作者: Evangeline 時間: 2010-3-22 21:42 標題: 電腦火牛淨化器 (RCA優化版)
本帖最後由 Evangeline 於 2010-3-23 09:00 編輯
繼joecn兄後, 我又入手電腦火牛淨化器, 而今次係RCA 優化版
太多人問邊度入手了~
我係啱啱完左的團購, 有心想買唯有等下次
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
重溫一下重點先~
前期推出NO PCI PCI-E版本,已有衆多玩家體會到電源純淨對音效吉的重要性和改善。純淨電源對PC音頻如此重要,摩機首要也就是摩電源,正如國外Hifi大師所感嘆:Hifi的聲音始於電源也終於電源。推出PCI界面還有PCI-E界面的NO PCI電源咭, 可惜的是還是很多PC fans因爲主板插槽佔滿而不能上NO PCI, 不得不羨慕那些主板富足能夠插上幾片NO PCI的玩家。
現在好了,有最新的PSU火牛淨化器 NO-PCI ATX的出現,沒有多餘插槽的玩家一樣也可以玩到好聲的電源濾波效果。
特點: 徹底的淨化PSU火牛輸出的雜波,讓音樂的背景如黑海一般深沉,夜般漆黑寧靜,讓audio card的每一個樂符更鮮活的跳動在背景之上,細微的聲音和樂器的細節也能歷歷再現。音效咭的音色更柔順,和諧,有效減少PC audio的數碼聲和毛糙感,動態也能有所改善,聲音更有凝聚力。
Asus定制版Features (RCA優化版都係)
1. 不佔主板插槽,配置十分方便
2. 有效提高PSU輸出質量,淨化程度不亞於更換一台超低噪聲高性能HiFi PC電源
3. 最大限度降低進入主板前的各種雜訊和高頻噪聲
4. 降低音效咭的聲底噪聲,提高前景音樂和背景的對比
5. 能有效改善Asus的Essence STX聲卡的低頻質感,低頻更加有控制力和張力
6. 改善Asus的Essence STX聲卡的中頻朦朧,混沌的缺陷,讓人聲,弦樂更加有光澤感
7. 改善Asus的Essence STX聲卡的速遞感欠缺的缺陷
8. 有效改善高頻衍生,擴展聲音的寬度和聲場
這些改良都是針對Asus的Essence STX聲卡的美中不足,擁有淨化器無疑讓此款聲卡更入音樂之高貴殿堂。
好啦!講左咁耐, 要進入的玩節
所用器材:
Q6600
P5E
Onkyo SE200 (full mod)
Edifier R1600DT-Digital (RCA parts + 供電mod 過)
Antec NeoHE 550W ( Seasonic OEM)
Software:
Foobar 冇DSP process, 用WASAPI 行Windows 7
用後感:
都係啱啱裝上, 暫時感覺係清柝左, 立體感強左, 以$290 都算有明顯的改善, 要再聽聽先可以詳細寫
如果比起用no PCI-E, 效果用比較明顯, 都算買得過, 但前提係你有張係for music 的sound card
(P.S 原本都諗住比NOPSS 玩下, 但佢未覆我
暫時寫咁多, 聽耐左再update~
作者: kenken33 時間: 2010-3-22 21:46
幾錢先?
作者: Evangeline 時間: 2010-3-22 21:47
內文有寫, 係$290
作者: NOPSS 時間: 2010-3-22 21:47
死仔,我明日上A,個 SMS 我收到架
作者: Evangeline 時間: 2010-3-22 21:53
回復 4# NOPSS
我星期四晚再放上A-shop~
我地係老友, 有野玩一定預埋你
作者: maxbear 時間: 2010-3-22 22:09
樓主可5可以講係邊可以買到呀?
作者: Evangeline 時間: 2010-3-22 22:26
剛剛完的團購~
作者: maxbear 時間: 2010-3-22 22:45
完左啦?唉甘我自己係 yahoo or taobao 買啦
作者: kimchiu 時間: 2010-3-22 23:22
AGREE!
清析度和立體感有明顯改善!
作者: siacelestar 時間: 2010-3-23 00:31
係香港邊度會有得賣?
作者: maxbear 時間: 2010-3-23 09:28
樓主,我見有兩個版本, NO-PCI STX and NO-PCI ATX,如我無 soundcard, 買 NO-PCI STX 有無用呢?
