作者: BLCH 時間: 2012-8-21 11:20 標題: 漢科都有人入場券送。
本帖最後由 BLCH 於 2012-8-21 14:13 編輯
漢科都有入場券送。
https://www.facebook.com/notes/h ... 2/10152049981590942
作者: faiwaic 時間: 2012-8-21 13:48
郵寄 有冇咁快丫..
作者: BLCH 時間: 2012-8-21 14:06
快既一日都到啦
作者: nospmis 時間: 2012-8-21 15:07
多謝先~
作者: bcdf 時間: 2012-8-21 16:33
我都中咗, 要等佢寄來
作者: BLCH 時間: 2012-8-21 17:18
又可以摼番D
作者: eddiefox 時間: 2012-8-21 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ybchiu 時間: 2012-8-21 19:09
搞N7抽獎仲好啦
作者: idiotricky 時間: 2012-8-21 21:29
我中左條毛
作者: kcso1 時間: 2012-8-22 07:02
thank 樓主
作者: BLCH 時間: 2012-8-22 10:05
回復 7# eddiefox
點樣衰法??
作者: BLCH 時間: 2012-8-22 10:05
回復 8# ybchiu
咩係N7??
作者: ybchiu 時間: 2012-8-22 10:33
回復 12# BLCH
Nexus7
作者: eddiefox 時間: 2012-8-22 13:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winsel 時間: 2012-8-22 13:20
回復 14# eddiefox
根本就係想要你D 個人資料...

作者: BLCH 時間: 2012-8-22 13:31
回復 14# eddiefox
人地唔要你個名, 地址, 點樣寄俾你?
作者: eddiefox 時間: 2012-8-22 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Thermo 時間: 2012-8-22 16:26
咁咪要排長龍換飛.

作者: eddiefox 時間: 2012-8-22 16:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BLCH 時間: 2012-8-22 16:36
回復 17# eddiefox
人地送埋上門, 你都唔要, 要走去排隊.
咁如果佢地有counter都要寄俾我地,都有D奇怪
都係啦, 我post出黎都係想俾有需要既人:) Enjoy
作者: kin30624770 時間: 2012-8-22 17:56
把鬼咩..得果十蚊
作者: 阿丹 時間: 2012-8-22 20:03
今年好似無乜吸引力,本來無諗住過去,
不過有飛送就去睇下啦,可能都會買下野既...
作者: alan11abc 時間: 2012-8-22 21:52
有沒人中?

作者: sailoralan 時間: 2012-8-23 21:01
往年有咩吸引力?
作者: BigCrook 時間: 2012-8-24 08:09
我舊年有去都唔覺有野吸引到我買…

