作者: praxis 時間: 2018-4-17 18:51 標題: 點解 wf1000x 行跌得甘勁?
隻机有問題定有勁敵?
作者: harada6693 時間: 2018-4-18 03:05
WF1000x Sony 好似未做好測試就急急推出市場咁,左右連線好大問題,經常被干擾左右斷線,再連又慢,
係紅綠燈等過路必斷,用咗一排頂唔順賣咗,依家用E8好好多,不過真係貴咗D!
作者: uKernel 時間: 2018-4-18 12:05
大家都係買chipset返來切,E8可以好d,可能係vendor有新chipset fix咗,Sony可能要出新version去fix斷線問題,咁實要清stock。
via HKEPC IR Pro 3.2.0 - Android(2.2.4)
作者: patkwok 時間: 2018-4-18 17:08
Bose 對soundsport free得唔得?
作者: allenvkv 時間: 2018-4-18 23:54
本帖最後由 allenvkv 於 2018-4-19 07:34 編輯
一定好過Sony.
via HKEPC Reader for Android
作者: IVXVF 時間: 2018-4-19 00:04
初初出時去Sony Store專門店試玩
接收完全吾掂,手機放褲袋以經係咁疾
作者: praxis 時間: 2018-4-21 00:03
回覆 4# patkwok
個樣麻麻地
作者: bibilubi 時間: 2018-4-21 16:48
聲一般
抗嘈ok
接收
via HKEPC Reader for Android
作者: praxis 時間: 2018-4-25 00:28
回覆 8# bibilubi
sony 本身都好味精
作者: Tube 時間: 2018-4-26 07:12
伏機,電小,斷線,雜音。後悔買咗
作者: NX 時間: 2018-4-26 09:57
我睇耳界大開個 review 唔錯啵! 仲諗住咁抵買對玩下添!
作者: CHK 時間: 2018-4-28 01:40
好大機會SONY降電
作者: ccw2 時間: 2018-4-30 21:53
出左隻新野
WF-SP700N
但我覺得睇spec無咩分別,除左防水濺其他都一樣
P.S. 千幾買隻連aptx都無既耳機真係唔太值
作者: issachar 時間: 2018-5-2 11:55
jabra elite 65t 開心使用中
作者: patkwok 時間: 2018-5-2 15:48
jabra elite 65t無耳翼
會唔會好易跌?
作者: kadon 時間: 2018-5-5 12:06
之前我講出呢啲問題有人死撐好好用 我回回下post發現係打手都費事再回
作者: kadon 時間: 2018-5-5 12:09
坐響度唔郁係Ok㗎
不過出街就預佢得單邊聲
作者: bidbid1000 時間: 2018-5-11 12:36
Ebay賣官翻65鎂 賣左2千幾對都仲有得賣
就知退貨率幾驚人
作者: a886 時間: 2018-5-13 19:02
回覆 1# praxis
先唔講部機問題,佢連自家數碼音質提升技術/S-MASTER HX/LDAC 依堆野都無,我點解要買SONY 先?
作者: praxis 時間: 2018-5-22 14:21
earin M2, 有無用家分享下
作者: 時雨... 時間: 2018-5-29 15:14
回覆 15# patkwok
用緊,好戴, 吾易跌
作者: 藤原亮政 時間: 2018-5-29 19:50
有呢堆野,續航會好大問題
作者: a886 時間: 2018-5-29 20:03
回覆 22# 藤原亮政
佢無依堆野我仲咩要買sony
同出面其他款一樣功能
我又唔係教徒
作者: 藤原亮政 時間: 2018-5-29 23:32
咁唔關事架
WF出戈陣佢係唯一有主動式降噪功能既"真無線"
只係功能上面既取捨
至於你買唔買,當然係你個人選擇啦
我只係從中立角度講
作者: a886 時間: 2018-5-29 23:45
回覆 24# 藤原亮政
我都係客觀地講出spec 問題,因為依個post 係2018年問
而且我已經唔講實際使用問題
再講如果乜功能都無,點解唔等xperia ear duo
起ma 同其他唔同先
作者: 藤原亮政 時間: 2018-5-30 00:01
根據我FD最近更新左2.0FW之後
連線穩定問題已經有好大改善
同埋市場上(真無線ONLY)黎講,佢主動降噪功能應該仲係最好...
作者: chromechan 時間: 2018-5-30 00:13
回覆 25# a886
唔通我話你知,我已經用咗Xperia Ear Duo幾日咩
作者: EVIS 時間: 2018-5-30 01:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vaio 時間: 2018-5-30 01:23
以我用緊嘅Ambie嘅經驗,呢類耳機絕對唔係要嚟聽歌。
或者咁講,你當佢播出嚟啲聲係BGM
作者: EVIS 時間: 2018-5-30 03:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rfdingo 時間: 2018-5-30 09:37
我個fd 話通話ok
以下講既音質唔係音響板友講個級音質,只係講緊低要求既個人感受
我借左黎玩幾日後
穩定模式,尚可,音質…同兩百幾蚊d大陸野差唔多,高低音有幾首聽開既歌既聲明顯會拆
音樂模式,上面試個幾首歌d聲出番黎,但…不如話基地模式,唔郁得,座係度轉下身都有機會lag下機
戴係幾好戴,搭車訓到屎都唔會點甩出黎
作者: chromechan 時間: 2018-5-30 12:34
回覆 28# EVIS
試多幾日先同你講
簡單總結:有驚喜
作者: EVIS 時間: 2018-5-30 15:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2018-5-30 23:21
回覆 27# chromechan
出左我都唔知
作者: a886 時間: 2018-5-30 23:22
回覆 32# chromechan
[必答題] AI 有無母語廣東話
作者: cpk 時間: 2018-5-30 23:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886 時間: 2018-5-30 23:28
回覆 36# cpk
咁驚死唔似sony wor
作者: EVIS 時間: 2018-5-31 01:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan 時間: 2018-5-31 09:46
回覆 33# EVIS
用英文
作者: chromechan 時間: 2018-5-31 09:47
回覆 34# a886
因為香港未出
作者: chromechan 時間: 2018-5-31 09:48
回覆 36# cpk
Xperia Ear Duo嘅上一代係Xperia Ear(單耳)
作者: chromechan 時間: 2018-5-31 09:48
回覆 35# a886
冇,所以好似係因為呢個原因延遲咗
作者: chromechan 時間: 2018-5-31 09:52
回覆 38# EVIS
連線效果 : ~WI-1000X
聲音效果:Ear Duo > SP700N > WF-1000X
佩戴感覺:因人而異
簡單總結:環境聲模式嘅真無綫版本嘅WI-1000X
遲幾日出片講吓
作者: a886 時間: 2018-5-31 14:35
回覆 42# chromechan
咁唔洗買xd
作者: sony_vaio 時間: 2018-6-5 01:15
我自問sony fans都買唔落手
斷線問題太嚴重
幾靚聲都好
聽一首斷幾次聲都無用
何況佢唔靚聲

