作者: Amber 時間: 2005-8-26 01:15 標題: DIYEDEN SVDACo1 plus DAC .... 新手小小小報告
新手
接駁 ... PC Onboard sound 同軸 output
線材 ... 雞雞cable
大約6小時感覺
用咗DAC後
立体聲 ... 明顯咗
D聲聽得多咗,低音有力咗,層次感好咗 ...
下次試吓用cheap cheap國產 Dvd Player聽吓先
作者: 艇王 時間: 2005-8-26 01:22
原帖由 Amber 於 2005-8-26 01:15 發表
新手講錯請幫手更正 ...
接駁 ... PC Onboard sound 同軸 output
線材 ... 雞雞cable
大約6小時感覺
用咗DAC後
立体聲 ... 明顯咗
D聲聽得多咗,低音有力咗,層次感好咗 ...
下次試 ...
用 software 聽定係用 rom 聽 cd
作者: Amber 時間: 2005-8-26 01:28
原帖由 艇王 於 2005-8-26 01:22 發表
用 software 聽定係用 rom 聽 cd![]()
唔係好明
作者: 艇王 時間: 2005-8-26 01:37
原帖由 Amber 於 2005-8-26 01:28 發表
唔係好明![]()
用 winamp/foobar....聽 mp3 定係 直接用 cdrom 聽 cd
作者: whkuan78 時間: 2005-8-26 13:31
原帖由 艇王 於 2005-8-26 01:37 發表
用 winamp/foobar....聽 mp3 定係 直接用 cdrom 聽 cd![]()
直接用 cdrom好麻煩,要自己diy好多野bow
作者: andy2667 時間: 2005-8-26 20:19
Hello,
For best sound quality, use HDD play music. CD rom player is much inferior to HDD due to:
1. Reading errors
2. Mechanical vibrations.
You need to have a "Perfect CR rom " to match the quality of HDD.
In addition, if you are concerned about sound quality or rate sound quality as an important factor, don't use MP3. Please record those CD using WAV files copy. Use good ripping software such as EAC.
Andy
作者: Amber 時間: 2005-8-28 22:36
原帖由 whkuan78 於 2005-8-26 13:31 發表
直接用 cdrom好麻煩,要自己diy好多野bow![]()
有冇圖片看看?
作者: byleung 時間: 2005-8-28 23:45
用乜speaker?
可唔可以post 下dac 果back panel
我想睇插線孔
作者: Amber 時間: 2005-8-29 00:08
原帖由 byleung 於 2005-8-28 23:45 發表
用乜speaker?
可唔可以post 下dac 果back panel
我想睇插線孔
sony cheap雞 喇叭
后视图

作者: ronchanhk 時間: 2005-8-29 00:57
我覺得d聲立体左好多下, 同分析力好左
我都係新仔, 所以暫時只係feel 到咁多
作者: whkuan78 時間: 2005-8-29 00:59
原帖由 ronchanhk 於 2005-8-29 00:57 發表
我覺得d聲立体左好多下, 同分析力好左
我都係新仔, 所以暫時只係feel 到咁多![]()
好野來的,推
作者: byleung 時間: 2005-8-29 01:10
原帖由 Amber 於 2005-8-29 00:08 發表
sony cheap雞 喇叭
后视图
![]()
果analog out lr 係出amp 定speaker 架?
04 後面係唔係都係咁o既樣?
作者: whkuan78 時間: 2005-8-29 01:14
原帖由 byleung 於 2005-8-29 01:10 發表
果analog out lr 係出amp 定speaker 架?
04 後面係唔係都係咁o既樣?
rca出,當然要amp啦,你個speaker有放大都得
作者: Amber 時間: 2005-8-29 01:32
原帖由 byleung 於 2005-8-29 01:10 發表
果analog out lr 係出amp 定speaker 架?
04 後面係唔係都係咁o既樣?
04冇望過
作者: 艇王 時間: 2005-8-29 01:37
原帖由 byleung 於 2005-8-29 01:10 發表
果analog out lr 係出amp 定speaker 架?
