作者: 小鬼血 時間: 2012-1-29 00:55 標題: 最終新手問題 求助
小弟無玩過Linux
而家想整
一個ser ~
但唔知用邊個系統好
我想要既係
第一要最容易用
第二要有圖像功能(我用熟左會關左佢),麻煩唔好叫我用windows
因為windows d control plan多數要錢........
ispCP Omega聽人講好似唔錯...
請問各位師兄可唔可以逐步逕步教我呢?
我自已用慣 windows+ xammp~架web
唔該曬大家
作者: fatdog 時間: 2012-1-29 01:31
1. centos
2. 唔好用 GUI, 直接學 CLI
學裝:
google “學生用伺服器建置流程(CentOS 5 版)”
一開始學用 panel,我覺得會skip左好多基本野
建議先自己學裝同用一個冇panel既
當明白左基本野之後
再重裝,用webmin
作者: 小鬼血 時間: 2012-1-29 10:21
1. centos
2. 唔好用 GUI, 直接學 CLI
學裝:
google “學生用伺服器建置流程(CentOS 5 版)”
一開始學 ...
fatdog 發表於 2012-1-29 01:31
多謝師兄你啊
不過我有一個問題...
就係
如果我分空間比人
果個人自已買左域名..佢想用自已個域名扯住我個空間..
咁我係唔係要有好多個ip先得??
一個空間要分一個ip??
請問係唔係咁呢
唔該曬你
作者: fatdog 時間: 2012-1-29 11:32
用一個 ip 都得
佢用買 domain 果間公司既 dns server,將 www.herDomain.com 指去你個 web server ip 就得
你部 web server 個 apache 行 virtual host name 就得~
作者: whyyyhk 時間: 2012-1-29 12:42
本帖最後由 whyyyhk 於 2012-1-29 12:43 編輯
ispcp omega裝debian最好,因為官方首選
圖書館借本書/鳥哥網站學下cli d command先,打好基礎
跟官方d教學就好容易
作者: 小鬼血 時間: 2012-1-29 13:42
用一個 ip 都得
佢用買 domain 果間公司既 dns server,將 指去你個 web server ip 就得
你部 web serve ...
fatdog 發表於 2012-1-29 11:32
唔該曬師兄教路先
作者: 小鬼血 時間: 2012-1-29 13:42
好既師兄我睇睇果d網站先
多謝曬
作者: lazyfai 時間: 2012-1-29 16:56
真心,如果真係咩都未識,唔好開server畀人用,自已用住先。

