Board logo

標題: [鍵盤] 新手買機械keyboard ,最好選擇係唔係Ducky Zero 2108S? [打印本頁]

作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 21:05     標題: 新手買機械keyboard ,最好選擇係唔係Ducky Zero 2108S?

Budget <800 , 有冇得諗?
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-29 21:06

Budget
cissylove121 發表於 2013-10-29 21:05



    唔洗背光呢排可以諗下ikbc f-104, 比起dk2018s 更抵玩(再唔係自己加燈)
要背光, 個人覺得tt poseidon 好過2108s
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 22:30

本帖最後由 cissylove121 於 2013-10-29 22:33 編輯
唔洗背光呢排可以諗下ikbc f-104, 比起dk2018s 更抵玩(再唔係自己加燈)
要背光, 個人覺得tt poseido ...
bbqaaq 發表於 2013-10-29 21:06



    如果我唔要求背光呢, 但想買Cherry 呢 ? 可以買邊隻?

另外,,我覺得TT SPORT 好似唔係幾好,,都係想買Ducky..
作者: wonghoyat    時間: 2013-10-29 22:33

如果我唔要求背光呢 ? 可以買邊隻?

另外,,我覺得TT SPORT 好似唔係幾好,,都係想買Ducky.. ...
cissylove121 發表於 2013-10-29 22:30



    唔要求背光就 iKBC-104.............(其實我覺得最好選擇係rosewill,可惜香港無得賣)

    PS,KBC唔係Tt.........
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 22:45

唔要求背光就 iKBC-104.............(其實我覺得最好選擇係rosewill,可惜香港無得賣)

    PS,K ...
wonghoyat 發表於 2013-10-29 22:33


我知呀,我話bbq 手足推介背光Poseidon , 我唔太鐘意Tt 呢個牌子,就算買都話買返Ducky

另外Ducky果隻有冇話咩軸配咩燈?我應該都係買2108S
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-29 22:53

http://www.duckychannel.com.tw/tw/ZERO_DK2108S.html
岩岩買完mouse就痕埋keyboard

即係咁講啦, 差唔多既價錢, tt 果隻我親身試過, 手感造工真係唔差
信唔信由得你啦

唔洗背光, 買ikbc 果隻係近期性價比最高既, 699 有double shot pbt 玩
作者: wonghoyat    時間: 2013-10-29 22:53

我知呀,我話bbq 手足推介背光Poseidon , 我唔太鐘意Tt 呢個牌子,就算買都話買返Ducky

另外Ducky果隻有冇 ...
cissylove121 發表於 2013-10-29 22:45



    應該有,但係我好耐無掂機械鍵盤所以唔係好清楚(應該話好耐無留意DK產品
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 23:05

岩岩買完mouse就痕埋keyboard

即係咁講啦, 差唔多既價錢, tt 果隻我親身試過, 手感造工真係唔差
信 ...
bbqaaq 發表於 2013-10-29 22:53



    唉講呢D 上得多呢到囉

其實我想買2108S係因為我唔想拎去改燈 , 好煩

我最多都係轉下Keycap玩 , 同埋2108S都好似有得轉燈既色?
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-29 23:10

唉講呢D 上得多呢到囉

其實我想買2108S係因為我唔想拎去改燈 , 好煩

我最多都 ...
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:05



    玩得背光, 你都幾難有背光cap 玩, 因為背光cap 來來去去都係ducky 呢隻款
(暫時未有真正既pbt 背光cap玩)
反而冇背光多好多花款

唔係呃你, ducky 既大鍵真係好唔得, 手感上ducky 我真係已經頂唔順
最少我擁有過兩隻ducky都賣哂
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 23:18

玩得背光, 你都幾難有背光cap 玩, 因為背光cap 來來去去都係ducky 呢隻款
(暫時未有真正既pbt 背光c ...
bbqaaq 發表於 2013-10-29 23:10



