作者: bbqaaq 時間: 2012-12-8 00:10 標題: 點痕即止, 買左隻imperator 頂住癮先(更新: 比較da 同imperator)
本帖最後由 bbqaaq 於 2012-12-10 01:08 編輯
正當呢排心痕想買隻sensei既時候
係2手區俾我執到隻超平既imperator
反正又平自己又幾鐘意imperator, 買黎止住個mouse 癮先XD
隻mouse 本身超新淨(~9成新), 100% work
唯獨係條線有爆左2個線網位
想問下大家, 爆線網有冇得整嫁?
Imperator 2012 VS DeathAdder 2012
deathadder:
個人覺得deathadder 本身已經隻一隻好出色既gaming mouse
300幾蚊, 無論係sensor 方面, 手感方面都好好
sensor 反應好快, 3500dpi 老實講真係已經超快
小弟其實用盡3500dpi, 但其實我覺得正常2000幾已經算快
小弟都係因為長年累月用先慣左3500
(其實用咁高dpi 好易click錯野
手感方面, deathadder 已經係算gaming mouse黎講最大隻果隻,
右手專用gaming mouse, 手感真係好好, 好舒服, 岩哂手大既朋友
(小弟大唔大手掌見人見智啦)
特別岩用掌握法既朋友, 可以成隻掌放上去
(詳見:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 0373&highlight=)
imperator:
半年前本身都睇中過,初初其實覺得幾好, 手感上真係好好
但因為比較上, 佢性價比真係唔夠高, 加上自己都有deathadder
加上巴打都話易壞, 所以都係打消左買既念頭
宜家低價收左番黎, 玩左2日, 真係覺得佢有佢貴既價值
先講sensor, 比起deathadder 高差不多一倍dpi
但由於自己用慣左3500dpi, 所以宜家都係set番3500黎用
用上手, 其實佢既sensor 真係優勝少少
感覺上佢真係準d, 換左之後我click 錯野既情況都冇之前咁deathadder既嚴重
(其實我覺得同driver 關係比較上大)
而手感方面, imperator 真係勁好, 佢左右都有防滑
加上佢左邊手指公既地方凹得深d 其實你會更加易d 握實隻mouse
唯一覺得怪怪地就係無名指位, 佢既設計會令你覺得有少少唔舒服同怪怪地
但overall都係好好渣手
比較兩隻:
其實個人覺得imperator 係稍稍優勝既
無論係sensor 方面(唔係因為dpi 高, 係覺得佢穩定d)
同埋係係手感上
(deathadder 鏡面會有少少滑,渣得冇咁穩
如埋個人其實慣左用指握法, 比較上舒服d)
所以, 選擇deathadder 同 imperator 真係風儉由人啦
deathadder 無疑佢既性價比真係高, 唔係太高要求,
其實佢已經滿足到99%既gaming 需要(唔計你要mmorpg 有超多macro制)
值唔值得上imperator, 個人覺得就睇你覺得自己鐘意掌握定指握多d
imperator 既手感明顯係岩指握多dd, 因為細隻d同肥身d
但相反黎睇, imperator 又真係冇deathadder咁高性價比
話就話sensor 好似好d, 但正常黎講, 真係冇乜太大分別
值唔值得買佢, 就睇下你鐘意邊個手感啦~
作者: tommykwan222 時間: 2012-12-8 00:13
唔出senei 點可以永久止痕呀
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-8 00:14
頂住先啦~
我等sensei/raw 再減價先~
作者: tommykwan222 時間: 2012-12-8 00:15
宜家咩價位呀??
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-8 00:17
sensei 深之都799
raw 580
我記得早排魔鬼sir 做過sensei 700$嫁
果排唔痕冇出手 哈哈
作者: tommykwan222 時間: 2012-12-8 00:19
raw 可以考慮下
不過我都係等減多D先, 冇咩意欲換
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-8 00:21
哈哈
如果唔係因為有呢隻imperator
我應該聽日就會raw 開箱嫁啦XD
宜家可以捱多幾個月XD
作者: monk027 時間: 2012-12-8 00:27
如果幾個月後冇減價, 你會後悔點解唔早D買
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-8 00:50
都唔係既, 我對sensei 有興趣都係因為大家咁讚佢
親身比較其實我覺得imperator手感岩自己多d
可能因為自己用開右手專用mouse 掛
sensei 其實都幾好渣, 但我覺得我都要d 時間去習俗番左右通用既mouse
作者: raisin 時間: 2012-12-8 10:14
佢條線咁樣有無得換?
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-9 19:11
無啦啦俾人ban左, 吹到bear一聲

