Board logo

標題: 漢科都有人入場券送。 [打印本頁]

作者: BLCH    時間: 2012-8-21 11:20     標題: 漢科都有人入場券送。

本帖最後由 BLCH 於 2012-8-21 14:13 編輯

漢科都有入場券送。

https://www.facebook.com/notes/h ... 2/10152049981590942
作者: faiwaic    時間: 2012-8-21 13:48

郵寄 有冇咁快丫..
作者: BLCH    時間: 2012-8-21 14:06

快既一日都到啦
作者: nospmis    時間: 2012-8-21 15:07

多謝先~
作者: bcdf    時間: 2012-8-21 16:33

我都中咗, 要等佢寄來
作者: BLCH    時間: 2012-8-21 17:18

又可以摼番D
作者: eddiefox    時間: 2012-8-21 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ybchiu    時間: 2012-8-21 19:09

搞N7抽獎仲好啦
作者: idiotricky    時間: 2012-8-21 21:29

我中左條毛
作者: kcso1    時間: 2012-8-22 07:02

thank 樓主
作者: BLCH    時間: 2012-8-22 10:05

回復 7# eddiefox


點樣衰法??
作者: BLCH    時間: 2012-8-22 10:05

回復 8# ybchiu


咩係N7??
作者: ybchiu    時間: 2012-8-22 10:33

回復 12# BLCH


     Nexus7
作者: eddiefox    時間: 2012-8-22 13:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: winsel    時間: 2012-8-22 13:20

回復 14# eddiefox

根本就係想要你D 個人資料...
作者: BLCH    時間: 2012-8-22 13:31

回復 14# eddiefox


人地唔要你個名, 地址, 點樣寄俾你?
作者: eddiefox    時間: 2012-8-22 16:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Thermo    時間: 2012-8-22 16:26

留email, 用print 出黎的email 到時換.

group buy $10 ticket 都係要換.
eddiefox 發表於 2012-8-22 16:20


咁咪要排長龍換飛.
作者: eddiefox    時間: 2012-8-22 16:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BLCH    時間: 2012-8-22 16:36

回復 17# eddiefox


人地送埋上門, 你都唔要, 要走去排隊.
咁如果佢地有counter都要寄俾我地,都有D奇怪

都係啦, 我post出黎都係想俾有需要既人:) Enjoy
作者: kin30624770    時間: 2012-8-22 17:56

把鬼咩..得果十蚊
作者: 阿丹    時間: 2012-8-22 20:03

今年好似無乜吸引力,本來無諗住過去,
不過有飛送就去睇下啦,可能都會買下野既...
作者: alan11abc    時間: 2012-8-22 21:52

有沒人中?
作者: sailoralan    時間: 2012-8-23 21:01

今年好似無乜吸引力,本來無諗住過去,
不過有飛送就去睇下啦,可能都會買下野既... ...
阿丹 發表於 2012-8-22 20:03


往年有咩吸引力?
作者: BigCrook    時間: 2012-8-24 08:09

往年有咩吸引力?
sailoralan 發表於 2012-8-23 21:01


我舊年有去都唔覺有野吸引到我買…





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2