    唔係MA ,,, 咁我想問 , IKBC果隻搵SIR加燈幾錢先

同埋如果我所講既換keycap 只係換顏色,咁樣點睇呢?
作者: wongcc2006    時間: 2013-10-29 23:19

呢個價錢 強烈推介你IKBC啦
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 23:22

呢個價錢 強烈推介你IKBC啦
wongcc2006 發表於 2013-10-29 23:19



    其實Ducky唔好咩?畢竟我係新手,應該分唔到掛?(不過我都想買到好野既!)
作者: barickcyli    時間: 2013-10-29 23:27

其實Ducky唔好咩?畢竟我係新手,應該分唔到掛?(不過我都想買到好野既!) ...
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:22



    你試完其他就會覺得ducky唔好
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 23:30

你試完其他就會覺得ducky唔好
barickcyli 發表於 2013-10-29 23:27


你地咁講,又唔想買Ducky ,,,

但我又想玩下背光好難搞

想問下IKBC果隻幾錢+有冇得加燈?
作者: barickcyli    時間: 2013-10-29 23:35

你地咁講,又唔想買Ducky ,,,

但我又想玩下背光好難搞

想問下IKBC果隻幾錢+有冇得加燈? ...
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:30



    加燈超easy...焊過野就一定識...
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 23:39

加燈超easy...焊過野就一定識...
barickcyli 發表於 2013-10-29 23:35



    我唔識呢最衰魔鬼sir有冇幫手搞?
作者: barickcyli    時間: 2013-10-29 23:40

我唔識呢最衰魔鬼sir有冇幫手搞?
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:39



    有,放多幾條紅色ge魚就得
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 23:44

有,放多幾條紅色ge魚就得
barickcyli 發表於 2013-10-29 23:40



    諗緊加唔加燈,定就咁玩
作者: barickcyli    時間: 2013-10-29 23:45

諗緊加唔加燈,定就咁玩
cissylove121 發表於 2013-10-29 23:44



    http://bbs.dgtle.com/thread-167404-1-1.html
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-29 23:57

不如咁啦, 你真係想要隻好既正既背光
加夠1k多少少, 整隻k70/max/osmium啦

f-104 呢d ,話就話背到光, 但其實佢套鍵帽未真係叫"完全背光"嫁
都係果句, 你買完, 玩耐左又覺得唔夠好, 倒不如一開波買好d
作者: cissylove121    時間: 2013-10-29 23:59

barickcyli 發表於 2013-10-29 23:45



    我決定買左返黎,玩一排keycap先,,,再睇下玩唔玩燈 , 我個人覺得咁樣既燈唔太靚
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 00:07

本帖最後由 cissylove121 於 2013-10-30 00:12 編輯
不如咁啦, 你真係想要隻好既正既背光
加夠1k多少少, 整隻k70/max/osmium啦

f-104 呢d ,話就話背到光, 但其 ...
bbqaaq 發表於 2013-10-29 23:57


岩喇師兄!!講中左我心聲

我睇左魔鬼sir + 上面條link ,, 覺得根本就唔係靚既背光

但其實我有幾個原意,,,我係唔想太光 + 可以set部份有光

我見2108S都可以,就想買2108S

但我又唔想太貴買隻keyboard我都係收收埋埋自已諗下先!
作者: microstart    時間: 2013-10-30 11:35

咁既價位, CM Storm QuickFire Ultimate點睇?
http://www.coolaler.com/content. ... 0%E9%8D%B5%E7%9B%A4
http://www.hkepc.com/9897
作者: raisin    時間: 2013-10-30 13:54

咁既價位, CM Storm QuickFire Ultimate點睇?
microstart 發表於 30-10-2013 11:35


諗得過, 但底排keycap size唔標準, 換keycap難
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 14:51

諗得過, 但底排keycap size唔標準, 換keycap難
raisin 發表於 2013-10-30 13:54



    其實Ducky 隻2108S 換kepcap係唔係好小選擇?
作者: raisin    時間: 2013-10-30 16:08

其實Ducky 隻2108S 換kepcap係唔係好小選擇?
cissylove121 發表於 30-10-2013 14:51


少選擇?

- 佢鍵位全部都標準, 正常keycap都換得
- 通常替換keycap都唔支援背光, 但無話唔俾你換既
- 淘寶可以搵到成套背光鍵帽
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 16:15

少選擇?

