Board logo

標題: [測試] 貴平CD-ROM 讀CD AUDIO 測試 [打印本頁]

作者: evec    時間: 2012-5-10 00:28     標題: 貴平CD-ROM 讀CD AUDIO 測試

本帖最後由 evec 於 2012-5-10 00:29 編輯

CD ROM 對讀CD AUDIO 有無影響或者有無可聽得到的影響,剛剛買了部PIONEER XD﹣04T藍光燒錄器,
http://www.pioneer-dvd.com.tw/Pr ... =BD%BFN%BF%FD%BE%B9
特點係有針對音樂CD的PUREREAD2+,預設就已經開左
同IMAC內置的 OPTIARC DVD RW AD-5630A  比較一下波形輸出:

RIP 碟: 梁靜茹勇氣第二TRACK:如果有一天
二間同用一部IMAC在BOOTCAMP下WINXP 32BIT EAC 的安全模式讀碟:
全部經TEST再RIP。

PIONEER 的用左安全模式全程RIP的速度係3X﹣4X,用EAC內的特快模式係10X左右
OPTIARC 的用安全模式還有12X,論RIP碟速度PIONEER真係慢好多。
二者均顯示100﹪無ERROR

[attach]1364296[/attach]
以上係立體聲波形輸出,上面係PIONEER 的波型,下面係OPTIARC的波型。波型係輸出自LOGIC PRO的。
係音軌最頭段處。

可以見到波型整體上係一致,但細節上係不同,即是不同CD ROM 抽取出來的波型是有不同的,
再用OXED 看文件,除了表頭檔位外,中間的資料是不同的,COPY 某一段到另一FILE SEARCH 是找不到的,
即是二個檔案是獨立不同的。

聽感方面,PIONEER的比OPTIARC 的音樂細節更加好,尤其大動態轉接位,高音更清晰同有立體感,OPTIARC的表現細節不足,音樂較暗淡,大動態轉接位時細聽是有些許失真。

同樣在MAC內直放CD,PIONEER 音質基本上可以和CD PLAYER 比的,音質更比RIP 出來的好一些,OPTIARC 相反就差得多了。
作者: devilinside    時間: 2012-5-10 01:21

請問師兄幾錢入手?
呢部機係MIJ?
作者: tomtomtompk    時間: 2012-5-10 10:41

CD ROM 對讀CD AUDIO 有無影響或者有無可聽得到的影響,剛剛買了部PIONEER XD﹣04T藍光燒錄器,

特點係有 ...
evec 發表於 2012-5-10 00:28

請問師兄如果用量化來說,有多少%的提升?
作者: 美奈子廚    時間: 2012-5-10 10:53

rip cd俺用Plextor Premium但昨天打柴了
作者: MirageKnight    時間: 2012-5-10 11:03

本帖最後由 MirageKnight 於 2012-5-10 11:08 編輯

其實你用同一個CD-rom. 做幾次. 你都會快現出來的wave form都有份別. 還有你用什麼來RIP. RIP什麼format. 都會有影響.
作者: evec    時間: 2012-5-10 23:52

回復 2# devilinside


    MIC 唔洗1300銀,賣點全世界最細,基本係S07的縮小版,控制IC同樣都係 R8J32740FP44 。
      仲有好處係唔會出入碟時整花隻碟。
作者: 晴天pigpig    時間: 2012-5-11 00:21

搭單一問..最近換左PIONEER S19FXV..
用foobar播每首歌都會開始約10秒後停一停先再播..未換以前就正常..
但係用其他player又無問題喎..
點算好??玩死人..
作者: harryytm    時間: 2012-5-11 03:36

本帖最後由 harryytm 於 2012-5-11 04:13 編輯

請用EAC的Comapre WAVs功能將2段WAV比對一次,我不相信不同碟機從CD Rip出來的WAV中間部份會有所不同,因為我以往用過4部不同牌子不同型號的碟機Rip同一隻CD得出的WAV只有該CD最尾一首歌的結尾部份數據有所不同,其餘歌曲得出的WAV對MD5、SHA1、SHA256的hash是一樣的。

舊Post證據
http://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=1749854&pid=26873977
作者: mike1981    時間: 2012-5-11 07:28

請用EAC的Comapre WAVs功能將2段WAV比對一次,我不相信不同碟機從CD Rip出來的WAV中間部份會有所不同,因為 ...
harryytm 發表於 2012-5-11 03:36


岩岩想提ching你看
呢個post值得討論
可惜我無咁多cd rom自己試一次
作者: joeyung714    時間: 2012-5-11 12:15

本帖最後由 joeyung714 於 2012-5-11 12:19 編輯

用肉眼睇 WAVEFOREM 兩個 FILE 係唔係100% 相同 ?
作者: evec    時間: 2012-5-11 16:22

回復 8# harryytm
        logic pro 係專業軟件,看波型我就看唔出eac有幾專業過logic pro。

       就如你同拿四個平價耳筒比較都係差唔多聲一樣,同拿一個貴野比係二回事。
      四部同級的rom 無咪分別唔奇。
      
       如用eac compare wav來看,係一首歌有48處不同,二部機分別再做一次rip,結果相同機做的rip檔案波型係完全一樣的,聽感二個wav係完全無爆音,但就係imac內置的dvd rom 就係差d。
如果世界上cd rom rip 出來的cd-da資料能相同,pioneer咁講肯定可以比人告死。
http://pioneer.jp/dvdrrw/pureread/index.html