04 後面係唔係都係咁o既樣?
http://www.soomal.com/b5/003/00000052.htm
作者: whkuan78 時間: 2005-8-29 02:07
plus d頭靚仔好多
作者: Amber 時間: 2005-8-29 02:11
原帖由 whkuan78 於 2005-8-29 02:07 發表
plus d頭靚仔好多
plus的內臟也是靚仔好多
作者: 艇王 時間: 2005-8-29 14:20
原帖由 Amber 於 2005-8-29 02:11 發表
plus的內臟也是靚仔好多![]()
當然啦,差唔多一部 PLUS等於2部04價錢,體諒下我呢d窮人啦
作者: byleung 時間: 2005-8-29 21:56
因為價錢問題
我想買04
作者: ray_f 時間: 2005-8-29 22:38
過左十個鐘真係有好大進步呢~
唔再單單係一部老實 DAC~
作者: ray_f 時間: 2005-8-29 22:58
低頻多左, 用小小的 M2 都 feel 到...
高頻又無咁標... 仲滑左添~
[ 本帖最後由 ray_f 於 2005-8-29 22:59 編輯 ]
作者: ray_f 時間: 2005-8-30 00:10
原帖由 whkuan78 於 2005-8-30 00:02 發表
好聽嗎![]()
你有機會試下~
作者: Amber 時間: 2005-8-30 00:11
"豬沙"呢
作者: ray_f 時間: 2005-8-30 00:13
原帖由 Amber 於 2005-8-30 00:11 發表
"豬沙"呢![]()
呢個好似好標喎~
作者: sunlab 時間: 2005-8-30 00:14
原帖由 ray_f 於 2005-8-30 00:10 發表
識貨喎~![]()
我係光明頂聽.......嘩~~~
sunny
作者: ray_f 時間: 2005-8-30 00:16
原帖由 sunlab 於 2005-8-30 00:14 發表
我係光明頂聽.......嘩~~~
sunny
有呢 d 咁普通的碟黎放毒真係好毒...
作者: byleung 時間: 2005-8-30 00:18
how about Faye Wong CD - Jap version?
作者: sunlab 時間: 2005-8-30 00:19
原帖由 ray_f 於 2005-8-30 00:16 發表
有呢 d 咁普通的碟黎放毒真係好毒...![]()
唔普通架~真係好好聽喔~
sunny
作者: ray_f 時間: 2005-8-30 00:22
原帖由 sunlab 於 2005-8-30 00:19 發表
唔普通架~真係好好聽喔~
sunny
我用 SVDAC01 PLUS 同 M2 呢 d 普通野咋...
作者: Amber 時間: 2005-8-30 00:45
說老實話 ...
我見plus用料,幾好咁 ... 上佢官網的討論區,有晒內藏睇
抵玩嫁 ...
部LITE DAC-AH我考慮咗成個幾月都冇買
哈哈哈
作者: whkuan78 時間: 2005-8-30 01:04
我都係看過內面才不用試過都買了部回來
作者: 艇王 時間: 2005-8-30 01:20
其實可能係我救左你地
http://www.hkepc.com/bbs/viewthr ... &extra=page%3D1
作者: 艇王 時間: 2005-8-30 01:27
我最初都係介紹部 04 俾你地,諗住平平地 5 百幾有得玩,點知你地走晒去玩 plus
幾時可以交流下 04 同你部 plus
作者: whkuan78 時間: 2005-8-30 01:33
原帖由 艇王 於 2005-8-30 01:27 發表
我最初都係介紹部 04 俾你地,諗住平平地 5 百幾有得玩,點知你地走晒去玩 plus
幾時可以交流下 04 同你部 plus![]()
拿上去光明頂到試
作者: Amber 時間: 2005-8-30 01:35
原帖由 艇王 於 2005-8-30 01:27 發表
我最初都係介紹部 04 俾你地,諗住平平地 5 百幾有得玩,點知你地走晒去玩 plus
幾時可以交流下 04 同你部 plus![]()
比多少少姐
玩多陣先
作者: 艇王 時間: 2005-8-30 01:40
原帖由 Amber 於 2005-8-30 01:35 發表
比多少少姐
玩多陣先![]()
都唔係少少喇,差不多一倍啊
我對改裝小喇叭, 04 & 教主o既兩頭蛇 RCA 線, 入O既時期差不多, 經過一個多月的磨練,突然d聲脫胎換骨, 所以我都唔清楚係邊part攪野
作者: byleung 時間: 2005-8-30 11:21
04 and plus are for different market
作者: CSLALALN1985 時間: 2005-8-30 12:38
http://vocativeaudio.com/
上面網址呢間公司係咪有得買01PLUS
作者: macross7ra 時間: 2005-8-30 12:44
原帖由 ray_f 於 2005-8-29 22:38 發表
過左十個鐘真係有好大進步呢~
唔再單單係一部老實 DAC~![]()
你用多半個月可能會更好....