- 佢鍵位全部都標準, 正常keycap都換得
- 通常替換keycap都唔支援背光, 但無話唔俾你換既
- ...
raisin 發表於 2013-10-30 16:08



    但前面好多ching 話Ducky 換keycap好似透光得唔好?
作者: raisin    時間: 2013-10-30 16:17

但前面好多ching 話Ducky 換keycap好似透光得唔好?
cissylove121 發表於 30-10-2013 16:15


普通keycap的確係唔透光, 唔好剩係睇第一行
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 16:36

普通keycap的確係唔透光, 唔好剩係睇第一行
raisin 發表於 2013-10-30 16:17



   唔係呀,我之前都睇過部份post , 話Ducky可以換Keycap , 但透光既能力冇原本既keycap 好?
作者: raisin    時間: 2013-10-30 16:39

唔係呀,我之前都睇過部份post , 話Ducky可以換Keycap , 但透光既能力冇原本既keycap 好? ...
cissylove121 發表於 30-10-2013 16:36


換咩keycap先? 如果換一般唔係透光專用keycap, 當然唔會好似原裝keycap咁D字會透光啦
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 16:46

換咩keycap先? 如果換一般唔係透光專用keycap, 當然唔會好似原裝keycap咁D字會透光啦 ...
raisin 發表於 2013-10-30 16:39



    姐係會有同樣效果,一樣靚既透光keycap? 如果係,我就打算買呢隻了
作者: raisin    時間: 2013-10-30 17:33

本帖最後由 raisin 於 2013-10-30 17:36 編輯
姐係會有同樣效果,一樣靚既透光keycap? 如果係,我就打算買呢隻了
cissylove121 發表於 30-10-2013 16:46


最好搵到先 我都係憑記憶~


P.S. Ducky有出替換用背光鍵帽
作者: bbqaaq    時間: 2013-10-30 17:44

姐係會有同樣效果,一樣靚既透光keycap? 如果係,我就打算買呢隻了
cissylove121 發表於 2013-10-30 16:46



    我講多一次啦, 背光既keycap 真係冇野好換
你真係要換既
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=22124788149
頂多得呢d 換(暫時)
因為, 透光鍵帽既來來去去都係abs+顏色coating
簡單d講, 換黎換去都係咁既手感同埋咁既樣

相反, 非背光既鍵帽就會多好多花款
可以玩pbt 鍵帽, double shot, 公仔鍵帽, mkc 鍵帽等等
當然你可以將d 唔背光既鍵帽放落去背光既2108s到啦, 絕對冇問題
但只係想話你知, 想玩鍵帽又玩背光, 冇咁兩全其美
舊文:http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 2184&highlight=
作者: raisin    時間: 2013-10-30 17:54

我講多一次啦, 背光既keycap 真係冇野好換
你真係要換既

頂多得呢d 換(暫時)
因為, 透光鍵帽既來來 ...
bbqaaq 發表於 30-10-2013 17:44


真係舊文

有位edull師兄講得好, 我E+都係咁諗

鍵帽之反思~
我發現pbt都唔一定係最好手感
如果係race 紅軸, ABS+coating 真係手感好D
換左黑同刻pbt, 感覺太脆
番番轉頭, cherry茶+POM, 真係好好打
軟度剛好,打字最FIT

厚身及較重的鍵帽, 比較適合重克力, 如青,黑
茶因為有兩段, 所以都可以
紅就麻麻

影響手感既因素好多, 關係到鍵帽素料, 厚度, 重量, 質量 (好似唔同廠出既PBT都可以差好遠)
有冇用鋼板, 用咩軸, 用咩PCB, 甚至底座用料, 物料同質量

"鍵盤係要試過至知"

作者: bbqaaq    時間: 2013-10-30 18:04

真係舊文

有位edull師兄講得好, 我E+都係咁諗
raisin 發表於 2013-10-30 17:54



    其實手感既野, 各花入各眼既
但重點都想樓主清楚
又要背光, 又要玩keycap, 冇鬼咁兩全其美嫁
廢事佢又後悔買左背光又冇keycap玩
作者: raisin    時間: 2013-10-30 18:08

