Board logo

標題: 點解 wf1000x 行跌得甘勁? [打印本頁]

作者: praxis    時間: 2018-4-17 18:51     標題: 點解 wf1000x 行跌得甘勁?

隻机有問題定有勁敵?
作者: harada6693    時間: 2018-4-18 03:05

WF1000x Sony 好似未做好測試就急急推出市場咁,左右連線好大問題,經常被干擾左右斷線,再連又慢,
係紅綠燈等過路必斷,用咗一排頂唔順賣咗,依家用E8好好多,不過真係貴咗D!
作者: uKernel    時間: 2018-4-18 12:05

大家都係買chipset返來切,E8可以好d,可能係vendor有新chipset fix咗,Sony可能要出新version去fix斷線問題,咁實要清stock。

via HKEPC IR Pro 3.2.0 - Android(2.2.4)
作者: patkwok    時間: 2018-4-18 17:08

Bose 對soundsport free得唔得?
作者: allenvkv    時間: 2018-4-18 23:54

本帖最後由 allenvkv 於 2018-4-19 07:34 編輯

一定好過Sony.

via HKEPC Reader for Android
作者: IVXVF    時間: 2018-4-19 00:04

初初出時去Sony Store專門店試玩
接收完全吾掂,手機放褲袋以經係咁疾
作者: praxis    時間: 2018-4-21 00:03

回覆 4# patkwok

個樣麻麻地
作者: bibilubi    時間: 2018-4-21 16:48

初初出時去Sony Store專門店試玩
接收完全吾掂,手機放褲袋以經係咁疾
IVXVF 發表於 2018-4-19 00:04

聲一般
抗嘈ok
接收

via HKEPC Reader for Android
作者: praxis    時間: 2018-4-25 00:28

回覆 8# bibilubi


    sony 本身都好味精
作者: Tube    時間: 2018-4-26 07:12

伏機,電小,斷線,雜音。後悔買咗
作者: NX    時間: 2018-4-26 09:57

我睇耳界大開個 review 唔錯啵! 仲諗住咁抵買對玩下添!
作者: CHK    時間: 2018-4-28 01:40

初初出時去Sony Store專門店試玩
接收完全吾掂,手機放褲袋以經係咁疾
IVXVF 發表於 2018-4-19 00:04


好大機會SONY降電
作者: ccw2    時間: 2018-4-30 21:53

出左隻新野
WF-SP700N
但我覺得睇spec無咩分別,除左防水濺其他都一樣

P.S. 千幾買隻連aptx都無既耳機真係唔太值
作者: issachar    時間: 2018-5-2 11:55

jabra elite 65t 開心使用中
作者: patkwok    時間: 2018-5-2 15:48

jabra elite 65t 開心使用中
issachar 發表於 2018-5-2 11:55



    jabra elite 65t無耳翼

會唔會好易跌?
作者: kadon    時間: 2018-5-5 12:06

WF1000x Sony 好似未做好測試就急急推出市場咁,左右連線好大問題,經常被干擾左右斷線,再連又慢,
係紅綠 ...
harada6693 發表於 2018-4-18 03:05



    之前我講出呢啲問題有人死撐好好用 我回回下post發現係打手都費事再回
作者: kadon    時間: 2018-5-5 12:09

我睇耳界大開個 review 唔錯啵! 仲諗住咁抵買對玩下添!
NX 發表於 2018-4-26 09:57



    坐響度唔郁係Ok㗎
不過出街就預佢得單邊聲
作者: bidbid1000    時間: 2018-5-11 12:36

Ebay賣官翻65鎂 賣左2千幾對都仲有得賣
就知退貨率幾驚人
作者: a886    時間: 2018-5-13 19:02

回覆 1# praxis


    先唔講部機問題,佢連自家數碼音質提升技術/S-MASTER HX/LDAC  依堆野都無,我點解要買SONY 先?
作者: praxis    時間: 2018-5-22 14:21