作者: whkuan78 時間: 2005-8-30 17:25
原帖由 ray_f 於 2005-8-30 00:10 發表
你有機會試下~![]()
DL了mp3,又真係估唔到,幾好bow
作者: byleung 時間: 2005-8-30 17:33
原帖由 CSLALALN1985 於 2005-8-30 12:38 發表
http://vocativeaudio.com/
上面網址呢間公司係咪有得買01PLUS![]()
but didn't state the price
作者: loklokxp 時間: 2005-8-30 21:07
原帖由 艇王 於 2005-8-30 01:27 發表
我最初都係介紹部 04 俾你地,諗住平平地 5 百幾有得玩,點知你地走晒去玩 plus
幾時可以交流下 04 同你部 plus![]()
04 can do hpamp plus cannot ra
作者: tonyk3388 時間: 2005-8-30 21:23
原帖由 loklokxp 於 2005-8-30 21:07 發表
04 can do hpamp plus cannot ra
如果要買hp-amp, 又要多幾舊
作者: Amber 時間: 2005-8-30 21:44
原帖由 whkuan78 於 2005-8-30 17:25 發表
DL了mp3,又真係估唔到,幾好bow![]()
係呀
作者: ray_f 時間: 2005-8-30 22:48
原帖由 macross7ra 於 2005-8-30 12:44 發表
你用多半個月可能會更好....
應該會... 咁大排電容有排煲...
作者: Amber 時間: 2005-8-30 23:20
原帖由 ray_f 於 2005-8-30 22:48 發表
應該會... 咁大排電容有排煲...![]()
毒排 ... pro ver. 咋
松下頂級FC金字繫列

Nichicon的音響專用muse繫列

RIFA(大、水藍色)、Nichicon的音響耦合專用Muse BP(綠)電容

作者: whkuan78 時間: 2005-8-30 23:29
其實部野點解要咁鬼死多火箭,我見有d幾貴的dac都無咁多
作者: Amber 時間: 2005-8-30 23:36
原帖由 whkuan78 於 2005-8-30 23:29 發表
其實部野點解要咁鬼死多火箭,我見有d幾貴的dac都無咁多
貴的dac幾(可能一)粒火箭 ... 已買起呢部雞
作者: ronchanhk 時間: 2005-8-30 23:37
原帖由 Amber 於 2005-8-30 23:20 發表
毒排 ... pro ver. 咋
松下頂級FC金字繫列
Nichicon的音響專用muse繫列
[img]http://www.soomal.com/xdoc/svd ...
我愈來愈覺得好抵買, 皆因愈來愈好聲
作者: whkuan78 時間: 2005-8-30 23:39
原帖由 ronchanhk 於 2005-8-30 23:37 發表
我愈來愈覺得好抵買, 皆因愈來愈好聲![]()
你又話想買6021的,買了無
作者: Amber 時間: 2005-8-30 23:41
原帖由 ronchanhk 於 2005-8-30 23:37 發表
我愈來愈覺得好抵買, 皆因愈來愈好聲![]()
我好耐冇 ... 聽cd
而家playing寶麗金真開心精選
作者: whkuan78 時間: 2005-8-30 23:43
原帖由 Amber 於 2005-8-30 23:41 發表
我好耐冇 ... 聽cd
而家playing寶麗金真開心精選![]()
n年前bow,我都有幾隻唔知放在那裡
作者: macross7ra 時間: 2005-8-31 00:26
你地係用 光"千" in 還是同軸in?