其實手感既野, 各花入各眼既
但重點都想樓主清楚
又要背光, 又要玩keycap, 冇鬼咁兩全其美嫁: ...
bbqaaq 發表於 30-10-2013 18:04


其實如果真係對背光有興趣, 買隻有背光既無問題既
到你玩厭咗背光, 到時唔好開燈就得...
問題就係要搵隻手感好D既背光啫~
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 18:10

其實如果真係對背光有興趣, 買隻有背光既無問題既
到你玩厭咗背光, 到時唔好開燈就得...
問題就係要搵隻 ...
raisin 發表於 2013-10-30 18:08



    到時唔開燈一樣可以同冇燈既keyboard咁玩?
作者: raisin    時間: 2013-10-30 18:13

到時唔開燈一樣可以同冇燈既keyboard咁玩?
cissylove121 發表於 30-10-2013 18:10


係呀.... 咁你唔開燈佢就係一隻無燈keyboard... 有燈keyboard除咗多D燈 同埋有hotkey去開關背光之外, 基本上係同無背光keyboard一樣的吧
作者: leung0147    時間: 2013-10-30 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 18:15

係呀.... 咁你唔開燈佢就係一隻無燈keyboard... 有燈keyboard除咗多D燈 同埋有hotkey去開關背光之外, 基 ...
raisin 發表於 2013-10-30 18:13



    就買Ducky 2108S 了
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 18:19

回復  barickcyli


    等CHING得閒教下我加燈XDD
leung0147 發表於 2013-10-30 18:15

其實加燈,對我地呢D冇知識既人真係好難搞
作者: raisin    時間: 2013-10-30 18:20

就買Ducky 2108S 了
cissylove121 發表於 30-10-2013 18:15


見師兄之前話2108S既燈可以變色, 其實係唔得的
作者: leung0147    時間: 2013-10-30 18:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 18:43

回復  cissylove121


    係~我係諗住星期六去買IBKC-F104....
之後想加燈,但冇咩認識.... ...
leung0147 發表於 2013-10-30 18:31



    又焊接又咩野...其實冇乜知識真係唔識

我本來都想買F104架,但加燈我見個效果唔係幾好,,都係買返2108S

btw唔識咪搵魔鬼sir
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 18:43

見師兄之前話2108S既燈可以變色, 其實係唔得的
raisin 發表於 2013-10-30 18:20



    而家仲有冇白光買?冇我就買橙光
作者: raisin    時間: 2013-10-30 18:47

而家仲有冇白光買?冇我就買橙光
cissylove121 發表於 30-10-2013 18:43


我點知
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 18:48

我點知
raisin 發表於 2013-10-30 18:47



我見官方都好似冇埋白色

唉死啦!呢排洗咁多錢,,之前先買左Mouse + pad,而家仲買埋KB
作者: raisin    時間: 2013-10-30 18:51

我見官方都好似冇埋白色

唉死啦!呢排洗咁多錢,,之前先買左Mouse + pad,而家仲買埋KB ...
cissylove121 發表於 30-10-2013 18:48


買開一件就會想買埋全套
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 18:53

買開一件就會想買埋全套
raisin 發表於 2013-10-30 18:51



    最怕到時買完又想買

其實我做學生本身都冇乜時間打機,最近都打小左,都唔明做咩冇啦啦會想買Keyboard + Mouse
作者: leung0147    時間: 2013-10-30 19:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 19:07

回復  cissylove121


    就算係買2108S=__=我都會改燈....(睇下咩色啦
leung0147 發表於 2013-10-30 19:05


但上面巴打話改唔到色喎
作者: michaelyiu10    時間: 2013-10-30 19:13

2108s淨係出藍同橙光,冇出過白光
作者: leung0147    時間: 2013-10-30 19:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leung0147    時間: 2013-10-30 22:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: barickcyli    時間: 2013-10-30 22:22

回復  barickcyli


    想問下CHING.你用果隻LED燈係聚光定散光?
leung0147 發表於 2013-10-30 22:10



    應該係聚光,圓頭
作者: leung0147    時間: 2013-10-30 22:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 22:29

