作者: hoyin2013 時間: 2013-2-26 22:04 標題: 香港邊度有呢隻滑鼠買?
本帖最後由 hoyin2013 於 2013-2-26 22:07 編輯
如題,http://www.pcstore.com.tw/jpgame/M06367824.htm
唔要taobao,paipai網
要有地址,電話,e-mail等資料!
Thx~!
[attach]1498362[/attach]
作者: raisin 時間: 2013-2-27 08:37
師兄反璞歸真?

作者: alex274 時間: 2013-2-27 11:17
有線鼠,有無咩其他特點?
作者: hoyin2013 時間: 2013-2-27 18:56
回復 2# raisin
我有個friend用呢滑鼠壓槍好正,佢話教我用,所以我想揾黎玩下,但係我個friend唔記得咗係邊到買返來-.-"所以想係到開post問下._.
作者: raisin 時間: 2013-2-27 19:00
壓槍... 雖然我無打FPS, 但唔係就靠你控制按鍵既快慢? 關隻mouse事架咩?
作者: hoyin2013 時間: 2013-2-27 19:40
回復 5# raisin
總之我想揾呢隻滑鼠la!
作者: raisin 時間: 2013-2-27 19:43
好啦未見過...
作者: pakao 時間: 2013-2-27 19:52
回復 1# hoyin2013
點解5係pchome個度買?

作者: hoyin2013 時間: 2013-2-27 19:55
回復 8# pakao
台灣我都識買,但係較貴,所以想揾下香港邊到有得買呢隻滑鼠

作者: pakao 時間: 2013-2-27 20:00
回復 9# hoyin2013
原來係咁,但香港唔多見呢隻mouse

作者: vleetz 時間: 2013-2-27 20:00
taobo係你好朋友

作者: hoyin2013 時間: 2013-2-27 20:12
咁有冇人知黄金/高登腦場有冇呢隻滑鼠買?
作者: CMZ 時間: 2013-2-27 21:25
黃金都冇嘅話
試下 MCC / WCC 或者其他細舖
作者: hoyin2013 時間: 2013-3-1 20:22
求救,有冇人可以幫倒我
"作者: 羊仔 時間: 2013-3-2 13:32
現代mouse出深水埗黃金求其行下就會搵到
作者: hoyin2013 時間: 2013-3-3 12:22
回復 15# 羊仔
黄金邊間會有?
地址?鋪位plz

作者: dontcare 時間: 2013-3-4 21:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hoyin2013 時間: 2013-3-4 21:31
回復 17# dontcare
Sorry,what is gap?
作者: kkepic 時間: 2013-3-5 00:29
本帖最後由 kkepic 於 2013-3-5 00:35 編輯
2年前我响官塘廣場買過,好似70幾蚊.
[attach]1501085[/attach]
作者: hoyin2013 時間: 2013-3-6 20:29
回復 19# kkepic
記唔記得官塘廣場邊層,鋪位plz

作者: farrarlmf 時間: 2013-3-9 15:52
牌子名"現代" 深水涉果d十蚊店有
作者: wing123wing 時間: 2013-3-10 02:35
Wan chai 298 3樓好似有,好多現代mouse買

