Board logo

標題: Sansa Clip+ 4gb 開箱~ [打印本頁]

作者: tttim    時間: 2010-1-4 21:12     標題: Sansa Clip+ 4gb 開箱~

o岩o岩收到Sansa Clip+
先黎開箱~佢真係好細~同我之前部SA2825比都差唔多大小~


配件就只有USB線同cheap cheap headset~~



相比S9就更加細




音色比較暖~同5pro, 10pro都幾夾~等我再試真d先~

溫馨提示~~最快先插電腦後面個USB charge 3hrs & more.會比較襟用~
作者: barrychung11    時間: 2010-1-4 23:32

Does the external expansion memory get integrated with the internal memory when in use? Some players don't and you can't make playlist with internal + external memory if the songs are in 2 different place.
作者: tttim    時間: 2010-1-5 08:13

我未試~但係駁電腦時見到佢分開兩個drive
作者: barrychung11    時間: 2010-1-5 17:15

Ok, maybe if you test it let me know, thanks~
作者: eh    時間: 2010-1-5 18:40

playlist功能如何?
作者: Zz笨影zZ    時間: 2010-1-5 19:12

原帖由 tttim 於 2010-1-5 08:13 發表
我未試~但係駁電腦時見到佢分開兩個drive

你插左卡咪2個drive
作者: tttim    時間: 2010-1-5 21:31

原帖由 eh 於 2010-1-5 18:40 發表
playlist功能如何?


試左 to-go list~
你只要o係聽緊首歌時禁實中間個制就會去左to-go list
幾方便~~
其他功能未有時間試~
作者: tomo1    時間: 2010-1-5 22:04

夠電用幾耐
作者: tttim    時間: 2010-1-5 22:26

原帖由 tomo1 於 2010-1-5 22:04 發表
夠電用幾耐


聽flac第一次大約6hrs-7hrs到~
未試mp3~
遲d等其他師兄拎左部機一齊研究下~~
作者: 121416    時間: 2010-1-5 22:36

原帖由 barrychung11 於 2010-1-4 23:32 發表
Does the external expansion memory get integrated with the internal memory when in use? Some players don't and you can't make playlist with internal + external memory if the songs are in 2 different p ...

Can make playlist with both memories (save playlist in foobar as m3u and replace something, then put it into anywhere)
also unicode support for file name and meta data and replay-gain support for playlist

原帖由 tttim 於 2010-1-5 21:31 發表


試左 to-go list~
你只要o係聽緊首歌時禁實中間個制就會去左to-go list
幾方便~~
其他功能未有時間試~

呢個功能可以自己改其他功能,同埋再按實1次可以從to-go list刪除

[ 本帖最後由 121416 於 2010-1-5 22:38 編輯 ]
作者: Elastic    時間: 2010-1-5 22:53

底燥明顯嗎?
作者: tttim    時間: 2010-1-5 23:05

原帖由 Elastic 於 2010-1-5 22:53 發表
底燥明顯嗎?

用tf10pro無乜底燥~呢部野C/P值幾高wor~
作者: fatchoi    時間: 2010-1-6 18:53

想問吓配呢隻clip+, 用咩耳筒好? 因為太高級嘅, 部機未必用得着...
作者: fishballjack    時間: 2010-1-6 19:52

其實出唔出到繁體字ga?!
作者: tttim    時間: 2010-1-6 20:18

原帖由 fishballjack 於 2010-1-6 19:52 發表
其實出唔出到繁體字ga?!


試過出到繁體字
作者: 121416    時間: 2010-1-6 22:40

UNICODE支持,繁簡英日法既FILE NAME同TAG試過都OK,介面本身都有多語言支持

[ 本帖最後由 121416 於 2010-1-6 22:41 編輯 ]
作者: fatchoi    時間: 2010-1-6 22:42

我試過要用ID3v2嘅tag先出到繁中, 否則亂碼. 最穩陣就有齊ID3v1, v2. 肯定無問題
作者: sig    時間: 2010-1-7 10:39

有個問題..
set時間個度..分鐘個欄
set完出返去前一個目錄..
再入返去會即刻快左4分鐘...

e.g.你set 10分..出左去入返黎係14分(即係你想set10就要set 06)

