Board logo

標題: [滑鼠] 求 $600 Keyboard mouse [打印本頁]

作者: JohnWoo    時間: 2013-10-7 13:37     標題: 求 $600 Keyboard mouse

mouse like deathadder

Keyboard  有燈  

Sometimes play gun game only

Thanks all Ching
作者: JayHon    時間: 2013-10-7 14:38

本帖最後由 JayHon 於 2013-10-7 14:39 編輯

$600兩樣比較難做倒
淘寶既話運費都成舊水
不如你買咗DA先
直情唔駛搵隻似既
之後先再睇kb啦
作者: raisin    時間: 2013-10-7 14:44

加埋$600? 要DeathAdder的話, keyboard只能$100-200買一隻... 但我對呢個價位無乜認識
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 15:33

deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了.
作者: JayHon    時間: 2013-10-7 15:38

deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了. ...
大和雅也 發表於 2013-10-7 15:33

係呀 最驚mouse呢一樣野
所以我就算有d手汗
都情願揀滑面用
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 15:40

回復 5# JayHon
磨砂一開始會好爽 呢點無可否認,我而家轉左G500S 正爆.
作者: raisin    時間: 2013-10-7 15:58

本帖最後由 raisin 於 2013-10-7 16:01 編輯
deathadder唔係想像中咁好用,用左一排之後表面會甩皮 之後打晒滑 本來有隻4G 2013 100蚊放左比人了. ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 15:33


請問師兄甩皮係邊個版本?

不過我都贊成G500/G500S個面真係幾襟磨...
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:02

回復 7# raisin
DeathAdder 2013 4G 真心弱爆 又唔夠重.
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:05

回復  raisin
DeathAdder 2013 4G 真心弱爆 又唔夠重.
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:02


重唔重, 各取所需 (有人鬧DA太重 @@) ... coating會甩當然係一個問題 (但好多都會甩)
除此之外, 仲有無其他原因師兄覺得隻mouse弱爆?
作者: JayHon    時間: 2013-10-7 16:07

回復  JayHon
磨砂一開始會好爽 呢點無可否認,我而家轉左G500S 正爆.
大和雅也 發表於 2013-10-7 15:40

早排開始玩gaming set
入咗隻corsair m40
磨沙面係幾好用既
同埋算係幾好揸手
唔駛用太多時間去適應
但因為太鐘意sensei個款
但魔鬼嗰陣咁岩冇貨
得番MLG
所以都照買 一樣咁鐘意
不過我反而要用多d時間去適應
可能因為手比較大
所以用人體工學既款式會好d

好似抽咗樓主水tim
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:07

回復 9# raisin
佢既賣點同級價位 係講最大既加速度50G 玩戰地3輕功水上漂.
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:09

回復 10# JayHon
外設野食水好深 夠自己用就好..sensei會甩漆再加個驅動極度唔好用.
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:10

回復  raisin
佢既賣點同級價位 係講最大既加速度50G 玩戰地3輕功水上漂.
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:07


唔明, 即係點解DA2013弱爆?

佢個賣點唔吸引, 佢個賣點同級產品都有, 同級產品個加速度大D, 定係同級價位玩BF3水上漂但DA唔得?
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:13

回復 13# raisin
隻滑鼠會自己走,你好難控制到 我點Set都好 都係咁
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:15

回復 13# raisin
個陣仲未流連EPC 100蚊賣出去 真心蝕到嘔 仲要用左唔夠兩個月..
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:17

回復  raisin
隻滑鼠會自己走,你好難控制到 我點Set都好 都係咁
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:13


呢D情況正常係唔會發生... 拎去保養咪得lor

同埋隻mouse自走, 師兄都用咗兩個月, 仲用到甩coating?...
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:19

回復 16# raisin
我諗師兄有樣野你唔知,你有無發現香港d Razer產品盒面都有大陸字?所謂既代理 只係一張卡片 你仲要send email比佢約時間同你收件野 所以好多人Razer產品有問題 整到既就自己整 老實講 說白左就係水貨
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:23

回復  raisin
我諗師兄有樣野你唔知,你有無發現香港d Razer產品盒面都有大陸字?所謂既代理 只係一張卡片  ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:19


我知呀~ 不過就算代理唔理, 你都可以直接搵razer做RMA的
係麻煩D囉, 要出幾封email同埋寄速遞~
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:24

你岩岩問我隻2013 4G有咩唔好?多的是 125,500的刷新率會容易丟幀/滑鼠既微動偏軟/磨砂面甩硬皮/鍵程短/尾端我個隻就會發熱
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:25

回復 18# raisin
老實講Razer既產品,華而不實 一早放棄左呢個品牌,走Gaming路線既牌子 而家多的是
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:35

你岩岩問我隻2013 4G有咩唔好?多的是 125,500的刷新率會容易丟幀/滑鼠既微動偏軟/磨砂面甩硬皮/鍵程短/尾端 ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:24


丟幀... 除咗軟件測出黎既refresh rate唔係constant之外, 師兄用起上黎覺唔覺? 同埋如果1000Hz唔丟幀, 咁點解唔用1000Hz呢...
鍵程同硬度應該成反比........ 鍵程越短, 應該越硬...  (槓杆原理)
甩皮係一個問題...
發熱... 都只係佢個蛇LOGO粒LED發熱啫, 而且只係微溫... 如果有問題咪熄咗佢lor.... (當然會無咁靚)

產品出廠有問題當然要RMA... 唔通其他牌子 (望著Logitech) 就唔會有問題?