earin M2, 有無用家分享下
作者: 時雨...    時間: 2018-5-29 15:14

回覆 15# patkwok

用緊,好戴, 吾易跌
作者: 藤原亮政    時間: 2018-5-29 19:50

回覆  praxis


    先唔講部機問題,佢連自家數碼音質提升技術/S-MASTER HX/LDAC  依堆野都無,我點解要買S ...
a886 發表於 2018-5-13 19:02


有呢堆野,續航會好大問題
作者: a886    時間: 2018-5-29 20:03

回覆 22# 藤原亮政


    佢無依堆野我仲咩要買sony
同出面其他款一樣功能
我又唔係教徒
作者: 藤原亮政    時間: 2018-5-29 23:32

回覆  藤原亮政


    佢無依堆野我仲咩要買sony
同出面其他款一樣功能
我又唔係教徒:dev ...
a886 發表於 2018-5-29 20:03


咁唔關事架
WF出戈陣佢係唯一有主動式降噪功能既"真無線"
只係功能上面既取捨
至於你買唔買,當然係你個人選擇啦
我只係從中立角度講
作者: a886    時間: 2018-5-29 23:45

回覆 24# 藤原亮政

我都係客觀地講出spec 問題,因為依個post 係2018年問
而且我已經唔講實際使用問題
   

再講如果乜功能都無,點解唔等xperia ear duo
起ma 同其他唔同先
作者: 藤原亮政    時間: 2018-5-30 00:01

回覆  藤原亮政

我都係客觀地講出spec 問題,因為依個post 係2018年問
而且我已經唔講實際使用問題
...
a886 發表於 2018-5-29 23:45


根據我FD最近更新左2.0FW之後
連線穩定問題已經有好大改善
同埋市場上(真無線ONLY)黎講,佢主動降噪功能應該仲係最好...
作者: chromechan    時間: 2018-5-30 00:13

回覆 25# a886

唔通我話你知,我已經用咗Xperia Ear Duo幾日咩
作者: EVIS    時間: 2018-5-30 01:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vaio    時間: 2018-5-30 01:23

呢舊野咁既樣咩玩法?
EVIS 發表於 2018-5-30 01:14


以我用緊嘅Ambie嘅經驗,呢類耳機絕對唔係要嚟聽歌。
或者咁講,你當佢播出嚟啲聲係BGM
作者: EVIS    時間: 2018-5-30 03:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rfdingo    時間: 2018-5-30 09:37

我個fd 話通話ok

以下講既音質唔係音響板友講個級音質,只係講緊低要求既個人感受

我借左黎玩幾日後
穩定模式,尚可,音質…同兩百幾蚊d大陸野差唔多,高低音有幾首聽開既歌既聲明顯會拆
音樂模式,上面試個幾首歌d聲出番黎,但…不如話基地模式,唔郁得,座係度轉下身都有機會lag下機

戴係幾好戴,搭車訓到屎都唔會點甩出黎
作者: chromechan    時間: 2018-5-30 12:34

回覆 28# EVIS

試多幾日先同你講

簡單總結:有驚喜
作者: EVIS    時間: 2018-5-30 15:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2018-5-30 23:21

回覆 27# chromechan


   出左我都唔知
作者: a886    時間: 2018-5-30 23:22

回覆 32# chromechan


[必答題]    AI 有無母語廣東話
作者: cpk    時間: 2018-5-30 23:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a886    時間: 2018-5-30 23:28

回覆 36# cpk


    咁驚死唔似sony wor
作者: EVIS    時間: 2018-5-31 01:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2018-5-31 09:46

回覆 33# EVIS

用英文
作者: chromechan    時間: 2018-5-31 09:47

回覆 34# a886

因為香港未出
作者: chromechan    時間: 2018-5-31 09:48

回覆 36# cpk

Xperia Ear Duo嘅上一代係Xperia Ear(單耳)
作者: chromechan    時間: 2018-5-31 09:48

回覆 35# a886

冇,所以好似係因為呢個原因延遲咗
作者: chromechan    時間: 2018-5-31 09:52

回覆 38# EVIS

連線效果 : ~WI-1000X
聲音效果:Ear Duo > SP700N > WF-1000X
佩戴感覺:因人而異

簡單總結:環境聲模式嘅真無綫版本嘅WI-1000X
遲幾日出片講吓
作者: a886    時間: 2018-5-31 14:35

回覆 42# chromechan


    咁唔洗買xd
作者: sony_vaio    時間: 2018-6-5 01:15

我自問sony fans都買唔落手
斷線問題太嚴重
幾靚聲都好
聽一首斷幾次聲都無用
何況佢唔靚聲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2