Board logo

標題: AUNE T1 24bit tube膽DAC 開箱文 [打印本頁]

作者: NOPSS    時間: 2014-3-7 20:52     標題: AUNE T1 24bit tube膽DAC 開箱文

本帖最後由 NOPSS 於 2014-3-7 21:10 編輯

朋友一個月前 借了我一台玩具

讓我玩弄一下, 正好打開, 膽耳擴? What

即刻送左去給 ihs1024試下先,接著來來回回才回到我手邊

所以才有這一篇開箱文 (版主不是日日打 CC GC Line ranger P&D ....)

[attach]1647044[/attach]

說明要開箱,當然要有箱啦!

[attach]1647045[/attach]

包裝,以國產來說,可以給一個精品的級別, 膽很安全的放在入面

[attach]1647046[/attach]

金屬的 CASE, 這台膽DAC的電壓很底的 15-0-15 AC, 不過,廠方也加入了膠的保護罩給膽用。下圖

[attach]1647049[/attach]

[attach]1647047[/attach]

原廠送了 RCA 保護套, 也有 Switching 製, 用外置 RCA bypass USB dac 模組 改做一台前級或耳擴也行

[attach]1647048[/attach]

膽是俄產 6922EH 太約值 $140 不送國產膽是很surprice,但聽Forum 人說,用JJ 6922 更好

[attach]1647050[/attach]
[attach]1647049[/attach]
火牛安裝圖

[attach]1647051[/attach]
最失敗的地方, 這台機可以調耳機阻抗
但入面說明書無講,可能這台不小心抽起了。

聲音:

耳擴部份 :設計和 MD-10 DAC 差不多,都是一粒 Opamp 配幾支 FET管,你當送的就好了。
推入耳應該還可以, 人聲應該也不錯,但推力就不要太大期待吧

DAC部份: 跟同廠的 HIFIDIY 1794 升頻膽DAc 聲底好像,我那台過是 花了 5,000元成本魔改的。

人聲不錯,中高頻可入耳
低頻/低音:比較亂同弱

想要暖聲的朋友應該會幾BUY下

估計同 貼片 BB OPA2134 HP LP 能力不夠有關 (1粒30幾元的 Opamp 已交足貨仔)

版主就入左幾粒 AD8599 看下會吾會出手啦 XD

技術文章可參考

http://forbidian.pixnet.net/blog ... F%E7%A9%BA%E7%AE%A1
作者: MCLL    時間: 2014-3-7 21:01

期待中....
作者: Jacques    時間: 2014-3-7 21:49

一個出了一年有多的產品,還有開箱文,版主的朋友的確不簡單!
作者: 喜喜天使    時間: 2014-3-7 21:57

樣就幾正,但得一粒蛋夠味嗎
作者: lok0000    時間: 2014-3-7 22:04

http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=37087950715

有人試過呢部嗎.????

唔知邊部WIN呢....求N大開箱
作者: nkwhahaha    時間: 2014-3-7 22:22

早几日我條癮又起~今次想試下胆機, 又係搵到呢部~
但計返都成千蚊~
最后又係不了了之~
作者: NOPSS    時間: 2014-3-8 00:05

哈哈…這台近期有代理做啊嘛…

版主出手當然身先士卒,去試下有無伏先

看落用料是幾好…起碼HIFIDIY的出品特別耐用…調聲就………

可以講:永遠差DD 次次出品都可以給人MOD改…真心希望他地賣貴D 一步到位

不過;當日試呢台機…幾位網友一起講…千元貨仔…CP 已全WIN.....
作者: Jacques    時間: 2014-3-8 01:48

依期真系大做,唔單只幾大電腦網站有報導,連報紙都有寫T1,不過好多資料都錯左。

T1最大問題,就真係耳擴部分,明明都用了胆,偏要再用5532做放大!
冇力度再加上慢,聽下聽下你會想
不過lineout 真係唔差。
作者: ihs1024    時間: 2014-3-8 03:03

回復 7# NOPSS

千頭貨仔, 我耳仔收貨架....
換埋JJ胆, 部野應該會升呢...

加埋胆都好過買隔離forum推到上火星, 幾千蚊DAC...
作者: ihs1024    時間: 2014-3-8 03:05

回復 8# Jacques

佢份耳擴都係算吧啦, 我插HD800聽左幾秒就炆番出來...
作者: twfcc    時間: 2014-3-8 07:14

我用咗年幾,膽換為Amperex Bugle Boy ECC88,只用DAC,line out去M-Stage HPA-1 耳擴(換咗opamp LME47920HA 金封),QED RCA線推拜亞DT880 pro@250ohm,個人覺得好好,Aune T1重點係DAC度,換膽可改善低音不足問題,但唔用獨立耳擴改善唔會極大
作者: NOPSS    時間: 2014-3-8 13:26

你都好落本改…49720 內有耳機保護…用來配LM49600 多
作者: NOPSS    時間: 2014-3-8 13:27

做得你地版主…當然有個句講個句啦
作者: Jacques    時間: 2014-3-8 14:01

Aune T1重點係DAC度,換膽可改善低音不足問題,但唔用獨立耳擴改善唔會極大


依個系最好的玩法!
不過換完胆再加上唔用佢個耳擴,一闊三大,C/P 會變得好低!
作者: NOPSS    時間: 2014-3-8 14:55

耳擴當送的就好了…幾支放大管…低電壓好難好聲…但高電壓又難QC... 玩耳擴…都是AUDIO GD CP 好…HIFIDIY 出極耳擴都是個句………
作者: mike1981    時間: 2014-3-8 19:20

耳擴當送的就好了…幾支放大管…低電壓好難好聲…但高電壓又難QC... 玩耳擴…都是AUDIO GD CP 好…HIFIDIY  ...
NOPSS 發表於 2014-3-8 14:55


