Board logo

標題: [操作疑難] 最終新手問題 求助 [打印本頁]

作者: 小鬼血    時間: 2012-1-29 00:55     標題: 最終新手問題 求助

小弟無玩過Linux
而家想整
一個ser ~
但唔知用邊個系統好

我想要既係
第一要最容易用
第二要有圖像功能(我用熟左會關左佢),麻煩唔好叫我用windows
因為windows d control plan多數要錢........

ispCP Omega聽人講好似唔錯...

請問各位師兄可唔可以逐步逕步教我呢?
我自已用慣 windows+ xammp~架web
唔該曬大家
作者: fatdog    時間: 2012-1-29 01:31

1. centos
2. 唔好用 GUI, 直接學 CLI

學裝:
google “學生用伺服器建置流程(CentOS 5 版)”

一開始學用 panel,我覺得會skip左好多基本野
建議先自己學裝同用一個冇panel既
當明白左基本野之後
再重裝,用webmin
作者: 小鬼血    時間: 2012-1-29 10:21

1. centos
2. 唔好用 GUI, 直接學 CLI

學裝:
google “學生用伺服器建置流程(CentOS 5 版)”

一開始學 ...
fatdog 發表於 2012-1-29 01:31



    多謝師兄你啊
不過我有一個問題...
就係

如果我分空間比人
果個人自已買左域名..佢想用自已個域名扯住我個空間..

咁我係唔係要有好多個ip先得??

一個空間要分一個ip??

請問係唔係咁呢
唔該曬你
作者: fatdog    時間: 2012-1-29 11:32

多謝師兄你啊
不過我有一個問題...
就係

如果我分空間比人
果個人自已買左域名..佢想用自已個域名 ...
小鬼血 發表於 2012-1-29 10:21


用一個 ip 都得
佢用買 domain 果間公司既 dns server,將 www.herDomain.com 指去你個 web server ip 就得
你部 web server 個 apache 行 virtual host name 就得~
作者: whyyyhk    時間: 2012-1-29 12:42

本帖最後由 whyyyhk 於 2012-1-29 12:43 編輯

ispcp omega裝debian最好,因為官方首選

圖書館借本書/鳥哥網站學下cli d command先,打好基礎
跟官方d教學就好容易
作者: 小鬼血    時間: 2012-1-29 13:42

用一個 ip 都得
佢用買 domain 果間公司既 dns server,將  指去你個 web server ip 就得
你部 web serve ...
fatdog 發表於 2012-1-29 11:32



    唔該曬師兄教路先
作者: 小鬼血    時間: 2012-1-29 13:42

ispcp omega裝debian最好,因為官方首選

圖書館借本書/鳥哥網站學下cli d command先,打好基礎
跟官方d教學 ...
whyyyhk 發表於 2012-1-29 12:42



    好既師兄我睇睇果d網站先
多謝曬
作者: lazyfai    時間: 2012-1-29 16:56

真心,如果真係咩都未識,唔好開server畀人用,自已用住先。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2