作者: Qookei 時間: 2008-12-27 23:10 標題: 拆禮物la...雖然遲左
Sony 5.1 入手
冇乜好,除左慳位
聽感遲下再講
[ 本帖最後由 Qookei 於 2008-12-27 23:42 編輯 ]
作者: edwardccp_1985 時間: 2008-12-27 23:21
細細有咁既音質...算係咁啦~~
作者: 電腦膠手 時間: 2008-12-27 23:21
幾$?
作者: Qookei 時間: 2008-12-27 23:24
$3620
作者: Qookei 時間: 2008-12-27 23:25
但唔平喎
作者: NOPSS 時間: 2008-12-27 23:36
聽感無分享,給一半EPC做上期先。
作者: kraemer 時間: 2008-12-28 00:37
咁多ching有聖誕禮物...仲要係我想要的...
作者: Qookei 時間: 2008-12-28 00:52
講一下接駁感受先,小弟因要接駁3部pc
所以做左咁既setting
1.PC1用同軸入Amp
2.PC2用3.5"轉RCA入Amp
3.NB用bluetooth connect Amp
P.S.注意一點,PC1本想用光纖入Amp,但因Amp,RCA與光纖為同1 channel
當PC2使用此channel時,PC1一開機就會拎左條channel...so我轉左同軸
作者: Taylor 時間: 2008-12-28 00:54
D喇叭仔好細隻喎,差d唔為意係度
作者: kkstar 時間: 2008-12-28 17:08 標題: 回覆 9# 的帖子
請問同HT-IS100 有咩分別?
我見兩部都係用呢隻超細喇叭!
作者: 田中‧莫杉 時間: 2008-12-28 18:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Qookei 時間: 2008-12-28 18:51
呢隻有DVD...HI-IS100冇
另外
HI-IS100
‧ 輸入端子:
HDMI x 3,色差 x 2,視頻 x 1,音頻 (Line In) x1,光纖數碼 x 3,同軸數碼 x 1,數碼媒體接駁器x 1,自動音場調較麥克風 x 1
‧ 輸出端子:
HDMI x 1,色差 (通過) x 1,揚聲器 x 5
HI-IS10
‧ 輸入端子:
音頻 (Line In) x 1、光纖數碼 x 1、同軸數碼 x 1、數碼媒體接駁器x 1、自動音場調較麥克風 x 1
‧ 輸出端子:
HDMI x 1、色差 x 1、視頻 x 1、揚聲器 x 5
HI-IS100,$4880
[ 本帖最後由 Qookei 於 2008-12-28 18:52 編輯 ]
作者: Qookei 時間: 2008-12-28 18:52
未set好架
作者: bu0913 時間: 2008-12-28 20:32
今日我都聽過,隻喇叭唔係普通既細,係真係十分十分細
但出d聲ok wo,咁既size真係冇晒野講,收晒貨
作者: simon77 時間: 2008-12-28 21:03
我都整左一套過聖誕,不過我係DAV-IS50。
d喇叭雖然細細隻但聲都幾好,都真係算係咁囉。

作者: Qookei 時間: 2008-12-28 21:55
唔到你唔認,呢D野真係sony先做到
作者: Qookei 時間: 2008-12-28 21:57
DAV-IS50 同 DAV-IS10
唔知有咩分別,搵黎搵去都係唔知
好似DAV-IS10唔support無線後置
唔知係咪
作者: Midnighteye 時間: 2008-12-29 01:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Midnighteye 時間: 2008-12-29 01:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simon77 時間: 2008-12-29 01:23
睇番Sony個網,應該支援無線傳送給後置喇叭同埋倍線去到1080p (IS10去到1080i)。
作者: Qookei 時間: 2008-12-29 10:33
無線傳送給後置喇叭,我擺房所以冇咁需要
倍線去到1080p
kaka...自我安慰模式發動中