作者: Amber 時間: 2005-8-31 00:31
原帖由 macross7ra 於 2005-8-31 00:26 發表
你地係用 光"千" in 還是同軸in?
我用同軸
作者: whkuan78 時間: 2005-8-31 00:31
原帖由 macross7ra 於 2005-8-31 00:26 發表
你地係用 光"千" in 還是同軸in?
我張2496得同軸
作者: victorngai 時間: 2005-8-31 05:27
原帖由 CSLALALN1985 於 2005-8-30 12:38 發表
http://vocativeaudio.com/
上面網址呢間公司係咪有得買01PLUS![]()
價錢係唔係同http://www.diyeden.com/ 一樣?
我想買玲珑II 試下
可唔可以直接上佢地址買?
定係要打比佢訂貨先?
作者: whkuan78 時間: 2005-8-31 11:46
原帖由 victorngai 於 2005-8-31 05:27 發表
價錢係唔係同http://www.diyeden.com/ 一樣?
我想買玲珑II 試下
可唔可以直接上佢地址買?
定係要打比佢訂貨先?
最好打去問問先啦
作者: ronchanhk 時間: 2005-8-31 21:03
原帖由 whkuan78 於 2005-8-30 23:39 發表
你又話想買6021的,買了無
我都想買, 不過要問過老頂先得,皆因我係小男人一個
作者: ray_f 時間: 2005-9-1 22:39
用 pink noise 煲左十個鐘之後, 又向前走一大步~
作者: whkuan78 時間: 2005-9-1 22:44
原帖由 ray_f 於 2005-9-1 22:39 發表
用 pink noise 煲左十個鐘之後, 又向前走一大步~![]()
什麼叫pink noise
作者: ray_f 時間: 2005-9-1 22:53
原帖由 whkuan78 於 2005-9-1 22:44 發表
什麼叫pink noise
Download 呢個玩下~
http://dl.pconline.com.cn/html/1 ... &pn=0&.html
作者: whkuan78 時間: 2005-9-1 22:58
原帖由 ray_f 於 2005-9-1 22:53 發表
Download 呢個玩下~
http://dl.pconline.com.cn/html/1 ... &pn=0&.html
原來係這些,我都有,不過無用到姐
作者: ray_f 時間: 2005-9-1 23:00
原帖由 whkuan78 於 2005-9-1 22:58 發表
原來係這些,我都有,不過無用到姐![]()
你試一晚先喇...
作者: Amber 時間: 2005-9-2 02:21
原帖由 ray_f 於 2005-9-1 22:53 發表
Download 呢個玩下~
http://dl.pconline.com.cn/html/1 ... &pn=0&.html
有冇Cap圖看看
作者: whkuan78 時間: 2005-9-2 11:51
原帖由 ray_f 於 2005-9-1 23:00 發表
你試一晚先喇...![]()
不如試下這個
http://www.cnamusic.com/subpage/sts611138.htm
作者: sky400r 時間: 2005-9-2 15:58
終於買到啦!今日返左貨!
我都係用緊M-Audio 5.1 + SVDACo1 plus
一開機,已經同之前好有分別...(Amber都講過...)
正!
我想問下用==>漫步者煲箱工具黎煲佢,駛吾駛開聲架?
將聲量較去0得吾得?
作者: CSLALALN1985 時間: 2005-9-2 17:57
原帖由 sky400r 於 2005-9-2 15:58 發表
終於買到啦!今日返左貨!
我都係用緊M-Audio 5.1 + SVDACo1 plus
一開機,已經同之前好有分別...(Amber都講過...)
正!
我想問下用==>漫步者煲箱工具黎煲佢,駛吾駛開聲架?
將聲量較去0得吾得?
係邊度買
作者: 艇王 時間: 2005-9-2 19:05
原帖由 sky400r 於 2005-9-2 15:58 發表
終於買到啦!今日返左貨!
我都係用緊M-Audio 5.1 + SVDACo1 plus
一開機,已經同之前好有分別...(Amber都講過...)
正!
我想問下用==>漫步者煲箱工具黎煲佢,駛吾駛開聲架?
將聲量較去0得吾得?