  再講平價rom 同貴價(而家找到轉盤穩定的rom就只有部份藍光燒錄rom)分别,面看無分別,實際係好大分別,貴野移位銅線圈又大品質又好,好多部件仲用翻金屬,平的就用得膠就用膠,入面移動光頭前後動的軸,平的就用一條管羅條坑,貴機cnc羅整條螺柱。你當d人用貴價錢買部貴機無料到。
作者: lamandlam    時間: 2012-5-11 17:30

曾經有錄音尊業人試過,他的 CDRom Rip CD data 是一樣,但Header 是不同。
作者: mike1981    時間: 2012-5-11 18:45

曾經有錄音尊業人試過,他的 CDRom Rip CD data 是一樣,但Header 是不同。
lamandlam 發表於 2012-5-11 17:30


那header 不同對聽感有影響嗎?

有都是頭一下好微吧?
作者: 伏喱哩    時間: 2012-5-11 19:03

其實"0" "1"係唔係真係"0" "1"咁簡單呢.
TTL世界"1"可以係4.75~5.25V.但係仲可以在此直流電壓值上寄生或插入好多NOISE.這些NOISE可以大過5.25V.但電腦經過削波.仍然會當此BIT唯"1".
作者: evec    時間: 2012-5-11 20:10

回復 13# mike1981


    應該無,HEADER只係記錄如個WAV 係 44KHZ16BIT 這些數值。
    OFFSET 只係係HEADER同數據間多少個0的問題。
作者: Wah On    時間: 2012-5-11 21:49

how much for PIONEER XD﹣04T?
作者: harryytm    時間: 2012-5-11 21:59

回復  harryytm
如果世界上cd rom rip 出來的cd-da資料能相同,pioneer咁講肯定可以比人告死。
http://pioneer.jp/dvdrrw/pureread/index.html
evec 發表於 2012-5-11 16:22



    Pioneer的PureRead是指在Burst Mode讀取Audio CD時的錯誤修正技術,同EAC的Secure mode和Paranoid Mode一樣,只不過由部碟機個Firmware層面去做re-read再決定所能讀取得到最好的數據。
作者: evec    時間: 2012-5-11 22:51

Pioneer的PureRead是指在Burst Mode讀取Audio CD時的錯誤修正技術,同EAC的Secure mode和Paranoid M ...
harryytm 發表於 2012-5-11 21:59



   你講的野全部CDROM都會用CIRC來做檢測,再從新讀取,EAC只係再讀多幾次而已,分別係係PUREREAD 係會係問題出現時自動用最佳方法去讀取資料,如控制速度轉速功率透鏡,調整液晶補償等,唔得時會自動用高低中速等不同方法去讀,XD04係第二代,唔洗用POWERGO。

ディスク状況を自動判断、最適な読み取り方法を調整し、リトライ(再読み取り)を行います

簡單來講係EAC只能夠叫CDROM 讀過拉讀過拉讀過拉。。。。。
PUREREAD能夠按照資料錯誤類型再選定適合的讀取方法再讀過。
作者: gipson    時間: 2012-5-11 23:13

外國已有人做過類似測試:
http://www.codebunny.org/audio/cdtransports.html
作者: naomi    時間: 2012-5-11 23:23

PUREREAD2+ 有好奈
e"加 PUREREAD3+嗱

作者: harryytm    時間: 2012-5-12 00:17

本帖最後由 harryytm 於 2012-5-12 00:37 編輯
你講的野全部CDROM都會用CIRC來做檢測,再從新讀取,EAC只係再讀多幾次而已,分別係係PUREREAD 係會 ...
evec 發表於 2012-5-11 22:51



    CIRC能修正到的讀取錯誤就算是Burst Mode之下唔會令Rip出來的數據有所不同,個假如修正不到的話就會該區段Rip出來的數據就會不完整,在這情況下具有C2 error回報功能的光碟機會回報C2 Error給軟件,而當軟件如EAC當接收到C2  error就啟動讀取錯誤修正程序籍著多次重復讀取被回報有C2 Error的區段,將多組經重復讀取相關區段的數據進行比對,將相同次數最多的數據當成正確的數據。

而據我理解PureRead是以類似的程序去應付讀取錯誤,但不同之處是在光碟機硬件層面進行,而在光碟機經SATA送出數據之前就已經做好讀取修正,令軟件完全不知道有讀取錯誤存在,加上硬件層面上能做到的手段可以比軟件來得多,正如閣下所說“如控制速度轉速功率透鏡,調整液晶補償等,唔得時會自動用高低中速等不同方法去讀”,所以理論上修復的質素會比軟件層面的修復來得好,但當然如果連PureRead功能都不能修正的話就會依正常程序回報C2 Error。
作者: evec    時間: 2012-5-12 00:50

PUREREAD2+ 有好奈
e"加 PUREREAD3+嗱
naomi 發表於 2012-5-11 23:23



    PUREREAD2+ 目前只係一部機用緊 XD04
    PUREREAD3+ 目前只係一部機用緊 S07
    S207 係 PUREREAD2
作者: joecn    時間: 2012-5-13 12:11

可是S07已沒有日製了, 不像上一代S06, 首批是日製..
作者: SLOPE    時間: 2012-5-13 15:33

PUREREAD2+ 目前只係一部機用緊 XD04
    PUREREAD3+ 目前只係一部機用緊 S07
    S207 係 PUREREAD ...
evec 發表於 2012-5-12 00:50


其實XD04 Slim rom 會唔會無咁好?

