作者: bbqaaq 時間: 2013-9-23 21:21 標題: 想問下有關omron 日製微動 同埋 中軸微動
話說早排係taobao 買左幾粒日製微動(應該係真既)
諗住用黎改下自己d mouse
我買左果粒係d2f-01f, 但我見其實仲有d 咩d2f-f, d2f-01f-t
其實大約有分別呢? 如果想要比較清脆d既手感, 邊隻會好d呢?
另外, 因為隻deathadder 中軸個微動好似又short short地, 想買番粒番黎修修佢
用邊隻會比較好呢? 謝謝
(中軸微動好似係比較正方型同2腳的....)
作者: bbqaaq 時間: 2013-9-24 21:42
各位有人知嗎...?
作者: lemoncall 時間: 2013-9-27 14:33
回復 2# bbqaaq
所以現在賣的 都是D2F-01F-T 還有你那一個中軸微動不是用這個. 上次整好了的最後都是壞了是吧.
日產
歐姆龍
(OMRON) D2F-01F-T
(強烈推薦) 金合金 0.74N
±0.05N 1000萬 行程適中,日產中壽命最長一款,手感輕脆,回彈也乾脆,力度回彈更均勻,彈性極佳,推薦高檔鼠標(遊戲級別微動,日產精品)
D2F-F
銀合金 0.74N
±0.08N 1000萬 行程適中,手感輕脆,回彈乾脆利落,推薦中、高檔鼠標(遊戲級微動,日產精品,和日產紅點同系列) 略軟脆
作者: lemoncall 時間: 2013-9-27 14:37
回復 1# bbqaaq

你要用右二那個. zip
作者: bbqaaq 時間: 2013-9-28 00:34
咦, 聽你既描述, 好似真係d2f-01f-t 岩我多d wor
我仲要訂左幾粒d2f-f tim...
話說我幫隻mouse 上左2粒d2f-01f, 感覺上比原廠果粒大陸omron 軟身, 唔太鐘意
你話右2果個係中軸用既微動?
果個係咩型號黎? 可以去邊買?