哎..........又一個中毒
作者: tonyk3388 時間: 2005-9-2 19:13
原帖由 艇王 於 2005-9-2 19:05 發表
哎..........又一個中毒![]()
多得你條link?...XDDDDDD
我呢兩日會訂左個小不點II 膽耳擴先
之後就......SVDAC01 Plus...........
作者: whkuan78 時間: 2005-9-2 19:36
越來越多人用啦,plus
作者: tonyk3388 時間: 2005-9-2 19:46
原帖由 whkuan78 於 2005-9-2 19:36 發表
越來越多人用啦,plus![]()
佢張內籠圖實在太吸引......
作者: whkuan78 時間: 2005-9-2 19:56
原帖由 tonyk3388 於 2005-9-2 19:46 發表
佢張內籠圖實在太吸引......![]()
睇得又打得
作者: ssspluto 時間: 2005-9-2 21:05
is this address ? http://vocativeaudio.com
will buy Plus tomorrow... want to ask how much?? fix price?
作者: ssspluto 時間: 2005-9-2 21:11
原帖由 ssspluto 於 2005-9-2 21:05 發表
is this address ? http://vocativeaudio.com
will buy Plus tomorrow... want to ask how much?? fix price?
also,
want to use with either Onkyo 502 or Marantz 5200, from R33 need about $1400-1500, is this price ok??
thx in advance
作者: whkuan78 時間: 2005-9-2 21:17
原帖由 ssspluto 於 2005-9-2 21:05 發表
is this address ? http://vocativeaudio.com
will buy Plus tomorrow... want to ask how much?? fix price?
佢無現貨,要訂的
http://www.diyeden.com/market.html
作者: ssspluto 時間: 2005-9-2 21:19
原帖由 whkuan78 於 2005-9-2 21:17 發表
佢無現貨,要訂的
http://www.diyeden.com/market.html
just ask they said have goods and can just walk in to buy
作者: tonyk3388 時間: 2005-9-2 21:22
原帖由 ssspluto 於 2005-9-2 21:19 發表
just ask they said have goods and can just walk in to buy![]()
4部有得每部平50喎.......hahha
早知咁多人買
一早應該同佢傾下有無優惠
作者: whkuan78 時間: 2005-9-2 21:30
原帖由 tonyk3388 於 2005-9-2 21:22 發表
4部有得每部平50喎.......hahha
早知咁多人買
一早應該同佢傾下有無優惠
其實amber之後都好多人問下,你應該學下amber兄感發起團購麻
作者: waiwai 時間: 2005-9-2 21:34
原帖由 whkuan78 於 2005-9-2 21:30 發表
其實amber之後都好多人問下,你應該學下amber兄感發起團購麻![]()
團購我有興趣 wor
4部唔難
作者: 艇王 時間: 2005-9-2 21:56
原帖由 waiwai 於 2005-9-2 21:34 發表
團購我有興趣 wor
4部唔難
呢幾日都唔止 4 人個人問
作者: 艇王 時間: 2005-9-2 21:57
原帖由 tonyk3388 於 2005-9-2 19:13 發表
多得你條link?...XDDDDDD
我呢兩日會訂左個小不點II 膽耳擴先
之後就......SVDAC01 Plus...........![]()
唉.......好就毒人,唔好就害人
作者: tonyk3388 時間: 2005-9-2 22:02
原帖由 whkuan78 於 2005-9-2 21:30 發表
其實amber之後都好多人問下,你應該學下amber兄感發起團購麻![]()
最大問題係我自己唔夠錢買呢= =...............
作者: 艇王 時間: 2005-9-2 22:20
原帖由 tonyk3388 於 2005-9-2 22:02 發表
最大問題係我自己唔夠錢買呢= =...............
先發起籌款募捐行動(同家人,親戚朋友),然後再發起團購行動
我支持你 (精神上)
作者: loklokxp 時間: 2005-9-2 22:20
小不點II 膽
DIYEDEN SVUSC01膽 good d
[ 本帖最後由 loklokxp 於 2005-9-2 22:22 編輯 ]
作者: waiwai 時間: 2005-9-2 22:22
原帖由 tonyk3388 於 2005-9-2 21:22 發表
4部有得每部平50喎.......hahha
早知咁多人買
一早應該同佢傾下有無優惠
平$50o係咪$930?
