Board logo

標題: [測試] 同一外置音效卡,兩個價錢。 [打印本頁]

作者: water668    時間: 2017-11-1 15:10     標題: 同一外置音效卡,兩個價錢。

唔係乜嘢貴音效卡,不過都有兩個價錢。
平時主要打機多,間唔中先用電腦聽吓歌,買貴果張係咪好無謂。

$235
支持採樣位數:16bit
支持採樣率:32kHz、44.1kHz、48kHz。

$340
支持採樣位數:16bit、24bit。
支持採樣率:32kHz、44.1kHz、48kHz、96kHz
作者: trustme133    時間: 2017-11-1 15:34

普通mp3,平個隻夠用.
作者: 168Sum    時間: 2017-11-1 16:33

唔係乜嘢貴音效卡,不過都有兩個價錢。
平時主要打機多,間唔中先用電腦聽吓歌,買貴果張係咪好無謂。:redf ...
water668 發表於 2017-11-1 15:10



   
正路黎講第二個係會靚聲啲, 因為採樣率可以高啲, 差在你隻耳聽唔聽得出!
作者: cise4832    時間: 2017-11-1 16:42

睇你咩source
會聽high res flawless就買第二隻
聽開一般CD rip / mp3就第一隻
作者: pang1987    時間: 2017-11-1 17:35

老老豆豆。呢啲級數嘅聲卡
就算比到你24bit 192k都未必聽得出分別
所以慳返啲食返餐好過
作者: water668    時間: 2017-11-1 19:02

本來心大心細,綜合咁多位睇法,正如樓上話齋,以我嚟講都係慳105蚊買嘢食好過,Thx!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2