唔知各位有冇咁ge問題呢?
作者: sig    時間: 2010-1-7 11:50

原來唔係4分鐘..係不定ge
set完過多陣睇..又快左..
再set又唔係4分鐘喇..係1分鐘
作者: fatchoi    時間: 2010-1-7 12:19

原帖由 sig 於 2010-1-7 11:50 發表
原來唔係4分鐘..係不定ge
set完過多陣睇..又快左..
再set又唔係4分鐘喇..係1分鐘


我尋日set完, 今日睇返都無事
作者: kentinko    時間: 2010-1-7 13:37

差電係唔係就咁插係usb到就可以??
使唔使set 咩mode果類??
作者: sig    時間: 2010-1-7 13:43     標題: 回覆 21# 的帖子

係!
應該唔洗
作者: tttim    時間: 2010-1-7 13:47

原帖由 kentinko 於 2010-1-7 13:37 發表
差電係唔係就咁插係usb到就可以??
使唔使set 咩mode果類??


好似插電腦後面d USB供電會好d
我set左 auto
作者: kingman418    時間: 2010-1-7 14:34

想問係咪要上網先買到?有冇多d information?
thanks ching~~~
作者: happle2007    時間: 2010-1-7 14:44

吾錯咁波幾$呀!!
作者: alexlam    時間: 2010-1-7 16:17

原帖由 fatchoi 於 2010-1-6 18:53 發表
想問吓配呢隻clip+, 用咩耳筒好? 因為太高級嘅, 部機未必用得着...

絕對唔會
用緊10pro 係部機度
推力好夠
大過iPod nano 5th gen
不過分析力一般
幾舊水黎講又細又幾好聲真係超值
作者: tttim    時間: 2010-1-7 17:57

部機配SF5PRO, TF10PRO 都幾夾~
作者: fatchoi    時間: 2010-1-7 19:26

原帖由 tttim 於 2010-1-7 17:57 發表
部機配SF5PRO, TF10PRO 都幾夾~


想問吓分別幾多$? 銀彈近排唔多充足
thanks~
作者: tttim    時間: 2010-1-7 20:56

原帖由 fatchoi 於 2010-1-7 19:26 發表


想問吓分別幾多$? 銀彈近排唔多充足
thanks~

sf5pro應該無貨~
tf10pro$3000
你預幾錢?
作者: fatchoi    時間: 2010-1-7 21:40

原帖由 tttim 於 2010-1-7 20:56 發表

sf5pro應該無貨~
tf10pro$3000
你預幾錢?


咁與我無緣喇, 宜家只係窮學生一名
貴嘢我用唔起, 唔知有冇$500介紹呢? (雖然你應該唔會用得到 )
作者: tttim    時間: 2010-1-7 22:07

原帖由 fatchoi 於 2010-1-7 21:40 發表


咁與我無緣喇, 宜家只係窮學生一名
貴嘢我用唔起, 唔知有冇$500介紹呢? (雖然你應該唔會用得到 )

咁又唔好咁講~$500你可以試下TDK i-910, SHURE 110/115,  S-JAYS, DENON AH-C351/ C452
作者: goldfish    時間: 2010-1-7 23:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tttim    時間: 2010-1-7 23:04

原帖由 goldfish 於 2010-1-7 23:02 發表
部電腦認唔到個driver???
已經定左auto mode, 但係部電腦都無反應
部mp3就顯示已連線

你試下揀MSC,我最初用MSC
宜家用緊Auto~

[ 本帖最後由 tttim 於 2010-1-7 23:06 編輯 ]
作者: goldfish    時間: 2010-1-7 23:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bassfranky    時間: 2010-1-7 23:28

今日是但搵到張1G card放入去,點解應唔到,已經試過fat/fat32
作者: 121416    時間: 2010-1-7 23:44

原帖由 fatchoi 於 2010-1-7 21:40 發表


咁與我無緣喇, 宜家只係窮學生一名
貴嘢我用唔起, 唔知有冇$500介紹呢? (雖然你應該唔會用得到 )

試下內地訂TF10PRO啦,之前TAOBAO有間賣1600RMB既朋友試過係真嘢(佢幫人買,本身有隻),無盒但齊配件
學生先好,唔駛交租交水電,做份兼職賺幾多駛幾多都得
作者: fatchoi    時間: 2010-1-8 00:06