知唔知佢有冇 Pro or 04 賣?
作者: loklokxp 時間: 2005-9-2 22:24
原帖由 艇王 於 2005-9-2 21:56 發表
呢幾日都唔止 4 人個人問![]()
問 唔代表要
我第一個買 4部起有平 我講的
Amber
叫時又冇人show
最怕你地買完 唔ok
[ 本帖最後由 loklokxp 於 2005-9-2 22:30 編輯 ]
作者: loklokxp 時間: 2005-9-2 22:26
原帖由 waiwai 於 2005-9-2 22:22 發表
平$50o係咪$930?
知唔知佢有冇 Pro or 04 賣?
he have SVDAC01-PLUS SVUSC01 o4
作者: 艇王 時間: 2005-9-2 22:35
原帖由 loklokxp 於 2005-9-2 22:20 發表
小不點II 膽
DIYEDEN SVUSC01膽 good d
你因住搞到佢流血不止
作者: hid 時間: 2005-9-3 00:44
use-in notebook ok ma?
作者: 艇王 時間: 2005-9-3 01:05
原帖由 hid 於 2005-9-3 00:44 發表
use-in notebook ok ma?
SVUSC01 用 USB
采用美国BB公司的PCM2702做为USB=>D/A转换,在同类型芯片中性能优异。
http://www.diyeden.com/products_01usb.htm
作者: macross7ra 時間: 2005-9-3 10:28
原帖由 艇王 於 2005-9-3 01:05 發表
SVUSC01 用 USB
采用美蠛B公司的PCM2702做oUSB=>D/A耤A在同搦洩鉹糷予坒鉓界搳C
http://www.diyeden.com/products_01usb.htm
可以做移動毒品平台
作者: sky400r 時間: 2005-9-3 10:50
吾知係咪我用緊果套係骰仔既關係,行2.0個低頻好似吾係好得...
係街見到有 Onkyo 微型Hi-Fi既喇叭 DN-5 有散賣(HK$380) Max 70w 6 ohm
吾知得吾得既呢?
[ 本帖最後由 sky400r 於 2005-9-3 19:03 編輯 ]
作者: hid 時間: 2005-9-3 11:32
notebook 上 dc-out 係乜意思?
plus and sc01,whcih one is better?
可否一齊使用?2部有乜分别,一齊用係唔係冇意義?
作者: macross7ra 時間: 2005-9-3 11:51
原帖由 hid 於 2005-9-3 11:32 發表
notebook 上 dc-out 係乜意思?
plus and sc01,whcih one is better?
可否一齊使用?2部有乜分g,一齊用係唔係冇意義?
點解要一齊用?
dc-out= 數碼同軸輸出??
作者: CSLALALN1985 時間: 2005-9-3 12:00
原帖由 loklokxp 於 2005-9-2 22:24 發表
問 唔代表要
我第一個買 4部起有平 我講的
Amber
叫時又冇人show
最怕你地買完 唔ok
真係買既話一定要預埋我
作者: hid 時間: 2005-9-3 12:05
dc-out= 數碼同軸輸出?? <=======我唔識啊........
其實我唔係好明白....
個website好似講到sc01係功放,(功放===amp??我唔識....)
plus 係乜音頻解码...........?
我全部都唔明,請各bothers指教
作者: whkuan78 時間: 2005-9-3 12:33
sc01有兩隻,一隻係連usb soundcard的,一隻係dac,兩隻都唔係amp
plus都係dac,佢係兩聲道音頻解碼,你要玩5.1的話就買avamp好過
作者: hid 時間: 2005-9-3 12:43
oic,
咁我notebook應該係雞雞soundcard,
咁我用哪個好d?
thank you,bothers
作者: whkuan78 時間: 2005-9-3 12:58
用移動毒物啦,其實usb都有2隻的
http://www.diyeden.com/products_01usb.htm
http://www.diyeden.com/products_04usb.htm
作者: hid 時間: 2005-9-3 13:43
如果不用usb,可否用3.5mm(notebook 輸出)轉換綫==>RCA,
去輸出比DAC呢?
效果邊種正D?