回復  barickcyli


    唔該=___="",我而家諗緊個F104點加燈好.
leung0147 發表於 2013-10-30 22:25



    買2108S 啦
作者: barickcyli    時間: 2013-10-30 22:31

回復  barickcyli


    唔該=___="",我而家諗緊個F104點加燈好.
leung0147 發表於 2013-10-30 22:25



    就咁加咪得- -
作者: raisin    時間: 2013-10-30 23:12

但上面巴打話改唔到色喎
cissylove121 發表於 30-10-2013 19:07


你要換粒唔同色既LED佢當然會變色啦...............
作者: cissylove121    時間: 2013-10-30 23:22

本帖最後由 cissylove121 於 2013-10-30 23:33 編輯
你要換粒唔同色既LED佢當然會變色啦...............
raisin 發表於 2013-10-30 23:12



    我諗住上面果位巴打話改唔到燈 , 但我都諗冇理由改唔到燈架喎...
作者: cissylove121    時間: 2013-10-31 14:00

唉黎料喇!想買Shine 3
作者: raisin    時間: 2013-10-31 14:11

唉黎料喇!想買Shine 3
cissylove121 發表於 31-10-2013 14:00


上到S3價位, 又多D選擇喎 @@
作者: cissylove121    時間: 2013-10-31 16:55

上到S3價位, 又多D選擇喎 @@
raisin 發表於 2013-10-31 14:11



    講黎聽下
作者: leung0147    時間: 2013-10-31 17:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raisin    時間: 2013-10-31 17:58

講黎聽下
cissylove121 發表於 31-10-2013 16:55


之前都有師兄提過
你要乜軸? 因為有D無出晒4種軸
作者: wonghoyat    時間: 2013-10-31 18:21

回復  barickcyli


    焊野新手=-=
leung0147 發表於 2013-10-31 17:45


我都係焊野新手,等D有經驗ge CHING教路
作者: 關心研究所    時間: 2013-10-31 20:46

我嗰隻都壞壞哋
留個名先
作者: cissylove121    時間: 2013-10-31 21:34

K70 好似唔錯 但我想要青/ 黑軸
作者: raisin    時間: 2013-11-1 11:13

K70 好似唔錯 但我想要青/ 黑軸
cissylove121 發表於 31-10-2013 21:34


背光, 青/黑, 上限約$1000, 係少D選擇...

$11XX既 Max Nighthawk X8 試用過, 手感+質感都唔錯
$11XX 左右 Mionix Zibal 60 無試過, 但牌子OK, 聽講唔差
$799的CM Storm Trigger比較樣衰...

如果接受到細隻keyboard, 真心推薦 KBT Pure Pro... 如果仲有的話, KBT Race (有背光版本...)...
作者: cissylove121    時間: 2013-11-1 12:36

背光, 青/黑, 上限約$1000, 係少D選擇...

$11XX既 Max Nighthawk X8 試用過, 手感+質感都唔錯
$1 ...
raisin 發表於 2013-11-1 11:13

MAX有冇出青軸/黑軸


    點睇MAX VS K70?
作者: raisin    時間: 2013-11-1 13:25

MAX有冇出青軸/黑軸


    點睇MAX VS K70?
cissylove121 發表於 1-11-2013 12:36


K70無青無黑, 算啦... K70本身係好好用既 (我出過開箱)
MAX好似4種軸都有, 手感扎實, 另外佢個殼用類似 "矽膠" 材質 (有D似類膚但唔係) 幾討好, 同K70金屬路線完全唔同
作者: cissylove121    時間: 2013-11-1 16:38

本帖最後由 cissylove121 於 2013-11-1 16:40 編輯
K70無青無黑, 算啦... K70本身係好好用既 (我出過開箱)
MAX好似4種軸都有, 手感扎實, 另外佢個殼用類似 " ...
raisin 發表於 2013-11-1 13:25



    但我幾鐘意K70 果個"click 邊到就邊到有光"既mode , 好似S3果個咁
    但同時我又覺得個外型好誇張

    同埋我唔識DIY , 玩max好似好浪費
作者: raisin    時間: 2013-11-1 16:43

本帖最後由 raisin 於 2013-11-1 16:45 編輯
但我幾鐘意K70 果個"click 邊到就邊到有光"既mode , 好似S3果個咁
    但同時我又覺得個外型好誇張
...
cissylove121 發表於 1-11-2013 16:38