原帖由 121416 於 2010-1-7 23:44 發表

試下內地訂TF10PRO啦,之前TAOBAO有間賣1600RMB既朋友試過係真嘢(佢幫人買,本身有隻),無盒但齊配件
學生先好,唔駛交租交水電,做份兼職賺幾多駛幾多都得


(1600RMB +40運費) x1.15滙率 x 1.03 visa服務費, 已經差唔多HKD2000...
慳返少少錢, 買張8GB SDHC插落去實際啲
作者: fatchoi    時間: 2010-1-8 00:07

原帖由 tttim 於 2010-1-7 22:07 發表

咁又唔好咁講~$500你可以試下TDK i-910, SHURE 110/115,  S-JAYS, DENON AH-C351/ C452


等我search吓先~ 下個月目標~
thanks~

啱啱search過啲review, 好似話tdk i910嘅人聲會靚啲...
其實小弟聽歌都係比較着重人聲 (學友, Eason, 克勤, Sammi), 所以想問吓$500budget, 偏向人聲, 以上邊隻會好啲~?

(我都知無乜邊隻有得揀O架喇, 呢個價位, 但係都想揀best choice!)

[ 本帖最後由 fatchoi 於 2010-1-8 00:16 編輯 ]
作者: david187    時間: 2010-1-8 00:37

file 名係  日文...佢出唔到
作者: candychan611    時間: 2010-1-8 09:55

原帖由 goldfish 於 2010-1-7 23:09 發表

係喎, 原來係要用msc先可以detect到
謝謝


我睇過說明書話,想用auto/mtp mode要有windows media player起碼version 10以上
作者: candychan611    時間: 2010-1-8 10:10

請問各位有無試過播 wma lossless?
佢讀到d tag,不過真係播時每首歌長度都係00:00,跳晒...
作者: tttim    時間: 2010-1-8 10:31

原帖由 candychan611 於 2010-1-8 10:10 發表
請問各位有無試過播 wma lossless?
佢讀到d tag,不過真係播時每首歌長度都係00:00,跳晒...


SEE IF THESE LINKS ARE USEFUL OR  NOT
http://forums.sandisk.com/sansa/board/message?board.id=clipplus&message.id=989&query.id=109812#M989
http://forums.sandisk.com/sansa/board/message?board.id=clip&thread.id=10401

[ 本帖最後由 tttim 於 2010-1-8 10:43 編輯 ]
作者: fatchoi    時間: 2010-1-8 12:18

原帖由 david187 於 2010-1-8 00:37 發表
file 名係  日文...佢出唔到


我無問題.
你要肯定你啲mp3有ID3v2 (最好有埋v1)嘅tag~
作者: candychan611    時間: 2010-1-8 12:18

原帖由 tttim 於 2010-1-8 10:31 發表


SEE IF THESE LINKS ARE USEFUL OR  NOT
http://forums.sandisk.com/sansa/board/message?board.id=clipplus&message.id=989&query.id=109812#M989
http://forums.sandisk.com/sansa/board/message?board.id=clip& ...


原來係小妹買之前無睇清楚根本唔support wma lossless…我見到佢sitewma就好開心以為得……


算啦……好在我rip cd,做左wav/wma/mp3 3個版本………

thx tttim大
問多句,請問你知唔知mp3 abr 192kbps得唔得??
anyway我回家都會再試

[ 本帖最後由 candychan611 於 2010-1-8 12:21 編輯 ]
作者: tttim    時間: 2010-1-8 14:48

原帖由 candychan611 於 2010-1-8 12:18 發表


喔…原來係小妹買之前無睇清楚…根本唔support wma lossless…我見到佢site寫wma就好開心以為得……


算啦……好在我rip cd時,做左wav/wma/mp3 3個版 ...


呢排都無乜時間玩...你真係要自己試試~
作者: 121416    時間: 2010-1-8 14:57

原帖由 fatchoi 於 2010-1-8 00:06 發表


(1600RMB +40運費) x1.15滙率 x 1.03 visa服務費, 已經差唔多HKD2000...
慳返少少錢, 買張8GB SDHC插落去實際啲

無人叫你簽VISA仲要3%手續費咁奢侈…根本1880左右就能搞定
作者: fatchoi    時間: 2010-1-8 15:06

原帖由 121416 於 2010-1-8 14:57 發表

無人叫你簽VISA仲要3%手續費咁奢侈…根本1880左右就能搞定


但係要大陸銀行戶口喎...
想請問吓唔簽visa, 你推介咩方法~?

