標題: 仲有 LCD Mon 優惠 this year? [打印本頁]
作者: Wah On 時間: 2012-8-26 11:53 標題: 仲有 LCD Mon 優惠 this year?
仲有 LCD Mon 優惠 this year?
作者: lemoncall 時間: 2012-8-26 13:14
年年都是 平左monitor , 今年已經很便宜., 不知道仲有咩可以玩呢.
作者: Answer 時間: 2012-8-27 22:20
i got lg d2343 at $2590
