Board logo

標題: 音樂球 - 惠威 S3W [打印本頁]

作者: PHIL    時間: 2009-2-17 01:12     標題: 音樂球 - 惠威 S3W

去左華強路 萬商 惠威 專門店 買的
260人仔,

唔買D1010 MKII , 買S3W
主要都係我間房冇乜位放
禁大對SPEAKER,

網上睇左唔少S3W報告,.
S3W基本都係迷李SPEAKER 首選

初步感受, 各位師兄所說的
惠威 D 人聲真係好得

今晚POST住相先,  
明天再詳細感受吧

[ 本帖最後由 PHIL 於 2009-2-17 01:23 編輯 ]
作者: tskso    時間: 2009-2-17 01:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ssspluto    時間: 2009-2-17 01:21

好一對..波
作者: PHIL    時間: 2009-2-17 01:21

原帖由 tskso 於 2009-2-17 01:19 發表
Which speaker model at the back of your desk?

果對係 現代 HY-202
其實E 對都唔差...作為USB供電的SPEAKER來說...
作者: air.caller    時間: 2009-2-17 01:22

呢對我知之前都都有試過的確係細speaker來講係好好!!!! 真係幾正!!!!

等你既試聽感.......恭喜晒!!!

重有係外型都好正!!!!

[ 本帖最後由 air.caller 於 2009-2-17 01:24 編輯 ]
作者: 路人乙    時間: 2009-2-17 02:41

原帖由 ssspluto 於 2009-2-17 01:21 發表
好一對..波


佢對波好正呀   
作者: funfunhk    時間: 2009-2-17 08:39

我之前都買過一對係因為佢個線控好玩  
不過後來同事鐘意就賣左比佢了...  
最近買返 D1010 MKII 08 + ASUS U1 ...  
作者: adrianmak    時間: 2009-2-17 08:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pl876    時間: 2009-2-17 09:14

對speaker d bass如何
作者: kenfung    時間: 2009-2-17 09:31

呢對好似香港都得賣呀..

老實...喜歡聽人聲的..一定要試下惠威~
作者: sillycheng    時間: 2009-2-17 09:31

請問佢單元係咩質料,幾大,輸出推力幾大(RMS)
作者: Qookei    時間: 2009-2-17 11:02

HK有冇得賣?D聲點?用火牛定usb?
作者: 路人乙    時間: 2009-2-17 12:51

原帖由 sillycheng 於 2009-2-17 09:31 發表
請問佢單元係咩質料,幾大,輸出推力幾大(RMS)


as I remember it should be only a few Watt
作者: chungsm    時間: 2009-2-17 13:07

新高登見過有得賣
作者: InterSonic    時間: 2009-2-17 14:28

原帖由 sillycheng 於 2009-2-17 09:31 發表
請問佢單元係咩質料,幾大,輸出推力幾大(RMS)

惠威S3W多媒體音箱 技術參數
型 號 :        HiVi S3W  
音箱系列 :        惠威雙聲道2.0多媒體系列  
聲學系統
音箱系列 :        惠威雙聲道多媒體系列  
系統形式 :        一路導相式全頻帶音箱  
單元配置 :        3英寸全頻帶  
頻響範圍 :        65Hz-20kHz  
失 真 度 :        200Hz-20kHz≦1%(2.83V/1m)  
靈 敏 度 :        85dB 2.83V/1m  
額定阻抗 :        8Ω  
功率範圍 :        1-15W  
功放系統
頻響範圍 :        60Hz-20KHz  
額定功率 :        2×5W  
信 噪 比 :        80dB  
失 真 度 :        THD<0.05% ( 8Ω、1kHz 、1W )  
輸入敏靈度 :        300mv  
輸入阻抗 :        33KΩ  
其他
箱體外觀 :        黑色  
尺 寸 :        122×122×110  
淨 重 :        0.6kg
作者: PHIL    時間: 2009-2-17 22:09

原帖由 sillycheng 於 2009-2-17 09:31 發表
請問佢單元係咩質料,幾大,輸出推力幾大(RMS)


單元好明顯係金屬物料, 官方就話係鋁合金
作者: PHIL    時間: 2009-2-17 22:49

今日反覆試左好多唔同的情況

好明顯S3W, 係播音樂為主打,  電影方面, 只叫合格.

高低音方面, 兩者都是剛剛好, 拉到個平行點而己,  好低音的玩家, 鐘意搞到地都震埋, S3W 就不適合你.. 但正是是這樣,  它的低音不是為了[震] 而低音的, 在低音中, 也有很好的解釋能力, 不會[震]到模糊起來.

惠威的SPEAKER 聽大家說, 是重玩人聲的, 事實的確是這樣,
人聲相當清脆, 高音準確, 不會有任何毛刺感.

仲有, 最後個線控真係好有質感, 又好用

260人仔真係好鬼抵玩, 空間唔多, 預算又唔多的話, S3W真係是一個不錯的選擇
作者: InterSonic    時間: 2009-2-18 00:56

2.0 如果要低音只有睇個 speaker 的體積, 小 2.0 不可能有重低音效果

普通料的 2.1 已經可以 KO 細2.0
所以買小巧speaker 基本上唔可以要求有sub-woofer低音效果
作者: Ponya    時間: 2009-2-18 09:07

樓主, 請問你攞住咁大舊野過關, 有冇問題? 大陸海關會唔會叫你埋去
作者: bu0913    時間: 2009-2-18 09:14

惠威呢款volume幾正,幾靚
作者: funfunhk    時間: 2009-2-18 10:30

原帖由 Ponya 於 2009-2-18 09:07 發表
樓主, 請問你攞住咁大舊野過關, 有冇問題? 大陸海關會唔會叫你埋去


再大D都冇問題~~~  
作者: PHIL    時間: 2009-2-18 11:32

原帖由 InterSonic 於 2009-2-18 00:56 發表
2.0 如果要低音只有睇個 speaker 的體積, 小 2.0 不可能有重低音效果

普通料的 2.1 已經可以 KO 細2.0
所以買小巧speaker 基本上唔可以要求有sub-woofer低音效果


我根本唔好重低音這玩意
搞到地都震埋, 好似好過隱, 實際聽得多都煩哂

這SPEAKER都唔係玩重低音.
低音是剛剛好, 不太多, 不太少,
主要都係玩仔細的解釋能力的, 不論在高音,定低音環境
作者: 007bbq    時間: 2009-2-18 12:52

s3w單元物料是紙質.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2