作者: 已故 時間: 2017-3-8 16:53 標題: 電腦音響新手請問入門應該點玩?
用開張asus essence壞左, 而家只係用緊onboard, 打算玩下cas, 見家下原來有好多玩法, 想問下邊個option比較好?
option 1) USB 3.0 Card <----- usb cable -----> DAC (usb input)
option 2) USB 3.0 Card <----- usb cable -----> DDC <----- coaxial/aes cable -----> DAC (digial input)
option 3) Audio Interface Card <----- coaxial/aes cable -----> DAC (digial input)
以前好似聽人講過DAC的USB輸入比AES/coaxial輸入差, 而家係唔係都係咁
作者: pang1987 時間: 2017-3-8 18:57
本帖最後由 pang1987 於 2017-3-8 18:58 編輯
自己用緊A
淘張ppa usb卡,加張PCI濾波卡,加條千多元的古河USB線,再加多兩隻jitterbug
唔錯,又簡單易搞唔複雜,自我感覺良好。最緊要係腦放嗰part效果幾好
不過講時講。你有咩器材先
作者: powershing 時間: 2017-3-8 19:17
用緊方案3,吾考慮加任何補品
作者: fortresscar 時間: 2017-3-8 19:23
小心敗家的開始

[YOUTUBE]DpKeavh7qiE[/YOUTUBE]
作者: 已故 時間: 2017-3-8 20:31
我D器材好似唔啱用, 有D傳統CD機, 前級, 後級, 合併機, 膽機, 大量線材, 分音器, 書架喇叭都有兩對
但係電腦個邊得對cheapcheap大陸喇叭
作者: 已故 時間: 2017-3-8 20:34
請問你用緊邊張卡
作者: tocheukho 時間: 2017-3-8 20:40
方案2 脫褲子放屁,外加二次失真
作者: NOPSS 時間: 2017-3-8 20:46
買張rme 算。貴貴地過萬個張
作者: powershing 時間: 2017-3-8 21:23
大機接EMU 1212M + DA300usb
細機接RME BABYFACEPRO
不過開細機多
作者: dieago 時間: 2017-3-9 13:16
現有器材ok,買個dac夠了,cas主要方便,同平價就有一定聲,聽慣大機,可能吾滿意。
作者: fatau 時間: 2017-3-9 14:29
本帖最後由 fatau 於 2017-3-9 14:30 編輯
推得RME 哩期梗係ADI-2 PRO
有埋平衡headphone amp
佢唔知用左乜外星科枝, DDC對佢無乜作用, 但換牛就仲有進步
作者: 9608 時間: 2017-3-9 21:19
ching,方案3 重可唔可以加到補品? 如果直接換卡係咪都係得PCI-E ?
作者: powershing 時間: 2017-3-9 22:17
大把補品,睇你點玩
換牛,線,電源淨化,無風扇pc,接地,咩量子貼紙,換Fuse
我都係信買補品不如買部更上級DAC同AMP好過
作者: darkfrank 時間: 2017-3-10 14:40
1 or 2 分別只在於你揀果部dac既usb input 部份做得好唔好
作者: jamesc138 時間: 2017-3-11 10:43
onboard ->usb cable -> DDC <- coaxial-> DAC
最近用緊這方式,發覺聲音有改善,玩味多咗,可以試不同的usb cable+coaxial,同一的DDC+ DAC ,用不同的usb cable+coaxial配搭得出不同音色,搞到個柜冇啦啦多咗幾條coaxial
作者: 9608 時間: 2017-3-12 01:22
onboard ->usb cable -> DDC DAC
最近用緊這方式,發覺聲音有改善,玩味多咗,可以試不同的usb cable+coaxia ...
jamesc138 發表於 2017-3-11 10:43
ching係用咩DDC ? 獨立供電 or usb 供? 聲音有改善既意思係指邊方面?
睇網上review人地話咁駁法會有2次失真所以唔推薦 ~
定係佢既失真就係因為變得更加冷聲唔符合人地鐘意暖聲先有咁既說法?
作者: ikea 時間: 2017-3-18 06:22
用 Card點會靚声