唔該你先~
作者: candychan611    時間: 2010-1-8 15:16

原帖由 fatchoi 於 2010-1-8 15:06 發表


但係要大陸銀行戶口喎...
想請問吓唔簽visa, 你推介咩方法~?

唔該你先~


用支付寶
香港淘一站個代充服務近排好似減左價
作者: fatchoi    時間: 2010-1-8 15:26

原帖由 candychan611 於 2010-1-8 15:16 發表


用支付寶
香港淘一站個代充服務近排好似減左價


咦... 等我搵吓先~ 上兩次蠢咗, 畀多咗3%
但係每次充值, 好似都幾麻煩, 要行咁遠... 同埋我都唔係成日淘...
作者: kkhkkh    時間: 2010-1-8 15:26

有冇收音機?
作者: tttim    時間: 2010-1-8 15:47

原帖由 kkhkkh 於 2010-1-8 15:26 發表
有冇收音機?

有收音機
作者: sig    時間: 2010-1-8 17:00

宜家個時間又冇事喇喎...
真神奇
作者: tttim    時間: 2010-1-8 17:02

原帖由 sig 於 2010-1-8 17:00 發表
宜家個時間又冇事喇喎...
真神奇


咁得意???
作者: 121416    時間: 2010-1-8 18:42

原帖由 fatchoi 於 2010-1-8 15:06 發表


但係要大陸銀行戶口喎...
想請問吓唔簽visa, 你推介咩方法~?

唔該你先~

一係搵有TAOBAO既朋友搞
一係HK找換站匯錢過內地,手續費都係20蚊左右
作者: candychan611    時間: 2010-1-8 23:07

原帖由 fatchoi 於 2010-1-8 15:26 發表


咦... 等我搵吓先~ 上兩次蠢咗, 畀多咗3%
但係每次充值, 好似都幾麻煩, 要行咁遠... 同埋我都唔係成日淘...


點解要行得遠???

無記錯淘一站係hsbc過數的~~~係contact佢,佢會俾acc info你,你過完email佢就得

淘一站係淘寶官方承認的,應該無問題的~

[ 本帖最後由 candychan611 於 2010-1-8 23:08 編輯 ]
作者: candychan611    時間: 2010-1-8 23:09

原帖由 tttim 於 2010-1-8 14:48 發表


呢排都無乜時間玩...你真係要自己試試~


試過了~mp3 abr 192kbps得左
要lossless....真係要用flac/wav先得

新發現:
我d mp3 用 ID3v1 + ID3v2.3 UTF-16 全亂碼...明天再試

[ 本帖最後由 candychan611 於 2010-1-8 23:44 編輯 ]
作者: fatchoi    時間: 2010-1-9 03:04

原帖由 candychan611 於 2010-1-8 23:09 發表


試過了~mp3 abr 192kbps得左
要lossless....真係要用flac/wav先得

新發現:
我d mp3 用 ID3v1 + ID3v2.3 UTF-16 全亂碼...明天再試


如果係中文歌 (big5), 我幾肯定係ID3v1+ v2就得~~

我下次知道點充taobao喇, 唔該晒你!
作者: candychan611    時間: 2010-1-9 23:11

原帖由 fatchoi 於 2010-1-9 03:04 發表


如果係中文歌 (big5), 我幾肯定係ID3v1+ v2就得~~

我下次知道點充taobao喇, 唔該晒你!


小妹找到原因了
事緣那些mp3的tag data是轉碼程式附送的...所以即使我用mp3tag加d野,都未係utf
只要將d tag delete晒佢再由頭add過~
就一切搞掂~

各位有亂碼既ching又可以試下~

fatchoi大,taobao邊個賣家賣緊真野可以pm下嗎??
作者: fishballjack    時間: 2010-1-10 21:58

原帖由 tttim 於 6-1-2010 08:18 PM 發表


試過出到繁體字

咁更加期待2團
作者: riskd934    時間: 2010-1-11 20:40

網上有人話用card只播到mp3, 各位有冇試過無損格式?
作者: kkhkkh    時間: 2010-1-11 22:48

出唔出到FLAC既cuesheet?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2