作者: Evangeline 時間: 2010-3-23 09:43
回復 11# maxbear
我認為, 你冇sound card 就冇必要買~
因為唔會因為用左佢而部機穩定D~
作者: 雪使貓女管家 時間: 2010-3-23 10:50
onboard soundcard 都算係出聲既
作者: Evangeline 時間: 2010-3-23 11:20
回復 13# 雪使貓女管家
主要係可能分別唔大, 反而覺得浪費左佢~
作者: 大貧民 時間: 2010-3-23 12:45
回復 14# Evangeline
浪唔浪費就唔知啦,但是花錢買這類產品(一d都唔平)
先不買soundcard有點本末倒置
作者: superman9394 時間: 2010-3-23 13:29
本帖最後由 superman9394 於 2010-3-23 13:30 編輯
樓主,我見有兩個版本, NO-PCI STX and NO-PCI ATX,如我無 soundcard, 買 NO-PCI STX 有無用呢? ...
maxbear 發表於 2010-3-23 09:28
應該係多一條 4pin 同冇 4pin 分別
作者: Evangeline 時間: 2010-3-23 13:41
回復 16# superman9394
Exactly, 只係多條4pin output for Asus Sound card
作者: nickychan 時間: 2010-3-23 14:40
我想問一下各位師兄... 如果我用上PSU火牛淨化器 是不是等於不需要另加NO-PCI ???
作者: 雪使貓女管家 時間: 2010-3-23 19:09
有分別就稱唔上浪費
作者: 不羈的才子 時間: 2010-3-23 20:44
張野有幾多級慮波呢?
作者: Dull 時間: 2010-3-23 21:01
我都買咗隻黎玩....不過又係要買過對monitor 先....

作者: 不羈的才子 時間: 2010-3-23 21:07
哈哈!整好佐電原問題,整對好Mon先對得住佢啦@@@
作者: pcsl999 時間: 2010-3-23 21:24
回復 20# 不羈的才子
Just cap. on +/- power line... no filter / stable clip....
作者: 不羈的才子 時間: 2010-3-24 01:02
回復 23# pcsl999
明白晒!thx C兄
作者: NOPSS 時間: 2010-3-24 12:35
你 對Speaker 應該呢幾日會裝好。放返給你試機
作者: eric_the_red 時間: 2010-3-24 18:30
我都買左個, 不過冇asus essence 試

作者: Evangeline 時間: 2010-3-24 19:16
我remove 左出來, 聽日俾Nopss玩下
作者: MandyStarz 時間: 2010-3-24 19:42
本帖最後由 MandyStarz 於 2010-3-24 19:44 編輯
I get it from "group buy" too
and match with my SE200 PCI(Full Mod by NOPSS)
First experience is the high and mid more sharp
Seems the bass missing yesterday
when after 1 day
the bass appear again
the sound sems more clear than before
作者: diamond 時間: 2010-3-24 19:43
有冇拆解相睇下
作者: BlackBird 時間: 2010-3-25 20:51
用NeoHE換曬入面堆OST應該會明顯過你而家加個淨化.
作者: alviswck 時間: 2010-3-25 23:42
本帖最後由 alviswck 於 2010-3-25 23:44 編輯
[attach]1015850[/attach]
見大家玩得咁開心都post下
上面係上團ga火牛淨化器 (spdif優化版)
之前joecn兄用兩個都話分到有分別
所以今次入多隻asus訂制版(spdif優化)
初頭諗住用第二個都未必分到ga la
點知一上真係好明顯
上第一個個時無認真明顯compare過
今次認真聽真d
上多個ga改善都重係好明顯!!
details清晰左!音場深闊增加!更3D!層次更分明!音質更象真!
估唔到用多個都咁大分別!
p.s.提提大家唔可以用太多!可能有危險ga!因為會掉壓ar!我加第二個之後, +5v由4.99v去左4.97V!小心!
作者: diamond 時間: 2010-3-26 08:57
本帖最後由 diamond 於 2010-3-26 10:33 編輯
我又分享吓啦;
我將火牛入面d電容&底板 6.3V1000 電容換曬
AC97 都好明顯靚聲左
作者: Evangeline 時間: 2010-3-26 09:13
To Nopss,
淨化器攞左未, 我家冇螺絲批去開佢
可否幫我開開佢, 手痕想改就改啦~
作者: piml 時間: 2010-3-26 10:36
本帖最後由 piml 於 2010-3-26 10:57 編輯
想問下, 我今次跟唔切團買, 如果想自己淘寶買, 用咩名SEARCH?
我想買比我張ASUS STX 用, 請大大指導
PSU火牛淨化器 Asus定制版(NO PCI Essence STX)
作者: NOPSS 時間: 2010-3-26 11:16
入面已經是 RIFA, EVOX 的折機電容。都算幾OK
作者: Evangeline 時間: 2010-3-26 11:49
你慢慢玩下啦
作者: Yahoo! 時間: 2010-3-26 12:03
香港有冇得買?
作者: Mitsume 時間: 2010-3-26 16:30
Thanks for sharing! Good reference, may buy one in next group buy.
作者: Ka_Hang 時間: 2010-3-27 22:20
bought 1 rca modification with essence st....
sound really improve a lot...
作者: jason930 時間: 2010-3-27 23:59
個個講到咁正,我都心思思想要個
不過case 爆晒無位
作者: Ka_Hang 時間: 2010-3-28 11:29
i use cm690 also full.....
作者: Evangeline 時間: 2010-3-28 13:30
我用P182都係是旦放埋一角唔一定係放係5.25" bar

