Board logo

標題: 終於用到個X-Filter電源淨化器,模組化鍍銀線版本 [打印本頁]

作者: LKNim    時間: 2011-3-15 18:30     標題: 終於用到個X-Filter電源淨化器,模組化鍍銀線版本

本帖最後由 LKNim 於 2011-3-15 18:35 編輯

衰自己貪靚,定制果陣要求用槽插,不附接線
原本已打算將火牛既模組線變哂做鍍銀線,為左整體配合,呢件野都要用埋鍍銀線
終於等到D料黎,雖然未齊,但可以整左條20->24PIN駁左佢上機先
首先
剪廿條30cm長既鍍銀線,都要力的,16AWG既線都幾硬
[attach]1150919[/attach]


每條線要用剝線鉗係頭尾各剝0.5cm
之後再用壓線鉗將端子同線材固定
最後將線材同插頭接駁
[attach]1150920[/attach]


最後成品
[attach]1150922[/attach]

[attach]1150921[/attach]


整好之後,駁落部機唔著,用手推下條線著一下又熄返,不停咁推就著熄著熄咁
搞左好耐都唔知咩事,D線同插頭又拔又插過都係唔得
睇返火牛原配果條線,原來D線未入到盡,但用盡全力都係推唔入
講返壓線果陣,個壓線鉗有寫住1.5/1.0/0.5,估計係表示線徑size
我D 16AWG鍍銀線係1.5平方既,我用左最大果個黎鉗,都固定到
之後又手多試下放落1.0度壓下,再實D,0.5果個根本放唔入
最後解決方法,用0.5果個強行壓(要好大力先得),壓完真係實到...
再插過落去,終於插得盡個插頭,但都要俾力先推到入去,真係整到手指都起枕
再上機,終於正常開到機

壓線鉗唔可以一下搞掂,要先放1.0度壓一下,再放0.5度壓...
未洗濕個頭既師兄真係唔好試造線,咁搞法俾多少少係淘寶買現成好過
不過又衰在淘寶現成果D冇純白接頭,呢個係我要分幾間店先訂得齊既原因
1間訂鍍銀線
1間訂純白接頭
1間訂18P接頭(Seasonic X460FL唔係24P直出,佢係用18+10P出20+4P)

聽感方面:
個提昇係同加電容卡係同一類,都係好似落左衣物柔順劑咁,動態強左,D聲連貫(飽滿?)左
其他唔識形容

煲多陣睇下會唔會再有變化先
作者: longun    時間: 2011-3-16 00:02

diy 支持下

回復 1# LKNim
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 00:04

diy 支持下

回復  LKNim
longun 發表於 16-3-2011 12:02 AM

第日都要學下D師咁換電容先得
作者: donaldlai    時間: 2011-3-16 00:07

師兄,我精神上支持你。
我都有訂到,但係仲喺ASHOP
作者: 0ototoo0    時間: 2011-3-16 00:07

好像好好玩

比上機圖睇下 我想會幾靚下
作者: ihs1024    時間: 2011-3-16 00:31

ching diy 好正~

有無貼D砂紙在個電源淨化器個殼既內籠度?
小弟有一個發現, 就係小弟個MATX機箱細, 無咁多位放野, 如果個電源淨化器咁o岩宅住條SATA 線, HDD 有時認唔到...
移開就無事, 我估個電源淨化器發出都幾大量EMI, 連SATA 線都頂唔浦...

如果有儀器度下EMI 有幾多都就好囉....
作者: Deep Sea    時間: 2011-3-16 02:35

第日都要學下D師咁換電容先得
LKNim 發表於 16-3-2011 12:04 AM

覺唔覺得高音有D標,低音有點腳軟?
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 09:57

好像好好玩

比上機圖睇下 我想會幾靚下
0ototoo0 發表於 16-3-2011 12:07 AM

好一般,因為24P仲係原裝,得條20P係自製
等埋24P先發,不過我發係機箱區果邊...
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 09:57

本帖最後由 LKNim 於 2011-3-16 10:05 編輯
ching diy 好正~

有無貼D砂紙在個電源淨化器個殼既內籠度?
小弟有一個發現, 就係小弟個MATX機箱細, ...
ihs1024 發表於 16-3-2011 12:31 AM

我都係M-ATX箱,仲細,連5.25"位都冇
未有用砂紙,下次可以試下
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 10:03

本帖最後由 LKNim 於 2011-3-16 10:15 編輯
覺唔覺得高音有D標,低音有點腳軟?
Deep Sea 發表於 16-3-2011 02:35 AM

一條咁短既線應該冇咁大分別掛
何況佢只係鍍銀,唔係純銀
最主要都係聽多左野,D聲柔左,高音樂器聲清脆左(其實咩叫標?)

加左電源淨化器之後得既效果係正面既
不過我冇銅線可以做對比

低音冇腳軟,D鼓聲好似更似真實鼓聲,但腳震...
我指Micropod隻腳...一到重Bass既位我係Keyboard既手都feel到震
睇下我Micropod同Keyboard既距離...
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 17:15

好像好好玩

比上機圖睇下 我想會幾靚下
0ototoo0 發表於 16-3-2011 12:07 AM
俾呢張你頂住先
未固定
[attach]1151423[/attach]
作者: 0ototoo0    時間: 2011-3-16 19:38

唔知係咪對PC線多 睇到師兄呢套好靚
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 21:38

唔知係咪對PC線多 睇到師兄呢套好靚
0ototoo0 發表於 16-3-2011 07:38 PM
How about this
原本4織1再5織1,但後來覺得唔靚,就4並再5織1
[attach]1151615[/attach]

[attach]1151616[/attach]
作者: 0ototoo0    時間: 2011-3-16 21:45

嘩 正呀!!!!
作者: Deep Sea    時間: 2011-3-16 21:47

How about this
原本4織1再5織1,但後來覺得唔靚,就4並再5織1
LKNim 發表於 16-3-2011 09:38 PM


手指痛唔痛? :funk:
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 21:53

本帖最後由 LKNim 於 2011-3-16 21:57 編輯
手指痛唔痛?
Deep Sea 發表於 16-3-2011 09:47 PM

全部退pin再插返落去幾十次,真係就黎甩皮
仲要唔小心俾退針器插損左
織線係咪可以抗干擾?
4織1再5織1果陣追線真係追到眼都花,仲要勁驚插錯位
作者: mike1981    時間: 2011-3-16 23:06

全部退pin再插返落去幾十次,真係就黎甩皮
仲要唔小心俾退針器插損左
織線係咪可以抗干擾?
4織1再5 ...
LKNim 發表於 2011-3-16 21:53


有冇改善先?
作者: LKNim    時間: 2011-3-16 23:24

有冇改善先?
mike1981 發表於 16-3-2011 11:06 PM

聽朝先可以開聲
而家屋企人訓教
作者: LKNim    時間: 2011-3-17 12:36

有冇改善先?
mike1981 發表於 16-3-2011 11:06 PM

D人聲由小至大同由大至小個過渡有改善
呢樣係咪叫動態?
唔係幾識D形容詞





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2