唉, 我都唔係想幫Razer辯護 (Razer可以俾番$0.5/post我嗎?) , 不過師兄D理由又說服唔到人話佢係弱爆
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:37

回復  raisin
老實講Razer既產品,華而不實 一早放棄左呢個品牌,走Gaming路線既牌子 而家多的是 ...
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:25


DeathAdder 同埋某一、兩隻mouse係Razer少數做得好既產品
不過新版係貴D, 呢個時候買3.5G/Black Edition真係比較明智
作者: 大和雅也    時間: 2013-10-7 16:39

回復 22# raisin
當師兄有機會買/長期用 你就明白我感受了.
作者: raisin    時間: 2013-10-7 16:41

回復  raisin
當師兄有機會買/長期用 你就明白我感受了.
大和雅也 發表於 7-10-2013 16:39


我有隻Imperator連續用咗幾個月, 唔太感受到師兄既問題...
可惜我無DeathAdder
作者: JayHon    時間: 2013-10-7 17:06

想請教兩位
有冇邊隻mouse係覺得真係好用
又冇乜伏既呢?
係好用既話 呢家隻MLG要來收藏都絕對值得
因為手比較大 MLG+鋁pad+有d手汗
有時會樃唔住隻手 而造成阻礙咗移動
作者: raisin    時間: 2013-10-7 17:29

想請教兩位
有冇邊隻mouse係覺得真係好用
又冇乜伏既呢?
係好用既話 呢家隻MLG要來收藏都絕 ...
JayHon 發表於 7-10-2013 17:06


每個牌子都有各自既伏, 似乎要一隻完美既mouse都幾難

Sensei個電鍍coating呢, 係會甩既... 原版銀面會, MLG版黑鋼面就唔清楚了
Sensei Raw Glossy 少咗coating呢樣嘢, 雖然spec及用料較差, 但就無乜聽過佢有伏...

其他SS mouse... Kinzu 同 Kana sensor較弱, Kana V2就唔錯...

Logitech 除咗微動易壞 (好多Logitech mouse都係, 同埋買時check清楚先好離開間鋪) 之外都幾好呀, G500個殼真係唔會甩皮 (我隻G500用咗年幾都無甩, 我諗G500S都係), 另外G400都唔錯

Razer DA算少伏, 但既然樓上可以講到咁多問題出黎, 我都唔方便係度話佢無乜伏了.... Taipan, Imperator, 新版Naga好似都OK, Razer其他mouse除有特殊喜好之外都不太建議
   
Roccat Savu, Kone系列都好好呀... 問題就係佢有用coating既地方一樣有機會甩 (我隻Savu係office用咗一年左右, 用到層coating有少少變咗啞色, 磨砂既地方會變滑)

CM Storm 抵玩功能強, 但果D扮金屬色既膠位好易甩coating

Tt好少見專業分析, 不作評論

Zowie 算係比較簡約既牌子, 無乜出事 (Mico/EC sensor較差, 其他如EC Evo, FK, AM等都OK), 係DPI設定奇怪, 功能少同埋用TTC微動 (非主流)

Gigabyte抵玩功能強, 但係質感較cheap (個人主觀感覺 )

Mionix 手形好fit某D人, 但唔知會唔會甩coating, 同埋微動太軟

另外, 好多高檔mouse都會用到Avago 9500/9800呢兩個 sensor (多數5000/5600/5700/8200DPI laser都係), 前者 (如Sensei, G500) 有少少唔均速, 後者 (如Sensei MLG, G500S, Taipan) 因為smoothing algorithm關係會有少少input delay (好似新firmware解決/紓緩咗問題)

亦有D用到Philip Twin Eye 呢個牌子既sensor (某D 4000/5600/8200DPI laser), 尤其係Madcatz RAT/MMO系列, 個sensor可以出現各式各樣的問題
作者: JayHon    時間: 2013-10-7 17:58

每個牌子都有各自既伏, 似乎要一隻完美既mouse都幾難

Sensei個電鍍coating呢, 係會甩既... 原版 ...
raisin 發表於 2013-10-7 17:29
我真係估唔倒師兄你咁用心
用咁大篇幅去解答我
直情有野學tim 唔該曬
我買MLG之前 有留意既牌子
有幾個 SS, TT(RAT 7/9), LOGITECH
最後都係揀咗要外表
有機會再出去試吓你既介紹先
作者: raisin    時間: 2013-10-7 18:02

我真係估唔倒師兄你咁用心
用咁大篇幅去解答我
直情有野學tim 唔該曬  
我買MLG之前 有留意既 ...
JayHon 發表於 7-10-2013 17:58


SS Sensei除咗貴之外都好好呀

RAT7/9係 Cyborg/Madcatz, 唔係Tt @@
作者: JayHon    時間: 2013-10-7 19:04

SS Sensei除咗貴之外都好好呀

RAT7/9係 Cyborg/Madcatz, 唔係Tt @@
raisin 發表於 2013-10-7 18:02

死喇 咁係邊隻mouse
BMW有份設計ga?
我睇既係嗰隻。。。
作者: raisin    時間: 2013-10-7 19:44

死喇 咁係邊隻mouse
BMW有份設計ga?
我睇既係嗰隻。。。
JayHon 發表於 7-10-2013 19:04


果隻係 Tt Level 10M
作者: JayHon    時間: 2013-10-7 19:57

果隻係 Tt Level 10M
raisin 發表於 2013-10-7 19:44



  係喇 我一路都記錯 thanks
作者: yinng4980    時間: 2013-10-10 20:30

Mouse→Zowie FK
平Keyboard仲要有燈真係幫唔到你
作者: lovecancook    時間: 2013-10-12 01:36

淘寶後追左變形金剛DeathAdder. 狂派logo浮隱浮現, 整體幾好用. 但已經佔400. 200只能是但買keyboard. 有燈200只有國產先得.
作者: nanashii    時間: 2013-10-13 22:19

SENSEI RAW?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2