作者: PHIL 時間: 2009-2-17 01:12 標題: 音樂球 - 惠威 S3W
去左華強路 萬商 惠威 專門店 買的
260人仔,
唔買D1010 MKII , 買S3W
主要都係我間房冇乜位放
禁大對SPEAKER,
網上睇左唔少S3W報告,.
S3W基本都係迷李SPEAKER 首選
初步感受, 各位師兄所說的
惠威 D 人聲真係好得
今晚POST住相先,
明天再詳細感受吧
[ 本帖最後由 PHIL 於 2009-2-17 01:23 編輯 ]
作者: tskso 時間: 2009-2-17 01:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ssspluto 時間: 2009-2-17 01:21
好一對..波
作者: PHIL 時間: 2009-2-17 01:21
果對係 現代 HY-202
其實E 對都唔差...作為USB供電的SPEAKER來說...
作者: air.caller 時間: 2009-2-17 01:22
呢對我知之前都都有試過的確係細speaker來講係好好!!!! 真係幾正!!!!
等你既試聽感.......恭喜晒!!!
重有係外型都好正!!!!
[ 本帖最後由 air.caller 於 2009-2-17 01:24 編輯 ]
作者: 路人乙 時間: 2009-2-17 02:41
佢對波好正呀
作者: funfunhk 時間: 2009-2-17 08:39
我之前都買過一對係因為佢個線控好玩
不過後來同事鐘意就賣左比佢了...
最近買返 D1010 MKII 08 + ASUS U1 ...
作者: adrianmak 時間: 2009-2-17 08:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pl876 時間: 2009-2-17 09:14
對speaker d bass如何
作者: kenfung 時間: 2009-2-17 09:31
呢對好似香港都得賣呀..
老實...喜歡聽人聲的..一定要試下惠威~
作者: sillycheng 時間: 2009-2-17 09:31
請問佢單元係咩質料,幾大,輸出推力幾大(RMS)
作者: Qookei 時間: 2009-2-17 11:02
HK有冇得賣?D聲點?用火牛定usb?
作者: 路人乙 時間: 2009-2-17 12:51
as I remember it should be only a few Watt
作者: chungsm 時間: 2009-2-17 13:07
新高登見過有得賣
作者: InterSonic 時間: 2009-2-17 14:28
惠威S3W多媒體音箱 技術參數
型 號 : HiVi S3W
音箱系列 : 惠威雙聲道2.0多媒體系列
聲學系統
音箱系列 : 惠威雙聲道多媒體系列
系統形式 : 一路導相式全頻帶音箱
單元配置 : 3英寸全頻帶
頻響範圍 : 65Hz-20kHz
失 真 度 : 200Hz-20kHz≦1%(2.83V/1m)
靈 敏 度 : 85dB 2.83V/1m
額定阻抗 : 8Ω
功率範圍 : 1-15W
功放系統
頻響範圍 : 60Hz-20KHz
額定功率 : 2×5W
信 噪 比 : 80dB
失 真 度 : THD<0.05% ( 8Ω、1kHz 、1W )
輸入敏靈度 : 300mv
輸入阻抗 : 33KΩ
其他
箱體外觀 : 黑色
尺 寸 : 122×122×110
淨 重 : 0.6kg
作者: PHIL 時間: 2009-2-17 22:09
單元好明顯係金屬物料, 官方就話係鋁合金
作者: PHIL 時間: 2009-2-17 22:49
今日反覆試左好多唔同的情況
好明顯S3W, 係播音樂為主打, 電影方面, 只叫合格.
高低音方面, 兩者都是剛剛好, 拉到個平行點而己, 好低音的玩家, 鐘意搞到地都震埋, S3W 就不適合你.. 但正是是這樣, 它的低音不是為了[震] 而低音的, 在低音中, 也有很好的解釋能力, 不會[震]到模糊起來.
惠威的SPEAKER 聽大家說, 是重玩人聲的, 事實的確是這樣,
人聲相當清脆, 高音準確, 不會有任何毛刺感.
仲有, 最後個線控真係好有質感, 又好用
260人仔真係好鬼抵玩, 空間唔多, 預算又唔多的話, S3W真係是一個不錯的選擇
作者: InterSonic 時間: 2009-2-18 00:56
2.0 如果要低音只有睇個 speaker 的體積, 小 2.0 不可能有重低音效果
普通料的 2.1 已經可以 KO 細2.0
所以買小巧speaker 基本上唔可以要求有sub-woofer低音效果
作者: Ponya 時間: 2009-2-18 09:07
樓主, 請問你攞住咁大舊野過關, 有冇問題? 大陸海關會唔會叫你埋去
作者: bu0913 時間: 2009-2-18 09:14
惠威呢款volume幾正,幾靚
作者: funfunhk 時間: 2009-2-18 10:30
再大D都冇問題~~~
作者: PHIL 時間: 2009-2-18 11:32
原帖由 InterSonic 於 2009-2-18 00:56 發表
2.0 如果要低音只有睇個 speaker 的體積, 小 2.0 不可能有重低音效果
普通料的 2.1 已經可以 KO 細2.0
所以買小巧speaker 基本上唔可以要求有sub-woofer低音效果
我根本唔好重低音這玩意
搞到地都震埋, 好似好過隱, 實際聽得多都煩哂
這SPEAKER都唔係玩重低音.
低音是剛剛好, 不太多, 不太少,
主要都係玩仔細的解釋能力的, 不論在高音,定低音環境
作者: 007bbq 時間: 2009-2-18 12:52
s3w單元物料是紙質.