MAX有完成品賣, 唔駛玩DIY... 本身已係一隻唔錯的keyboard

"click 邊到就邊到有光"既mode... 效果一般, 佢會延熄燈但delay不均, 變左可能你順序按幾個鍵但一齊熄燈... 我自己就無用呢個mode

外型誇張? 玩外設就唔好介意啦 啱你張枱既style咪得囉
作者: cissylove121    時間: 2013-11-1 17:24

MAX有完成品賣, 唔駛玩DIY... 本身已係一隻唔錯的keyboard

"click 邊到就邊到有光"既mode... 效果一般,  ...
raisin 發表於 2013-11-1 16:43



    但MAX 其中一個賣點係可以換軸換燈,,,我唔識,好似哂左

    個mode真係咁既咩?我見人地click 一下 , 1 秒左右就會熄

   咁睇黎我要上場試下MAX同埋K70 ,, K70對我黎講好似太大件,同埋外型誇張(我張枱唔算大)

同埋我未知自已想玩咩軸,如果都係鐘意青/黑,就買MAx,紅就買K70
作者: raisin    時間: 2013-11-1 17:35

但MAX 其中一個賣點係可以換軸換燈,,,我唔識,好似哂左

    個mode真係咁既咩?我見人地click 一下 , ...
cissylove121 發表於 1-11-2013 17:24


差唔多隻隻有背光既cherry軸keyboard (包括k70, ducky 果D) 你都可以換燈換軸 無話晒唔晒...
作者: tsuitikfei    時間: 2013-11-1 17:45

Tt esports Poseidon illuminated 都可以 750$ 藍光 紅/青軸
作者: bbqaaq    時間: 2013-11-1 17:50

max 你"所謂" 俾你換led換軸, 其實係指佢本身所有led 都係parallel circuit, 即係可以用唔同電壓既led, 即係唔同色, 你唔識換, 我唔覺得有任何"哂"左隻keyboard既價值
因為max 本身就已經係用料好靚既keyboard

max 係香港宜家好似未有青黑軸賣, 只有茶紅軸
k70 青茶都一樣, 未係係香港賣緊, 只有紅
呢兩隻都係千元價位既優質keyboard, 如果你依然要玩隻shine3 2108s, 你就照去啦, 唔會阻止你
作者: cissylove121    時間: 2013-11-1 18:28

max 你"所謂" 俾你換led換軸, 其實係指佢本身所有led 都係parallel circuit, 即係可以用唔同電壓既led, 即 ...
bbqaaq 發表於 2013-11-1 17:50



    2108S都唔會諗,我會用好耐個keyboard , 聽你地講, 一定買個手感好小小既KEYbOARD

另外,有冇唔背光推介?
作者: cissylove121    時間: 2013-11-2 03:05

背光, 青/黑, 上限約$1000, 係少D選擇...

$11XX既 Max Nighthawk X8 試用過, 手感+質感都唔錯
$1 ...
raisin 發表於 2013-11-1 11:13



    知唔知邊到有得買RACE?好想買呢隻,魔鬼SIR話冇...
作者: raisin    時間: 2013-11-2 07:28

max 你"所謂" 俾你換led換軸, 其實係指佢本身所有led 都係parallel circuit, 即係可以用唔同電壓既led, 即 ...
bbqaaq 發表於 1-11-2013 17:50


原來MAX都係得紅茶...

知唔知邊到有得買RACE?好想買呢隻,魔鬼SIR話冇...
cissylove121 發表於 2-11-2013 03:05


如果魔鬼無, 咁就無架啦... 可以上淘寶試下 (應該都缺貨) 或者二手區
作者: cissylove121    時間: 2013-11-2 15:24

原來MAX都係得紅茶...



如果魔鬼無, 咁就無架啦... 可以上淘寶試下 (應該都缺貨) 或者二手區 ...
raisin 發表於 2013-11-2 07:28



    咁睇黎都冇我份





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2