定係外置小D干擾重要D?

PURERED2+ 同3+ 又有咩分別

S207同XD04比邊個轉CD好D?

THX
作者: alviswck    時間: 2012-5-13 20:14

回復  harryytm
        logic pro 係專業軟件,看波型我就看唔出eac有幾專業過logic pro。

       就如 ...
evec 發表於 2012-5-11 16:22


唔係太明
你ga意思係就算EAC compare wav 話一樣
個波型都有機會唔同??
小弟都試過用唔同CD rom rip CD
個checksum 係一樣ga wor
checksum一樣個waveform可以唔同嗎?
作者: hkbaby    時間: 2012-5-13 20:39

本帖最後由 hkbaby 於 2012-5-13 20:42 編輯

Data還data

你可5可以A/B 十次 test 到邊個係用靚CD rom RIP ?
作者: mike1981    時間: 2012-5-13 20:41

唔係太明
你ga意思係就算EAC compare wav 話一樣
個波型都有機會唔同??
小弟都試過用唔同CD rom rip CD ...
alviswck 發表於 2012-5-13 20:14


我都比較傾向於同一種software rip出來waveform一樣既說法
如果唔一樣, 我反而懷疑software唔穩定而導致差異
作者: alviswck    時間: 2012-5-13 22:04

唔.... 都係同大家分享一下小弟的一些看法
這些是自己的試驗、人家的分享而成的
首先唔同CD rom, software, 如果set得proper (e.g. offset等、set高準確etc)
rip 出來ga file 有9成幾以上係一樣的 (checksum一樣, 不過我都試過自己rip試過唔一樣,不過機會非常低)
checksum一樣就肯定data一樣,waveform一樣
我玩過d嘜,嘜野消磁、除靜電、sata線等都玩過
不過結論係,出來ga checksum都99%一樣
咁即係一定聽出來一樣la (咁又唔一定)
小弟都試過checksum一樣, 不過聽感有丁點兒不同 (可能心理影響)
但係確實台灣個邊有唔少師兄話有分別,重要搞大會、A/B
咁到底搞嘜?
小弟發現有個講法算最合理
就係用靚CD rom, 靚線、靚電等
雖然checksum一樣
但係d data 落入harddisk 個fragmentation會可能無咁靚
可能無咁易take 到連續fragmentaton
咁樣講唔同聲又唔係講唔通wor
不過講真個分別應該真的不多
所以依家小弟ga方法是將CD rip到 SSD到
將fragmentaton ga分別消除 (SSD應該無fragmentaton問題)
需然都會繼續用盡嘜野消磁、除靜電咁..... (心理上好過d)
以上只係小弟亂吹only, 唔好咁認真ar
作者: ok102006    時間: 2012-5-14 12:30

本帖最後由 ok102006 於 2012-5-14 12:40 編輯

日本代購...BDR-S07J...

Q1:         生産は国産でしょうか。
A1:         BDR-S07Jは引き続き青森県十和田市の十和田パイオニアで生産しています。


PureRead2+ VS PureRead3+
-New, add the algorithm depending on the status of the disk, and more control over the speed, performance has been improved.
作者: cryks    時間: 2012-5-15 11:42

我都比較傾向於同一種software rip出來waveform一樣既說法
如果唔一樣, 我反而懷疑software唔穩定而導致 ...
mike1981 發表於 2012-5-13 20:41

小心激起D教徒既公憤

作者: SLOPE    時間: 2012-5-15 11:55

我都比較傾向於同一種software rip出來waveform一樣既說法
如果唔一樣, 我反而懷疑software唔穩定而導致 ...
mike1981 發表於 2012-5-13 20:41


TEST 多幾次  就可以知唔係不穩所致吧

有ROM係手唔難做到

同一首歌如果A ROM RIP 十次都係一種 waveform, B ROM RIP 十次都係另一種

自然就知真相 同一ROM RIP十次自已都唔同結果 好明顯Software有問題
作者: evec    時間: 2012-5-15 20:08

回復 31# SLOPE


    SOFTWARE 無咪唔穩定,RIP只係好簡單對比REPLY AND REPLY,
只係有D 做得嚴緊D,有D做得無咁緊但省時間,D個看個軟件運算,有誤差都係預期之內。

    反而ROM 就肯定會有影響,D個同機師差唔多,天氣差時才考驗到機師個能力,隻碟靚仔你咪野機都差唔多。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2