又唔一定
hifidiy部熊貓OK 架
係唔平姐
作者: twfcc    時間: 2014-3-9 09:51

依個系最好的玩法!
不過換完胆再加上唔用佢個耳擴,一闊三大,C/P 會變得好低! ...
Jacques 發表於 2014-3-8 14:01



抵唔抵呢就好個人睇法,不過如果我今日再買一體機,會諗呢部
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=19323564993

可以對應24/192, 我用緊部耳擴係前身2012版
作者: stetm    時間: 2014-3-9 12:03

本帖最後由 stetm 於 2014-3-9 12:07 編輯

回復 17# twfcc

抵唔抵呢就好個人睇法,不過如果我今日再買一體機,會諗呢部


可以對應24/192, 我用緊部耳擴係前身201 ...
twfcc 發表於 2014-3-9 09:51


  哩部咪 DAC + lehmann black cube headphone amp 放落同一個機箱

會唔會妹仔 (HP M) 大過主人 (DAC)
作者: 孤寂使者    時間: 2014-3-9 12:57

呢部DAC同ONKYO SE-200 (MOD完後)點比呀?
作者: twfcc    時間: 2014-3-9 13:37

回樓上,無用過SE200,唔知喇
作者: twfcc    時間: 2014-3-9 13:38

回復  twfcc



  哩部咪 DAC + lehmann black cube headphone amp 放落同一個機箱

會唔會妹仔  ...
stetm 發表於 2014-3-9 12:03


試聽過,幾好,理得佢大唔大過主人婆?
作者: Jacques    時間: 2014-3-10 02:01

回復  twfcc



  哩部咪 DAC + lehmann black cube headphone amp 放落同一個機箱

會唔會妹仔  ...
stetm 發表於 2014-3-9 12:03


中國音響品牌好多時大家都以為只抄外國機,但系如果你上網睇下外國人測評,先了解下。
就會明白點解好多大陸音響牌子都會主力歐美市場!
外國人唔會理係咩國籍,只會親身聽,就發現唔少好東西,唯有自已試過,先知好唔好!
文字、照片、數據及廣告唔會出真聲。
音響器材要真系親自聽過,先好作評論。

HPA 由第一版本純耳擴,到加入DAC己改進了3次,出產3~4年。我知道聽過都無人會話部機唔掂。
作者: stetm    時間: 2014-3-10 08:42

本帖最後由 stetm 於 2014-3-10 09:02 編輯

首先, 如果原創線路, 絕對無問題, 心血都值呢個價
事實是
將一份網上賣二百零抄襲原廠的 Lehmann HPA 板 (睇零件絕對不是原裝 Lehmann), 重要是淘的大路貨, 最緊要的兩粒輸入電容都是 cheap cheap 野.
Lehmann 線路是好線路, 唔係點會流野都好聲, 賣咁價錢要求用好一點零件絕對不過份吧 ?
再加上一片 DAC (相信淘上不難 search 到吧), 但靈魂部份連加個獨立電源都唔捨得
有人讚好聲, 我覺得, 如果玩 "淘寶/國產" 野, 同一價錢, 點解唔玩部高級一點的 DAC + 高質仿 Lehmann HPA ?
作者: stetm    時間: 2014-3-10 08:54

#22 樓所講的野
我不大明白
將幾件抄襲的東西放在一起
又甚麼攻歐美市場  
首先, 不要忘記 Lehmann HPA 是歐美紅了, 聲音又好
國內見容易彷做, 價錢只是原廠的十分一, 所以 Lehmann 國內才出名
大紅背後, 可惜賺錢的不是原廠
這樣羞家的說話不要提也吧
作者: stetm    時間: 2014-3-10 09:10

不說原創/抄襲問題
連最基本調聲都欠俸
隨便將二件野放入同一機箱
#22 樓就覺得非常了不起, 絕對可以超美攻歐
咁版主使乜哂咁多時間 mod 機
不再 hijack 版主的 post....sorry, 打住, 收筆
作者: NOPSS    時間: 2014-3-10 09:59

HPA 我以前都有聽過

是幾好聲 但用的料 好貴

而家我地玩耳擴 玩得再 HI-class D

遲D 應該到 ihs 出開BOX 文
作者: Jacques    時間: 2014-3-10 17:26

不說原創/抄襲問題
連最基本調聲都欠俸
隨便將二件野放入同一機箱
#22 樓就覺得非常了不起, 絕對可以超美攻 ...
stetm 發表於 2014-3-10 09:10

為了出氣就寫出一大段文字。有意義嗎?
其實有冇真正試個部機?
或者你有冇真系比較過,了解過?
有時間,請你去自已去親身試下,或者,你會改變你想法!
作者: icoicqico    時間: 2014-3-10 17:28

依隻成年幾前已經留意過,不過最後都無出手。
作者: ionavigo    時間: 2014-3-10 18:37

中國音響品牌好多時大家都以為只抄外國機,但系如果你上網睇下外國人測評,先了解下。
就會明白點解好多 ...
Jacques 發表於 2014-3-10 02:01


我未用過HPA,唔敢比意見,但你講的觀察,我深有同感,例如另一個THREAD討論的T-AMP,外國好多人貼文話好好,甚至話同幾千蚊的AMP有得比,AMAZON的評論亦好高,不過次次一定有人話呢啲幾百蚊嘢,點聽得落!?

BTW,而家我都廢事去回應,總之自己耳仔收貨,自己聽得開心。
作者: twfcc    時間: 2014-3-10 20:56

http://www.head-fi.org/t/475618/ ... cheap-and-excellent

http://www.head-fi.org/t/633006/ ... -first-post-for-faq

自己慢慢睇





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2