Board logo

標題: 仲有 LCD Mon 優惠 this year? [打印本頁]

作者: Wah On    時間: 2012-8-26 11:53     標題: 仲有 LCD Mon 優惠 this year?

仲有 LCD Mon 優惠 this year?
作者: lemoncall    時間: 2012-8-26 13:14

年年都是 平左monitor , 今年已經很便宜., 不知道仲有咩可以玩呢.
作者: Answer    時間: 2012-8-27 22:20

i got lg d2343 at $2590





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2