應唔到你tim, sorry
冇啊, 交易前我已經知道條線咁, 賣家話function上100% work
價錢上又真係超平, 所以都係買左
所以我都想問下各位, 有冇機會有得整整(e.g.換左條線佢
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-10 01:08
更新:
選擇deathadder/imperator 前可以睇下睇個比較~
作者: raisin 時間: 2012-12-10 01:38
邊個叫你DA set 3500DPI
佢1800DPI會穩定好多...作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-12-10 02:06
大大獲問題,我mlg行成8000cpi都唔覺有問題,係唔係我唔正常???
作者: raisin 時間: 2012-12-10 09:07
8000CPI
作者: okutama 時間: 2012-12-10 16:35
最近都由 DA 轉 Imperator 4G. 兩隻都係好 mouse !
返而 imperator 細隻少少仲好渣手
可惜仲未出到 windows 8 driver... RAZER 話今個月會有.....
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-10 16:47
我隻deathadder 宜家拎左番office俾imac用
mac 機冇得set dpi啦

最近都由 DA 轉 Imperator 4G. 兩隻都係好 mouse !
返而 imperator 細隻少少仲好渣手
可惜仲未出到 win ...
okutama 發表於 2012-12-10 16:35
我同意嫁
仲以為自己隻手偏大 大mouse就一定好渣
原來都唔一定,哈哈
作者: samlcy1997 時間: 2012-12-10 23:46
岩岩又拎返隻da出黎試下有無事,
發現依家轉左1080p之後,用3500都覺得慢....(rat9@4250中)
不過個手型係好鬼舒服,成托好好
作者: raisin 時間: 2012-12-11 00:11
岩岩又拎返隻da出黎試下有無事,
發現依家轉左1080p之後,用3500都覺得慢....(rat9@4250中)
不過個手型係好鬼 ...
samlcy1997 發表於 10-12-2012 23:46
我1920x1080覺得1600DPI就夠了... (Desktop, LoL)
作者: samlcy1997 時間: 2012-12-11 00:32
我依家上網打機都係4250,fps就落一格3125
作者: 瘋癲的羔羊 時間: 2012-12-12 01:00
SET了在中間,
有開......
作者: angus;] 時間: 2012-12-12 16:38
我一向都用開1600dpi,
有日朋友上我屋企話覺得好快,
之後SET左800dpi,
用落又覺得OK既... 真係會準好多,
PS: LOL尾刀用1600成日點錯左
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-12 18:13
曾經有個職業打機既人話
全職打機用mouse/keyboard有2個特徵
1. 佢地用既dpi 食正常人唔會用既(一係超快一係超慢)
2. 佢地用既專用keyboard/mouse 係絕對唔可以俾外人摸
lol
作者: monk027 時間: 2012-12-12 18:22
毫無根據

作者: angus;] 時間: 2012-12-12 18:25
全職打機D人真係幾悶...
睇住佢地12個鐘都比緊賽,
真係將我對里隻遊戲既興趣減半- -
作者: bbqaaq 時間: 2012-12-12 18:56
唔信就算

作者: bbqaaq 時間: 2012-12-12 18:57
哈哈
其實我都同意
打得太多真係會好悶

