我借我老豆果部陪你啦




車主:

1) nsl_tommy       Honda civic EG8
2) chris1231         Mitsubishi Lancer MX-G (爛車)
3) momoty88        Honda Integra
4) FATHIM             GTR34 VSP2
5) NOPSS              Sunny
6)monchai_kit       爆頭爆尾eg8
  
跟車會員:

1) Henry
2) akwan
3) GL2418
作者: Chris1231    時間: 2007-7-20 01:10

爆頭爆尾即係點爆?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2